همیشه اون طوری نمیشه که تو انتظارشو داری


 دیالوگ فیلم شهرزاد 

بعضی وقتا یه اتفاقایی میوفته که با خودت میگی همینه،این اتفاقی بود ک منتظرش بودم ،ک باید میوفتاد

مریم تموم شد ،لبخند بزن،دنیا تصمیم گرفته روی بهترشو بهت نشون بده

اما ...

اماها همیشه کارو خراب میکنن

امان از اما ها

لعنت به اماها

بعد این اماها تاچندوقت با خودتو و خدات درگیری 

که چرا یهو همچین شد

چرا اونی نشد که توقعشو داشتم

چرا اینقد زود تموم شد

چرا شروع نشده تموم شد

چرا خوشیم لحظه ای بود

چرا این اتفاق خوب ادامه نداشت؟

چرا مثل بقیه باهام رفتار نشد

و هزارهزارتا چرای دیگه

چرا ها هیچوقت جواب داده نمیشن

بدی ماجرااونجاست که خودت بخوای به این چراها جواب بدی 

میدونین چی میشه؟

اونجاست که دنبال مقصر میگردی 

تهشم یا خدارو مسبب همه ی اشتباهات و دلشکستگی هات میدونی 

یا خودتو


چه خودت و چه خدارو مقصر بدونی این خودتُ قلبتو دلت  هستن که میشکنن



باید شانس بیاری ادم امیدواری باشی 

تا بعد چندوقت دوباره رویاها و ارزوهاتو از سر بگیری


و دوباره نگاه کنی به پیکسل روی کیفت و تو دلت بگی 

روزهای خوب در راه است...



دیوانه ...:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۲۹

آفرین و اینا برای شما :/

ولی تا کی انتظار روز خوب رو بکشیم? 


نمیدونم
نکشیم چیکار کنیم؟
محمد بحری:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۳۰

واسه ما هیچوقت نیومدن


میاد...میاد...
دیوانه ...:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۳۷

ولی عنوان همیشه برا ما ها اتفاق میفته ها :)) همیشه هم میفته 


حالا من میخوام یه امروزو امیدوار باشم
اگه گذاشتی
:)))
فیش نگار:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۳۸

به به نایب الزیاره باشید :)


:|
دقیقا کجا
فیش نگار:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۴۰

چمیدونم :) شما دست به کوله پشتی شدی!


من معمولا دس به کوله پشتیم
:|
خانه به دوش شنیدی؟
من همونم
|:
دیوانه ...:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۰:۴۲

خخخ

بااااعشه 
:|


ممنون
:دی
عارفه ...:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۱:۱۷

خوبه همین حالابهتون گفتم امیدوارباشین


خداییش متنت حس و حال خوبی داد
:|
Va hid:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۵:۱۲

بهرحال باید امید داشته باشید!!


من خودم اند بدشانسی هستم!!!!

امیدوارم مشکلات شما هم حل بشه!!!!

دلت شاد!!!


ته همه ی مشکلات حل شدنه
من مطمعنم
ممنون
:)
واران ...:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۸:۵۲

الان کوله به پشت هستی یا خانه به دوش ؟:))


+
من همسن و سال شما بودم با دختر خاله ام خیلی صمیمی بودم :)
الان ایشون متاهل شدند دیگه زیادی رفت و آمد نداریم :))
مگه اینکه تو مهمونی جایی دور هم‌ جمع بشیم که دوباره میشینم کلی خاطره های قدیم و جدید با شادی نقل قول میکنیم.
ایشالا وقتی هردوتون متاهل شدین دوستی هاتون تا اونموقع و بعدتر هم مستدام بمونه :)

عاقا من دو تا پست رو یکی کردم :))
ببخشید :))


+
عنوان 
گاهی بهتر میشه حتی :)
گاهی هم می افته تو جاده خاکی و له میکنه ما رو :)))


هردو 
:|

صرفه جویی در کامنت
:)
خیلیم خوب

+
من به مورد یک امید دارم
:)
حصار آسمان:
۱۹ مهر ۹۶، ۱۸:۵۵

به نظرم نمیشه

بعضی اوقات نمیشه رویاهاتو از سر بگیری
یعنی مثل سرباز برگشته از نبرد برمیگردی که شیمیایی شده و باید بقیه زندگی رو ...

دلم گرفت


اوهوم
اون موقع دیگه تاریخ رویات تموم شده
باید بگردی دنبال ییه رویای بهتر


فکرکردن به رویاهای ناکام گذشته همیشه حال ادمو میگیره
آقای سر به هوا(o_0):
۱۹ مهر ۹۶، ۲۰:۴۸

یه ساعت داشتم بندش عین این بود

نکنه دخترونه بود؟


نه پسرونه بود
:|
منو باقر نداریم
:دی
Marg Margbar:
۲۰ مهر ۹۶، ۰۰:۲۰

و ی سوال پیش می اید جریان پیکسل رو کیف چی میتونه باشه ؟


 به جاری شدن بارالکتریکی جریان میگن
دیگه جریان پیکسل نمیدونم
:دی

Zeinab 78:
۲۰ مهر ۹۶، ۱۴:۵۳

آدمی به امید زنده است:))


تکبیر
:))
مهدی صالح پور:
۲۰ مهر ۹۶، ۱۶:۴۵

هیچ وقت مفهوم پیکسل رو درک نکردم


:|
مریم عمیق به فکر فرو میرود
علیـ ــر ضــا:
۲۰ مهر ۹۶، ۲۰:۲۴

😐😐😐😐😐😐😐😐 

متعجب ترین پستت


چرا خب؟
:|
___ سلوچ:
۲۱ مهر ۹۶، ۰۸:۴۶

امااا همیشه اونطوری میشه که به صلاحته :)


مطمعن نیستم همیشه
:|
علیرضا امیدیان نسب:
۲۱ مهر ۹۶، ۱۳:۰۱

خخخ نظرهاشون جالبن 

تمام سختی ها تموم میشن شاید طول بکشه اما میرسه یه زمانی خدا واسش معین کرده
منم. فقط به این تکیه میکنم که بالاخره یه زمانی سختی هام تموم میشن:)


:|
من ب اومدن روزهای خوب امیدوارم
|:
Aramam .F:
۲۱ مهر ۹۶، ۱۶:۴۱

من مطمئنم روزای خوبی در راه است:)


:)
اوهوم
میلاد دیلمی زاده:
۲۱ مهر ۹۶، ۲۱:۰۲

سلام خووبی

خیلی قشنگ بود

به وبلاگ منم بیا پشیمون نمیشی

میلاد 22


:|
الان اصل دادی
نوید شریفی:
۲۲ مهر ۹۶، ۰۹:۵۸

😁


:|
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۲۷

همیشه



:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">