من نمیدونم چرا عارفه گفت تیترو بزن ازاون بالا کفتر میاد!!

موضوع :نامه ای از الانتون برای 10سال آیندتون!

قوانین:

1_نامه طولانی باشه!

2_آدرس وبلاگاتونو ته ایمیلتون حتما بنویسید!

3_نامه ها به این ایمیل فرستاده شن!

MYLIFEstories.foryou@gmail.com

4_سبک نامه ازاده ،هرجور که راحتین بنویسین

5_غلط املایی نداشته باشید!

6_از 30دی تا 10بهمن واسمون بفرستید!

حضور برای عموم ازاد است.

وسیله ایاب ذهاب هم فراهمه.

پذیرایی هم شیرکاکایو و کیک میدیم

:|

امار شرکت کننده ها تااین لحظه:

واران،Unknown 96،دچار،یسنا،حامد،پشمالو،khanom ix،یزدان،هلما،آسمان،محمدسبحانی ،خرگوشک،محمد روشنیان،بلاگر ،خــ ــس

حامد سپهر:
۱۶ دی ۹۶، ۱۴:۴۰

خب اصولا و طبق قوانین فیزیک کفتر از اون بالا میایه دیگه ، نه از پایین
پس درسته :)))


:)))))
ممکنه کفتر چاهی باشه خب
محمد سبحانی:
۱۶ دی ۹۶، ۱۴:۵۰

همین هفته باشه مهلتش، بهتر نیست

کافیه هم
نظرت؟
نظرتون؟


نوشتی میتونی بفرستی
:)
عارفه تا 30امتحان داره
حامد سپهر:
۱۶ دی ۹۶، ۱۴:۵۸

خب زمین چون کره ایی شکله ( کره نه کره) پس از چاه هم که بیاد پس از بالا داره میاد:))


نه دیگه اونجوری از بالا میره بالا
نمیاد پایین
:دی
دیوانه ...:
۱۶ دی ۹۶، ۱۶:۱۳

اوه اوه غلط املایی نداشته باشید

چشم خانوم معلم :|


افرین پسرم
:|
عرفان ...:
۱۶ دی ۹۶، ۱۶:۵۱

دنیای کامپیوتر:

(29 دی تولد منه😊😊😊 )


از هم اکنون تبریک مارو پذیرا باش
:)
Unknown 96:
۱۶ دی ۹۶، ۱۷:۳۸

ان شاءالله چشم


ممنونم 
:)
بهارنارنج :):
۱۶ دی ۹۶، ۱۷:۴۵

اقا اینچالش پارسال فک کنم یا دوسال پیشپیش اره2سال پیش لصورتنامه ای برای5سال دیگه گذاشت منم شرکت کردم هموزم نامه هست پلمپه..




جدی؟
چقد جالب
ینی مسابقه برگذار نشد؟
نگران نباش ما نامه هاتونو میخونیم
:)
نیــ روانا:
۱۶ دی ۹۶، ۱۸:۳۶

سلام

منم هستم :)


سلاام
زیارت قبول
:)
serek یزدان:
۱۶ دی ۹۶، ۲۰:۲۴

شیر کاکاییییوووو


شیر کاکایووووووووووووووووو
:|
بامبـو ❧☘☙ :
۱۶ دی ۹۶، ۲۱:۴۴

عه!

چقدر مهلتش کمه
کاش تا چن ماه دیگه هم مهلت بود
من اینقدر سرم شلوغه که فرصت نمیکنم وبلاگم رو آپ کنم حالا چطوری نامه بنویسم؟!


داری مسخره میکنی همی؟؟
:|
به سختی
:)
shab gard:
۱۶ دی ۹۶، ۲۲:۲۹

جایزه چی میدین

چون عارف خواسته کفتر از بالا بیاد


یه چیز خوب
:))
هویجوری:):
۱۶ دی ۹۶، ۲۳:۴۵

این ایمیل و از کجا اوردی؟😅


از تو لپ لپ
:)
فرشته ...:
۱۷ دی ۹۶، ۰۶:۵۳

با اجازه‌ات ترجیح میدم به ایمیل خودم بفرستمش:))

حرفهای خصوصی با خودم زیاد دارم اخه:)


:)))
خب پس ماهم جایزه واسه خودمون میخریم
ام شهرآشوب:
۱۷ دی ۹۶، ۱۰:۲۳

نمیشه الان شیرکاکایو و کیک رو بدین؟؟‌‌ :| 


منم ان شالله می نویسم. :)


چون شمایی باشه
:دی
جدی؟
ممنونممم

Frozen Fire:
۱۷ دی ۹۶، ۱۴:۰۳

در جواب تیتر عرض شود که
عارفه به خاطر این گفت تیترو بزن از اون بالا کفتر میاد که بنده سر امتحان تفسیر نهج‌البلاغه، از اول تا آخر از اون بالا کفتر میایه!یک دانه دختر میایه رو زمزمه کنم :|


:))))
افرین.امیدوارم فقط تاثیر زیادی تو نتیجه امتحانت نذاشته باشه
عارفه ...:
۱۷ دی ۹۶، ۱۴:۴۴

چون به هرحال خیلی قشنگه که ازاون بالاکفتربیایدبه همراه نامه

بعدشم بایدتوضیح بدم حتی درمورداین قضیه هم؟


بله دوست عزیز
شما در برابر تمام سوالات من مسئولید
آقای سین:
۱۸ دی ۹۶، ۲۲:۰۲

همه ی جذابیت این قسم نامه ها اینه که توی همون موقع خونده بشن!
مثلا سر همون 10 سال!


:|
ینی الان جذابیت مسابقه مارو بردی زیر سوال؟
آقای سین:
۱۹ دی ۹۶، ۱۴:۱۷

نه... فقط خواستم بدونی چرا شرکت نمیکنم :)))


:))
خب تو شرکت کن من نامتو تا 10سال دیگه نمیخونم
:|
reza sf:
۲۴ دی ۹۶، ۱۰:۳۷

عمری باقی بود شرکت میکنم.


:|
تاکی به من خبر میدی عمرت باقی موند یا نه
reza sf:
۲۴ دی ۹۶، ۱۰:۴۸

هفته دیگه


متشکرم
امیدوارم عمری برات باقی بمونه
:)
ستاره جان :
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۰۷

چقدر حواسم پرت شد میخواستم دنبال کردن را بزنم :)


:)
از عجایب وبلاگمه
هم میهن:
۳۰ دی ۹۶، ۱۲:۳۶

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

. یاسون .:
۲ بهمن ۹۶، ۰۰:۵۴

مام بازی :)


جدی؟؟
مرسی
باید یه نامه بنویسی به 10سال ایندت و بفرستیش به ادرس ایمیلی که گذاشتم
ادرس وبلاگتم باید بچسبونی تهش تا بفهمیم کدوم نامه واسه کدوم وبلاگه
:)
. یاسون .:
۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۵

خیلی هیجان زده داشتم! قبل از این که جوابمو بدی نوشتم نامه رو دی:
تشکر ... جایزه ها ره کِی مِدِن؟ :))


:)))
سپاس(کف دست هارا روی هم گذاشته)
10بهمن به بعد
واران ...:
۲ بهمن ۹۶، ۱۴:۵۰

سلام
نامه ها رو فقط شما دو تا میخونین  یا همه میخونن ؟
همه بیانی ها ؟:)

خودتون رای نهایی میدین به بهترین نامه ؟
یا دوستان بیانی هم میبینن و نظر میدن ؟


+

وضعیت هواشناسی روحم خراب اندر خرابه فقط امیدوارم بتونم بنویسم و شرمنده نشم :)


سلاااااااااااااام
نه فقط مادوتا
و بهریتن نامه هارو هم منتشر میکنیم
بله بله
عارفه بهترین نامه رو انتخاب میکنه(چون بلد این کارهِ)

ماهم امیدواریم حالت خوب شه واران :)
میرزا مهدی:
۲ بهمن ۹۶، ۱۶:۴۵

یعنی من روانیه ایمیلتم


:دی
واسه عارفست
هلما ...:
۸ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۰

مریم جانم من نامه ام رو نوشتم ولی خیلی خیلی سرم شلوغ بود نشد بفرستم فردا صبح میفرستمااااااا


:)
منتظرم عژیژم
mr point:
۹ بهمن ۹۶، ۰۰:۱۸

با نامه هامون میخوای چیکار کنی؟
سواستفاده کنی 10 سال بعد؟ :دی


اره میتونم ازتون اخاذی کنم
بلاخره زندگی خرج داره
:)
ناشناس:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۹:۳۰

میشه زودتر اعلام کنین لطفا


چشم چشم
شرمنده
برگ سبز:
۱۹ مرداد ۹۷، ۰۶:۵۷

سولام
نمدونستم کجا کامنت بذارم
الان یادم رفت چی میخواستم بذارم! :\
.
.



ها! یادم اومد! ببین ژلوفن را با معده پر و بعد از غذا بخوری و با حداقل یه لیوان کامل آب
و این توصیه رو شدیدا جدی بگیری خواهر! و ایبوبروفن نخوری همون ژلوفن بخوری
و اگه داروخانه طب سنتی دور و برتون هست (نه عطاری) یه قرص هست به اسم قرص بدل که مسکن خیلی خوبیه ترکیبی از چند دارو گیاهیه که یکیشون زنجبیله برای دردهای شدید تو خونه ما خورده شده و اثر داشته
خیل ژلوفن نخور باشه؟ :/


سلام برگ سبز عزیز
فقط ژلوفن آرومم میکنه
وقتی ژلوفن میخورم معدم میسوزه
ممنونم عزیزم
برگ سبز:
۱۹ مرداد ۹۷، ۱۰:۵۶

خوب میگم که خیلی نخور :\
برو این قرص رو پیدا کن پدرتو در نیاره ها


قرص بدل؟!
باشه
فردا میخرم
ممنونم
برگ سبز:
۱۹ مرداد ۹۷، ۱۱:۰۳

آره اسمش همینه
من چی کار کنم اسمشه خوب :|
بذار عکسشو برات بفرستم


دستت درد نکنه
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">