دانشگاه سبز من

امسال اولین سال بعد ۴ساله که قرار نیست برم دانشگاه

از امروز دانشگاها باز شدن و من همش فکرمیکنم من تو یه ایستگاه پیاده شدم و بقیه همه سوار بر یک قطار دارن از من دور میشن

خیلی دلم میخواد جای دخترخالم یا زهره بودم

زمانی اومدم دانشگاه همش حسرت دبیرستان باهام بود و خیلی وقتا دلم براش تنگ میشد

مثل اینکه الان باید حسرت روزای دانشگاه بخورم و هی دلم برای ثانیه ثانیش تنگ شه

از اکیپ ۶نفرمون تا شیرکاکائو خوردنای زیر دی یک با عارفه

یادمه یکی از هم کلاسیام همون ترم اول با منو مهلا سر لج افتاده بود 

هرچی ما میگفتیم هی میگفت چه ربطی داره؟چه ربطی داره؟

مام اسمشو گذاشته بودیم اقای چه ربطی داره؟

از ترم ۵دیگه نیمد ،از طریق دوستاش فهمیدیم با یه دختر پولدار ازدواج کرده

یه بار ترمای اول باهم یه مسیری رو تو تاکسی بودیم

توقع داشتم کرایمو حساب کنه مث یه جنتلمن و من برگردم بهش بگم  کرایه من به شما ربطی نداره  که متاسفانه فکرکنم فهمیده بود همچین نیت شومی دارم

یکی دیگه از همکلاسیام زاهدانی بود رفته بود شهرسوخته و یه سری تیکه های سفالی قدیمی پیدا کرده بود که ۲تاشو داد به منو مهلا

یادمه یه بار داشتیم با مهلا از پله های ساختمونمون میومدیم پایین که نمیدونم چی شد ۶تاپله رو باهم سرخوردم و خوردم زمین

 همچین رسیدم پله اخر یهو همه ی درهای کلاسا باهم باز شد

وسط سالن دقیقا بودم 

نگم براتون که مهلا ترکیده بود

*

یا اینکه سرکلاس یهو رادیو گوشی مهلا روشن شد


یه بارم اقای رحیم پور ازغدی داشتن برامون صحبت میکردن یهووو گوشی من شروع کرد به اذان گفتن 

فکرکن هنوز نیم ساعت به اذان بود


یه دفه هم استاد تجربه کار منو وجی رو رسما از کلاس بیرون کرد

و همینطور استاد ایرانمنش بهم اجازه بازی نداد و بعد ازاینکه کلی مورد تمسخر عام و خاص قرار گرفتم استاد برگشت بهشون گفت مریم گلِ منه

:)

ازاون پس لقب مریم گل استاده روم موند

*

استاد اسمی رسما شستمو چلوندمو گذاشتم کنار

بعدش که فهمید چقد ناراحت شدم برگشت بهم گفت درود برتو فلانی(فامیلمو گفت )

اشکمو در اورد و بعدشم با یه درود برتو خواست معذرت خواهی کنه

:/

یا استاد اخلاقی که همش دوست داشت بگه من ادم درون گرای مزخرفی هستم که هیچوقت با عروسکام بازی نکردمو و هرکی بامن ازدواج کنه بدبخت میشه

خیلی هم معتقد بود ادم شناس خوبیه

گرچه نصف حدساش درمورد من غلط بود

منم هیچوقت تلاش نکردم بهش بفهمونم تو اشتباهه

یا استاد رفیعی پور که مث چی ازش میترسیدیم هنوز که هنوزه منتظره براش جواب یه مسئله ای رو ببرم

شب امتحانش مهلا پیش من بود تا صبح

۷۰۰صفحه بود

ماهمش۳۰۰تاشو خوندیم فردا صبحشم اکیپمون ریختن خونمون 

اخرشم با۱۴نیم پاس شدم

سومین نمره کلاس شدم

*

یا اعتکافایی که تو مسجد دانشگاه رفتیم و فقط فقط میخوردیم و میخوابیدیم

یادمه دختره کناریمون بهمون میگفت من شماها رو میبینم حالت تهوع بهم دست میده

و کلی خاطره دیگه

ثبتشون میکنم تا بیست ساله دیگه که الزایمر گرفتم (بااین حافظم دور از انتظار نیست) راحت تر مرورشون کنم

قدر دوران کارشناسی بدونین

Va hid:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۰

چه دوران کارشناسی داشتید!!!!


البته برخی حرفهای و کارهای برخی به اصطلاح اساتید خودتون رو گفتید احساس کردم بیشتر شبیه مهدکودک بود تا دانشگاه !!!

یعنی واقعا چنین شوخی و حرفهای سبک و بی ارزشی هم زدن!!!

هیچ وقت هم رفتاری نکنید مثل بچه ها با شما برخورد بشه!!!

امیدوارم ارشد و دکترا هم بگذرونید!!دلتون شاد!!


اخه میدونی ما نصف واحدامون روانشناسی بود
برای همین خیلی تو این موقوله ها وارد میشدیم
مخصوصا روانشناسی شخصیت،خط،نقاشی
برای همین خیلی در مورد همدیگه حرف میزدیم
دیوانه ...:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۵

بازم دانشگاهای شوما :| ما میریم و میایم فقط خاطره تو راهی نداریم :|

ولی یادمه سال قبل زمستون اتوبوس هل دادیم تا روشن شه آخرشم روشن شد :|


جدی؟اتوبوس هل دادین؟
:))))
خیلی باحاله که
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۵

فک کنم میکروب بیان منم با اون دوران افتضاحم چرا همه خوبن انقد :|


:)))
اخه من خیلی جاهارو سانسور کردم
بعضی چیزا رو نمیشه نوشت
به قول دخترخالم باید بعضی چیزرو برای خود خودمون نگه داریم
:))
Zeinab 78:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۱۱

چه قدر پر خاطره بوده دوران دانشگاهتون:))


نصف بیشترشو نگفتم
میتونم اندازه تمام روزای ۴سال خاطره تعریف کنم
:))
پشمآلِ پشمآلو:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۲:۲۷

بسوزه پدر ضایع شدن تو جمع:دی


اخ اخ
اونم جلوی ورودیه پایین تراز خودت 
:|
نیروا نا:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۳:۰۲

هیچی دوران کارشناسی و خاطرات و دوستیاش نمیشه

کار خوبی کردی ثبتشون کردی :)


واقعا،استادم همیشه بهم میگفت
:)
اوهوم
هلما ...:
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۳:۲۴

بزا منم حرف استادم بعد از خوردنی شیرینی تولدم رو بگم گفت: تو یا باید به سجاد(پسرش) بله بگی و بشی عروسم یا عروسیت دعوتم کنی ببینم کدوم ... رو به سجادم ترجیح دادی :))

زلزله ای مریم گل :))


:))))
وااای.دقیقا همین لفظ ... به کار برد؟؟؟

Frozen Fire:
۲۰ شهریور ۹۶، ۰۱:۱۳

هی از این پستا میذارین من ذوقم بیشتر میشه واسه دانشگاه :)
منم مثه تو هوای دبیرستان تو سرمه.ولی دلم میخواد از این دوران دانشجویی لذت ببرم

مریم گل :*

@هلما
عااااااااااه!عجب استادی بوده این پررری!سانسورشم کردی که!


عزیززززم
عصن دوران دانشجویی یه چیزی براخودشه
حسابییی کیف کن
هلما ...:
۲۰ شهریور ۹۶، ۰۱:۴۷

فروزان@

خب باید سانسور میکردم به همسر آیندم فحش داده بود نامرد.


:))
سجاد اسمش که خوبه باباشم که استاد بود
دیگه چی میخواستی؟
قبول میکردی
:))))
serek یزدان:
۲۰ شهریور ۹۶، ۰۲:۰۳

چه خاطره های بانمکی:))

منم دوران کارشناسی مو با هیچی عوض نمی کنم مخصوصا سال دوم و سوم...عااالی بودن ...


:))
اره واقعا
سالای اول ادم خنگ بازیاش بیشتره
آقای سر به هوا(o_0):
۲۰ شهریور ۹۶، ۰۲:۴۳

همشهرق ماکه واقعا خسته نباشه رفته اثارباستانی قاچاق کره نقاط مختلف کشور...



تنتون تا ابد سالم
ولی منتها وقتی الزایمر بگیرید ادرس وب یادتون میمونه???


:))
نکته ظریفی بود
ادرس وبمو به بچه هام میسپارم خب

زهرا:
۲۰ شهریور ۹۶، ۰۹:۱۸

خخخخخ

استاد توحیدیتون ادم فهمیده ای بنظر میرسه


نه فهمیده تر از تو
:/
دُچــــ ــــار:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۷

جالب بود :) دوران کارشناسی هم خوب بود دوستای خوبی پیدا کردم


ینی میخوای بگی تمامشو خوندی؟
اوهوم ..منم
هویجوری :):
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۴

چه استاد باحالی!باید میگفت مریم گل ناز منه:))


:))
دیگه اونقدا با ذوق نبود
علیـ ــر ضــا:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۳:۵۲

صدا و سیما 😢 یعنی فقط خاطرات قابل بیان -۱۸

🙂
چه خاطرات خوب و شیرینی  
بلاخره تموم شد بدون شیرینی بچههای بیان 
😐 
حالا ارشدش 🙂👌


کاش تموم نمیشد
:|
میگن ارشد زیاد تعریفی نیست

Shahtot 🍇🍇🍇:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۳:۵۲

وای خیلی خوب بود ... به قول فروزن دلم خواست هرچه زودتر

دانشگاه شروع بشه ببینم چه شکلیه :))
فقط میگن ترم اولیا کلن سوتی زیاد میدن و منم امیدوارم که
فقط سوتی ندم :))
انصافا که مریم گلی خیلی بهت میاد مریم جان :**


ایشالله یه دانشگاه خوب قبول شی 
:))
میگم شاتوت یه وخ هفته اول پانشی بری کیف سامسونتم بگیری دستت(الکی مثلا خودم اصلا اینکارو نکردم)
:))))

علیـ ــر ضــا:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۱

حالا برین بخاطر مدرکش 

شاید خاطره ایجاد شد 


میگن نمیشه
:)
Frozen Fire:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۸

در ادامه‌ی صحبتای شاتوت،
میخواستم بپرسم ینی واقعا زشت نیس اجازه نگیری بری بیرون؟
بابا ینی چی آخه!
ادب کجا رفته!


:)))))
منم روزای اول هضم این موضوع برام سخت بود
بنظرمنکه خیلی زشته ادم وسط درس استادش یهو مث چی پاشه بره بیرون
اگ استاده حواسش بود بدون صدا و با حرکات دست بهش حالی کن میخوای بری بیرون
اگه نبود هم که چه بهتر
پاسخگوی سوالاتتون خواهم بود فرزندانم
:)
Frozen Fire:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۴

مریدتم یا شیخ!


:))
روحمو شاد کردی
علیرضا امیدیان نسب:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۵:۵۵

همیشه شاد باشی:))))

کلن باید قدر زمان رو دونست


ممنون
:)
اسمان ***:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۴

بریم دانشگاه یکم سوتی بدیم بخندیم دلمون بازشه:)


:)))
ارزوی موفقیت برات دارم

سیّد محمّد جعاوله:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۷:۳۷

شاد باشید و سلامت

خاطرات شیرینی بود.


ممنون
عارفه ...:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۸:۰۹

دلم دانشگاه رفتن باتورامی خواهد


چقد زود گذشت عارفه
khidnevis ..:
۲۰ شهریور ۹۶، ۱۹:۰۳

:) خاطراتتون جالبن


:)
Shahtot 🍇🍇🍇:
۲۰ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۹

نه حواسم هست دیگه ^_^ :))) خخخ

در ادامه کامنت فروزن ... من یه سوال دیگه هم داشتم ، میگم
استاد که وارد کلاس میشه مثل مدرسه باید از جامون بلند بشیم ؟ 
:) باور کن ذهنمو خیلی درگیر کرده -_- خخخ :)))


:))))
تازه باید صلواتم بفرستین
:)
Aramam .F:
۲۰ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۹

:)

چه دورانی داشتی...


:)
گُل نِگار:
۲۱ شهریور ۹۶، ۱۷:۱۲

آخی...چه خاطراتی
ولی من دوست دارم زودی ارشدی بشم نمیدونم چرا-__-
موفق باشی


:)
میشی میشی
:)))
ویرا بانو:
۲۱ شهریور ۹۶، ۱۸:۴۰

چه خاطرات جالبی:))


واقعا؟
:)
مرد بارانی:
۲۲ شهریور ۹۶، ۱۰:۳۵

همان به که تمام شده والاع! چیه این دانشگا؟!




منم زمانی دانشگاه بودم همینو میگفتم
:|
نبودی؟

مرد بارانی:
۲۲ شهریور ۹۶، ۱۰:۵۵

من اون موقع میگفتم هنوزم میگم تا ابد هم خواهم گفت! 


:|
ینی تا این  حد انزجار
معلوم میشه دوران دانشجویی خوبی نداشتی والا اینجوری نمیگفتی!
هلما ...:
۲۴ شهریور ۹۶، ۲۳:۱۲

دقیقا با همون لحن گفت مریممممممممممممم :|


مشکل اولیش باباش :)))


واااه
بنظر منم واقعا مشکل داشت
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">