بابای صادق!

مامانم سرماخورده

بعد، ظهر ۲بار تو صورت من عطسه کرد

میگم مامان جلو دهنتو بگیر،خیسم کردی

میگه حساسیتِ

عصر گلو درد شدم

به مامانم میگم ویروستو اخرش کردی تو حلق من ها

میگه من که حساسیت داشتم

:|

نشسته کنارم هی میکشه بالا

یه دستمال میدم بهش و میگم مامان جان اگه بالا جا بود نمیومد پایین


**


پتو رو از روم میکشه

میگه عععع چرا داری گریه میکنی؟چون ویروسیت کردم؟

میگم نه،به خاطر یخچال (دیروز یخچالمون سوخت،قدیما بدون یخچال چیکارمیکردن؟آب یخخخخخ از کجا میوردن؟بستنیاشونو کجا میذاشتن؟)

مامان :|

من:)

میگه پاشو، پاشو بریم هیئت ،خاک تو کلمون روز شیشم شده یه روضه نرفتیم

میگم حالا چرا خاک تو کلمون؟

میگه پاشو لااقل برو اونجا گریه کن یه ثوابی هم ببر

*

داریم میریم یهو نگام میوفته به ساعت ماشین

ععععع

۹:۵۳

میگم مامااااااااان ساعت ۱۰

میگه نه ساعت ۸:۴۵

رو گوشیم نگا میکنم میگم نههه ۱۰مامان

میگه ساعتت قدیمه

:|

به زهره تو تلگرام پی ام دادم ساعت چنده میگه 9:58

به ساعت مغازه ها نگا میکنم همه۱۰ نشون میدن

باز باور نکرد

میگم مامان زشتهههه الان بریم،میگن برای شام امدن

بابام میگه خب برای شام داریم میریم دیگه 

یخچال نداریم

من:|

مامان:)

بابا:))

بابام خیلی ادم صادقیه


هیچی دیگه رفتیم ،نشستیم، قورمه سبزی خوردیم ، پاشدیم ،رفتیم

:| 

Va hid:
۵ مهر ۹۶، ۰۰:۰۴

چه صداقتی!!!


تو این گرما یخچال هم بسوزه مصیبتیه!!


راستی تا دلت بخواد تو ایران مراسمات مختلفه !!دیر بجنبی !!امسال رو ازدست می دی!!!! 
زندگیتون شاد شاد!!!


فکرنمیکنم یه روز از سوختن یه یخچال اینقد ناراحت شم
:|

دیوانه ...:
۵ مهر ۹۶، ۰۰:۱۹

خخخ باقر کو پ : | اصن از اولشم داداشا مظلوم بودن از دست این آبجیای حسووود 

یخچال میسوزوندیم وقتی یخچال سوزوندن مد نبود D:


علاقه مندی به باقر ها!
توروخدا در مورد روابط خواهر برادری بذار دهن من بسته بمونه
:|
فکرنمیکردم یخچالاهم بسوزن
:)
آقای سر به هوا(o_0):
۵ مهر ۹۶، ۰۱:۱۰

بابات لایک داره

اخلاقش دوست دارم:)


من خود بابامو دوس دارم
:دی
آقای سر به هوا(o_0):
۵ مهر ۹۶، ۰۱:۱۱

راستی صادق کیه?


همکلاسی دختر خالم و پسر عموم
:|
هویجوری :):
۵ مهر ۹۶، ۰۱:۵۶

عنوان و که دیدم فک کردم صادق یه شخصیه که پست در مورد باباشه:دی


:))
شاید یه روز در مورد بابای صادق هم نوشتم
علی آقا:):
۵ مهر ۹۶، ۰۵:۴۱

سلام
امیدوارم حساسیت مادرت برطرف شه...
ومن هم باپدرت موافقم
وبهتراست ادم هم نمازش،درمسجدباشدهم عزاداریش:)


سلام
منم با بابام موافقم
:)
سیّد محمّد جعاوله:
۵ مهر ۹۶، ۰۶:۲۸

خب بگن 


اوهوم
:|
فیش نگار:
۵ مهر ۹۶، ۰۸:۵۴

منم خیلی صادق بودم دیشب :)


این روزا همه صادقن
:دی
نیروا نا:
۵ مهر ۹۶، ۰۹:۰۳

دم بابات گرم :))

دلم قورمه سبزی بی زحمت و بی دردسر خواست
خوشمزززه باشه لطفا


:)
ایشاالله با ته دیگ قسمتت
:دی
زهرا:
۵ مهر ۹۶، ۰۹:۰۸

خخخخ

اگه بالا جابود نمیومد پایین خخخخ


میخندی؟
دیوانه ...:
۵ مهر ۹۶، ۰۹:۲۰

حسووووودین,دیگ نهههه توورو خدا بیا بگو تقصیر داداشاس 

به این خوشگلی :)))


دقیقا کی به این خوشگلی؟
:|
حصار آسمان:
۵ مهر ۹۶، ۱۰:۰۶

من کلا دو ساله خودم ویروس سرما خوردگی ام!

توو برف و بارون و هوای سرد بمونمم سرما نمیخورم


بیا یه دستم رو سر من بکش
:|
تمام طول سال سرماخوردم
دیوانه ...:
۵ مهر ۹۶، ۱۰:۰۷

باقر و بنده :)))


نوشابه ضرر داره
:/
دیوانه ...:
۵ مهر ۹۶، ۱۰:۴۳

دوغ که ضرر نداره D:


چرا همه چی برای شما ضرر داره
:|
نخور برادر
|:
حصار آسمان:
۵ مهر ۹۶، ۱۰:۴۴

یه بار سرما خوردگی خفیف بخوری و درمانش نکنی، همینطوری میشی :)


اوهوم
مامانمم همینو میگه
:)
علیـ ــر ضــا:
۵ مهر ۹۶، ۱۰:۴۷

چه نوع پتانسیل گفتنی
آخرش تو حلق شما جای گرت
امیدوارم حال جفتتون خوب شه از شما یکم واجبتره اولویت باشما


منکه دارم رسما میمیرم
:|
اسمان ***:
۵ مهر ۹۶، ۱۱:۴۷

صادق بودن را از بابای مریم بیاموزیم :)



صادق بشوید با باباجان من
:))
mitra .mo:
۵ مهر ۹۶، ۱۱:۵۹

بالا جا بود....

هر وقت بینیمو میکشم بالا مامانم همینو میگه 😂


:))
الان منم تو همون مرحلم
دیوانه ...:
۵ مهر ۹۶، ۱۲:۱۰

شماره باقرو بده بااااش هماهنگ کنم من ^_-


من خودم بهش میگم که دوغ و نوشابه نخوره
:)
علیـ ــر ضــا:
۵ مهر ۹۶، ۱۲:۵۸

بیام عیادت
یه سوزن گاوی پنی سیلین مونده داریم


نه نگهدار برای گاوا،نیاز میشه
:/
دریا _ گاه نوشته های من:
۵ مهر ۹۶، ۱۳:۴۹

قبول باشه

قورمه سبزی هم نوش جان


ممنون
:)
واران ...:
۵ مهر ۹۶، ۱۶:۰۵

با توجه به عنوان :

داداش منم صادقِ :)))

+
هنوز قسمت نشده بریم روضه :(
قبول باشه .
++
میدونن دیگه یکبار سوتی توهم دادی برای همین کلا سربه سرت میذارن :))))

+++
نوش جان :)

خدا حفظ کنه پدر و مادرتون رو :)




ادم باید صادق باشه
:دی
ممنون که تو هم معتقدی توهم زده بودم
:/
ایشالله
همه ی مامان باباها 
:)
ــ حسان ــ:
۵ مهر ۹۶، ۱۸:۴۰

خخخ
خیلی خوب بود
+عصر گلو درد شدم چه جمله ایه؟


جمله خبری
:))
آقای دال:
۵ مهر ۹۶، ۱۹:۱۷

خیلی قشنگ مینویسید جدا :))



تعریف بود؟
ممنون
:)
آقای دال:
۵ مهر ۹۶، ۲۱:۲۶

آره دیگه


:)
وقتشه بگم قشنگ میخونی
:))
واران ...:
۵ مهر ۹۶، ۲۱:۳۲

آدم هم باید صادق باشه هم اسمش صادق باشه :)))

داداش منم هردوشه :)))


نه میگم اونموقع سوتی دادی دیگه اونا هم سربه سرت میذارن دیگه عامو :)))

الهی آمین 


چه صادق تو صادقی شد
:))
بله بله 
:)))
علیـ ــر ضــا:
۵ مهر ۹۶، ۲۳:۰۶

فعلا شما نیازمندتر و واجبتری 

مستحب نیست 😜


:))
جاداره بگم ممنون از محبت شما
:/
Shahtot 🍇🍇🍇:
۶ مهر ۹۶، ۱۰:۲۰

خخخخخخ خیلی باحال بود :))

کلن باباها خیلی دوست داشتنین :)


:))
اوهوم
خیلی زیاد 
خرگوشک :|):
۶ مهر ۹۶، ۲۱:۵۳

به به :)))


:)
Aramam .F:
۸ مهر ۹۶، ۱۲:۵۸

آخییییییییییی الهی زودتر خوب بشید:)

واقعا صادقه بابات:)


الان خوبم
:)
nily ..:
۸ مهر ۹۶، ۲۰:۲۸

"میگم مامان جلو دهنتو بگیر،خیسم کردی

میگه حساسیتِ"


این دیالوگ چقدر رواج داره!: ||||||||||


الان بخوام به سبک خودت جواب بدم باید بگم 
وی سر خود را به نشانه گل گفتی تکان میدهد و همزمان نوای امان ...امان را زیر لب زمزمه میکند
:)
هلما ...:
۱۰ مهر ۹۶، ۱۴:۴۱

مریم نیستیااا:|


هلما هستماااا
حوصله رخ نشان دادن ندارم و نداشتم
شاید بگم نداشتم و ندارم بهتر باشه
:|
هلما ...:
۱۰ مهر ۹۶، ۲۰:۴۳

ای بابا...

اوهوم... باشه یه فکری برا رخ نشون دادن بکن، پستی، مینی پستی :)
حال دلت شاد.


فقط به خاطر تو
:))
هلما ...:
۱۰ مهر ۹۶، ۲۱:۰۲

من برم ذوق مرگ شم ^_^

بااجازه :))


مزاحمت نمیشم
:دی
نوید شریفی:
۱۵ مهر ۹۶، ۱۸:۰۳

متن روان جالب و لذت بخشی بود

به قول کوچه بازار کیف کردم
دستت درد نکنه
موفق باشی


:))
ینی باور کنم
ممنون
نوید شریفی:
۱۵ مهر ۹۶، ۱۹:۳۲

اره باور کن


مرسی 
ممنون
:)
نوید شریفی:
۱۵ مهر ۹۶، ۲۳:۱۸

بار سومه که می خونم 😀


واقعا؟
خوشحالم
واقعاخوشحالم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">