خر اقای مهندس

همینطور که تی شو گرفت اون ور تا رد شم 



بهش گفتم خسته نباشید

بهم گفت سلاااام خانوم دکتر

من :|
اون:)

اومدم بگم اشتباه زدی داداش

یهو گفت خانوم مهندس؟؟

گفتم هیچکدوم

گفت نه دیگه یکیشو باید باشی

گفتم خانوم اقای مهندس
:)
گفت اها ،این شد یه چیزی

***
تو گروه برای دوستام تعریف میکنم
معین  این عکسو میفرسته میگه
فقط کافیه این عکس تو رو یکی ببینه
مهندس که سهله ،خر مهندسم نمیاد تورو بگیره

دیگه نخواستم بهش توضیح بدم مهندسا معمولا خر ندارن

نتیجه:قبل از حمله به غذا مراقب باشید کسی گوشی به دست نباشه!

عکس متعلق به سال 92 میباشد
:|


جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۰۹:۵۷

یا شایدم خانم آقای دکتر :)

+کرمانیا دکتر رو چجوری میگن؟ :))


:|
پزشکای مرد زیاد قابل اعتماد نیستن
:))



همونجوری شما میگین
:/
Va hid:
۱۱ آبان ۹۶، ۰۹:۵۸

بله!!


در هر حال صرف نظر از مزاح پست!! به شخصه دیدگاه من اینه که خود ادم بای د جایگاه داشته نه از عناوین همسر و پدر و.....استفاده کنه!!

دلتون شاد!!


موافقم

اما وقتی ادم خودش نتونست اونام گزینه های بدی نیستن
:)
محمد بحری:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۰۶

علاقمندی به خر


بله
به لفظ خر
:/
میرزا مهدی:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۱۴

سلام مریم چیزی که تو ذهن منه اینه که تو لقمه ی اولو که خوردی سرت بالاتر بوده. و همینطور به ازای هر لقمه سرت رفته پایین تر. اگه دو تا لقمه ی دیگه هم مونده باشه قشنگ باید سرت بره زیر میز. بهتر نبود دستتو میاوردی بالا ؟ اینطوری راحت تریا. تمرین کن سخت نیست. داداش منم بچه بود قاشقو نمیبرد سمت دهنش. دراز میکشید سرشو میبرد تو قاشق. چه عذابی هستید شما جوونای امروزی :)))))


واااااای میرزااااااااااااااااااا
اومدی؟؟؟؟
چرا نیستی؟؟
چرا وبلاگت اونجوریههههههه
چرا عین شبه میمونی؟؟
میای و میری؟؟؟؟؟

جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۱۶

آقا چی هست حالا غذائه؟!!


فکرکنم ساندویچ مرغ و پنیر بود
:|
Hossein MK:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۲۴

😄😄


:)
جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۲۵

انگار یه چیزی از محتویاتش پرنده بوده که اینجوری خم شدی نپره! :)))


:|
اره فکرکنم
مثلا از این جوجه رنگیا بوده
زردو صورتی
صورتی رو خورده بودم 
رسیده بودم به زرده
هی میخواست فرار کنه
محکم گرفته بودمش
:/
جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۲۸

خو بسه دیگه
پرده برداری نکن از اون ذات درنده :))


خیلیم خوشمزه بود
همینجور که گاز اولو زدم محتویات معدشو رودش پاشید به درو پنجره

جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۳۳

مرض اه
حیفه خر مهندس


:)
حیف من
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۴۶

معین نمیفهمه این عکس یه بعد جدید از یه زن زندگی رو نشون میده :))

قابلیت خانم آقای رئیس جمهور شدن رو خیلی بیشتر داره حداقل خانم آقای وزیر، کلا قشنگ میخوری، هم ولع داره، هم عجله و هم یه دهان آماده. :*


:)
کلا هیچی نوفهمه


ممنونم اعتماد به نفس
تنها زمانی که من تو اینده و گذشته سیر نمیکنم و تو حال حالمم
زمان غذا خوردنمه
:|
خود واقعی منو زمان غذا خوردن میشه شناخت
:)
جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۴۶

دارم به این فکر میکنم خونوادت چجوری باتو میرن بیرون!؟
92  اینجوری بودی الان دیگه چی شدی!؟ نچ نچ نچ :)


کلا نمیرن بیرون باهام
چیزیم بگیریم ترجیح میدن تو ماشین بخوریم
:/
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۵۳

مرسی که ما رو با خود واقعیت آشنا کردی :)

خوشبختم خود واقعیش *_*


:)
همه ادما اینطورین

با لحن کریستوف انیمیشن فروزان بخون
serek یزدان:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۵۳

قشنگ سقوط آزاد زدی رو ساندویچه هاااا :) 


:)
هشتک چتر
جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۰:۵۴

چی شد که اینجوری شدی؟ :)


نمیدونم چی شد که اینجوری شد..
اینارو میگم که فقط بدونی..
قرار نبود چشای من خیس شه
قرار نبود هرچی قرار نیست شه
:|

هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۰۲

یادم باشه با بهروز آشنات کنم زوج موفقی میشین :))


مریم  به شدت شرمسار شده و درحالی که لپ هایش گل انداخته سرخود را پاییین انداخته و از کادر خارج میشوم
و قیچی و کارد(پارچه؟کاغذ؟)را به دست ریش سفیدان میدهد
باشد تا مقبول افتد
:|
جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۰۳

هلما@

منظورت اینه که به درد داداشت نمیخوره؟ :)))


نه خیر منظورش اینه حیفم برا داداشش
:/
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۰۷

@دچار

داداشم که از خداشه ولی خب خوشبختی مریم برام مهمتره :))


ینی من 2تا دیگه مث تو داشته باشم 
دیگه هیچی از خدا نمیخوام
جنابــــــــ دچار:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۰۹

@جفتتون
خخخخ :)


:|
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۱۰

و اما بهروز:

یه پسر تپل اما قد بلند، در حد لالیگا شوخ و بانمک :)
فقط پارسال سر همایش من اتاق معاون دانشجویی بودم، با سه تا از دوستای دیگه امون به قصد دیدن من وارد اتاق شدن، معاونه میرفت بیرون گفت بچه ها راحت باشید از خودتون پذیرایی کنید، بهروز گفت: ممنون من کلسترول دارم بیرون رفتن طرف همانا چپاندن همزمان سه تا دانمارکی در دهان توسط بهروز همانا، فقط ما چون زمین رو گاز میزدیم عکس نگرفتیم.


نه خب
ما به تفاهم نمیرسیم
من باادمای شوخ زیاد رابطه ی خوبی ندارم
:|
همون داداشتو برا من نگه دار قربون دستت



معین لازم بودین اون وسط تا این صحنه ی تاریخی ثبت شه
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۱۲

موید بعدی:

هفته پژوهش ازم تجلیل میشد اونام بخاطر من اومده بودند، یهو بهروز رو به من و پریسا: پذیرایی رو کامل خوردین؟؟ من: نه فقط یکم از شیرینی رو خوردم، پریسا: نه موز رو خوردم و اما بهروز رفت زیر صندلی که نشسته بودیم رو گشت و باقی مانده ها رو خورد :|
و هزاران مصداق دیگه :))


وااای
:)))
ایول
دقیقا مث من
عالی بود
سلام منو بهش برسون
:دی
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۱۷

فقط داداشام تا یه ساندویچ رو صد دور تو دهنش با آرامش بچرخونه یه دو ساعتی طول میکشه هااا، تا اون یکی رو بخوره تو شش تا رو حتما خوردی، میترسم چاق شی، چاق شی هم رو داداش اعتباری نیست که سر و گوشش جای دیگه نجنبه :|


یکی از کوئن های مثبت زندگیم اینکه که علاوه بر اینکه هییییییییییچ استعدادی ندارم
استعداد چاقی هم ندارم
:|
خیالت راحت

مث بابامه پس
دقیقا یک ساعت بعد من بابام تموم میکنه تازه
:|
هلما ...:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۱۹

باشه پس به بهروز سلام میرسونم با داداش هم وارد مذاکره میشم :))


:)
موفق باشی
ببینم چیکار میکنی
Unknown 96:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۱:۴۵

😁🤣🤣نوش جونت


قربونت برم
:)
آقای سر به هوا(o_0):
۱۱ آبان ۹۶، ۱۴:۵۲

بسم الله الرحمن الرحیم!


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
:|
پشمآلِ پشمآلو:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۵:۴۲

https://goo.gl/images/CCVV5K


:))))
خیلی بدی
اسمان ***:
۱۱ آبان ۹۶، ۱۹:۰۸

اصن کیف غذا به همین کاراش هست...افرین با همین فرمون پیش برو:)))


:)
من در راه خودم ثابت قدمم
حصار آسمان:
۱۱ آبان ۹۶، ۲۰:۵۵

پس چی دارن؟

من اون خرشم ندارم :)))


مرکب دارن ازنوع خارجکیش
:)
ایشااله به زودی 
:دی
سام نجفی نیا:
۱۲ آبان ۹۶، ۱۵:۲۳

شکار لحظه ها :))


:))
Aramam .F:
۱۲ آبان ۹۶، ۱۷:۳۶

مرسیییی از توصیه واقعا خوبت:)

دلت شاد:)


:)
خواهش میکنم
آقای سر به هوا(o_0):
۱۳ آبان ۹۶، ۰۸:۱۴

حدس زدم اینو بگی


خب حالا برا چی بسم الله ارحمن الرحیم گفتی؟
آقای سر به هوا(o_0):
۱۳ آبان ۹۶، ۰۸:۲۵

عکس ...



:))
آقای سر به هوا(o_0):
۱۳ آبان ۹۶، ۰۸:۳۰

:))



:)
حصار آسمان:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۹:۱۹

یعنی خر خارجی دارن؟ گذر موقت :)))

خر به خارجی چی میشد؟
نه نه ممنونم. من همون پیاده برم بهتره


دانکی
:))
خرم خوبه هاااا
یه کم فکرکن
حصار آسمان:
۱۴ آبان ۹۶، ۱۸:۴۴

ساخت کجای خارجن؟ داخلش یا حومه؟

ایربگ داره؟ 
:)))


در خارجی ترین نقطه ممکن ساخته شده
ایربک دار
4سیلند
2موتوره
:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">