وجیهه


هفته دوم دانشگاه وجیهه عضو اکیپ ۵نفرمون شد

دختر اروم،باوقار،نجیب،اصیل(عینهو اسب ایرانی)، ساده و از همه مهمتر پولدار

نکه پووووولدار ، پول همیشه داشت

 و کم کم تبدیل شد به بانکمون

سر حواس پرتی های وجیهه ماها چه یقه ها ندریدیمو چه گریه ها نکردیم چه سرها به دیوار نکوبیدیم و چه ناله ها که سر ندادیم

حواس پرتی و گیجی وجیهه معضلی شده بود برای ما

هر امتحانی  رو ۱۰بار بهش یاداوری میکردیم

هیچ بلیطی و جزوه ای و کارتی بهش نمیدادیم 

همه قرارارو تا نیم ساعت قبلش هی بهش یاداوری میکردیم

انگار که تو یه دنیای دیگه سیر میکنه

نه هیچی اونقد ناراحتش میکنه که اشکش در بیاد و نه هیچی اونقد خوشحالش میکنه که جیغ و دادو خنده های بلند سر بده

یادمه

قرارشد منو وجی یه پنشنبه شب بریم کنسرت

وجیهه عشق محمدعلیزاده بود و منم دوسش داشتم

اولین بارمون بود

من زیاد مایل نبودم ولی وجیهه تمام شورو اشتیاق بود

امید(داداش بزرگ وجیهه که کارش عاشق شدن بود ولی در کنارش مهندسی هم میکرد ) بلیطامونو گرفت و قرارمون شد ساعت ۸ رو به روی در سالن

از اونجایی که هیچوقت هیچ اهنگی تو ذهنم نمیمونه و به شدت دراین زمینه خنگم

به وجیهه تو تلگرام پی ام دادم چندتا از آهنگای معروف محمد علیزاده بفرست میخوام حفظ کنم 

بعد ۲ساعت انلاین شدم

کلی اهنگ واسم فرستاده بود

همه رو دانلود کردم

وقتی پلیشون کردم با صدای حامد همایون مواجه شدم

بهش میگم چرا حامد همایون فرستادی؟

میگه خب مگه نمیخوایم بریم کنسرت حامدهمایون

:|

من :|
وجی:||

حامد همایون :))

محمدعلیزاده:(

دلم برای اون همه حجمی که نابود کردم نمیسوزه دلم برای سه روزی میسوزه که وجیهه در تلاش بود  اهنگای حامد همایون حفظ کنه

عصرش ب من پیام داد شناسنامتم بیار

میگم مگه میخوایم بریم عقد کنیم با علیزاده؟

میگه باید باشه راهمون نمیدن

دم در ورودی میبینم شناسنامه به دست وایستاده

راهمو کج کردم

بهش زنگ زدم

میگم تا شناسنامتو نکنی تو کیفت نمیام سمتت

:|

وجیهه از اوناست که یه دنیای دیگه تو ذهنش برای خودش ساخته و همیشه و همه جا تو دنیای خودش زندگی میکنه

جالب اینجاست بچه ها رابطه ی خوبی باهاش برقرار میکنن

2/3تا کشته مرده هم داشت که در کمااال بی تفاوتی انگار دارن با دیوار حرف میزنن از کنارشون گذشت

الانم روانشناس یه مرکز پیش دبستانیه

همیشه نگران اینده شغلیش بودیم

اما مثل اینکه رابطه خوبی با رئیسش داره

**

به سبک پومودورهای شبانه

Va hid:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۱:۱۲

قشنگ نوشتی !!


چه دنیای خاصی داره وجیهه خانم

خیلی دوست داشتم گهگداری اینجوری بودم شایدم همیشه!! فکرمون ازاد بود از اینهمه گرفتاری!!

دلتون شاد


اوهوم
واقعا،منم بعضی وقتا بهش حسودی میکنم

زهرا:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۱:۱۴

خخخخخخخ

وجیهه عینکیست؟


نع
yasna sadat:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۱:۲۳

از خود وجیهه گذشته ؛نظرت درباره برادرش خیلی جالب بود :))


ادم های مدل وجیهه تو این روزگار با مردمش خیلی اذیت میشن...


هر سال عاشق یکی میشد
به هیچکدومشونم نرسید
:|

و مردم بیچاررو خیلی اذیت میکنن
:دی
محمد بحری:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۱:۵۴

اینجور ادما بیشترازهمه اسیب میبینند


و اسیب میزنن
:)
واران ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۲:۱۵

وجیهه دوست داشتنی است و گاهی وقتها هم شاید برای بقیه حرص درآرر :|:)

میدونی وجیهه منو یاد کی انداخت ؟:))
میشه بگم ولی قول بده ناراحت نشی :|:))
قول ؟:))
مرسی :)


قول مردونه
:)
بگو
واران ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۲:۲۵

مرسی :)

مردِ و قولش :)))


+
ببخشیدا ولی وجیهه منو یاد پت و مت دوست داشتنی انداخت :|:)
در عین اینکه حرص آدمو در میارن ولی دوست داشتنی هستند :))


:))))
اخ گفتی
ببین خنگ نیست،رتبش از هممون بهتر بود و معدلاشم ازمابهتر بود منتهی گیجه ،حواس پرته
khanomi ..:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۲:۲۶

اینجور دوستیا خوبه:به شرطی حریم حفظ شه..

ونخواید همه چیو.حتما تعریف کنید:/

5تایی چجوری میرید بوفه یا قدم میزنید؟


6تاییم
اونکه اومد شدیم 6تا
زوج زوج راه میریم
:)



واران ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۲:۳۰

خب پت و مت ما هم خنگ نیستن  :|:((

این چی بود گفتی انصافا ؟:|:)
پت و مت در نظر من اصلا خنگ نیستند :||



وجیهه نمونه ی کامل یه فرد عاشقه :))
ما به اینجور افراد میگیم عاشق :))

من برم زیر بارون ^__^
اینو جواب نده تا من برم برگردم :))
مرسی 


:))
اخه عاشقم نیست

برو از بارونت لذت ببر
:دی
جنابــــــــ دچار:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۰۱

خخخ الان داخل کنسرتین یعنی؟ :)
شناسنامه چی شد؟


نهخیر 
ماالان داخل سرکارامونیم
:/

هیچی دیگه 
گذاشت تو کیفش رفتم طرفش
براش توضیح دادم نمیریم محضر داریم میریم کنسرت
نیازی به شناسنامه نیست
جنابــــــــ دچار:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۱۱

لابد پیش خودش یه فکرایی کرده بوده بنده خدا! :))


:))
یه فکرای شوم
هلما ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۲۲

مریمی چه آدمای جالبی دور تو هستنا :)

من همش منتظر بودم سر از کنسرت محسن چاووشی درآورده باشین :))


:))
من تا خود علیزادرو ندیدم باور نکردم 
همش احساس میکردم نکنه بلیطای حامد همایون گرفته باشن
بلاخره امید داداش وجیهست دیگه
:دی
هلما ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۳۰

راستی امید عاشقت نشد؟؟ :)


:)
نه خداروشکر
اینجارو شانس اوردم
یک بلاگر:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۳۱

اسمش من رو یاد فیلم پاورچین انداخت ..

کادویی عمه وجیل :)

از علیزاده زیاد خوشم نمیاد .


من هیچوقت این فیلمو ندیدم
:|

هرچی هست بهتر از حامد همایونه
:دی
هلما ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۳۲

آخیش خداروشکر. :)

جناب دچار کجایی که ببینی من چقد رو مریمی حساسم ^_^


:)
جناب دچار ویا وبین

یک بلاگر:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۳۴

آره خب از حامد همایون یک کم بهتره

گرچه حامد همایون ضایع است ولی حداقل کاور نمی کنه!


بیشتر از یه کم
:|
من الان نفهیدم چیو کاور نمیکنه؟
یک بلاگر:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۳:۳۹

محمد علیزاده همه آهنگ هاش رو از ملودی های دیگه دزدی می کنه


برو

:|
آقای سر به هوا(o_0):
۱۳ آبان ۹۶، ۱۴:۳۲

چه حکایت ها شما دارین:)


میبینی؟
Unknown 96:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۵:۵۳

خیلی جالب بود :) خدا حفظش کنه 


:)
واران ...:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۶:۳۳

 سلام 

اینجا چرا کامنت خصوصی نمیشه داد؟^__^
بیزحمت مریمی بیا یه کامنت خصوصی برام بذار که رمز پست هام رو بهت بگم  :)
این کامنت هم بیزحمت بعد از رویت حذف بفرما :))
مرسی :*


امدم
مهدی صالح پور:
۱۳ آبان ۹۶، ۱۷:۰۱

چه کاراکتر بامزه ای :))))


خیلی
:|
نیــ روانا:
۱۴ آبان ۹۶، ۰۶:۵۶

پستت رو برای خانواده خوندم و کلی خندیدیم

دمت گرم 😀😍


:)
چاکرتم
سلام به خانواده برسون
اسمان ***:
۱۴ آبان ۹۶، ۰۹:۳۱

اینقدر حال میکنم با اینجور ادمااا:))


اینجور ادمام باتو حال میکنن
:)
عارفه ...:
۱۵ آبان ۹۶، ۲۰:۵۸

یعنی ببین اون چقدرتباهه که تودرمقابلش ملکه محسوب میشی


:/
ام شهرآشوب:
۱۶ آبان ۹۶، ۱۱:۴۶

جالب بود

خوشم میاد ازین جور آدما
خود خودشونن



دقیقا
برای همین ادمهای محبوبی هم هستن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">