مزخرف بودن مهم نیست،مزخرف نماندن مهم است!


چند شب پیش یه سررسید قدیمی پیدا کردم تو یه کمد قدیمی 

تو صفحه 6بهمنش نوشته بودم 


"الان 20مین هست که اومدیم تو 6بهمن. داشتم قرآن میخوندم رسیدم به آیه 20سوره روم (وی بچه کمی خوبی بود )

بدجور رفتم تو فکر

اگه قرار باشه فردا بمیرم اندازه یه تف عمل صالح ندارم که خدا یه دربست واسم نگیره و مستقیم نفرستتم جهنم آب داغ بخورم.(درزمان های قدیم نامبرده به شدت از اب حتی ولرم متنفر بوده و در هرزمان و مکانی جویای اب یخخخخخخ بود)

نماز درست حسابی که ندارم

روزه قضا که فت و فراوووون دارم

احترام مامانی و بابایی که همیشه نگه نداشتم

بداخلاق بودم، غیبت و دروغ و نگاه به نامحرمم که اندازه موهای سر فاطمه داشتم (نگاه به نامحرم نشانه چشم چران بودن نیست!)

دست هیچ نیازمند که نگرفتم، خربازیم که زیاد انجام دادم(!)

فحشم که نگم(بی ادبی را میتوان از خصوصیات قدیمی وی برشمرد)

خبرچین و جاسوس هم که بودم مغرورم که بودم(نامبرده اکنون یادش نیست چرا خودشو خبرچین و جاسوس مینامیده!)

خدایا خواهش میکنم بهم وقت بده

اوضام خرابه"


چندشبه  دارم فکرمیکنم ینی من 5سال پیش اینقد مزخرف بودم!


بعد تو 5اسفند 7تا عهد بستم باخدا 

که بند یک و 7 قابل توجه میباشد:

1(روزی ۵تادروغ بگم (برای شروع خوبه!)) 

7( دیگه خوشحال بازی در نیارم تا خوشال خطاب نشوم)

:|
همین

خواستم بدونین با چه ادمی طرف هستین!

اصلنم فکرنکینن تیتر برای اینه که خودمو تبرعه کنم!

میخواستم تو این پست کلی نکات اخلاقی بگم و چندتا نتیجه گیری خوب بکنم 

اما حسم پرید

دوتا شکلات داغ خریدم با همکارم بزنیم و داغ شیم (دماغم یخ زده بود امروز صبح)متاسفانه خیلی بدمزه بودن

خورد تو دستو پام(کنایه از پروبال)

افسردگی گرفتم و نشستم یه گوشه و درحالی که اشک تو چشام جمع شده به  لیوانش خیره شدم 

:|

خودتون چندتا نکته اخلاقی یادبگیرین و 2سه تام نتیجه خوب بگیرین


جنابــــــــ دچار:
۵ آذر ۹۶، ۱۱:۲۲

نتیجه اخلاقی اینکه :) خورشید شب مایی


چه نتیجه گیری به جا و دقیقی

جنابــــــــ دچار:
۵ آذر ۹۶، ۱۱:۳۵

اصلا مریدت شدم :))


به حلقه عارفانه و صوفیانه و عاشقانه مریدان من خوشامدی
:دی
نیــ روانا:
۵ آذر ۹۶، ۱۱:۴۱

هوووووممم

فکر کنم اون موقعا سختگیر بودی بیشتر تا مزخرف و این حرفا
کسی که نصفه شبی قرآن میخونه و محاسبه اعمال میکنه و وجدانش این همه بیداره که نمیشه مزخرف باشه که عزیزجان

ولی نتیجه گیری خیلی مهم این کههههه



دیگه از اونجا شکلات داغ نخر :)))


 اسکار بهترین نتیجه گیری میرسد به نیروانا از بیان
:))
اسمان ***:
۵ آذر ۹۶، ۱۱:۵۶

جهنم اومدی یه سری به به اون گوشه ها بزنی منو میبینی :)))



اصن تیتر خودش نتیجه گیری کمرشکنی بود:))


وعده دیدار ما در دومی جهنم سمت چپ
:))
عارفه ...:
۵ آذر ۹۶، ۱۱:۵۹

توچه آدم صادقی بودی باخودت(امین نیستی ولی)

من هیچ وقت برای خودم این چیزهارواعتراف نمی کنم!
بارک الله


ولی تو هم ادم صادقی هستی هم امینی
:))
ام شهرآشوب:
۵ آذر ۹۶، ۱۲:۲۴

خخخخخخخخخخ

خدا خیرت بده
خیلی باحال بود :))))
خیلی آدم رو راست و صادقی بودی با خودت. این تحسین برانگیزه


خدا خیرم بده برا این همه صفات خدایی و الهی؟؟
:)
حامد سپهر:
۵ آذر ۹۶، ۱۲:۴۹

نتیجه ی اخلاقی اینکه خدا خیلی مهربونتر از اونکه ما رو ببره جهنم
البته محض احتیاط روزی چند قلوب آب ولرم بخوریم تا هم معده و کبدمون سالم بمونه و هم تمرین کنیم واسه آب جوشان جهنم ( محض احتیاط) :))


اسکار بهترین محض احتیاط میرسد به اقای حامد سپهر 
:))
۵ دقیقست دارم میخندم به کامنتت
واران ...:
۵ آذر ۹۶، ۱۳:۰۳

سلام بر خورشید شب :))
می بخور منبر بسوزان، مردم آزاری نکن...
فقط مهربونی کن و به همه عشق بورز 💚❤️
هیچ چیزی چه تو  این دنیا  چه اون دنیا به اندازه مهربونی نمیتونه به دردت بخوره :)


نتیجه این که:
 تو که حسابت پاکه عامو :))
بقیه باید برن یه فکری به حال خودشون بکنن والا :))


سلاااآم واران عزیزم
می و منبرهم رفتن تو برنامه هام
:دی

دیوانه ...:
۵ آذر ۹۶، ۱۳:۱۲

الآن من ۵ سال قبل شمام :| 


امیدوارم ۵سال دیگه الان من نباشی
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۵ آذر ۹۶، ۱۶:۳۹

از این دغتر یادداشتها منم دارم زیاد

عهد و پیمان هم که ...


عمل کردنم که نیست؟
:)
پشمآلِ پشمآلو:
۵ آذر ۹۶، ۲۱:۵۳

هات چاکلت اصولا مزش بیخود میشه:/

من و خواهرمم یه عهدنامه ننگ آمیز در کودکی داشتیم که بابامون پیداش کرد و نگهش داشت و هر از گاهی به ما میخنده:/
مهم ولی اینه ما اون فازو رد کردیم .. فمیدیم چی مهمه:دی


کودکی؟
شما پیشکسوت ما محسوب میشی
:)
ارادت داریم
هویجوری :):
۵ آذر ۹۶، ۲۳:۲۲

دبیر دین و زندگی مون میگفت،شمارو تو جهنم یه خرده تفت میدن بعد فرستنتون بهشت:))


اسکار بهترین معلم دین و زندگی میرسد به معلم هویجوری
:))
Aramam .F:
۵ آذر ۹۶، ۲۳:۳۱

اصن کلیییییییییی نتیجه خوب داشت:)

خدایی خیلییییییییی باحالییییییی:)


ممنون که پست منو با گوشت و پوست فهمیدی
:)
serek یزدان:
۵ آذر ۹۶، ۲۳:۴۶

عاااالی بوووود... 

فقط اون مورد روزی  پنج تا دروغ بگم :))) 
یه رفیق داشتم عادت داشت اهدافشو تو سررسید می نوشت 
بعد از دو سه سال بعد برمی گشت می خوندشون تا متنبه بشه 
مثلا تو هجده سالگی بزرگترین هدفش داشتن لب تاب و گوشی لمسی بوده در بیست و سه سالگی این هدفو خوند نزدیک بود سیانور بخوره کلک خودشو کنده نماید...
چقدر از حیث داشتن صفات نیکوی اخلاقی شبیه منی :)


عاغا منم داشتممممم از این دفترای هدف نوشت
:))
اتفاقاااااااا یه روزی گوشی لمسی جز اهدافم بوووووووود
ینی الان برم سیانور بخورم؟؟؟
سکوت محض:
۶ آذر ۹۶، ۰۸:۵۳

:)
......
نه هنوز
نیومد
:)


خسته نباشی
:)
هلما ...:
۶ آذر ۹۶، ۱۶:۳۱

خداییش به نتیجه نمیرسم الان :))

حالا روزی پنج تا دروغ رو گفتی؟؟
انصافا بچه مثبتیاا :)


هلما یه چیز خوب تو ذهنم بود بهت بگم یادم رفت
الان ناراحتم
چیکارکنم؟
:|
serek یزدان:
۶ آذر ۹۶، ۲۱:۰۱

نه باباااا سیاه نور نخوووور....

منظورم تغییر اهداف در اثر بزرگ شدن و اینا بود...
مثلا چیزایی که امروز ته خواسته ی ما هستن فردا یه شوخی بانمک محسوب میشن برامون ؛ ) 


اوهوم دقیقا همینطوره
:)
ــ حسان ــ:
۷ آذر ۹۶، ۰۰:۳۵

همین که به این چیزا اهمیت میدی باعث میشه خدا نگاه کنه
کاش ما هم...


ادم باید عملم بکنه
ادم بی عمل به سان زنبور بی عسل
:|

هلما ...:
۷ آذر ۹۶، ۱۲:۱۷

فکر کن بگو لطفا :|


باور میکنی ااصلا فرصت فکرکردن نداشتم
:|
نمونه سوالات آیین نامه 96:
۸ آذر ۹۶، ۱۵:۵۳

سلام وبلاگ زیبایی دارید.
وبلاگتون رو دنبال کردم - شما هم دنبالم کنید :)

راستی :
با تبادل لینک موافقید ؟
منو با عنوان " نمونه سوالات آیین نامه " و لینک " http://aayinnameh.blog.ir " لینک کنید و سپس بگید با چه عنوانی لینکتون کنم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">