صدا و سیما

سیما و صدای ادما رابطه ی معکوسی با هم داره

ینی اگه تو سیمای خوبی داشته باشی قطعا صدای تراکتور در حال شخم میدی

ولی اگه صدای اتو کشیده و تروتمیزی داشته باشی قطعا سیمات اینطور نیست

از اونجایی که صدای خوب تو خونوادمون موروثیه (عمم و خواهرم)منم همیشه امیدوار بودم یه صدای خوب داشته باشم

ناگفته نماند هر وقت صدای خودمو ظبط میکردم و  گوش میدادم بعدش سریعا باید میرفتم دستشویی(الان نکته رو گرفتین؟)

از تقریبا 4ماه پیش 4 نفر بهم گفتن صدات خوبه

و اعتماد بنفسی که این 4نفر بهم دادن باعث شد تو این مسابقه شرکت کنم

اولیش یه راننده اژانس بود

دومیش یکی از بچه های کلاس زبان بود

سومیش یکی از دوستای دانشگاهم بود

و چهارمیش یه خانوم تو خیابون بود

البته محمد باقر و عارفه و مامان و خواهرم و جمیعا همه ی دوستای نزدیک و دورم نظر خوبی در مورد صدام ندارن :|

حالا بماند که خودمم نظر خوبی روی صدام ندارم

از سه شنبه شروع میشه

دیگه نگم که برین به من رای بدین ،چون میرین دیگه نه؟؟

لطفا وقتی میخواین به من رای بدین به صدام توجه نکنین

باشه؟

به مرامم توجه کنین

مرام و معرفت و اینا...

:)

لازمه بگم چقدد دوستون دارم یا نه؟


آقای سر به هوا(o_0):
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۲۲

تا ۱۴۰۰با مریم خانوم



ما به شما رای میدیم
تازه یادم بیاری یه پست بزارم وقت مسابقه تبلیغت کنم:)


:))))
وااای 
این عااالی بود
ممنون،مچکر سپاسگذار 
 عصن کلی حال کردم با شعاره
:))
آقای سر به هوا(o_0):
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۲۲

تا ۱۴۰۰با مریم خانوم



ما به شما رای میدیم
تازه یادم بیاری یه پست بزارم وقت مسابقه تبلیغت کنم:)

عارفه ...:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۲۴

خشِ صداتودوست دارم مث لالالاییه

واقعاعمت صدای خوبی داره؟واقعا؟
باورم نمیشه


برووو
:)
اره بابا
عمه دومیه
:))))
علی گوهری:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۰

من میخواستم شرکت کنم دیگه با حضور شما نیازی به شرکت نمیبینم

شما نماینده ما :))


:)
چاکرم
عارفه ...:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۲

بعدشم درجریانی که من عدالت رودوست می دارم...

نکته شوبگیرخودت دیگه


20 درصد احتمال میدم نکتشو گرفتم
:)
میدونی که سخته برام
دُچــــ ــــار:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۰

قضیه راننده تاکسیه چیه!؟! :/


تاکسی نبود
اژانس بود
اژانس بانوان
:/
دُچــــ ــــار:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۶

خیالم راحت شد :) بعنوان پیرترین بلاگر! به بچه های بیان یجورایی غیرت دارم ! :/


بعله
بابابزرگ بیانی
:|
زهرا:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۱:۲۸

خخخخخ

اخه این چه اعتماد بنفسیه تو داری ابرومونو میبری


من یه دوتا دوست دیگه مث تو داشته باشم نیازی به دشمن ندارم دیگه
:|
دُچــــ ــــار:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۱:۵۲

تا حالا ندیدم کسی عمه اش رو الگوی خودش قرار بده :)))


ما از اون خانواده هاش نیستیم
:))
اسمان ***:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۴:۵۷

منم خیلی دوست دارم:)
ولی حیف که خودمم تومسابقه هستم..:)


عهههه
پس رقیبم محسوب میشی 
:))
علیرضا امیدیان نسب:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۲

خخخخ منم شرکت نمیکنم چون صدام بده اما تا حالا چند نفر گفتنم شرکت کنم


الان میخواستی بگی سیمای خوبی داری؟
:))
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۵:۴۵

الان در حالی که شکسته نفسی کردی در کمال تواضع اشاره کردی که سیمای خیلی خوبی داری :))


:)))
نکته رو گرفتی
100امتیاز
Va hid:
۱۱ شهریور ۹۶، ۱۷:۰۷

امیدوارم که موفق باشید !!




منتظر شنیدن صدای گرمتون هستیم!!!

موفق باشید!!!!!!!!


مچکرممم
:)
هویجوری :):
۱۱ شهریور ۹۶، ۲۰:۲۸

نترس برو جلو ما باهاتیمم:)) آب جوش یادت نره

به نظر من خیلی وقتا صدای خوب مهم تر از سیمای خوبه:)
فقط اون راننده آژانس و خانم تو خیابون:|


من هنوز هنگ راننده اژانس هستم 
:))
من تا شماهارو دارم غم ندارم که
:)
پشمآلِ پشمآلو:
۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۹

فک میکنم لازمه بگی:دی


:)
زیاد زیاد
N@f@s 2000:
۱۱ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۹

راااای مااا مرررریم خخخخ

برو مریم ک هواتو داریم


عااشقتممم
:)
علیـ ــر ضــا:
۱۱ شهریور ۹۶، ۲۲:۳۸

برو برو ما پشتتیم 😊 

رأی شد لینک بده با سر میایم 😀 نظر می‌دیم 
بی‌خیال حرف بقیه فقط روحیه هارو بچسب 


مچکرم روحیه
:)
متاسفانه لینک نمیتونم بدم
Shahtot 🍇🍇🍇:
۱۲ شهریور ۹۶، ۰۰:۴۱

مریم برو ما پشتتیم نگران نباش :)))

اصلا من نشنیده میگم به به عجب صدایی ؛)


چاکرتم
:)
ماچ بهت
Aramam .F:
۱۲ شهریور ۹۶، ۱۳:۵۰

چششششششم:)

موفق باشییییییییی


قوربوووونت
:))
ماریا:
۱۲ شهریور ۹۶، ۱۵:۲۱

فکر نکنم خیلی باهم منافات داشته باشه ، اما میشه تا حدودی قبول کرد .
منم از صدام بدم بیاد با اینکه خیلی ها گفتن دوسش دارن :)
امیدوارم موفق بشی عزیزم


چرا خب؟
من صدامو دوست دارم با اینکه خیلیا گفتن مزخرفه
:))
هلما ...:
۱۲ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۴

میخای بگی خیلی خوشگلی :))


😂😂😂
اسکار باهوش ترین بلاگر هم میرسد به هلما قشنگه 
:)
sina S.M:
۱۲ شهریور ۹۶، ۲۰:۱۹

امیدوارم شاهد یه صدای خسته نباشیم !


:))
تمام تلاشمو کردم
آقای دال:
۱۳ شهریور ۹۶، ۱۰:۴۱

نظر خودتون مقدم تره :)))


ادما هرچه قدم بگن صداشون بده بازم ته دلشون صدای خودشونو بیشتر از بقیه قبول دارن
:)
محمد حسین ظرافتی:
۱۳ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۷

امیدوارم در رابطه با صدا بهتون دلداری نداده باشن...


شوخی کردم
امیدوارم پیروز باشید.


:))
عصن نابودم کردی
nily ..:
۱۳ شهریور ۹۶، ۱۲:۳۶

فکرش رو کن تو توی مسابقه، رقیبم باشی! (:


مگه توهم هستی؟؟
اوه خدای من
:))
نیروا نا:
۱۳ شهریور ۹۶، ۱۳:۴۹

حالا زمان مسابقه کی هس دقیقا؟

جا نمونیم یوقت از حماسه آفرینی :دی


از امروز شروع میشه
:))
خرگوشک سیاه :|:
۱۳ شهریور ۹۶، ۱۴:۴۱

ما که نه صدا داریم و نه سیما =|

خدا بده برکت :/


چه تفاهمی
:)
ــ حسان ــ:
۱۳ شهریور ۹۶، ۲۳:۲۲

کار جالبیه هااا


هیجانیه
:)
نیروا نا:
۱۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۲۳

خوب الان این مسابقه که با کد هس بیا یواشکی شماره تو بهمون بگو اشتباهی به اجنبی!!!! رای ندیم :)))


:))
عاشقتم
خوشبختانه یا بدبختانه نباید لو بدیم
همونی که حست بهت میگه همون منم
:)
Zeinab 78:
۱۴ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۷

خیلی هم عالی:))


:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">