یه حس خوب

دومین دفعست که دارم از یه بلاگر هدیه میگیرم

اولیش سال 92بود که هیئت مجازی کتاب از طرف ذره واسم یه کتاب و سی دی فرستادن

امیدوارم هرجا هستن تنشون سالم باشه

الانم که اقای سلوچ واسم کتاب فرستاد

البته این دفه کیف بیشتری داشت،چون واسه تولدم بود

بچه ها نمیدونین چه حس خوبی بود!

میتونم بگم یکی از قشنگ ترین حس هایی بود که تا به الان تجربش کردم

اقای سلوچ نیشم تا بناگوش باز شد،حتی بیشتر

و هنوزم که بیشتر ازبیست دقیقست هدایاتون رسیده  دستم همچنان نیشم بازه

بسیار هدایای ارزشمندی بودن

فقط کاش اول کتابا چندخط نوشه بودی تاسالها بعد که قراره الزایمر بگیرم یادم نره این حس خوب از طرف چه کسی بود

واقعا نمیدونم چه جوری حسی رو که با خوندن نامت بهم دس داد بیان کنم

گرفتن نامه دوستانه از کسی که تاحالا ندیدیش اما میشناسیش حس فوق العاده ای بود

ممنون بابت سی دی که واسم فرستاده بودی

قطعا از دیدن فیلم های محبوبت لذت خواهم برد

واقعا خوشحال شدم

ذوق زده شدم

دست خط منو ندیدی!

میشه بگی اون بلاگر کی بود؟

و اینکه امیدوارم برای بار سوم این اتفاق نیوفته

:))

ممنونم.واقعا ممنونم





Unknown 96:
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۲۴

😍خیلی خوبههه مبارکه 

دستشون درد نگنه


:)
ینی عالی بود هاا
ام شهرآشوب:
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۳۲

عاااااااااااااااقااااااااااااا!!!!

منم کتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب :((((((


:))))
ناراحت نباش
میگم بچه های بالا واست بفرستن
حامد سپهر:
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۳۳

مبارکتون باشه
ایشالا سومی:)


بلند بگو ایشاالله
:))
بامبـو ❧☘☙ :
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۳۳

مبارکت باشه یه خیلــــــــــــی

ولی یکی هم نیست واسه ما کادو بفرسته!
راستی به چه آدرسی کادو فرستاده شد؟ خونتون؟ بگو منم آدرس خونمو بذارم بلکه یکی کادو بفرسته یعنی در این حد به کادو نیازمندم. مشخصه یا بیشتر کادو کادو کنم؟؟؟؟ D:


بنظرم یه کم مظلوم نمایی کن روز تولدت ممکنه یه ادم مهربون پیدا شه که واست بفرسته
در اون صورت دیگه خودش ادرس میگیره نیازی نیست بذاری
:دی
ام شهرآشوب:
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۳۵

حالا بچه های پایین هم بفرستن قبوله :|


بچه های بالا ادمای مهربون ترین
:)
بامبـو ❧☘☙ :
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۴۵

باشه امتحانش میکنم D:


:))
خداپشتو پناهت
جناب دچار:
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۵۲

سلوچ یزدیه ها :)

تو از یه یزدی کتاب قبول میکنی شهرآشوب؟ :)


:|
یادمه اولین بار هم سر همین یزد با ام شهراشوب اشنا شدم

خرگوشک :):
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۵۸

واااااای جیــــغ منم میخوام @__@

اصلا کلی به حالت حسرت خوردم.. حس خیلی خوبیه حتمااا :) مخصوصا اون نامه ^___^


ارررررررررره
خیلیییییییییییییییییی
صدبار نامه هه رو خوندم
ղმբმʂ .:
۱۶ دی ۹۶، ۱۲:۲۰

:)))

چه خوب


:)
اوهوم
یک بلاگر:
۱۶ دی ۹۶، ۱۳:۱۴

خیلی قدیم ها دوست داشتم از این کارها بکنم و اعتمادی توی وب نبود

الان هم امکانش نیست از این کارها بکنم .
ولی هدایای الکترونیک دادم به بقیه
مبارک باشه بسیااار


مرسی ممنونم
این کارا یه هیجان خاصی داره
آقای سر به هوا(o_0):
۱۶ دی ۹۶، ۱۳:۴۵

خیلی هم عالی:))))


:)
شما کارنامتو ندادن هنوز؟
___ سلوچ:
۱۶ دی ۹۶، ۱۳:۵۶

:)


:)
فائزه:
۱۶ دی ۹۶، ۲۱:۵۴

چه اتفاق جالبی...

و چه انسان مهربانییییی


:|
سلام فازی

ام شهرآشوب:
۱۹ دی ۹۶، ۱۱:۱۱

من از همه ی یزدی ها،  کاشونی ها، کرمونی ها و حتی اصفهانی ها (خصوصا اصفهانی ها) کتاب قبول میکنم!!!


راستش میدونم کتابفروشیشون کجاست. ولی خب از اونجایی که اون منطقه (اطلسی) منطقه ی باکلاسای یزد محسوب میشه، ما هیچگاه پامونو به اونجا ننهادیم مگر در مواقع گذر! واسه همین هیچوقت گذرم به کتابفروشیشون نیفتاد متاسفانه

ما اکثرا در بافت قدیم و در بین مردم کوچه بازار یزد و بیشتر تو مسجدهای قدیمی میگشتیم. مثل محله ی امیرچخماق!


:)))
اشاره ریز متنو به خودم نمیگیرم
:دی
بابا خاکی..بابا افتاده...
ام شهرآشوب:
۱۹ دی ۹۶، ۱۱:۳۱

چرا نمیگیری؟ اشاره ی من به همه ی مردم ایران بود :| 


نه بحث خاکی بودن نیست. عشق بافت قدیمی دارم. حس زندگی بهم میده. مخصوصا مسجد حظیره ی یزد. اگه رفتی یزد، حتما اونجا رو برو.
بماند که یه بار رفتیم پاساژ معروفی توی  اطلسی (دفعه ی اول و آخرمون بود ها!) انقدر تیکه و متلک بهمون انداختن که تا یه هفته دچار دپرسیشن حاد بودیم! 
یعنی کسی نبود اونورا که لفظ کلاغ سیاه رو به ما اطلاق نکنه! 
زان پس بود که دیگه به این نتیجه رسیدیم که هر چیزی (یاهرکسی) در جای خود نیکوست :|


:))
امیدوارم همه ی مردم ایران به خودشون بگیرن زین پس

افرین چه تعبیر خوبی ب کار بردی
واقعا حس زندگی به ادم میده
من یزر خیلی دوست دارم
2بار اومدم اما جز یه بازار که یادم نیست اسم چی بود و یه پارک جای دیگه ای نرفتیم
ینی هنوز کسایی پیدا میشن که به چادریا بگن کلاغ سیاه؟؟
جلل خالق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">