مث خر غیرتی نشوید لطفا!

شهلا رفته سگ خریده

باهاش فیلم میگیره میفرسته تو گروه میگه منو دخترم


زهره میاد پی ویم

میگه مریم شهلا دختردار شده

میگم اره دیدم،منم میخوام برم یکی از بزغاله هامونو بیارم باهاش زندگی کنم،تنها نمونم

زهره میگه دقت کن نر باشه

باز وجود یه مذکر کنار خودت احساس کنی

میگم :یه پناه ... یه تکیه گاه

میگه اره 

مثلا داری میری بیرون میپره جلو عررررر عررررر صدا میده

بعدش میفهمی منظورش این بوده روسریتو بیار جلو!

میگم :زهره گوسفند عر عر نمیکنه،اون خره خر،گوسفند بع بع میکنه

میگه:نه خب غیرتی شده مث خر!


برچسب: بزغاله، سگ،

سکوت محض:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۳۵

سیسمونی هم داره؟:)
قالب جدید هم مبارکه


این قالب قدیمیمه
:)

نیمدونم،یادمون رفت اینو ازش بپرسیم
:دی
محمد بحری:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۳۵

😂😂😂😂😂



:))
Unknown 96:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۳۷

:))


:)
زهرا:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۳۷

خخخخخخ

عااالی بود شهلا بفهمه بلاکت میکنه


:))))
خب قرار نیست بفهمه
پـرهـ امـ:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۳۸

:)))))) دو از حونمون البته -_-


+ مبارکه قالب.


:)))))
بله همینی که میگین
هلما ...:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۴۵

ولی تو بزغاله قراره بیاری نه گوسفند البته فرقی نداره هر دو بع بع میکنن :)

تا عنوان رو دیدم آماده بودم بنویسم دوست منم پسر دار شد اسمش هم گذاشت آرتور به منم میگه به پای آرتور بمون بزرگتر شد بگیرمت براش :))
پست خیلی باحاله خیلی، منتظرم ببینم کامنت درخور پست خواهم دید آیا؟؟

+ من یکم با این قالب دشواری دارم :|


:))))
فقط فگر کنم غلظت بع گفتن یکیشون با اون یکی یه کم فرق داره 
در اصل هردوتا اصل جنسن
:دی
ارتوور؟؟؟؟من یاد اون برنامه کودکه افتادم که کچل بود
چطو تونسته بذاره ارتور؟
ایرانه؟



چرا؟؟این قبلیست ک
ینی بده؟
جناب دچـ ــــار:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۴۷

نتیجه گیری ش قشنگ بود :)


اره منم دوس داشتم
:)
جناب دچـ ــــار:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۴۹

دقت شما هم قشنگ بود که از مکالمه های معمولی پست درمیارین :)


اینم موافقم
2ساعته دارم روش کار میکنه 
منشوری زیاد داشت
:)
هلما ...:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۵۳

:))

قرار بود بذاره توپراک (ترکی خاک) دقیقه نود گذاشت آرتور :|
عزیزم بله تو تبریز ناف ایران زندگی میکنه :))

من همون زمان هم که قالب این بود راحت نبودم بعد این یکی گذاشتیا تا چند روز پیش هم همون بود اونو دوست دارم...
البته فدای سرت نظرت خودت و اکثریت خیلی هم مهمه :)


:|
جدی؟
معنیش چیه؟


باشه باید فکرکنم
شاید به خاطر تو همونو گذاشتم
:)
هلما ...:
۳ آبان ۹۶، ۱۵:۵۶

والا معنیش رو نمیدونم :))


فدای تو فکر کن، ولی به خودت تحمیل نکن :)


:)
ارتور و هلما
خیلی هم به هم میایین
:دی

اخه چقد تو باشعور و ببا فرهنگی دختر
:)
زهرا:
۳ آبان ۹۶، ۱۶:۰۰

خوب ببینم در مورد من چی میگین تو پی وی تون؟ هااان؟


هیچی
:|
هلما ...:
۳ آبان ۹۶، ۱۶:۰۰

فقط روز عروسیمون باید مواظب دندون مصنوعیام باشم :))

یعنی این بشر از ازدواج من ناامیده منو برا پسرش نشون کرده، باید یه شوکی بهش وارد کنم. :))

باشعور مریمی بودم من ^_^


منم باهات موافقم
بنظرم همین صب عروس شو و عصنم دعوتش نکن
:)

دیوانه ...:
۳ آبان ۹۶، ۱۶:۵۲

خرم خرای قدیم 

الآن گاوم نیستن :|
میو میو بلدن فخط
دوستتون فک کنم به دخترش رفته نه ?!!!! :/


:)))
معمولا بچه به مامانش میره نه مامان به بچش
Hossein MK:
۳ آبان ۹۶، ۱۷:۰۰

عجب😄😄


:)
عارفه ...:
۳ آبان ۹۶، ۱۷:۰۹

تویه طنزنویس فوق العاده ای 

میدونستی؟
هرچندکه فضای مجازی جای ابرازعلاقه نیست ولی خیلی دوستت دادم
گلب💛


ممنون
:)
مریم دو دست خود را به حالت قلب دراورده و با یک بوس روانه عارفه میکند
لیمو جیم :
۳ آبان ۹۶، ۱۸:۰۷

:-D


:)
حصار آسمان:
۳ آبان ۹۶، ۱۹:۱۱

اسم دخترش چیه؟ چن سالشه؟ :))


فکر کنم رکس بود
یا روکسی
یادم نیست
:|
سنم مگه دارن سگا؟
سکوت عشق:
۳ آبان ۹۶، ۱۹:۴۲

من واقعا موندم چطوری یه سری ها به سگ هاشون میگن دخترم! پسرم!

اگه واقعا اون دختر و پسرش باشه پس خودش هم سگه دیگه نه؟!
باید بهش گفت با عرض معذرت مادر سگ!


:)
اروم باش 
:|
به فرزند خواندگی قبول میکنن


serek یزدان:
۳ آبان ۹۶، ۲۳:۰۵

بزغاله هم خوبه... مخصوصا وقتی غیرتی بشه مثل خر :)))


:))
بزغاله از نوع غیرتیش خوبه
ویرا بانو:
۴ آبان ۹۶، ۰۳:۳۲

بزغاله شیطونه منم دوس:))خریدی بذار منم باهاش بازی کنم باشه؟؟
دارم فکر میکنم من چی بخرم که واسم مثل خر غیرتی بشه خخخخخ


نه عزیزم
:|
بزغاله ادم یه وسیله شخصیه
مثل مسواک میمونه تو مسواکتو میدی به من ؟؟
 نظر منو بخوای میگم گوساله
:دی
ղმբმʂ .:
۴ آبان ۹۶، ۰۷:۳۸

خخخخخ 


:))
علیـ ــر ضــا:
۴ آبان ۹۶، ۰۷:۴۷

😂😂😂😂😂

چه‌گونه های نادری 
خداحافظ اینا و شما باشه 


:)))))
و ایضا همه ی جکوجونورا
ویرا بانو:
۴ آبان ۹۶، ۱۳:۱۳

بیا مسواک من مال تو:))
ببین چقدر بخشنده ام یاد بگیر:)))
گوساله هزینش زیاده


:))
تو دیگه تهشی

اره بزغاله به صرفه تره تازه جاهم کمتر میگیره
:دی
🍁 غزاله زند:
۴ آبان ۹۶، ۱۴:۵۱

:|  همانا باید زیاد در افق خیره شد! :))


خیره شو خیره شو
:))
حصار آسمان:
۴ آبان ۹۶، ۱۸:۵۳

رکس اسم پسره :|

مگه میشه سن نداشته باشن؟
یه موی سر انسان سن داره


پس رکسی بود
:|
اگه خیلی دوس داری بدونی ،میپرسم ازش هااا
:)
yasna sadat:
۵ آبان ۹۶، ۱۴:۳۸

نکته ای که از پست یاد کرفتیم بزغاله موقع غیرتی شدن عرعر می کند:))


ینی قشنگ هدف پست منو نشونه رفتی
:))
مهیار حریری:
۵ آبان ۹۶، ۱۶:۴۹

پرسیده بودین که چرا نیستم ؟!
در پاسخ باید بگم خیلی دوست دارم باشم
اما مشغول مطالعه برای آزمون ارشد هستم
ان شالله بعد از آزمون خواهم نوشت
ممنون که جویای حال بنده شدین

:)


:|
ینی شما ازالان داری برای اردیبهشت میخونی؟
افرین
ادامه بده
:)
ــ حسان ــ:
۵ آبان ۹۶، ۱۸:۰۹

خیلی پست خوبی بود و هوشمندانه
و بانمک


:)
ممنون
Aramam .F:
۶ آبان ۹۶، ۰۹:۱۳

خیلیییییی باحالیییییییی:)

عالیییییییییییییییییییییییی


:)
خیییییلیییییی ممنوووووون
اسمان ***:
۶ آبان ۹۶، ۱۰:۰۴

:))))))))

مث خر غیرتی شده:)))))
به نکته ریزی اشاره کردیا ...ایووول:))))


:)
قوربونت برم
محمدباقر قنبری نصرآبادی:
۶ آبان ۹۶، ۱۳:۵۴

ههههه

چرا پسر نه؟
دختر خرج داره ولی پسر فقط حرص!
نمی‌شه تجدیدنظر کنه؟


قلم شسته‌رفته‌ای داری...


باهاش صحبت میکنم
:))
سیّد محمّد جعاوله:
۶ آبان ۹۶، ۱۵:۰۲

مبارکه


:|
سام نجفی نیا:
۱۰ آبان ۹۶، ۱۰:۲۴

:)


:)
ام شهرآشوب:
۱۶ آبان ۹۶، ۱۲:۲۸

جدیدا فحش ها هم عوض شده

مثلا اگه به این آدم بگی دور از جون ببخشید روم به دیوار «... سگ» قطعا نباید ناراحت بشه!
چون کسی که دخترش سگه، لزوما خودش و  پدرش هم سگ بودن!!!


:))))
هشتگ سگ فحش نیست

خداییش ملت بیکاری داریم
:|
علی:
۲۸ دی ۹۹، ۱۵:۳۷

خیلی غیر مستقیم به پسر های غرتی طعنه زدید 😁


توانایی مستقیم طعنه زدن هم دارم. :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">