جمعه خود را چگونه میگذرانید؟

افتضحول مفتضحل للافتضاح

:|


علی آقا:):
۱۴ مهر ۹۶، ۱۳:۳۲

زنده باشی


ممنون
زهرا:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۳:۳۶

مثل سابق

گوشه اتاقم تمرگیدم و جزوه و کتاب میخانم چون فردا باید برم سرکار و بعضی وقتا اهنگ گوش میدم
زندگی سخته


:|
بیداد درویش:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۳:۴۱

:/

یه پی نوشت بزن تنگ پست :/


:/
چیزی به ذهنم میرسید که میزدم
.. Elcerodito ..:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۳:۴۲

درس، تکلیف، پروژه، لانا دل ری، فیلم ترسناک، خواب و باز هم خواب :)


خواب خوبه
:|
اسمان ***:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۳:۴۴

درکنار لپ تاب وکتاب وجزوه وپتو:|


چی شده همه جزوه به دستن
:|
عارفه ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۴:۱۳

میگم ها

زنگ بزن بهم ازاین افتضاحی بیرونت بیارم دخترم


باشه
آقای سر به هوا(o_0):
۱۴ مهر ۹۶، ۱۴:۱۶

با الافی

مثل 20 سال گذشته!
تنوع ماله لاکچریاس!ما باید به در دیوار نگاه کنیم


اخ گفتی
:|
لیمو جیم :
۱۴ مهر ۹۶، ۱۴:۳۰

با تست :-)


همه چه درس خونن اینجا
:)
serek یزدان:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۴:۴۱

هعی ...دس رو دلم گذاشتی؟

پاشم برم سر به بیابون بذارم...


منم با خودت ببر
:|
Va hid:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۵:۰۶

مثل شما!!!


موفق باشید!


ینی شمام همشو خواب بودی؟
ویرا بانو:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۵:۲۳

خواب..غذا..دوباره خواب..


عصن روایت داریم جمعه باید همینطوری باشه
دیوانه ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۵:۳۱

عصنم از اون باب نیست


دلم خواست  متفاوت باشه
:|
دیوانه ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۵:۳۲

افتضح یفتضح افتضاح :/


:/
پشمآلِ پشمآلو:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۶:۰۹

یک عدد مریض هسم رو ب موت:دی


عی بابا
منم اون جمعه رو به موت بودم
ولی متاسفانه زنده موندم
شمام زنده میمونی
البته خوشبختانه
حصار آسمان:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۶:۳۰

چون سالی که گذشت


از بهارش پیداست؟
:|
حصار آسمان:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۶:۵۳

نه

گفتین چگونه گذراندید، گفتم چون سالی که گذشت


:|
اوهوم
فرشاد وزیری:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۶:۵۷

خواب . . . کتاب . . . خواب. . . خواب. . . خواب. . . 


خوشحالم خواب...خواب...خواب...خواب..خواب نبود
:|
هلما ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۷:۱۰

با ونق وونق برادرزاده ها


برادرت زن داشت؟
عی بابا


خواهرزاده منم خیلییی امروز حرف زد
:|
حوا ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۷:۲۲

درس :|


درسم خوبه
:|
هلما ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۷:۳۵

عزیزم اون داداش بزرگمه متولد 56 دخترش 12 سالشه😂😂😂


البته مجرد مدل 64 هم داریم، بدم؟؟

من جدیدا حوصله بچه ندارم. :|


یه لحظه ناراحت شدم
فکرکردم رفتی اونی رو ماچ کردی که زن داره
من خیلی ادم متعهدیم

:دی

منم هیچوقت نداشتم
:|
هلما ...:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۷:۵۰

والا من به این اندازه تعهد ارج مینهم ولی وقتی گفتم داوطلب زیاد شد جفتشونم ماچ کردم، حالا تو دلم کوچکتره به نیت تو بود. :)))


:))
بسوزه پدر شرافت

قطعا نیت منم همون بود
:دی
nily ..:
۱۴ مهر ۹۶، ۱۸:۴۹

داغانِ توصیف کردنتم! :))))))


من در حالِ حفظ کردنِ جدولِ شارل ژانت گذراندم این جمعه‌ی لعنتی را! :|
فهمیدی بچه درس خونم یا تکرار کنم؟! -_-


:)
جدول شارل ژانت!!!؟؟

نیاز به تَکرار نیست ای بچه خ.خ
:))
علیـ ــر ضــا:
۱۴ مهر ۹۶، ۲۳:۰۶

بیا ببرمت تو بیابون ولت کنم 


ایشاالله جمعه دیگه
:))))
واران ...:
۱۵ مهر ۹۶، ۰۰:۱۵

سلام 

کامنت هلما و جواب خودت جمعه و شنبه  رو شاد میکنه :))
حتی اگر به پست جمعه نرسیدم :))
خیلی خوب بود :)))
خندیدم بسی :))


سلام
:))
خداروشکر
فیش نگار:
۱۵ مهر ۹۶، ۰۹:۰۲

زنگ زدی به عارفه؟

+بهش بگو جواب کامنت منو بده(خصوصی) :)


دردسترس نبود
خودش زنگ زد
:|
اون در واقع گوش به حرف من نمیده
|:
Aramam .F:
۱۵ مهر ۹۶، ۰۹:۴۴

بد نبود...

:)


خب خداروشکر
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی