دیشب ،مث هر شب :)

شنیدین میگن یکی از وحشتناک ترین صحنه های دنیا اینه که ببینی ۴تا میس کال از مامانت داری

واسه من میس کال داشتن از عارفست

دخترخاله ای که معتقده در هر شرایطی و با هر موقعیتی باید جوابشو بدی

حالا تو دشویی باشی یا تواتاق رییست  یا در عمیق ترین نقطه ی خوابت و  یا حتی سرکلاس 

جواب ندادن به تماساش مساویست با دریافت یه پیامک با مضمون 


(مریم خاااک

 بخدا بفهمم چرا جواب منو نمیدی

میخواستم یه چیزمهمی روبهت بگم 

حالاکه بیشعوری بیش نیستی عمرادیگه نمیگم)


اینجاست که فشارم میوفته پایین رنگم به سفیدی میره و قلبم وایمیسته   


اینقدی من از میس کالای عارفه و پیامک بعدش میترسم از ارتفاع و دریا و سرعت و سوسک نمیترسم 

عارفه بیشتر از اینکه به دیدن انیمیشن علاقه مند باشه به بردن من به خونشون علاقه نشون میده

:|

بردن من به خونشون ،دادن یه چایی لیوانی به دستم و نشوندنم روی صندلی

کار منم اونجا اینه که گوش بدمو گوش بدمو گوش...

یکی از علاقه مندی های مشترکمون اینه که شب موقع خواب دوتا تشت بندازیم کف اتاقش و باهم روی زمین میخوابیم

(این درصورتیه که در هیچ شرایطی نمیتونم کنار یکی بخوابم،حتی تو یه اتاق که یکی دیگه خوابیده باشه ،چه برسه به اینکه بخوام کنار یکی بخوابم)

و تو تاریکی شب  چرت و پرت بگیمو بخندیم

یکی از حرکات سادیسمیشم اینه که موقع حرف زدن هی دستشو  میزنه به کمرو و پا من

بعد از اینکه به تمام مقدسات عالم قسمش میدم راضی میشه دستشو غلاف کنه

اما خب بعد چند دقیقه میبینیم که مثل دوری عمل میکنه

:|
چرت و پرتای ما هیچوقت تموم نمیشه اما اینکه ما تصمیم به خواب میگیریم به دوعلت میتونه باشه یا فکمون درد میگیره یا یکیمون بیهوش میشه


***

اینکه تو از اون دسته ادمایی باشی که همیشه حوصله همه رو نداشته باشی و اکثر مواقع دنبال این هستی که تنها باشی و تنها بمونی کارو برات سخت میکنه با وجود دخترخاله که دوست داره درمورد کوچک ترین اتفاقات روزمره زندگیش باتو حرف بزنه

به قول خودش حرف زدن روشنش میداره...

یکی از خاصترین و عجیب ترین ادم های زندگی من که همیشه از در کنار بودش لذت بردم

همیشه همیشه


محمد بحری:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۰:۳۴

حرف زدن روشنم میدارد

چه جمله خوبی


:|
اره
عارفه ...:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۱:۳۹

خداخفت نکنه 

کلی خندیدم
توبایدبه من عادت کنی 
من تاآخرعمرم کنارتم ونمیذارم ازتنهاییت لذت ببری
برای اینکه خیلی دوستت دارم وحتی اگه مثل دیشب نتونستم باهات حرف بزنم بازهم حال کردم که کنارمی 
روشنم میدارد؟هان؟


میدونم ..میدونم...
:|

روشنش میداری روشنت میدارد
:))
ادم یاد مهتابی میوفته
فیش نگار:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۱:۴۸

جمله ی آخر صرفا برای حفظ جان نویسنده نوشته شده است :/


:))))
نویسنده از خنده جان به جان افرین تسلیم گفت

من نمیفهمم چه مشکلی با عارفه داری
:|

فیش نگار:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۱:۵۴

همون مشکلی که شما باهاش داری‌ن :)


والا من مشکلی باهاش ندارم اینقدی تو باهاش مشکل داری
:/
زهرا:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۲:۰۳

اینستا هی عارفه عارفه میزنی بس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نه نیست
:/
عارفه ...:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۲:۰۵

مثل اینکه دشمنم زیاددارم:(

مهتابی عمته
😅😅😅😅


این حد از دشمنی بی سابقست
:|

آقای سر به هوا(o_0):
۱۸ مهر ۹۶، ۱۲:۲۶

منکه الان در کسل کننده ترین زمان عمرم به سر میبرم

یعنی یکی نیست سوژه کنمش یا رو اعصابم باشه باهاش درگیر بشم!

البته یه سوژه هست ولی...


میخوای شماره چندتاازدوستای اعصاب خردکنمو بهت بدم ؟؟
:))
همونو دریاب
:دی
فیش نگار:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۲:۵۲

@ عارفه خانم

من با شما هیچ مشکلی ندارم ایشون میخاد اینجوری تلقین کنه که ما با هم علیه ش دست به یکی نکنیم :)


عارفه شریف تراز این حرفاست
:/
فیش نگار:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۲:۵۳

به کار شما میگن تلاش مذبوحانه :) هیچ فایده ای نداره


من اصلا تلاشی نمیکنم که بخواد بی ثمر باشه
:|


هلما ...:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۳:۱۸

من قول میدم عارفه رو دعا کنم :))


منم که قول دادم تورو دعا کنم 
دیگه بی حساب شدیم
:))
علیـ ــر ضــا:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۴:۵۹

عارفه که سر صحنه اس 

😐 بگیرم خفش کنم راحت شی 


اونوقت تنها هستم تنها تر میشم
:|
دیوانه ...:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۵:۲۳

من تا حالا فک میکردم تشک میندازن زمین میخوابن ولی حالا میبینم تشتم کابرد داره :| (آی ام دقیق :\ )

حیف کهسرا از این خل بازیا بلد نیستن -____-


منم فکرمیکردم پسرا ذاتا خل هستم 
که حالا فهمیدم کهسرا هم خلن
:/
(ای ام انتقام)
محمد هستم:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۵:۵۱

یکی از وحشتناک ترین صحنه ها واسه من اینه که میس کال داشته باشم کلا . چون هیچوقت پیش نمیاد تماسی و از دست بدم . پس وقتی میس کال دارم که گوشیم و گُم کرده باشم :|


:|
از اونایی هستی که گوشیشون چسبیده بهشون هاا
Va hid:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۷:۲۰

چه دختر خاله خوبی !! که اینقدر باهات صمیمیه!!!


قبول دارم بعضی وقت ها آدم حوصله نداره!!

ولی خب در دوره که همه از هم دورند این شرایط یه نعمته!!

زندگیت شاد!!


بله
:)
نعمت های الهی را قدر میدانم
:))
پشمآلِ پشمآلو:
۱۸ مهر ۹۶، ۱۷:۴۰

من خودم ازون عارفه هام که هی میخوان تریف کنن:دی


مریمی هم داری که هی گوش بده و گوش بده؟
serek یزدان:
۱۸ مهر ۹۶، ۲۰:۵۰

چه رفیق_فامیل خوبی!

منم یه فامیل دارم که میشه دخترِ دختر عموی مامانم و تهران هم زندگی نمیکنه ولی وقتی میاد تهران عین همین دختر خاله ی شما به معنای واقعی از بودن در کنارش لذت می بریم...در واقع من و اون و خواهرم توی فامیل معروفیم به سه کله پوک :)
عنوان متن تو خوندم زیر لب زمزمه کردم امشب مثل دیشب نیست دیشب مثل هر شب نیست هیچ شبی مثل امشب نیست...:)


:)))
وجود یه همچین ادمایی لازمه تو زندگی هر کسی

ویرا بانو:
۱۸ مهر ۹۶، ۲۳:۱۰

قدر عارفه رو بدون دختر:)))
مثلا من تو فامیل هیشکی رو ندارم بخوام اینجوری باهاش حرف بزنم


من ادم قدر دانیم
:))
ایشاالله شمام پیدا کنی
:|
نوید شریفی:
۱۹ مهر ۹۶، ۰۳:۴۴

عالی بود مریم خانم مثل قبل 


ممنونم
علیـ ــر ضــا:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۲۷

خدا بزرگه 😐 


یاد اهنگ خدا بزرگه افتادم
:|
اگه زندگی اونجوری که تو میخوای جلو نمیره
بعضی وقتا ناامید میشی بعضی وقتاهم دلت مییگره
خداااا بزرررگه
:)


پشمآلِ پشمآلو:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۵:۳۳

اره مریمی هم دارم ولی خو وقتی میگم بعدش پشیمونم که چرا هی گفتمو هی گوش داده


نگران نباش
همه ی مریما ادمای خوبین
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">