قدر نعمت های الهی را بدانید

پست شاتوت منو برد به دوران دانشجویی

همین چند لحظه پیش داشتم عکسای بیخودمو پاک میکردم که رسیدم به چندتا اسکرین شات

در یک حرکت انتحاری مموریم سوخت و رفت هوا

همه ی عکسا و فیلمای دوران دانشجویی و دبیرستانم هم پوکیدن

تنها بازمونده دوران دانشجوییم همین اسکرین شاتا هستن

دوستای دوران دانشگاه قابلیت اینو دارن که بهترین و درجه یک ترین دوستای تاریخ زندگیت شن

اینکه ادم دوران کارشناسی چندتادوست مثل خودش داشته باشه یه نعمت بزرگ الهیه

باورکنین

همش به سال گذشته فکر میکنم

که چقد خوش بودیم

:|
هعی

با مموریم چیکارکنم؟

شمام بعد پایان کارشناسی افسردگی گرفتین؟

فکرمیکنم اونایی افسردگی میگیرن که هدفی برای ادامه ندارن

نمیدونم چرا اسکرینارو اینجا گذاشتم

شاید ترسیدم اینام پاک شن

شایدم تو مرحله ای از افسردگی هستم که میخوام شمام باهام هم دردی کنین


اینا اسکرینایی هستن که ساعتتتت هااا بهشون خندیدم

:|

شاید موقت

زهرا:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۳

مموریت سوخت؟؟

ببر شاید بازیابی شه
فقط اون اسکرین اردوهه
خخخخخخخ
اصیل و بی ادب
هههه


یس
شاید بردم
:)))
آقای دال:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۵

منم امطال تموم کردم راحت شدم :)

ولی الانم دلتنگ اون موقعه ها شدم :/


منم فکرمیکردم راحت میشم
:|
منم
زهرا:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۸

شاید چرا

خب ببرش


عکسا رو میتونم از بچه ها بگیرم
برای همین شاید بی خیالش شدم
انار کـــ:)ــــ:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۴۷

اصیل و بی ادب😅😂


میخوام بت بگم رامبدجوان😂


:))
اینا یه چی زده بودن که رامبدو میدیدن انگار منو میدیدن
تو چرا اخه؟
محمد بحری:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۴۹

من حس شمارا میفهمم

زمانی کارشناسیم تموم شد انگار یه گمشده داشتم
منتها دانشگاه برای من مث یه قرار طولانی مدت بود که باعث میشد اونی رو که دوسش داشتم همش جلوی چشام باشه و ببینمش
بعد دانشگاه نمیدونستم باید چیکارکنم...


خب بعدش چیکار کردی؟
محمد بحری:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۱:۵۳

به احمقانه ترین شکل ممکن رفتار کردم



تو وبلاگم شاید یه روز نوشتم در این مورد


:|


منتظر اون روزم
هلما ...:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۰۱

من اسکرین بدون سانسورش رو میخام. :)

^_^


متاسفم نسخه اصل رو نمیتونیم در اختیارتون قرار بدیم
:|
دُچــــ ــــار:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۰۵


خیلی قدر اون دوستت رو بدون :)
اون که گفت«خودت باش اصیل و بی ادب»


عارفه بی ادب ندیده
:|
Va hid:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۳۶

واقعا دوره کارشناسی با هیچ دوره از مراحل زندگی قابل مقایسه نیست!!!


حس و حال شما رو خیلی خوب درک می کنم!!!خصوصا اگه زمان زیادی از فارغ التحصیلی شما نگذشته و مهر شده و یاد دوستان......

خیلی خیلی حس تلخیه!!!!

چه میشه کرد !!رسم روزگاره!!

احتمال بازیابی فایل ها هست!!!! 

موفق باشید!!


:|
اوهوم
(مریم اشک تو چشاش جمع میشه)

ممنون
nily ..:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۴۳

رامبد جوان لوس نیس! O_o فط بیخودی می‌خنده! :|

چه همه، هم نظر بودن مریم! :)


افرین،همینه
:)

ماها 6تاروح در یک بدن بودیم
:))
دیوانه ...:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۲

فقط اونجاش ک عاشق شده و نمیدونه کیه 😑😑😑

و😂😂😂😂😂 خدایا بطلب بیایم پابوست 😂😂😂😂


تازه فکر میکرد حسش دوطرفست
یه هفته داشتم به چرتو پرتاش گوش میدادم
کاملا جدی بود هاا
:|

دیوانه ...:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۰

خدا نکشتمون :|


خداحفظمون کنه
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۲

منکه شکر خدا اطلاعت تو کامپیوتره

اتفاقا الان داشتم فکر میکردم برم یه بک اپ روی سی دی بگیرم!


کاش منم تو گوشی نگهشون نداشته بودم
آقای سر به هوا(o_0):
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۳۹

۸ گیگ اطلاعت واسه ۲ نرم چطوره?

همش عکس و فیلمه!
فکر نکنم رو سی دی جا بگیره


ما دخترا یه چیزی
شما چرا هموطن؟
:))
آقای سر به هوا(o_0):
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۳

خخخخخخخخ

تازه من تو کل دوترم فقط ۴ رفیق داشتم


:))
خسته نباشی و نباشید
سیّد محمّد جعاوله:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۶:۲۲

شما سلامت باشید


ممنون
نیروا نا:
۲۶ شهریور ۹۶، ۲۰:۳۴

اینجام که سانسور بیداد میکنه 

چه وضعشه خو 

رامبد جوان😀
عشق ناشناخته دو طرفه😃😃😃


:))
سانسور من باید بره در مقابل سانسور نیلی لنگ بندازه
:))

پشمآلِ پشمآلو:
۲۶ شهریور ۹۶، ۲۰:۴۱

برو ریکاوری کن .. همش برنمگرده ولی خو یسریاش زنده میشه 

افسردگیم نداره .. من بعد کارشناسی علاف ی سال خونه بودم برا خودم هزارجور کلاس نوشتم بعد الا ک میرم سرکار میگم داغ بودم حالیم نبود اون ی سال چق راحت بودمااا


ممنون
بدیه من اینه هنوز ترم اخر بودم مشغول به کار شدم
شاید افسردگیم برای همینه
:|
اسمان ***:
۲۷ شهریور ۹۶، ۰۰:۵۴

حیفففففف که نشد دوست داشتم امسال این دوران تجربه کنم:)


ایشااله سال اینده
:)
هرچی دیر تر وارد شی دیر تر افسردگی میگیری
:)
mitra .mo:
۲۷ شهریور ۹۶، ۰۱:۵۵

اصیل و بی ادب؟

سنگ دستشویی رو از وسط نصف کنی؟
مردما کلا


:|
بی تربیتن
|:
حصار آسمان:
۳ مهر ۹۶، ۱۷:۱۲

من که استرس گرفتم

چون بیکاری و ... باقی قضایا


وحشتناکه
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">