زنگ صداتو دوس دارم!

اخرین باری که تو یه مسابقه شرکت کردم مربوط میشد به سوم دبستان

یه نخ نیم متری بهمون دادن،سرشو باید میکردیم تو دهنمون و شروع میکردیم به جمع کردنشو تو دهن بدون کمک دست
چندش تر از این مسابقه،مسابقه ای تا حالا ندیدم
منکه ثانیه دوم عق زدم و اولین نفری بودم حذف شدم
بعد اون مسابقه  دیگه هیچوقت به طور جدی هیچ جا شرکت نکردم
بنظرم برنده شدن رابطه ی مستقیمی با محبوبیت ادما داره
ینی اگه ملت دوست داشته باشن تو برنده ای
امان از اون روزی که یه اپسیلون هم محبوبیت نداشته باشی(دیدم که میگم،توانایی و اینا همه چرته :دی )
منم که در محبوبیت ید طولایی دارم
 تو این مسابقه  شرکت کنید لطفا 
از اونجایی که من خیلی ادم اخلاقی و شریفی هستم قول دادم نگم شمارم چنده
شمام نپرسین
:)
من امروز و فردا نیستم و احتمالا حتی نتونم به خودم رای بدم
بنابراین شماها باشین و به من رای بدین
:)
همون صدایی که با شنیدنش حالت تهوع پیدا کردین و دشویی لازم شدین منم
دیگه از این واضح تر نشونه نمیتونستم بدم

حالا ایشاالله وقتی حذف شدم  بیشتر توضیح میدم(الان بحث شرافت در میونه)
از دیروز با شنیدن صدای بچه ها همش دارم به خودم میگم مرییییممممممم ،محکم بااش محکمممم هیچی از ارزشات کم نمیشه،مهم این نیست  که نه صدای خوبی داری و نه هیچ چیز دیگه مهم اینه دل پاکی داری و دوستانی به زلالی برگ شلغم
من شلغم خیلی دوس دارم
:|

زهرا:
۱۵ شهریور ۹۶، ۰۹:۲۳

منم تورو خیلی دوست دارم


ولی من نه
:))
نیروا نا:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۰:۰۹

واو تا حالا به زلالی برگ شلغم وصف نشده بودم :))

الکی مثلا من جزو دوستاتم :دی


هستی بابا هستی
همه ی شماها عزیزان منید
:)
عارفه ...:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۲

خیلی قشنگ آدرس دادی..

ممنون


تو که از خودمی
:)
nily ..:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۱:۰۳

برگ شلغم خودتی! :|

ایش! :|

بچه ها اول شماره مسابقه یِ سه رقمیِ من 1 هستش! D:
هر کی 1 داشت به اون رأی بدید! D:


من خود شلغمم
:))
چقد ما تفاهم داریم منم یکم
:))
N@f@s 2000:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۱:۰۴

ای جونم 

ن عزیزم صداتم قشنگه من مطمئنم
همه جوره پشتتیم


چاکرتم
ممنون دلگرمی
:)))
Va hid:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۱:۱۰

چه چالش جالبی !!!!دلتون شاد شاد !!!


اینقدر هم شکست نفسی نکنید !!!

موفق باشید!!


ممنون
:))
اسمان ***:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۱:۲۱

ذقیقا صدای منم همین وضعیتو پیش اوردD: 

برگ شلغم ؟؟؟؟؟؟؟خداییش چیز بهتری پیدا نکردی D: 


:))
بهتر از شلغم مگه داریم؟
دُچــــ ــــار:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۵

حالا ولی خصوصی بگید شمارتون چنده :) شاید رای بدیم


من ادم شریفیم
:)
هویجوری :):
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۷

نتونستم حدس بزنم کودومی مال توئه:/


:|
هویجوری جان من امیدی ندارم با اون رقیب خفنی که دارم
شما به هرکدوم که خفن تر بود رای بده 
هیچی از  ارزشای من کم نمیشه 
:)
علیـ ــر ضــا:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۴۲

پشتتیم خخخ


چاکرم
:)
khanom ix:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۶:۵۷

منم می خواستم شرکت کنم منتها الان صدا ها رو شندیم خدا رو صد هزار بار شکر میکنم که با شرکت نکردن تو این مسابقه خودمو ضایع نکردم یعنی صدای منو اکه میشنیدین فکر میکردین اگزوز خاور داره حرف میزنه😂


منم الان پشیمونم
:)
گُل نِگار:
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۷:۰۴

مریم ! تو با همه ی این حرفا اگه قرار بود برنده بشی الان قانون جذب و کائنات به هر دری میزنن که بازنده بشی :/
بنظر من همین جرئت شرکت کردن وبه چالش کشیدن خودمون والبته کسب تجربه می ارزه به برنده شدن :) [عاری از هر شعار اینو میگم]
.
.
:) میشنویم و لذت میبریم:)


کائنات کلا با من مشکل داره 
چه بگم چه نگم
:))
چاکرم
آقای سر به هوا(o_0):
۱۵ شهریور ۹۶، ۱۹:۰۳

به ما یواشکی بگو شماره چندی!


گوشتو بیار جلو
:)
ــ حسان ــ:
۱۵ شهریور ۹۶، ۲۰:۴۷

یادم نیست خودم تو مسابقه خاصی شرکت کرده باشم کلا!


هیجان داره
تونستی شرکت کن
:)
علی آقا:):
۱۵ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۵

من،که ازصدای دخترها،خوشم اومد:)


:|
سایت تفریحی چفچفک:
۱۶ شهریور ۹۶، ۱۰:۲۲

منظور..دل پاکی داری و دوستانی به زلالی برگ شلغم


الان توضیح باید بدم؟
:)
س _ پور اسد:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۳:۴۲

 ✅


معنی مفهوم تیک شما چیست؟
۱)پست خوبی بود؟
٢)موافقم؟
٣)چقد تو خوبی
۴)خوانندت شدم؟
س _ پور اسد:
۱۸ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۰

سلام و تهنیت عید غدیر.... ظاهرا مزاحمت ایجاد کردم ببخشید...غرض از  عرض ارادت - رویت پست-اعلام حضور و ..... می باشد که اجمالا در این معروف تخلیص شده ... موفق و کامروا باشید

یاحق



سلام
ممنون
عید شمام مبارک
خیلی هم خوب
:))
Bahar 1999:
۱۹ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۹

سلام عزیزکم 

ای جانم 
انشالله موفق بشی ♥


سلاااام
:)))
نبودی بهار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">