من خود دوست اشغالشم :)

سال اول دانشگاه بودیم ،قرار بود بریم شلمچه

تو خوابگاه غذا برای تو راهمون درست میکردیم

فائزه کلا آدم ارومی بود

از همه ما ساکت تر و ساده تر و البته باهوش تر 

یه مزاحم تلفنی داشت ،خیلی اذیتش میکرد، ول کن هم نبود

ما فکرمیکردیم نسل این آدما منقرض شده با وجود تلگرام و اینستاگرام

اما با دیدن همچین کنه ای فهمیدیم شکارچی ها هیچوقت نسلشون منقرض نمیشه 

:|

جونم براتون بگه که شخص مورد نظر ول کن نبود

منم یهو قاطی کردم

گوشی رو از فائزه گرفتم به طرف گفتم

-چی میگی اقا؟

+تو دیگه کی هستی؟

-دوستشم،بگو چی میگی؟

+گوشی رو بده دسته خودش

-گمشو بابا،حالمونو بهم زدی ،یه بار دیگه زنگ بزنی شمارتو میدم داداشم هااا (الکی مثلا داداش من اصلا سیب زمینی نیست)

و قط کردم...

چند بار زنگ زد ،جواب دادم

گفتم چی؟

+فائزه(اسمشم میدونست) گوشی رو بده دوست آشغالت(منو میگفت :)

منم برگشتم گفتم :بگو ؟چی میگی؟من خود دوست اشغالشم!!!!

فائزه  :|

من    :|

وجی :|

مریم  :|

معین :|

 

باور میکنین قط کرد دیگه زنگ نزد، دیگه هاااااااا

فکرکنم جر خورد از خنده ،خودش فهمید ما هیچی برای از دست دادن نداریم

ته خطیم ، ته

24 ساعت بعد به طور کامل تا شلمچه همه در سکوت بودیم!

 

___ سلوچ:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۲

یعنی الان سر کار کلی خندیدم با این روحیه م عوض شد

خدا واسه داداش سیب زمینیت نگهت داره
:))


:)
خوشحالم 
به سیب زمینی گفته در نیا من هستم
زهرا:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۲

وااااای

خخخخخخخخخخخخ
واااایی وای وای


کنترل کن خودتو خواهرم
Va hid:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۲

صلابت و جدیت سما لازم بود تا اون مزاحم دمش رو بزاره رو کولش و فرار کنه و دوستتون یه نفسی بکشه!!!!!!!!!!!!!


دقیقا
ممنون که از جنبش نگا کردین
:)
علیـ ــر ضــا:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۳

😂😂😂😂😂😂

چه دوست آشغال پاشغالی 
😂😂😂😂
ایول 🙋💜


:)))
دُچــــ ــــار:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۳

تصمیم گرفتم دیگه سر به سر شما نذارم ! :)  (مثل دانش آموزی با ادب در گوشه ای می نشیند)


تصمیم خوبی بود فرزندم
:)
هلما ...:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۳

:))

وای خدا منم پوکیدم از خنده. دوران خوابگاه برا همه از این خاطرات داره. :)


:))
اوهوم
منم
:)
Aramam .F:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۴

خخخخ

منم تا پست بعدی سکوت میکنم...


منم با تو
:))
**miss _ golden**:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۷

😂😂😂😂😂😂

وای پوکیدم از خنده که
دوست اشغال کی بودی تو😂😂😂
ای دوست نیو پستی داریم 😅
نزدمابیا😊😀


:)))
ای دوست میام ..میام...
Frozen Fire:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۷

وای خدا خیلی خوب بود!


:)
نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت
Zeinab 78:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۰

خیلی با حال بود:)))))


:)))
هر وقت افسردگی میگیرم یادی از این خاطرم میکنم روحم شاد میشه
دُچــــ ــــار:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۴

میشه قطع دنبال بزنم؟ آخه به خودم اعتماد ندارم که شیطنت نکنم :/


ینی تا این حد وحشتناک بود
اگه گرخیدی راحت باش
:)
Frozen Fire:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۵

خو معلومه خوشحال باش مریم!
سال اول دانشگاه بوده!حالا که فارغ‌التحصیل شدی باید خوشحالیش بمونه برات دیگه ;)


:))
قطعا اون قسمت خنده دارش برام مونده
از دیشب که یادش افتادم نیشم همش بازه
:)
سایت تفریحی چفچفک:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۲

جالب همراه کلی خنده


:)
غمی ‌‌:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۹

(یک موز برمی‌دارد و در افق محو می‌شود...)


موز خوبه
مفیده
خوشمزست
بخور
:)

عارفه ...:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۹

یعنی عاشقتم 

تمام


منم
تمام
mitra .mo:
۵ شهریور ۹۶، ۱۳:۳۵

من خود دوست اشغالشم

یعنی مردم از خنده
تو خونه دارن فکر میکنن کی وقت بگیرن واسه دکتر برام:)))


بگو برا منم بگیرن
باهم بریم
:)
sina S.M:
۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۹

مملکت مگه صاب نداره که مزاحم تلفنی هنوز هس :/


+ فک کنم طرف دلش سوخت به حالتون 😂😂😂


مثل اینکه نداره
:)
نگرانشم جوون مرردم نمرده باشه
علیـ ــر ضــا:
۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۱۱

مثلا جک گفتین خودتون ریلکس به یه لبخند ملیح جواب کامنت میدین 😐 دفعه بعد گوش زدم کنید یه شکلک بدم 


:)))
وااه 
فحشم داری
تازه خیلی مودب طور برخورد کردم که شکلک خنده گذاشتم

علیـ ــر ضــا:
۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۱

😐😐 

اصن نخواستیم 😔
خب اشغال بودی 😂😂😂


:|
اسمان ***:
۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۳

واییییییی کلی خندیدم ... 

فک کنم طرف گرخیده از حرفت دیگه زنگ نزده ...


:)))
4ساله دارم به ری اکشن طرف فکر میکنم
هویجوری :):
۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۴۹

دمت گرممم😅یه خرده از حرکتا به دوستتم یاد بده:)))


تا چند وقت میگفت اگه من عروس نشم تقصیره تو ا
:|
بیا و خوبی کن 
.. محمد ..:
۵ شهریور ۹۶، ۱۵:۱۳

عجب... چ جالب!


:)
زمستان:
۵ شهریور ۹۶، ۱۵:۵۳

فکر میکنی خیلی بامزه هستی


:|
فکرنمیکنم
یقین دارم
زمستان:
۵ شهریور ۹۶، ۱۵:۵۷

خخخخخخ


:|
**miss _ golden**:
۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۱۰

ای دوست برای بار دوم در زوز نیو پستی داریم 😅

نزدمابیا😊😀


باشد همی
ــ حسان ــ:
۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۳۴

خخخخخخخ خیلی خوبی تو
شایدم شارژش تموم شد


اخه پیوست به تاریخ

علیـ ــر ضــا:
۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۴۱

😐😐

خب من اصن خفه خوون میگیرم


:|
آقای سر به هوا(o_0):
۵ شهریور ۹۶، ۱۷:۱۷

یه قاطعیت خاصی تو کلامتون بود فکر کنم از اون ترسیده!!!


:))
حرفی برای گفتن ندارم
مسافر ...:
۵ شهریور ۹۶، ۱۸:۱۹

یه ۲۴ ساعت دیگم سکوت کنین : دیییی


:))
دسته جمعی
N@f@s 2000:
۵ شهریور ۹۶، ۱۸:۲۲

خخخخخ عجب ادمایی


:)
khanom ix:
۵ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۴

وای😂😂


:))
سیّد محمّد جعاوله:
۵ شهریور ۹۶، ۲۲:۲۰

لذت بردم

ممنون.


:)
serek یزدان:
۶ شهریور ۹۶، ۰۱:۴۲

خدا خیرت بده نصف شبی روحمو شاد کردی :))))))


خدا روحمو شاد کنه
:)
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۶ شهریور ۹۶، ۰۸:۴۱

حالا ما سرگرمی خوابگاهیمون مزاحم شدن بود :| (علاوه بر پاسور)
دوستم یه خط خریده بود اسمشو گذاشته بود شعله.
همیشه م یه آدمای ساده ای گیرمون میافتادن. مثلن زنگ میزدن میگفتن 3بار این جمله رو تکرار کن( جمله م خیلی سخت بود هنوز نمیتونم بگم :)) ) جالب بود طرفم کلی انرژی میذاشت که بگه :)) بعد همیشم باید سیمکارتو مینداختن تو گوشی من که 2سیم کارت بود. که آخر چند بار سوتی دادم با خط خودم اشتباهی گرفتم که مجبور شدم عوض کنم -_-
دیگه اواخرم بچه ها معتاد شده بودن نصف شب میکشیدنم بیرون از تخت که بیا مزاحم شیم :|
فهمیدی چه بیشور بودیم یا بیشتر توضیح بدم؟ :دی


واااای
:)))))
مام ترمای اول این کارارو میکردیم ولی مهلا ازاون بچه مثبتا بود ارشادمون کرد ادم شدیم
نه قشنگ فهمیدم
:))

🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۶ شهریور ۹۶، ۰۸:۴۳

اشتباهی خصوصی شد قبلی :د


خوشم میاد ملتم میگفتن
:))

**miss _ golden**:
۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۰۳

ای دوست نیو پستی داریم😃😁

نزد ما بیا😁
در وب ما به روی تو اوپِن است
ولکام جانا ولکام😂


:)))
گیر دادی هااا
خب میااام
بصبررررر
nily ..:
۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۱

گناه دارید که! >_< 


عالی بود مریم! D:


مریم لبخند میزنه به نیلی
مهدی صالح پور:
۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۹

من یه بار زنگ زدم تعمیرگاه که ماشین رو بگیرم. گفت شما؟ گفتم دینامم! گفت آها؛ آقای صالح پور که دینام ماشین تون خراب بود؟ بچه ها ترکیدن از خنده


:))))))
اون چقد حواسش بوده
من الله التوفیق:
۶ شهریور ۹۶، ۱۴:۲۲

:)


:)
علیرضا امیدیان نسب:
۶ شهریور ۹۶، ۱۶:۲۰

خخخخخخخخخ وای خدا مردم از خنده


:))
خدارحمت کنه
ام شهرآشوب:
۶ دی ۹۶، ۱۲:۳۳

خدا خیرت بده مریم جون. خیلی باحال بود :))))


داداشم داداشای قدیم! یعنی غیرتی که میشدن خون جلوچشماشونو میگرفتاااا


:))
بخدا،الان بیشتر من روش غیرتی میشم تاااون روی من
رضا برزگری:
۴ آبان ۹۸، ۱۹:۰۰

اشغال دوس داشتنی خخخ


:))))
هنوز ساعتها بهش میخندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">