بندر عباس یا المان مسئله این است!

خواب دیدم رفتم المان با مامانم 

تو یه مهد کودک بودیم

مامانم رفت کفش بخره

یه پنجره داشت رو به دریا بود

بازش کردم 

پریدم بیرون

یه عده زیاد موج سواری میکردن

همشونم افریقایی بودن

ولی فارسی رو با لهجه کرمونی حرف میزدن

یکیشون به من گفت خونه دخترعموی بابام ایرانه

منم گفتم really??

بعد  مث بلبل باهاشون انگلیسی صحبت میکردم

اونام فارسی جواب منو میدادن

یکیشونم که پیرتر بود غلطای انگلیسیمو تصیح میکرد

همونجور که حرف میزدم نون خونگی هم بهم تعارف کردن

:|

یه پسره ای هم که قیافش برام اشنا بود 

با خر داشت تو ساحل سلانه سلانه میرفت

برای همکارم تعریف میکنم میگه :اینجوری تو تعریف میکنی قطعا رفته بودی بندر عباس

:|
ولی خداییش ساحلش خیلی خارجکی میزد

دیوانه ...:
۷ آبان ۹۶، ۱۰:۳۱

التماس دعا خواهر :|


محتاجیم به دعا برادر
:|
جناب دچـ ــــار:
۷ آبان ۹۶، ۱۰:۴۰

قطعا بندر بوده :)


البته اینکه اونجا هیچ خانومی نبود و همه اقا بودن میشه گفت شاید بندرعباس بوده واقعا
محمد بحری:
۷ آبان ۹۶، ۱۰:۵۱

همشو میتونم هضم کنم اما نون خونگیشو نمیتونم


عصن خیلی خونگی میخورد
مزه دست قشنگ توش معلوم بود
:|
جناب دچـ ــــار:
۷ آبان ۹۶، ۱۰:۵۶

امیدوارم آبروی ایران رو حفظ کرده باشی از نظر پوشش :/


نگران نباش 
ذهن سانسور شده ای دارم
:|
واران ...:
۷ آبان ۹۶، ۱۱:۰۶

سلام 

بنظرم آلمان بوده :)
چون  طبق شنیده ها بندرعباس بازار خوبی نداره :))))
که مامانت بره کفش بخره :)))


+
یه سوال :
مامانت میخواست برای تو کفش بخره ؟:)
و آیا خرید ؟
البته ببخشید میپرسم دوست داشتی جواب بده :)
ممنونم 


خداییش کفشاش خوشگل بودن
نه عزیزم
مامانم همیشه هیچوقت برای من علاقه نداره چیزی بخره
 
نمیدونم خرید یا نه
امروز ظهر از خودش میپرسم
:))
واران ...:
۷ آبان ۹۶، ۱۱:۱۴

آقا اگر همونجا کفش ها رو  میخرید برای تو ، بدون شک  یه دوماد خوب گیر مادرتون می اومد :))))

ولی دیگه مجهول بود هویتش کجایی است ؟:))
هویتش بین ایرانی آلمانی می موند :)))



+
ایشالا بری آلمان :)
ایشالا که خیره :)


ینی کفش خریدن به معنی عروس شدنه؟؟
:)))

نیــ روانا:
۷ آبان ۹۶، ۱۸:۴۸

مردم خوابشونم لاکچریه

اون خرسواره رو سانسور میکردی یا جاش مرسدس بنزی چیزی جا میزدی که خوابت شیک تر شه :دی


:|
نمیدونم واقعا چی بگم
||:
آقای سر به هوا(o_0):
۷ آبان ۹۶، ۱۹:۱۸

من ته تهش شانس بیارم خواب عنکبوت میبینم


:|
عنکبوتم خوبه
اسمان ***:
۷ آبان ۹۶، ۱۹:۴۹

شب چی خورده بودی تو؟:))))


خروسط ساحل؟:|


چغوک بریزو
:|
serek یزدان:
۷ آبان ۹۶، ۲۰:۱۹

این جوری که توصیف کردی هر چی فکر می کنم نمیفهمم دقیقا کجاش شبیه ساحلای خارجکی بوده!


ادماش خارجکی بودن
:|
خیلی هم ساحل تمیز و دریای شفافی بود 
|:
حصار آسمان:
۷ آبان ۹۶، ۲۰:۲۷

خخخخ

اون پسره که سوار خر بوده باید از سمت من اومده باشه اونجا :))


میگم اشنا بود
:)
Va hid:
۷ آبان ۹۶، ۲۲:۲۵

چه خواب جالبی بود


حالا بندرعباس یا المان

چه فرقی می کنه خواب خوبی بود خواب!!

قدر لحظه ها رو بدونیم خصوصا اوایل جوانی!!!

شاد باشید


ممنون که روی کلمه خوااااااب تاکید میکنید
:)
هلما ...:
۷ آبان ۹۶، ۲۳:۰۸

تعبیرش معلومه، با خر میاد میگیرتت :))

شیرینی ما فراموش نشه لطفا ^_^


:)))))
تعبیر دقیق و هوشمندانه ای بود
زهرا:
۱۰ آبان ۹۶، ۱۱:۵۸

خخخخخ

ععی چراالمان


همینو بگو
:|
حتی یه درصدم به المان فکرنکرده بودم شب قبلش
زهرا:
۱۰ آبان ۹۶، ۱۲:۰۴

به مصر فکرکرده بودی



تو فکر لندن بودم
:|
ام شهرآشوب:
۱۶ آبان ۹۶، ۱۲:۲۴

خخخخخخخ

خیلی خندیدم خدایی

منم خوابام همینجوریه. یه عده آدم و موضوع بی ربط به هم ربط پیدامیکنن
یکی از دوستای روانشناسم میگفت بخاطر اینه که مغزت تو روز خیلی فعاله، تو شب هم استراحت نمیکنه. وگرنه قطعا باید مغزتم شب بخوابه

شوهرآبجیمم میگه خدایی کی سناریوی خوابهای خانواده ی شما رو مینویسه!!!


:))
علاوه براینکه زندگیمون بی سروته خوابامونم بی سروته
میبینی؟
ام شهرآشوب:
۱۶ آبان ۹۶، ۱۲:۳۱

آره منم آدم بی سروتهی ام!!

شوهرم گاهی بهم میگه دیشب چه خوابی میدیدی که وسط خواب فلان حرف رو زدی یا گریه کردی یا خندیدی؟
میدونم چه خوابی دیدم ها! ولی نمیتونم براش تعریف کنم. از بس به هم بیربطه پیش خودم میگم ولش کن بذار تصویر ذهنیش از من خراب نشه :))))


:)))))
اره برای بقاء خانواده هم شده سکوت کن

واران ...:
۱۰ آذر ۹۶، ۱۰:۳۱

سلام

مریم خوبی ؟
همین الان باخبر شدم کرمان زلزله اومده :(
حالتتتون خوبه ؟
خدایی یه  خبر بده.
نگران شدم 
ممنونم 


سلام واران جان
ممنون عزیزم
هنوز زندم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">