وقتی حالتون بده چیکار میکنین؟

طرف تارم نمیرم  (اینکه اصلا تار ندارم بی تاثیر نیست)

نقاشی نمیکشم چون حالم باید خوب باشه تا برم سمت وسایل نقاشیم

نمیرم تو بالکن کنار گلا بشینم چون اولا گلامون تو بالکن نیستن دوما جایی نداره بشینم و سوما اینقد ماشین رد میشه که بدترمیشم

به هیشکی زنگ نمیزنم چون هیچوقت شارژ ندارم و میدونم وضع دوستام از من بدتره

کتاب نمیخونم چون اولا باید حالم خوب باشه تا بتونم کتاب بخونم و دوما همیشه کتاب تازه ای برای خوندن ندارم

تلویزیون روشن نمیکنم چون با دیدن برنامه های تکراریش حالم بدترمیشه

سریخچال نمیرم چون میدونم چیز خوشمزه ای توش پیدا نمیشه

اشپزی نمیکنه که چراش بماند

اهنگ گوش نمیدم چون هیچ اهنگی نتونسته تاحالا حالمو خوب کنه(چه جوری بعضیا با اهنگ حالشون خوب میشه؟)

بیرونم نمیرم چون نه ماشین دارم و نه پای رفتنُ یار رفتن

خلاصه

ما معمولیا تنها کاری که میتونیم بکینیم خوابیدنِ همین :|

خوابیدن و خوندن پستای عارفه که برای من نوشته حس خوبی میده همیشه بهم

تنها سرگرمیهای من در طول 22سال زندگیمه

(جمله بندیم افتضاحه ،نه؟)

نه :|




زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۲:۵۲

سلام مریم

چه به موقع رسیدم
منم میخوابم و زنگ میزنم به رضا
خدا یه رضا قسمتت کنه
خخخخ


:))
حالا رضا نشد محمد رضا هم باشه قبوله
:دی
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۲:۵۴

نیشتو بببند چه پررو هم هست



:)))
مریم شرمگین از گفته خود سر خود را پایین انداخته و به ارامی از کادر خارج میشود
محمد بحری:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۲:۵۶

زندگی

من همیشه حالم بده


:|
ناراحت شدم
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۲:۵۷

پس علی رضا دوست داری هان؟

خخخخ


به مرگ تو اگه من علی رضا دوست داشته باشم

زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۰۱

نهار خونم امده پایین



:|
کاملا مشخصه
Hossein MK:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۰۶

چه جواب های قانع کننده ای :)

تحت تاثیر جمله بندیا قرار گرفتم اصن 😄


:))
توانم در همین حده
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۱۸

حالا این علی رضا و محمد رضا کی هستن؟

خخخ


:|
عبدالله
|:

زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۲۰

میدونیستی اسم داداشای فاطمه محمد رضا و علی رضاست


همون دو قلو ها؟
حوا ...:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۲۱

سیبِ سبز میخورم :)


من عاشق سیب سبزم
یه جور خوبی خوبه
:)
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۲۲

منم فکرمیکردم دوقلو هستن  نیستن ولی خیلی شبیهن

محمدرضاشون کلاس 7
علی رضا 5


:|
بروووو
جدیییییی
من باور نمیکنم
زهرا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۲۵

به درک باور نکن


من اخرش ادرس وبلاگمو عوض میکنم از شر تو راحت شم
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۳۴

فقط سکوت میکنم و تو دلم سر خودم داد میزنم!!


چجوری موقع ناراحتی خوابت میبره!


تنها کاری ازم برمیاد وقتی ناراحتم همین خوابیدنه
:|
دُچـــ ــــار:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۳:۴۰

جمله ببندیتو درست کنی حالت خوب میشه :)
چون علت این بدنوشتن ها حال بد شماست!

+استدلال رو دیدین انصافا!؟


انصافا با خاک یکسان شدم 
:|
شگفتا!
دیوانه ...:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۷:۳۴

سرتونو بکوبید دیوار :/

این موردم خیلی جواب داده 


:|
لا ضرر و لا ضرار

عارفه ...:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۸:۱۳

انصافافقط همین جابادچارموافقم


:|
خوشحالم
واران ...:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۸:۳۹

با توجه به عنوان 

اول میخندم بعد یهو میزنم زیر گریه :|:)

گاهی هم مثل خودت میخوابم :|:)

خواب یه نوع قرص مسکنه بنظرم :|:))

گاهی هم از اون سر شهر تا نزدیک خونمون پیاده روی میکنم :))
حتی به قیمت پا درد :|:))


+
خدا حافظ عارفه جان باشه :)
عارفه هم بنوعی یه نوع قرص مسکن هستش مگه نه ؟:))


:|
از نوع ژلوفنش


پیاده روی هم البته بعضی وقتا جواب میده
:|
خواب خوبه...خیلی
پشمآلِ پشمآلو:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۸:۵۶

من وقتی حوصله هیچ کسو هیچ چیزیو ندارم یا مث تو میخوابم یا کمیک میخونم [اگه انگلیسیت خوب یا ممولیه این دوتا اپ رو دان کن شاید به درد توام خورد یکی tapastic یکی ام line webtoon] یا بازی میکنم [چنتا پیشنهادم در این زمینه میتونه clash royal یا swipe brick breaker یا candy crush soda saga باشه]


بازی که نه
معمولا من اون موقع حوصله خندیدنم ندارم
فقط خواب
بازم ممنون و ممنون بابت پیشنهاداتت
:))
میشه یه ذره توضیح بدی را جع به کمیک
comic??
نیــ روانا:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۹:۱۱

اتفاقا داشتم به گزینه خواب فکر میکردم که جمله تو دیدم

بستگی به میزان بد بودن حال و اوضاع منزل داره
از قدم زدن و فکر کردن شروع میشه
مرحله دوم پناه بردن به خوابه
مرحله بعدیش در صورت خلوت بودن خونه گریه با جیییغ زیر دوش؛ مث وقتی مامانم رفت :(


:|
جیغ؟؟


امیدوارم مامانتون زود برگردن
اسمان ***:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۹:۱۳

بالشت وپتو مو برمیدارم میرم زیر میزم رو زمین می خوابم:)))


:))
هیچی خوابیدن روی زمین نمیشه
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۲۴ مهر ۹۶، ۱۹:۲۹

من آهنگ میخونم بلند بلند آهنگه حالمو خوب نمیکنا اون بلند خوندنه کیف میده :) 


:)
اره
مخصوصا اگه یه پایه داشته باشی
حصار آسمان:
۲۴ مهر ۹۶، ۲۰:۱۸

منم نمیدونم واقعا

دیگه از هر چی آهنگه بدم میاد
البته به جز آهنگای معین و رضا صادقی که توی هر وضعیتی میتونم گوش بدم


:|
اخ معین
معین خوبه
هایده هم خوبه
:دی
هلما ...:
۲۵ مهر ۹۶، ۰۳:۰۰

من وقتی نتونم به ناراحتیم غلبه کنم یعنی داغونم.

میگم ما چه موجودات چرتی هستیم، الان بجای یه پیشنهاد حال خوب که برا تو داریم بازی مسخره منو دستم که "کی بیچاره تره" رو برات طرح میکنیم.


:))
اشکال نداره
خودش امید میده 
نیــ روانا:
۲۵ مهر ۹۶، ۰۸:۳۴

دیگه بر نمیگرده :((


نمیخواستم فکرکنم به این اتفاق
متاسفم
خدارحمتشون کنه
Aramam .F:
۲۵ مهر ۹۶، ۰۹:۴۴

فک میکنم به خاطرات خوبم...

انقد بهشون فک میکنم تا خوابم ببره و خوابشونو ببینم:)


نگو که خوابشونم میبینی
:)
Aramam .F:
۲۵ مهر ۹۶، ۰۹:۵۱

وقتی به یه چیزی زیاد فک میکنم 90 درصد خوابشو میبینم:)


عععع
چه خوب
من اول یه چی میبینم بعد فکر میکنم بهش
:|

بانوچـ ـه:
۲۵ مهر ۹۶، ۱۰:۱۴

بستگی داره حالم چطوری بد باشه و از چی بد باشه... :دی


:|
ما که در هر حال یه گزینه روی میز بیشتر نداریم
حصار آسمان:
۲۵ مهر ۹۶، ۱۱:۴۷

من هایده رو سانسور کردم ....خخخ

وگرنه اون که از معین بهتره

یه بار توی یه وبلاگ دیگم یه مطلبی در مورد یکی از آهنگای هایده گذاشتم، فوری از طرف ستاد ساماندهی بهم گفتن برش دار وگرنه فیلتر میشی
من نمیدونم واقعا. اون مرحوم ظاهرشم شبیه مردا بود چه برسه به صداش :)) چیز تحریک کننده ای نداره آخه بیچاره


:)))
ینی الان منو شمارم فیلتر میکنن
چقد خفن

جدی زنگ زدن؟
هایده گوش ندم بشینم حامد همایون گوش بدم؟
ولله
حصار آسمان:
۲۵ مهر ۹۶، ۱۲:۰۴

من که وبلاگمو ثبت کردم تو ستاد ساماندهی. اگر ثبت نکرده باشی، مطالبت بررسی نمیشه یا دیرتر بررسی میشه


ایمیل زدن :))
البته من خود آهنگشو گذاشته بودم + توضیحات
وگرنه توضیحات خالی ایراد نداره

والا :))


اهاا
خب پس
:))
پشمآلِ پشمآلو:
۲۵ مهر ۹۶، ۱۸:۴۰

اره همو comic .. اااااممممم مثن میشه گف یجور داستان گویی با نقاشیه .. بعد ولی خو مث وبلاگ نوشتن که یکی روزمره مینویسه یا یکی مطلب انتقادی داره یا یکی یه داستان تریف میکنه اونا ـم همینقد متنوع اند .. بعد میتونه نوشته داشته باشه میتونه فق حرفشو با نقاشی زده باشه

من زبان اصلیاشو معرفی کردم بت چون ترجمه شده هایی که هس بنظرم حق مطلبو ادا نمیکنن همشون
اولش که میخونی هی دنبال بیشتر خوندنشونی .. بعد خب پروسه نقاشی زمان بره .. مثن میری اولش یه سری پیدامیکنی کل سیصد قسمتشو یه هفته ای میخونی بعد سر نقطه حساس میبینی هنو بقیشو ننوشته هی هرهفته باس منتظر شی قسمت جدیدشو بنویسه ولی وقتی آپ میکنه کلمه کلمشو با لذت میخونی .. یکم دیگه که میگذره خودتم کم کم به فکر میفتی یه کمیک بنویسی و خوبیش اینه که فقط داستان گوی خوبی باشی با هر سطح نقاشی ای میتونی کلی مخاطب داشته باشی


چقد جذاب
ممنون
حتما سعی میکنم تجربش کنم
:)
ستاره جان :
۲۶ مهر ۹۶، ۰۵:۴۵

سلام 

با خوندن جمله اول حسابی خندیدم :) 
نه جمله بندی ات خوبه 
نقاشی را در ناراحتی به شدت پیشنهاد می کنم نقاشی که قرار باشه هی از رنگ و رنگ و رنگ استفاده کنی 


سلامم
:)
ممنون
واقعا نمیتونم وقتی ناراحتم قلمو بگیرم دستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">