از فردا باید شروع کنم به پر کردن ۲۳سالگیم!

اولین کادوی تولدمو از بابابزرگم گرفتم.بهم پول داد. فکرمیکنم 11هزارتومن بود یا 21هزار، دقیق یادم نیست.

شاید نزدیک15ساله پیش بود.اون موقع ها پول زیادی به حساب میومد.

حداقل باهاش میشد یه وانت  تخمرغ خرید!

تا قبل اون هیچ تصوری از کادوی تولد نداشتم.واقعا نمیدونم مامان بابام اون وسط چیکاره بودن؟وقتی بابابزرگم بوسیدتم و پولو بهم داد یه حالت گیجی داشتم که مثلا چرا به من پول داد!!همینقد ندیده! 

اولین تولدی که واسم گرفتن 16سالگیم بود.گرچه انگار خودم واسه خودم گرفتم.خواهرم روی کیک تولدم با خامه نوشت مریم جان تولد 61سالگیت مبارک !!

بعد هرکار کردیم درست نشد.فقط برای اینکه ازناراحتی من کمی کم کنه کیک چپکی گذاشت رو به روم که در اون صورت هم 19 خونده میشد!بگذریم....بازهم بابا و مامانم هیچی بهم کادو ندادن البته همینکه کادوهای بقیه رو ازم نگرفتن خودش لطف بزرگی بود.نمیدونم چرا همه پول بهم میدادن!دریغ از یه عروسک!

بچه ای بودم که عاشق کادو دادن و کادو گرفتن بودم.مثلا یادمه برای تولد داداش کوچیکم جشن گرفتم و نذاشتم اولین خاطره تولدش تو سن 16سالگی نقش ببنده و یا داداش وسطیه!

همیشه ته دلم منتظر بودم برام جبران کنن.اما خب این اتفاق هیچوقت نیوفتاد.کلا ما خواهرا علاقه که به این داداشای طولانیمون داریم متقابل نیست :/

کلا عشق جشن تولد بودم.بعد 16سالگیم واسه خودم تولد میگرفتم و همه رو مجبور میکردم واسم کادو بخرن.هرچیو که میخواستم مینوشتم روی یه کاغذ و میدادم بهشون از یک ماه قبل.واقعا این کارو میکردم ها.اونام سرسختیه منو ک میدیدن میخریدن واسم.

الان که دیگه به قول مامانم بزرگ شدم از یه ماه قبلش به هیشکی نگفتم "تولدمه هاااا.حواست باشه"!

شاید از سیل ادمایی که بهم تبریک میگن کم بشه اما خوبیش اینه ادمای همیشگی زندگیمو میشناسم!

وقتی که پنشنبه بچه ها برام تولد گرفتن یا عارفه  بهم قول داد واسم کیک بپزه یا زهره که ناراحت بود نمیتونه تمرکز زیادی روی تولد امسالم داشته باشه یا خالم که بهم گفت مریم جات  تو قلب منه خب خوشایند ترین اتفاقات پایان 22سالگیم بود!

 و همه رو شستُ برد

از ادمهای متفاوتی کادو تولد های متفاوتی گرفتم اما هیچکدمش به اندازه اون پول بابا بزرگم برام لذت بخش نبود!

از فردا باید شروع کنم به پر کردن ۲۳سالگیم!

بهنام ...:
۱۰ دی ۹۶، ۰۸:۴۶

من بهترین کادو تولدم برادرم واسم خرید فکر کنم اول راهنمایی بودم
یه اسباب بازی ماشین بود میذاشتی زمین خودش حرکت میکرد و دراشو باز و بسته میکرد
منم نمیدونم چرا این همیشه یادم هست :|


چون بهترین بود دیگه
من بهترین یه تخته وابت برد با یه مرد عنکبوتی بود که مامانم از قم واسم اورد
جناب دچار:
۱۰ دی ۹۶، ۰۸:۵۰

تولدت مبارک خانم مریم خانم :)


سپاسگذارم جناب دچار
جناب دچار:
۱۰ دی ۹۶، ۰۹:۰۱

چقدر بزرگ شدی یه شبه! :)


به قول مامانم دیگه بزررررگ شدم
:|
ղმբმʂ .:
۱۰ دی ۹۶، ۰۹:۰۹

تولدت مبارک عزیزم :)))))


ممنونننننم
:)
Unknown 96:
۱۰ دی ۹۶، ۰۹:۴۷

😍آخی خوب شروع کنی ان شاءالله

تولدت مبارک


ممنون
:))
ام شهرآشوب:
۱۰ دی ۹۶، ۱۰:۱۶

تولدت مبارک مریم جون. و ان شالله شروع 23 سالگیت شروع اتفاقای خوب زندگیت باشه :)


پسرا کلا احساس ندارن. من یادمه بچه بودیم که برا داداش بزرگم تولد گرفتیم. (اونم با بی پولی و بدبختی!!!) 
بعد همه زحمتا رو که کشیدیم داداشم با خونسردی گفت این مسخره بازیا چیه در میارید؟؟؟
دیگه از اون به بعد تصمیم گرفتیم برای هیچ ابوالبشر مذکری تولد نگیریم! (میخوام بگم برخورد داداشات کاملا طبیعیه) 

اون موقع یازده هزار تومن واقعا پول زیادی بوده. من اگه بودم ذوق مرگ میشدم. (گرچه همیشه متنفر بودم ازینکه کسی پول بهم کادو بده،‌یه جورایی فحش تلقی میکنم. یعنی طرف میخاد بگه انقدر ارزش نداشتی که برم برات کادو بگیرم . بیا این پول رو بگی در دهنت بسته بشه  :|)


ممنون عزیزم
:)
اره واقعا
مث دیوار میمونن
اما بااین حال باز به مرام بابابزگم
میدونی تمام شوقم برای گرفتن عروسک و هرچیزی غیر پول بود
:|
حامد سپهر:
۱۰ دی ۹۶، ۱۰:۳۶

تولدتون رو از صمیم قلب بهتون تبریک میگم و بهترینهارو که خدا خودش میدونه براتون آرزو دارم
مهم کادو نیست مهم بیاد بودنه آدم از یه عده انتظار داره حداقل یادشون باشه وگرنه انتظار کادو نمیشه داشت

هنوز تو فکر اون هزار تومنه هستم که بابا بزرگ گذاشته رو اون ده تومنه معمولا مبلغ کادو روند میشه اون هزار تومنه جالب بوده:))


تو این سن که سنی ازم گذشته و 4تا پیراهن و شلوار پاره کردم با نظرت موافقم
فقط دوس داری بهت زنگ بزنن و تولدتو تبریک بگن
همین
بابا بزرگ لاکچریه داشتم
احتمالا کل جیبشو خالی کرده واسم
:)
راستی خیلی ممنونم
آقای سر به هوا(o_0):
۱۰ دی ۹۶، ۱۱:۰۷

خدا شاهده خیلی باحالی‌:)

من تا حالا جشن تولد نداشتم ، 


:)
بنظرم خودت باید یه فکری برای خودت بکنی
یا یه زن بااحساس بگیری
:دی
پرهـ امـ:
۱۰ دی ۹۶، ۱۱:۵۲

مبارکه : ) با ارزوی سلامتی و شادی و ارامش روز افزون ! : )


ممنونم
:)
فرشته ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۱:۵۴

تولدت مبارک عزیزم:) 

انشالا به همه‌ی ارزوهات برسی و ۲۳ سالگیه قشنگی داشته باشی:)


ممنونم فرشته
ایشالله
:)
هلما ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۲:۰۵

چرا من برنامه هام که برا تولدت داشتم یادم رفت؟؟ یعنی سرکار رفتن این معایب رو داره :|| 

مبارک باشه. حداقل رسیدم خونه کادویی که با ذوق آماده کردم رو بدم بهت :|
فقط آخه نمیشه خصوصی باهات ارتباط داشت؟؟!! یه کاریش بکن


چون اولویت اولت نبودم
:|

:))
مریم داره لبخند میزنه
برات پیام خصوصی میذارم عزیزممممم
ماهی کوچولو:
۱۰ دی ۹۶، ۱۲:۲۲

تولدت مبارک مریم گلی :) 


ممنونم ماهی کوچولو
:)
آقای سر به هوا(o_0):
۱۰ دی ۹۶، ۱۲:۲۶

فکر کردی واسه چرا شعر عاشقانه میزارم؟ :)))


:)))
خب پس
مبارک باشه
سلام منو بهش برسون
آقای سر به هوا(o_0):
۱۰ دی ۹۶، ۱۲:۲۶

راستی،مگه خانوم بیراحساس هم داریم؟


تا دلت بخواد
yasna sadat:
۱۰ دی ۹۶، ۱۲:۳۵

مبااااااارک بااشه مریم جان:)



ممنونم یسناجانم
:)
yasna sadat:
۱۰ دی ۹۶، ۱۲:۳۶

مبااااااارک بااشه مریم جان:)


بهارنارنج :):
۱۰ دی ۹۶، ۱۳:۲۴

تولدت مبارک^_~

فرداهم تولد منه:))


جدی؟؟؟
تولد توهم مبارکککککککککک باشهههههههه

khanom ix:
۱۰ دی ۹۶، ۱۳:۵۱

تولد مبارک^^

ایشالا 23 سالگی به بهترین نحو پر شه:)


ممنونم خانوم ایکس
:)
لیمو جیم :
۱۰ دی ۹۶، ۱۴:۰۶

تولدت مبارک مریم خانوم گل *.* با ارزوی بهترین ۲۳سالگی


ممنونم لیمو جیم
ایشاالله
:)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۱۰ دی ۹۶، ۱۴:۴۹

تولدتووووون خیلی خیلی مبااااااااااااااارککککککککک :)) ایشالا که سالم و سلامت باشید و بهترین اتفاقا براتون رقم بخوره :) 


ممنوووووووووووووووووونممممممممممممم 
:)

عارفه ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۴:۵۵

خداشاهده اینقدرتوهی مرثیه سرایی میکنه یکی ندونه فکرمیکنه ۲۳۰سالت داره میشه!

بنظرمن جون عارفه دیگه بس کن!
واقعنی داره حالم به هم میخوره ازبس غرغرکردی!
#نه_به_خشونت_علیه_خوانندگان_وبلاگ
#نه_به_خشونت_علیه_دخترخاله ی_بدبختت


:|
من کی واسه تو غرغرکرم؟
ذهن تو حرفای منو میبره به سمت مرثیه سرایی
من فقط داشتم تعریف میکردم
ذهنتو کنترل کن لطفا و به مردم هم تهمت نزن
|:
آقای سر به هوا(o_0):
۱۰ دی ۹۶، ۱۵:۰۵

من منظورم این نبود که کسی دارم


نمیدونستم خانوم بی احساس هم داریم!پس باید بیشتر دقت کنم!


ایشالله پبدا مبکنی
:)
بله که داریم
پشمآلِ پشمآلو:
۱۰ دی ۹۶، ۱۵:۳۸

بــــــــــه تولدت هپی مپی^_^

منم خواهرم همیجو از قبل تولدش دنبال کادو گرفتنه:دی


چندسالشه؟
محمد سبحانی:
۱۰ دی ۹۶، ۱۶:۳۶

اولین جشن تولدم در 20 سالگی بود که میشه سال پیش. کیک خودم سفارش دادم و شمع هم خریدم. همینقد بدونید که تولد من 30 اسفند هست. برای همین برای فوت کردن کیک سر سفره همه هستن.(تولد درست زمان سال تحویل گرفتم) اما اولین کادوم مال سن 11 یا12 سالگیمه. خاله ام برام یه ساعت خرید هنوز نقشش یادم هست.عقره اش عکسی از رونالدینیو داشت. خوب اون اولین کادوم بود منم پسری درونگرایم. به ساعت فقط نگاه می کردم و لبخند می زدم. ولی باید ازخاله ام تشکر می کردم. ولی من اونقد عاشق کادو بودم که به چیزی دیگری فکر نمی کردم. ناراحت شد.

برای من کادو یعنی نشانی دوست داشتن. برای همین گه گداری به افرادی کادو تولد میدم. در حالی که اونا اصلا
من زیاد مشتاق پاسخ نیستم ولی یکمی مهربانی زندگی را زیبا می کند
:)


خالت نباید ناراحت میشد 
اون موقع تو فقط 11سالت بود
به 11ساله های گودزیلای الان نگا نکن مااون موقع مث موش بودیم
توقع نداشتم اما دوس داشتم این اتفاق برام بیوفته
بچه بودیم خب
هلما ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۷:۲۲

کادوت تو جواب کامن خصوصیته :)


جذااب جانم
:))
علی آقا:):
۱۰ دی ۹۶، ۱۷:۲۶

تولدت مبااررک بانوی خوش زبون مریم بانو:))))

۲۳ سالگی پر از موفقیت با کمی شکست شروع کنی:))
و تولد بهار نارنج جان هم پیشاپیش مبارک:))


ممنونم 
امروز تولدشه
:)
دیوانه ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۷:۲۸

سلامن علیکم 

تولدتون مبارک 
فقط من موندم چرا چهار هزار تومن دیگم نداده بابا بزرگ که اون پول رند بشه :|
به باقر تو این پست توهین شد عصن :| من این حجم از خشونت رو برنمیتابم


علیک سلام
ممنونم
منم نمیدونم!مهم اینه که کادورو داد حالا هرچقد!
من برمیتابم
:|
حوا ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۷:۳۰

تولدت مبارک میرمک خوبم :)

بهترین‌ها برات اتفاق بیفته خانومی ^_^


ممنونم حواجان
ایشاالله
:)
واران ...:
۱۰ دی ۹۶، ۱۹:۰۹

 سلام

دوباره تولدت مبارک :)
بیست و سه سالگی خیلی وقت پیش تجربه کردم :)
یادش بخیر اون دوران رو :)

+
اولین هدیه ای که به اسم تولدِ من خریدداری شد یه دوربین عکاسی برای خونه و خونواده  بود :دی 
ولی به اسم تولد من رقم خورد :))
البته از وجودش استفاده شد اونم این بود  از تولد دو سه  سالگیم کلی عکس گرفته بودند :))
که الانم عکساش موجوده :)
با خوندن این پستت کلی خاطرات کودکی شاد برام زنده شد ^__^
برخلاف پست پایبنت البته که جای تشکر داره :)
مرسی ^__^
شاید منم یه همچین خاطره ی رو امسال تو تاریخ تولدم گفتم خدا رو چه دیدین :))
فقط مثل تو و روش خودت مینویسم :)

+++
ایشالا باقی مونده عمرت شیرین باشه مریمی و اوقات خوب و خوشی داشته باشی 
 ایشالا سال دیگه متاهلی تولدتو بگیری :))
آمین :)


ممنونم واران عزیزم
خواهش میکنم
من عصن پست میذارم تو حال کنی
منتظر تولدت هستم
:)

محمد سبحانی:
۱۰ دی ۹۶، ۲۱:۱۶

تو کامنت قبلی اونقد رفتم تو خودم که یادم رفت بگم:

تولد روز موعود دوست داشتن شدن است.
روزت مبارک
:)


:)
ممنونم

هویجوری:):
۱۱ دی ۹۶، ۰۰:۰۹

مریم فقط پستای تو منو میخندونه،،

مبارکه تولدت..بیا ماچت کنم😘💋❤
ینی خواهرت عالیه😂😂


:|
اون ورو ماچ کن
:)
ممنون عزیزم
___ سلوچ:
۱۱ دی ۹۶، ۰۷:۴۹

عمیقا دلم سوخت :/

بیای یزد به عنوان کادو تولد هرچی خواستی میتونی کتاب برداری مجانی :)


:|
هعی
خب چه کاریه پست کن واسم اگه خیلی دلت سوخت
:دی
Aramam .F:
۱۱ دی ۹۶، ۱۰:۵۹

مریم گلییییییی تولدت مبارک:)البته با تاخیر...

اینم تقدیمت:http://ecard.vizit.ir/main/play/MjUyMTE1OA==
با بهترین آرزوها برای باحال ترین مریم دنیا:)))


وااااااای
ممنون ارام جاان
چه خوب بود
:))
خرگوشک :):
۱۱ دی ۹۶، ۱۱:۰۹

تولدت مبااارک مریمیییی🎊🎈🎉🎆💝🎁🍬

ببخشید دیر اومدم! @_@
http://goo.gl/rDuR3Y


ممنونم خرگوشک عزیز
:)
ماچ بهت
پشمآلِ پشمآلو:
۱۱ دی ۹۶، ۱۱:۳۳

۲۰ سالش تموم شده


:))
23سالش شه دیگه از سرش میوفته
جناب دچار:
۱۱ دی ۹۶، ۱۲:۳۵

ر


خودت ر
:|
جناب دچار:
۱۱ دی ۹۶، ۱۲:۳۹

ض


:|
جناب دچار:
۱۱ دی ۹۶، ۱۲:۴۲

م


رزمنده؟
جناب دچار:
۱۱ دی ۹۶، ۱۲:۴۴

م ر ض


:|
مضر
جناب دچار:
۱۱ دی ۹۶، ۱۳:۰۲

آفرین :)


:/
serek یزدان:
۱۲ دی ۹۶، ۰۰:۲۶

وااااای این ترکیب اضافی داداش طولانی عااااالی بود عااالی...

منم عاشق تولد و کادو دادن و کادو گرفتنم عصلن تو بگو یه تیکه سنگ از تو باغچه بردارن بپیچن توی کاغذ کادو بدن دستم من ذوق مرگ میشم ... 
تولدت مبارک :)



قال فیلم بود
:دی
ممنونممممم
نیــ روانا:
۱۲ دی ۹۶، ۰۸:۰۹

تولدت مباااارک مریم جااااان خوب و مهربون


ممنانم نیروانا عزیز
:)
برباد رفته:
۱۲ دی ۹۶، ۱۲:۳۵

با عرض سلام وادب
من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
سپاس و دورد بیکران
ممنون
http://sibeseman.blog.ir/


سلام
درگیر ادبت شدم
اسمان ***:
۱۲ دی ۹۶، ۱۹:۰۲

مریم گلی توووولدت مبارک البته با تاخیر( به علت خرابی کیبورد) ...با ارزوهای بهترین هااااااا:))


ممنونم عزیزممممم
:))
عارفه ...:
۱۲ دی ۹۶، ۲۱:۴۱

دخترقشنگم کیک چی میخوای؟!


البالو
همونی تو کلاس زبان برام اورده بودی
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۱۶

اوه اوه اوه 

باشه،یعنی کیک کاکایویی نمیخوای؟


نه خب
البالو
فقط البالو
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۳۰

باشه

باشه
هرچی توبگی


منتظرم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">