13دلیل برای اینکه

1)پدر و مادرم،خب مامان بابام تو زندگیشون سختی زیاد کشین مخصوصا مامانم که درد و رنج زیادی بهش تحمیل شده.من باید باشم تا هرچند اندک گوشه ای از دردای مامان و بابامو جبران کنم

2)برای دنیایی که هنوز ندیدم،برای  جنگل های امازون برای اهرام ثلاثه، فلورانس ایتالیا و برای نیل...

3)برای سفرهایی که قراره با مامانم برم

4)برای پیاده روی کربلا که خیلی دوست دارم برم

5)برای داداشم که باید باشمو  موفقیتشو ببینم

6)برای عمه شدنم 

7)برای مادر شدنم

8)برای دخترم،دختری که محقق کننده تمام اروزهای نوجونی و جونی مامانش خواهد بود(میدونم خودخواهیه.ولی شوخیه مگه من به دنیاش بیارم ولی کارایی که میگمو انجام نده؟؟؟والا)

9)برای مسابقات کاراته اردیبهشت اکراین

10)برای زبان دومی که دوست دارم یاد بگیرم

11)برای اتنا که باید یه خاله باحال داشته باشه

12)برای خواهر و داداشام که باید یه خواهرخنگ داشته باشن

13)و برای تمام قول هایی که خدابهم داده


برای همه ی  ایناها و خیلی چیزهای دیگه من باید زنده بمونم

ینی اگه حضرت عزرائیل با بودنم تو این دنیا مشکلی نداشته باشه منم خب ندارم،تازمانی اون بزرگوار دیگه نخواد البته

13دلیل برای اینکه...

محمد بحری:
۱۳ دی ۹۶، ۰۹:۲۰

سبکت چیه؟


کیوکوشین

میرزا مهدی:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۰۱

به یکی میگن تو که آرزو داشتسی بری مکه چرا نمیری؟ میگه به هزار و یک دلیل. میگه چندتاشو بگو میگه اول اینکه پول ندارم. یارو میگه هزار تا دیگه ش رو نمیخواد بگی همین کافی بود.





منم به نظرم لازم نبود سیزده تا بگی. همون گزینه ی شش کافی بود. :)))))))))


12و 11 هم خوبه هااا
حداقلش اینه میدونم به اینا میرسم
:))
ام شهرآشوب:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۴۶

شوهر کردن رو از قلم انداختی!!!


ینی خودکشی نکنم بخاطر اینکه شوهر کنم
:|
نمیدونم باید فکرکنم به این قضیه
ام شهرآشوب:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۵۴

قطعا مریم مقدس نیستی که بدون همسر دختردار بشی! 

پس چاره ای نیست جز شوهر کردن :| 

منم فعلا تنها دلیلم دیدن علی کوچولوئه ^__^


:|
اهان راس میگی
یادم نبود
:|
عزیزم
کی به این دنیا میاد؟
ام شهرآشوب:
۱۳ دی ۹۶، ۱۱:۰۴

گفتن 13 اسفند میاد. 

حالا دیگه هروقت خدا بخاد :)


ایشاالله باعث افتخارت شه
:)
هلما ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۱:۲۴

اردیبهشت امسال؟؟

منم ببر ایتالیا :)


میگن
امیدی ندارم ولی
باشه ،تو و واران میبرم
:)
محمد بحری:
۱۳ دی ۹۶، ۱۱:۲۶

شوتوکان بیشتر میاد بهت


:|
عمتو مسخره کن
هلما ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۱:۳۷

پس حسابی برم تو فاز دعا اردیبهشت مسابقات اوکراین ات اوکی شه ^_^ 

مدال بیاری منم پوز بدم :)
مرسی مرسی 


اره برو
خیلی برو
واقعی بری ها
ممنونم هلما
:)
میرزا مهدی:
۱۳ دی ۹۶، ۱۱:۴۹

شش مَلَس تره :دی


:|
امیدوارم برادرام بچه های باادبی تربیت کنن

سکوت محض:
۱۳ دی ۹۶، ۱۱:۵۵

:)


:|
ممنون که اینقد به من لبخند میزنی
OVe هستم :
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۰۳

داغان! قرار بود هرکی نوشت خبر بده لینکش کنم :/  


کاراته؟! با شمشیر مشت نزنی لگدی مون کنی:/ 


ممنون که شرکت کردی.


خبر
:|
عامو کاراته شمشیر نداره :/ مشت ولی نمیتونم قول بدم :|


خواهش میکنم.
میرزا مهدی:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۰۸

امیدوارم برادرام بچه های باادبی تربیت کنن   



امیدوار نباش :))


:|
ولی جدی من حاضرم فحش بخورم ولی عمه شم
نیــ روانا:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۲۳

انگیزه شماره ۲ ته امید به زندگی منم هس

انگیزه ۶ را می ستایم؛ چقد تو فداکاری آخه
من یک عدد عمه هستم
ولی بین ما ترکها خاله بیشتر در معرض خطره :)))


:)
عمه شدن خیلی حس خوبی باید باشه
:|
امیدورام برای نسل بعدی جای عمه و خاله عوض شه
واران ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۳۸

وای کامنت اول و دوم ام شهر آشوب عالیییی بوددددد 😁😀👌

و کامنت اول  جناب میرزا :)))




من بعدا میام  :)


:))
شوما برو به کارت برس ماهستیم
:)
محمد سبحانی:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۵۰

امیدوارم این امید به زندگی ات از دستت نره. که مثل من نشی


سفت چسبیدمش
:|
اما خب امیدها میرنو میان
فقط باید بخوای که بیان
دیوانه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۵۷

امیدوار تر شدم به زندگی عصن :|


خوشحالم
:|
دیوانه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۵۸

این اوکراین واوش افتاده ها :|


:))
مگه واو هم داره؟
میدونی خستم،حوصله ویرایش ندارم
:|
___ سلوچ:
۱۳ دی ۹۶، ۱۳:۰۱

حالا تهش که هممون میمیریم :/


همینو بگو
___ سلوچ:
۱۳ دی ۹۶، ۱۳:۰۵

چرا اینقدر سخته

هیچی به نظرم نمیرسه بنویسم ای بابا


از 33واحد که سخت تر نیست 
:|
___ سلوچ:
۱۳ دی ۹۶، ۱۳:۲۰

حلا که اینطور مسخره کردی میرم مینویسم :/


:))
افرین
همینه
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۳:۲۶

میگم یعنی این دخترخالت نبایدهیچ جای این 13تاباشه؟!

هعی روزگار


تو در تک تک اون بندها وجود داشتی عزیزم
:|
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۳:۳۱

آره جون جفت عمه های دوست داشتنیت

:/


اخه ادم اینقددد دوس داشتنی
:|
حوا ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۵:۳۲

برای عمه شدن خیلی خوب بود. :)) خدا رحم کنه :))


:))
سعی میکنم روی تربیتشون نظارت داشته باشم

ستاره جان :
۱۳ دی ۹۶، ۱۵:۳۳

بهتره اون مورد هشت را حذف کنی 

وگرنه همون بهتر خدا بهت دختر نده مگه میخوای عقده ایش کنی؟ :/


:|
چرا اخه؟
حالا ایشااله خودش میاد براتون توضیح میده که عصنم ناراحت نیست از این وضع
بامبـو ❧☘☙ :
۱۳ دی ۹۶، ۱۶:۳۴

امیدوارم به اونایی که نرسیدی برسی مریم جانم :*


تقریبا به هیچکدومش نرسیدم
:|
جواد ‌‌‌‌جوادی:
۱۳ دی ۹۶، ۲۱:۰۷

جالب بود

گزینه 5 دل سوزاند
من خواهرم ندارم آخه...
(گریه و لطمه ی عزاداران )


:|
خدا قسمتت کنه ایشاالله
حامد سپهر:
۱۴ دی ۹۶، ۱۰:۱۸

براتون آرزوی موفقیت میکنم توی مسابقات
و همچنین رسیدن به چیزایی که آرزوشو داری


خیلی ممنونم
ممنون
اسمان ***:
۱۴ دی ۹۶، ۱۲:۱۵

با خوندن پست انگیزه های زندگی درمن جاری شد:))

رفتی مسابقه یه سلفی واسم بفرست می خوام هرکی اذیتم کرد نشون بدم رفیق دارم میاد باخاک یکسانتون میکنه:///


:)
یه فیلم میگیرم از کمیتم ،نشون بدی دیگه جلوت تعطیم میکنن
:دی
ղმբმʂ .:
۱۵ دی ۹۶، ۰۸:۲۱

:)


:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">