عارفه و دوری پیوندتان مبارک


انیمیشن در جستجوی دوری دیدین؟

دوری ماهی بود که از هر ماهی ماهی تر بود فراموش میکرد و خیلی سخت به یاد میورد

تااینکه مامان باباشو فراموش میکنه و خونوادشو گم میکنه

 کل داستان میشه حکایت ماهی که در به در دنبال ننه باباشه و بلعکس

دیدین ما ایرانیا وقتی بهم میرسیم هی میگیم چه خبر ؟دیگه چه خبر؟

میبینی با طرف هیچ حرف مشترکی نداریم هی میگم خب دیگه چه خبر؟

(عروس نشدی فاکتور گرفتم ، خز شده)

اما خب من خیلی وقتا از این قاعده مستثنام

ینی وقتی بهش میرسم یا پیامک میده دقیقا اینطوریم:

؟

_ مریم حالم گرفتست

میشه یه ذره ازم تعریف کنی


+تو خوشگلی تو نازی فدات بشم اللهی


***

_مریم حالم خوب نیست،میشه یه خرده ازم تعریف کنی


+ تو محشری از همه سری


**** 

_حالم بده ،میشه ازم تعریف کنی مریم


+تو یک افسونگری یا حوری و پری


***

_ازم تعریف کن،لطفا


+ اره تو محشری ازهمه سری

تو یه افسونگری یا حوری و پری



و اینچنین سوال تکراری و مسخره و اعصاب خردکن و باز این زد به سرشُ  در طول دهه ها و قرن ها از من پرسیده میشه

منم هردفه باید یادش بندازم که چقد خوبه و قشنگه و رعنا و روشنو نافذو خلاصه از همه سره 

به همین منوال جلو بریم فکر میکنم سومین کار  این شکلیه اندرو استنتون  بشه  


باز اینو گفت و مریمو دیوونه کرد


چگونه روی اعصاب مریم راه برویم


دوری خوشحال میشود ،چون میبیند بدتراز اون هم هست 


عارفه مربی دوری میشود


عارفه و دوری پیوندتان مبارک


مریم به جشن عروسی عارفه و دوری دعوت میشود


:/

دیوانه ...:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۰:۲۷

آی آی آی همین که عنوانو دیدم همون اولش تصممیم گرفتم اون انیمیشنه رو بگم :|


اوصیکم به دیدنش
:|
Hossein MK:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۰:۳۳

تعریف اینجوری اخه؟!😄😄

عجب


خوبه ک
:|
عارفه ...:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۰:۳۴

😂😂😂😂

خداخفت نکنه دختر
مردم ازخنده


:|
چطوری دوری؟

محمد بحری:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۰:۵۲

من فکرمیکنم شما بی غل و غش دوستتون را دوست دارید


بله من بی غل و غش دوستم را دوست دارم
:دی
دُچـــ ــــار:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۱:۱۲

تصدیق می کنم این پست رو :)


درست!
:|
هلما ...:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۲:۱۷

یعنی بازم عارفه رو دعا کنم؟؟


لابد
:|
نیــ روانا:
۲۳ مهر ۹۶، ۱۶:۱۶

خوش به حال عارفه که تو رو داره تا تعریفش کنی...


و خوشبحال من که عارفه رو دارم
:)
Zeinab 78:
۲۳ مهر ۹۶، ۲۰:۰۶

دوری؛)))

تو دوست خوبی هستی:)


و ایضا دخترخاله خوبی
:دی
عارفه ...:
۲۳ مهر ۹۶، ۲۰:۱۶

الان بنظرشون ازمن تعریف کردی؟


تو مو میبینی و بقیه پیچش مو
:دی
اسمان ***:
۲۳ مهر ۹۶، ۲۱:۲۰

تعریف های قبل از تعریف های تو از عارفه توهمی بیش نبوده:))


:))
استاد تعریف ایران
حصار آسمان:
۲۳ مهر ۹۶، ۲۱:۳۱

آهنگ امید بودا :))))


ارههه
:))
serek یزدان:
۲۳ مهر ۹۶، ۲۲:۴۶

منم یه دوست داشتم هر چند گاهی پیام می داد می پرسید هنوز عروس نشدی؟ منم می گفتم نه...خوشحال میشد می رفت...یعنی کل رابطه ش با من در همین حد بود...تا اینکه ازدواج کرد و دیگه رابطه ش با من قطع شد :/


:))
واااای
تو بله رو گفتی بلاخره؟
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۲۷

خخخخ

اخرش بامزه بود


:)
serek یزدان:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۹:۲۵

نه نگفتم :| 

بخت من با اسیدم باز نمیشه والا... 


:)))
موهاتم که داره میریزه
نگرانتم عصن
جناب دچـ ــــار:
۲ آبان ۹۶، ۱۳:۴۳

سلام!


علیک سلام!
serek یزدان:
۳ آبان ۹۶، ۱۱:۱۸

عاخ عاخ گفتی... کارتون عروس مرده رو دیدی؟ دارم به موجودیت اون عروس مرده هه می رسم :))

یعنی می میرم در حالی که کچل شدم و عروسم نشدم ؛ )


نه ندیدم
:)
به قول خواهر هیشکیم بهت نگفت همسرم
:))
serek یزدان:
۳ آبان ۹۶، ۲۲:۰۳

عارررره... :)


:))
زینک خریدی؟
serek یزدان:
۴ آبان ۹۶، ۱۱:۴۲

پدری رو فرستادم بخره :))) 


:))
خب خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی