من اگر برخیزم تو اگر برخیزی ،چه کسی بنشیند؟



خواهرم همیشه دوست داشت و داره که میتونست بفهمه تو کله ادما چی میگذره
مخصوصا کله خواهر شوهراشو و جاریشو
امروز صبح به عارفه میگم تو چی ؟میگه منم دوس داشتم ذهن ادمارو میتونستم بخونم و بزرگترین دشمنمم تو میشدی
:|

ولی من نه دوس دارم ذهن ادمارو بخونم نه یه نیرویی مثل اینا میداشتم
 
برای من دستای کاراگاه گجت  انتخاب بهتریه
اینجوری شبا با لامپ روشن نمیخوابم ،لباسام روی بند خشک میشدن،لباسام اویزون بودن همیشه ،خونه مرتب بود،اشغالا مستقیم میرفتن تو سطل،ظرفا هر روز شسته میشدن و ...
البته خیلی سعی کردم با چشام همه ی این کارارو انجام بدم اما نتیجه ثمربخشی ندیدم
(هنوزم ناامید نشدم)
چندوقت هم زده بودم تو فاز ذهن
ینی با ذهنم اشیارو جابه جا کنم و دیگه لازم نباشه چشاموحرکت بدم
اما خب اینم نتیجه ای نداشت
قطعا اینجوری دشمنامم حتی کمتر میشن
مثلا مامانم دیگه بهم نمیگه تورو هر کی بگیره روز دوم طلاق میده
یا باقر بگه ابروی هرچی دختره ،تو بردی
یا فاطمه بگه تو اشتباهی دختر شدی
و دیگه این جمله مزخرف "از عارفه (عالیه،زهره)یادبگیر" نمیشنوم

خلاصه اینکه
دیروز پسر عموم واسم فرستاده من اگر برخیزم تو اگر برخیزی چه کسی بنشیند؟
روز تنبلاهم مبارکا
:|




دیوانه ...:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۰۸

علامه دهر میشدم :)))) 


:|
الان اگه بگم هیچی نفهمیدم ،چی میگی؟
محمد بحری:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۱۲

همیشه دوست داشتم ذهن یاسمن میتونستم بخونم


بنظرم خیلی اتفاق وحشتناکیه
:|
عارفه ...:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۱۶

میگم الگوی تومنم

ببین چقدرداغونی که من روبرات مثال میزنن
😂😂😂
ادامه بده قدرت ذهن رودست کم‌نگیر
بالاخره به یه جایی میرسی
جدیداقوه ی تخیلت خیلی فعال شده 
کاری میکنی؟چیزی میخوری؟


الگوت قرار دادن
:|
خداوکیلی هنوز تو بهتراز عالیه و زهره هستی


جدیدا سعی میکنم صبحانه بخورم
احتمالا واسه همونه
:)
دیوانه ...:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۱۸

از همه چی سر درمیاوردم و همه فک میکردن دیوونم 

مث بهلول 
اینقد باحاله :)))


الانم همه همین فکرو میکنن
:))
عارفه ...:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۳۰

دیگه خداوکیلی باالگوقراردادن عالیه وزهره تمام الگوهای جهان رونابودکردن


:)))
ولله
پـرهـ امـ:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۳۳

عنوان رو دوست داشتم + ایده ی دست های کاراگاه گجت رو :))


بهترینش همون قدرت ذهنه، جابهجایی اشیا با فکر، سیر ذهن از لجاظ مکان و زمان و مابقی موارد مربوطه :)


:))
اوهوم
دیگه لازم نیست پاشی
:))
دُچـــ ــــار:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۴۹

اوف تیر آخر عجب کاری بود ها!!! :)


:))
serek یزدان:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۱:۵۴

من دوست داشتم قدرت دیدن آینده رو داشته باشم...البته یکم قدرت ترسناک لبه ی تیغی هستا ولی کرم دارم دیگه...

راستش همین الان دشمن به قدر وفور دارم ... به مقوله ی دشمن بزرگ فکر نکردم :)
عااااخی پس توم عین خودم کمی تا قسمتی دچار هستی:)))
منم عین این جملاتو از خانواده شنیدم هزاران بار ...جدا از شوخی بعضی حرفا واقعا غرور آدمو جریحه دار می کنه :/
تلاشت برای استفاده از ذهن و چشم از پهنا تو حلقم...باید منم امتحانش کنم حتما


حتما امتحانش کن
من مطمعنم بلاخره یه روز جواب میده
"خواستن توانسته" من به این جمله ایمان دارم
:))
اسمان ***:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۲:۰۲

مثلا مامانم دیگه بهم نمیگه تورو هر کی بگیره روز دوم طلاق میده

چه قدر این جمله برام اشناست:)))


:))))
خب خوشحال شدم
سکوت محض:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۲:۰۶

راستی چرا همه نشستیم؟؟؟
پس کی قراره بلند شه آخر؟؟؟
.
.
.
بیخی
تلاش کنید میتونید تکون بدید


:|
حست نیمد؟
آقای سر به هوا(o_0):
۲۹ مهر ۹۶، ۱۲:۰۸

من به حرکت اشیا با ذهن علاقه خاصی دارم

ولی دشمن خاصی ندارم اما دهن یه عده بد سرویس میکردم
بددددددددددد


گویا فراگیره
:)
شما خودت یه پا انمی هستی
:دی
سکوت محض:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۲:۲۷

دارم روش کار میکنم
:)


:)
خب خداروشکر بلاخره اومد
پشمآلِ پشمآلو:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۵:۵۰

من دوست داشتم قدرت پاک کردن حافظه ادما رو داشتم برا اینکه لحظات شرم اور خودمو پاک کنم از ذهنشون و اینکه میتونستم هر چی خولسم بشون بگم و اونا از حرفم پیروی کنن


:|
اخ اخ این اولیه چقدددد خوب بود
نگممم از دومیههههه
:))))
نیــ روانا:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۶:۱۴

۱- آبشش داشتم

۲- ماشین زمان داشتم
همینا فعلا :))


:))))
اون زمانی فیلم ماشین زمان و ساعت برنارد میدیدم ،همش تو توهمشون بودم
علی آقا:):
۲۹ مهر ۹۶، ۱۷:۱۶

منم،علامه دهررشتم میشدم:)


هشتک پسران درسخوان وبلاگ من
:)
دیوانه ...:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۷:۴۸

راستی شما پاشید من میشینم :|


:|
من راحتم
شما ناراحتید خودتون پاشید
:/
حصار آسمان:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۹:۱۲

انتقامجویان زیاد تماشا کردید. اثرات تخریبی گذاشته :))


من اگر میتونستم اون نیرو رو خودم انتخاب کنم، انتخاب میکردم که در هر شرایطی خوب باقی بمونم. طوری که نقطه اتکای دیگران باشم و هرگز خودمو نبازم. کسی که همیشه به فکر خوب بودنه



:)
هشتگ پسر خوب وبلاگ من
علیـ ــر ضــا:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۹:۲۲

اصن علاقه ای نداشتم 

بی تفاوت :) 


:)
هشتگ بی تفاوت
Va hid:
۲۹ مهر ۹۶، ۱۹:۵۰

فکر جالبی دارید


نمی دونم چی بگم!!

درساتون رو شروع کردید؟؟ بخونید!! مثل برق میگذره!!

دلت شاد!!


:|
نه


ممنون
Aramam .F:
۳۰ مهر ۹۶، ۰۸:۴۵

روز تنبلا مبارک:)


به شمام تبریک میگم
:))))
زهرا:
۳۰ مهر ۹۶، ۱۳:۰۸

تنبل اعظم
خخخ


:/
ilove:
۱ آبان ۹۶، ۱۵:۲۰

سلام خدمت شما دوست عزیز وب بسیار زیبایی دارین بنده مدیر وبسایت عاشقانه iloveهستم که میخوام یه انجمن با موضوع رمان.شعر.داستان.عکس و غیره راه بندازم که به کمک چند نفر نیاز دارم که از این راه شما هم میتونید کسب درامد کنید و تبلیغات پاپ اپ بذارید و کارهای دیگه که موجب کسب درامد میشه انجمن هم روی رزبلاگ هست بدون هزینه منتظر جوابتون تو وبم هستم دوست عزیز
http://ilove.r98.ir/


سلام
:|
خستم خسته
yasna sadat:
۱ آبان ۹۶، ۱۵:۴۷

دوست داشتم واسه یه مدت ذهن خوان بودم!!!


چراحالا فقط یه مدت
ــ حسان ــ:
۱ آبان ۹۶، ۲۰:۳۳

ایول
توهم مث خودمونو پ


:|
منم مثل خودتونو پ
:))
زهرا:
۲ آبان ۹۶، ۱۱:۳۴

کجای دختر


تو لباسام
میدونم قدیمی شده ولی همین به ذهنم رسید
:/
هلما ...:
۲ آبان ۹۶، ۱۳:۴۸

مریمی قالب قبلی لطفا!

واران قالبو میگفت؟؟


نه واران عکس پروفایل میگفت دخترم
:)
یک بلاگر:
۲ آبان ۹۶، ۱۵:۴۶

دوست داشتم

1- می تونستم زمان رو نگه دارم
2- می تونستم ذهنی داشته باشم مثل کامپیوتر با حافظه بی نهایت و همه چیز رو دقیق و کامل بتونم حفظ کنم و یاد بگیرم و تحلیل کنم . یک مغز فوق پیشرفته و قوی
3- می تونستم اطلاعاتی که برای خودم تو ذهن مردم هست رو حذف کنم


سومیه خیلی خوبه
خیلی هااا
میدونی چقد از غصه هام کم میشد؟
yasna sadat:
۲ آبان ۹۶، ۱۷:۰۷

طولانی مدت اذیت میبشه...
همین که یسری از ادمای اطراف رو بشناسی کافیه!


اوهوم
دراون صورت هیشکی برات نمیمونه
:|
غمی ‌‌:
۲ آبان ۹۶، ۲۰:۳۵

چه جالب
چندروز بود ک داشتم به دنیای درون و برونم فکر میکردم و چقدددد تفاوت میدیدم
واقعا دیگه داره حالم از خودم بهم میخوره
خیلی خوب گفته بودی

=======================
نفرت از خود در اصل نفرت از سکونه. به نظرتون چرا اسم دیگه روح رو گذاشتند "روان"؟ چون قراره همیشه جاری باشه. وقتی به اجبار ساکن نگهش میداریم همین نفرت از خود پیش میاد. باید حرکت کرد حتی تو مسیر نادرست. آب حتی اگه به سمت دریا هم حرکت نکنه تا زمانی که جاریه نمیگنده. 
راستی معذرت به خاطر تاخیر توی جواب دادن. به نت دسترسی نداشتم. خیلی خیلی ببخشید.


خواهش میکنم
تاحالا از این بُعدنگا نکرده بودم
اوهوم
موافقم
باید حرکت کرد حتی در مسیر نادرست


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">