یه تار موی سفید

-دیدن یک تار موی سفید میون انبوه مو های خرمایت(اره،دوس دارم خرمایی باشه،مشکلیه؟!)در آستانه ی کامل شدن ۲۳سالگیت از چی میتونه بدتر باشه؟!

+هیچی،هیچی...

-حتی از اینکه هیشکی حواسش نیست تولدت توراهه؟

+حتی ازاین...

*

اینقد که از دیدن این تار موی سفید ناراحت شدم،بابام از ارث محرومم میکرد ناراحت نمیشدم!(حالا فکر نکنین چون ارثی درکار نیست اینو میگم ها)

علیـ ــر ضــا:
۳۰ آذر ۹۶، ۰۸:۳۶

خوبه کم کم داریم جلوتر میریم بیشتر باهاتون آشنا میشیم 

تولد کسیه مگه 😢


:|
اره بابام
علیـ ــر ضــا:
۳۰ آذر ۹۶، ۰۸:۴۳

😐 همچین چپ و چوت مکن خودتو 

فقط یدونس 


همین یه دونه ها وانگهی جوگندمی شوم
:|
محمد بحری:
۳۰ آذر ۹۶، ۰۸:۴۴

من کلا جلوی موهام سفیده

اینقد زیاد شدن که رنگشون شده جو گندمی
میفهمم منم اولین بار که موم سفید شد احساس بدی داشتم


رنگشون کن
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۳۰ آذر ۹۶، ۰۹:۲۶

من ریزش مو دارم،

سرم قبل از اینکه سفید بشه صاف میشه:)


ادم ریزش داشته باشه ولی موش سفید نشه
:|
serek یزدان:
۳۰ آذر ۹۶، ۰۹:۴۳

من دقیقا از سن تو سفید شدن موهام شروع شده 

آمارشونم دارم الان پشت سرم دوازده تار موی سفید دارم :/
البته توی خانواده ی ما ارثیه موی سفید تو جوونی؛بابام میگه عمو کوچیکه م قبل سی سال کاملا موهای سرش جوگندمی رو به سفید شد :| طوری که توی عروسیش همه به عروس بنده خدا تیکه مینداختن چرا زن این مرد سن دار شدی؟ در صورتی که دو سال اختلاف سنی داشتن -___-


یاخدا
:|
من اگه یه موی سفید دیگه ببینم خودکشی میکنم
اخه ما ارثی هم نیستیم
فشار زندگیه
|:
ام شهرآشوب:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۰:۲۹

من در 23 سالگی یه عالمه موی سفید داشتم :| اینقدرم غصه نخوردم. گفتم بی خیال بابا رنگش میکنیم فوقش


ولی جدی شنیدم که هلیله ی سیاه رو اگه یک سال بخوری، همه ی موهای سفیدت رنگ طبیعیش رو دوباره به دست میارن

حالا میخوام این پسره که به دنیا اومد ان شالله شروع کنم به خوردن هلیله سیاه


هلیله سیاه چیه؟
اخه من ازرنگ بدم میاد
هیچوقت نمیخوام موهامو رنگ کنم
عزیزم.علی کوچولو :*
ام شهرآشوب:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۰:۳۶

یه دونه هاییه تو طب سنتی بهش میگن هلیله. فکر نکنم طعم خاصی داشته باشه. باید روزی چندتا دونه اش رو قورت بدی. 

هلیله زرد هست، کوفی هست... نمیدونم چی چی هست... حالا هلیله ی سیاه خاصیتش اینه که موی سفید رو سیاه میکنه! 
البته از حکیم آیت الله ضیایی اینو نقل کردن. من خودم هنوز امتحان نکردم



خب تو امتحان کن که اگه یهو همشون سفید شدن یا کچل شدی من دیگه امتحان نکنم
:|
سکوت محض:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۰:۵۵

:)


سلام نیستی چرا
من هنوز منتظرم ها
موی من سفید شده بعد تو لبخند میزنی
:/
ام شهرآشوب:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۰:۵۸

اگه کچل شدم حتما بهت پیشنهاد میکنم که تو هم مث من کچل بشی !!! 

:|‌ :| :| 


:|
خیلی ممنون از الطاف شما
خرگوشک :):
۳۰ آذر ۹۶، ۱۰:۵۹

تولدت پیشاپیش مبارک.. امیدوارم سوپرایزت کنن :))


ممنون
امیدوار نباش
چون ممکنه کویر لوت یهو تبدیل به دشت مغان بشه ولی ممکن نیست کسی منو سوپرایز کنه

سکوت محض:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۱:۰۰

پشت سکوتِ لبخند حرف زیاده :)
ممنون که منتظرید و یپبهش فکر میکنید:)
چشم وقتی بنویسم میام
اونم جدی جدی میام :)


بعله بعله
منتظرم
خرگوشک :):
۳۰ آذر ۹۶، ۱۱:۱۷

ای وای :))

حالا دقیقا چه روزی هست؟ بگو تا ما سوپرایزت کنیم :)))


:|
نه دیگه
من میخوام یکی واسم کیک بخره.یکی بهم گل هدیه بده.یکی بیاد بفلم کنه تولدمو تبریک بگه
از پشت مانیتور میتونی چیکار کنی!
همون روز پست میذارم بهم تبریک بگو با ارزوی بهترینا
|:
حامد سپهر:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۱:۵۱

اونقدر غصه ی یه تار مو رو میخوری بقیه هم سفید میشنا
غصه نداره که یه حالت طبیعیه بدنه همه هم دارن


:|
اینم حرفیه
|:همه 23سالگی ندارن
جناب دچار:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۱:۵۱

چیزه :) نور میده؟


:|
ای دونت اندر ستاند
جناب دچار:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۱:۵۹

اوکی . گفتی برای مو چی خوبه؟


هلیله
منم نگفتم
مستر:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۲:۰۵

هلیله سیاه طمعش تلخ یا باید تو.دهنت  میک بزنی یا پودرکنی با مثلا ماست بخوری روزی یک دونه یا دو تا  شبها بعد شام بهترهد.اگه طبع بدنت گرم نباشه جواب میده تا یک سال نیم . کسایی نون جو میخورن و عسل موهاشون کمتر سفید میشه استرس تاثیر بد داره . ولی باید تغذیه گفتم ادامه بدی تا استرس سفید نکنه . کسایی بودن تا شصد سالگی سفید نشده با تغذیه درست .


ممنونم از اطلاعات خوبت 
از فردا میرم تو کار عسل 
نیــ روانا:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۲:۰۷

اههههه چههههه کوووولی

من شونزده سالگی حداقل ۱۰-۱۵  تاری موی سفید داشتم و هر کی ام میگف میگفتم بس که دقیقا و یکی منو حرص میدی
الانم اگر دو سه ماه رنگ نکنم شکل زال میشم
رنگ موهای خودم دوس داشتم ولی عمرشون به دنیا نبود دیگه
هلیله سیاه منم باید امتحان کنم :))


:پوکرفیس
زال که خوبه
اسطوره ملی
Aramam .F:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۲:۰۷

من چن سالی ازت کوچیک ترم ولی از دو سال پیش موی سفید دارم:/

#همدردی...


:(
یه جوریم عصن
غمی ‌‌:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۲:۱۵

میگن یارو افتاد زمین خواست ضایع نشه تا خونه سینه خیز رفت، شمام بردار کل موهاتو از این رنگای استخونی بزن کسی شک نکنه. توی سیاست به این حرکت می‌گن فرار رو به جلو :))


حرکت رو به عقب سراغ نداری؟
اسمان ***:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۳:۰۶

 خوبه تو دراستانه 23 سالگی موسفید دیدی من در استانه 18 سالگیم موی سفید دیدم اونم بیشتر از یه تار در صورتی که تمام اعضای خانواده که همه ازمن بزرگترن هنوز موی سفید ندارن ....

تف توزندگی تففففففف ..
می خوای بیام کرمان سوپرایزت کنم ؟!!4ساعت که بیشتر راه نیس:))


اگه به خواستن منه که غلط بکنم نخوام
تففففففففف 
واران ...:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۳:۴۴

منم دو تار موی سفید دارم :))

نگران نباش میگن نوره فقط مواظب باش نورت گرفته نشه :))

تولدت پیشاپیش مبارک 🌼🌺🌹😙


واران یه کم توضیح میدی در مورد اینکه میگن نوره
ممنون عزیزم
yasna sadat:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۴:۳۷

ما مو خرمایی ها متاسفااااااااانه زود تر سفید میشه موهامون نسبت به مو مشکی ها:|


موخرمایی خوب اومدی
یک بلاگر:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۵:۰۲

:)

موی سپید همیشه ناراحت کننده است


اره مثل اینکه همینطوره
بامبـو ❧☘☙ :
۳۰ آذر ۹۶، ۱۵:۱۴

عزیزم من تو 11، 12 سالگیم تار موی سفید داشتم چی بگم؟!

ولی به طرز معجزه آسایی کاملا یهویی طور ناپدید شد
تو هم زیاد محلش نذار شاید قهر کرد رفت
فکر کنم رمز موفقیت منم همین بود: کم توجهی!!!!!!!!!!
راستی تولدتم کلی مبارک باد :)))


واقعا؟
امیدخوبی بود
امروز همین تصمیم گرفتم
آقای m.r:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۵:۵۰

دنبال میشی خوشحال می شم دنبال کنی


پوکر فیس
پشمآلِ پشمآلو:
۳۰ آذر ۹۶، ۱۷:۰۶

در عوض مویی که سفید شه ینی نمیریزه .. میدونی لاقل کچا نمیشی:دی


ممنون دلگرمی
:پوکر فیس
غلامرضا ...:
۳۰ آذر ۹۶، ۲۳:۰۲

با سلام

تولدتون پیشاپیش مبارک.
کادو چی میخوای؟؟
با آرزوی بهترینها...یاعلی


ممنون
گوشی
:"
آقای سین:
۳۰ آذر ۹۶، ۲۳:۵۳

چند وقت پیش یکی از بلاگرا نوشته بود موی سفید نوره :))))))))


کاش پول بود
ــ حسان ــ:
۱ دی ۹۶، ۱۴:۰۷

دومین تار موی سفید نگران کننده تره


امروز تصمیم گرفتم دیگه به موهام نگا نکنم
ینی خیره نشم

Behnam MUN:
۱ دی ۹۶، ۲۱:۰۳

من دو سه تا دارم :)
اینقدر مهمه؟!!!


همینقد
:|
🍁 غزاله زند:
۲ دی ۹۶، ۱۶:۲۳

طبیعیه :) 

من در ابتدای بیست و‌ یک سالگی،چندین تار موی سفید میون موهای خرماییم پیدا شده :) 
تازه میگن اونایی که موهاشون زودی بسمت سفید شدن میره،باهوش‌ترن! (البته تعریف از خودمون نباشه!😂)


ماشالله 
همه مو خرمایی هام تو بیان جمعن
:دی
آقای دیوار نویس:
۲ دی ۹۶، ۱۶:۲۴

زیاد غصه نخورین... من خودم چند دونه شو دارم... :) 


خدابیشترش کنه
:|
محمد هستم:
۲ دی ۹۶، ۱۸:۴۴

پس ارثی در کار است. یوهاها 


هستن که هست اما اونقدی نیست که ناراحت شم
:|
زندگیمون قصه نیس:
۲ دی ۹۶، ۲۰:۵۷

موی سفید نشونه بزرگتر شدنته
به فال نیک بگیر
سلام
تولدت مبارک ...


ما نشانه پیر شدن میدونیم
:|
ممنون
البته پیشاپیش

ستاره جان :
۳ دی ۹۶، ۱۷:۳۲

از هیچی 


هیچی...هیچی...
احسان ..:
۳ دی ۹۶، ۲۰:۲۵

یه تارمو یه تارموئه...مهم نیست


یه تار مو یه تااار موعه..و خیلی مهمه
عارفه ...:
۳ دی ۹۶، ۲۳:۱۴

عزیزم خودم سورپرایزت می کنم اینقدرناامیداززندگی؟

اینقدرآخه؟
هی من دم ازامیدمیزنم میری موهای توسرتونگاه میکنی که چی؟
تواصلامگه چشمات می بینه؟من که میگم اشتباه دیدی!
تازه موی سفیدخوشگلترمیکنه آدمو دختره!
طوریم نیست دختر
طوری ام نیست!
ماهموداریم.غصه نخور!
دررست میشه!شایددیرولی درست میشه!


:|
قسمت چشارو خوب اومدی
تو اگه خودتم داشتی همینجوری میگفتی
|:
واران ...:
۴ دی ۹۶، ۱۴:۳۶

مریم دیروز تو شبکه نمایش یه فیلمی داد در مورد سفیدی مو :))

بعد کلی به فیلم خندیدم و یاد پست تو افتادم :)
خواستم بهت بگم ولی گفتم ممکنه دیر ببینی :))


+
تو از من احیانا ناراحت شدی ؟
جدی ؟


حالا چی میگفت؟؟؟
:)

نه!!چرا باید ناراحت باشم؟؟؟؟
:دی
علی آقا:):
۴ دی ۹۶، ۱۴:۴۰

من هم موهای سرم یه ۱۰_۱۲ تاشون شایدم بیشتر سفید شدن
و من تصمیم گرفتم تا سیاه نشن و روش هایی که میخوام رو
موهام انجام بدم اثر نکن و موهام سیاه نشن ازدواج نکنم
ضمناً شما از من ۱ سال بزرگترین:))


:|
چه توقعی داری؟؟
بنظرم بکنشون بعد ازدواج کن
بنظرم که مرد جذابیتش به جوگندمی بودنشه
:)
هلما ...:
۴ دی ۹۶، ۱۵:۰۸

اول اینکه اینقد تولد تولد نکن مثلا من خیر سرم هی منتظرم تولدت شه و اولین نفر تبریک بگم.

دوم اینکه من موهام خرماییه و جدیدا یه تار موی سفید پیدا کردم و کلی ذوق مرگ شدم، اصلا عاشقم تار موی سفیدت رو :)


:دی
جدی؟؟
ینی تو میدونی چندمه؟!
ایشاالله حالا که دوس داری بیشتر شن
:/
هلما ...:
۵ دی ۹۶، ۰۹:۴۵

چرا ندونم مریم :)

دیووونه میگم برنامه دارم برا تولدت ^_^


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
بروووووووووووووووووووووووو
هلماااااااااااااااااااااااااااااااا
قلبببببببببببممممممممممم
عصن نمیدونی چه لبخند پتو پهنی اومده رو لباااام

عرفان ...:
۶ دی ۹۶، ۱۶:۴۷

دنیای کامپیوتر:

(منم یه چندتایی تار موی سفید دارم)


اینجور که مشخصه فقط من بودم که نداشتم که اون الحمدالله درست شد
آلاء ...:
۷ دی ۹۶، ۲۲:۰۲

درگیر شپش نشدی پس


:|
شپش!
اونجوری مادر من تو بچگی موهای منو میسابید هیچ موجود زنده ای جرات اسکان تو سر منو نداشت!
جو لیک:
۸ دی ۹۶، ۲۲:۰۶

از دیدن یه تار موی سبز بین موهای خرماییت. موی سفید علاج داره, تبدیل شدن به آدم فضایی نه!


:|
سبز که خوبه!
رنگ مورد علاقه منم هست
دوس نداری میتونی سفیدش کنی
منم شاید تارموی سفیدمو سبز کردم
آلاء ...:
۹ دی ۹۶، ۲۳:۵۸

من پارسال تو مهد بودم افتاده بود به جونم

سونامیه شپش بود پارسال
وحشتناکترین چیز
دلتمیخواد سرت و بتراشی
کسایی که با بچه هان دچارش میشن 
مدارس ابتدایی و پیش دبستانی یکی دوساله زیاد شده


جدی؟
چقد وحشتناک
هنوزم شپش هست؟؟
شپش در اثر چیه؟
آلاء ...:
۱۰ دی ۹۶، ۰۸:۴۲

شپش خون سر و میخوره ربطی به تمیزی و کثیفی نداره رو سر کسی باشره منتقل میشه جایی رفتی ملحافه ببر رو بالشت و تشکت بکش

دو ساده سونامیه شپش هست تو مدارس


اوه
:|
درمانشم اینه ک موهارو از ته بزنی؟؟؟
آلاء ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۵:۰۹

نه درمان های جالبی داره

شامپوی مخصوص داره 
من نزدیک عروسیم رو سرم افتاد نزدم
ولی اگه عروسیم نبود حتما کوتاهش میکردم...
مکافات داره الهی دچارش نشی


اخه عزیزم
:)

عارفه ...:
۱۲ دی ۹۶، ۲۲:۳۴

میگم‌مریم طبق قوانین حقوقی بابات نمیتونه ازارث محرومت کنه!

ازالان غصه شونخور!


جدی؟؟
خب خداروشکر خیالم راحت شد
:/
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۲۰

آره بابا

خیالت راحت
:)


حالا دیگه شب اسوده سر بر بالین منهم
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۳۱

یعنی ازاین مسئله ناراحت بودی؟

یه ندامی دادی


ناراحت؟
فکرخودکشی هم به سرم زد
شمااونموقع درگیر خواستگارتون بودین
:/
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۳۹

ایناخواستگارنیستن که بلای جون منن.
:(
نری خودکشی کنی ها
من میخوام تووصیت نامه ام اسم توروهم ببرم


:))
نه دیگه منتفی شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">