مریم تعجب زدست!

بچه ها

اگه بگم

من امروز صبح فهمیدم یه خواننده داریم به اسم حمید صفت

خیلی ضایست؟

:|

منصوره 🌹🌹🌹:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۰۰

من دیشب فهمیدم 😶😶😶


:)))
خب باز خوبه تنها نیستم
Va hid:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۰۱

فکر نکنم چیز عجیبی باشه !!!! االان خواننده های بی شماری  تو کشور هستند به لطف این تکنولوژی همه خواننده شند کسی هم نیست همه رو بشناسه !!!!!چیز مهمی نیست!!موفق باشید@


دقیقا
هرکیو میبینی حداقل یه ترک تراک چمیدونم بلاخره یه چیزی داده بیرون
:)
مسافر ...:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۰۳

از سبکش از خوندنش خیلی خوشمان می آید :) 

آهنگ بخشش رو دانلود کنید البته موزیک ویدیووش 


حتما
نهنگ پنهان:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۰۶

کی هست حالا؟


میگن خوانندست
:|
زهرا:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۱۵

جدی؟

باورنمیکنم


باورکن
زهرا:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۳۵

باشه باور کردم


:))
ــ حسان ــ:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۵۰

خوانندس؟!
میگم خدایا این کیه تو اینستاگرام انقدر دربارش حرف میزنن


:))))
خب خداروشکر باعث خیرهم شدم
عارفه ...:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۵۸

خیلی چیزمهمی نیست
نومن روهم نمیشناسی چه برسه به حمیدصفت


من خودمم به زور میشناسم
:))
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۶:۲۶

منم امروز فهمیدم 72ایه :دی


جدی؟؟
اینکه خیلییی بزرگترمیخورد
معلوم میشه ژن خوبی داشته
:)
N@f@s 2000:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۶:۳۱

حمید صفت ؟؟؟؟؟خخخخخخخخخ

عجب اسمی
هرکی از راه میرسه خواننده میشه


:))
منم دیگه تصمیم گرفتم خواننده شم
.. محمد ..:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۶:۳۱

هر کی از خونشون قهر میکنه، خواننده میشه!!!


میگم چرا تاحالا من خواننده نشدم
بگو قهر با مامان بابا فایده نداره
باید از خونه ادم قهر کنه
دُچــــ ــــار:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۶:۳۶

تازه حمید هیراد هم داریم :))


قابل تحمل تر از حمید صفت
:)
حسنا مـ:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۱۰

😄😄😄


:|
میرزا مهدی:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۰

تازه ماهی داشت قبلا. ماهی هاشو فروخت شد خواننده قبلش جُک تعریف میکرد این آقای حمید ماهی صفت :))


بنظرم ماهی صفت خیلیم قشنگتر از صفت تنهاست
تازه ماهی کلی فسفر و اینام داره
علاوه بر اون منم ماهی خیلی دوس دارم
:)
علیرضا امیدیان نسب:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۱

خخخ حالا واسه چی باور نکنیم


ینی باور کردی؟
Shahtot 🍇🍇🍇:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۳۵

من که نمیشناسمش !

مریم جان الان هرکی با مامانش قهر میکنه یا شکست عشقی
میخوره خواننده میشه خخخ باور کن ‍:))


خوشحالم که این همه همدرد داشتم
:))
باور میکنم
:)))
mitra .mo:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۹:۲۸

والا چی بگم؟

الان انقدر خواننده ها زیاد شدن
هر سایتی باز میکنی یه اسمایی میاره که تا حالا به گوشت نخورده


هرچه میخواهد دل تنگت بگو
:)))
sina S.M:
۳۰ مرداد ۹۶، ۲۰:۲۴

والا من هنوزم دقیق نمیدونم ماجرا چیه ! سر کلاس زبان دیروز یه چیزایی گفتن فقط فهمیدم خبر داغ این روزاست :))


:))
شما سرکلاس زبان هرکاری میکنین جز زبان خوندن فکرکنم هااا

اسمان ***:
۳۰ مرداد ۹۶، ۲۱:۳۱

نه ...منم تازه عکسش تو تلگرام دیدم ..مثل اینکه یه خبرایی دربارش هست من هم کامل نمی دونم جریانش چیه 


منم هیچ علاقه ای به دونستن ماجراش ندارم
:))
علیـ ــر ضــا:
۳۰ مرداد ۹۶، ۲۳:۰۰

😂😂😂😂 

واقعا همینطوره 😒


چی؟
___ سلوچ:
۳۱ مرداد ۹۶، ۰۹:۵۱

نه راحت باش

خواننده نیست تازه خیلی هم


جدی؟
Aramam .F:
۳۱ مرداد ۹۶، ۱۱:۱۶

منم الان فهمیدم...

خخخخ


:)))
اینطور که نشون میده فکرکنم یه 10 بیست نفری بیشتر نمیدونستن
:))
nily ..:
۳۱ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۲

ها؟! :|

حمید چی چی؟! |:


میگن صفت
:|
:)))
توکان سبز:
۳۱ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۸

اصلا ازش خوشم نمیاد ~_~


خب خداروشکر یکی پیدا شد بگه میشناسم
:))
آقای سر به هوا(o_0):
۳۱ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۲

من ۴ روز پیش فهمیدم


:|
حسین اصلانی:
۱ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۷

منم خیلی وقت نیست فهمیدم!


بنظرم دیگه مریم بی فایده تعجب زدست
**miss _ golden**:
۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۵۴

منم خیای وقت نبوده که فهمیدم

اصن مهم نیست بابا خودتو ناراحت نکن😁


نه دیگه ناراحت نیستم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">