:---|

بابای شمام دماغتونو جوری چپو راس میکنه و میکشتش که میخواد از جا کنده شه؟؟

طوری که از این

:-|

تبدیل میشم به این

:---|

محمد بحری:
۲۴ دی ۹۶، ۱۰:۴۴

میدونی بابات چقد صبرکرده تا دختردارشه بتونه بینیشو بکشه؟


نه نمیدونم
:|
آلاء ...:
۲۴ دی ۹۶، ۱۰:۵۲

نه
بابای من که کاری نداره


خب خوشبحالت
:|
هلما ...:
۲۴ دی ۹۶، ۱۰:۵۸

بابای من قشنگ مشت و مال میده، اصلا الان یادم افتاد رگ گردنم گرفت :)


:)))
خب پس جای شکرش باقیه رگ گردنم سالمه
جناب دچار:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۰۰

هان!؟


چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا؟
:))
اسمان ***:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۰۴

:))))))
دم بابات گرم:))


:|
اگه حس اونموقع منو داشتی اصلا این حرفو نمیزدی
ام شهرآشوب:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۰۸

ما همون اول شکلک دومیم!!!


عاااشقتم 
:))))
ستاره جان :
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۰۸

بابام؟
نه


خب خداروشکر
:)
جناب دچار:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۲۸

میخام سالاد درست کنم :/


:|
دقت بنمو نسبت قیمه به ماست باید نسبت کاهو به سکنجبین باشه تا یه سالاد خوشمزه به دست بیاری
ղმբმʂ .:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۴۰

خخخخ نه خداروشکر بابای من اینجوری نمیکنه خخخخ


:))
خوبیش اینه دماغت تغییر حالت نمیده دیگه
جناب دچار:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۴۱

مگه تو هم میخوای بخوری ازش!؟


نه من قیمه دوس ندارم
:|

Nelii 💉📚:
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۴۳

نچ، ولی نامبرده علاقه ی عجیبی به حرکت های یهویی داره:/
مثلا یهویی میزنه رو شونم تا میزان جنبم رو بسنجه:|


:))))
ع این کارای داداش گونه
بهارنارنج :):
۲۴ دی ۹۶، ۱۱:۵۴

:|امم نه بابای من فقط کشتی میگیره:|


:|
بله
|:
حامد سپهر:
۲۴ دی ۹۶، ۱۳:۰۴

خوشبحالت ما بابا نداریم


متاسفم
نمیخواستم کسیو ناراحت کنم
Aramam .F:
۲۴ دی ۹۶، ۱۴:۳۱

نوووووچ:)))


:)
یک بلاگر:
۲۴ دی ۹۶، ۱۷:۱۰

خیر .. پدر ما اهل این حرکات نبود کلا


خداحفظشون کنه
shab gard:
۲۴ دی ۹۶، ۱۹:۵۴

فک کنم بابای شما دماغتون با دنده ماشین اشتباه گرفته خخخخ


:))))
باید برم یه صحبتی باهاش داشته باشم
علیـ ــر ضــا:
۲۴ دی ۹۶، ۲۲:۰۷

خوبه اگه بینیتون ژاپنیه با این عمل میشی دماغ عمل کرده بصورت رایگان 😊😊


بینی ژاپنی دقیقا چه شکلیه؟
واران ...:
۲۵ دی ۹۶، ۱۲:۰۴

سلام
پدرم نه ولی تا دلت بخواد برادرام این امر خطیر را گاهی برعهده میگیرند :|:))))




البته لازمه بگم که بینی من در کودکی توسط پسر خاله ی شیطونم آسیب دید ؟:|:)
ولی متاسفانه نه خودش نه خاله ام گردن نگرفتن که دیه مرا بدهند :|:)))
و سالهاست جرائت ندارم برم بینی مو عمل کنم :|:))
البته من میگم زیاد آسیب ندیده الکی این خانواده ی گرامیم جو میدن که یه کوچولو کجه :دی که زیادم معلوم نیست یعنی دوستام بهم میگن خانواده ات جو الکی میدن بلکه برم عمل کنم ولی خب فکر نکنم این جرائت همچنان حاصل شود :دی :))
البته با این بینی چه داستانها که نداشته ام :دی


بینی جز چیزاییه که باید اورجینال باشه
:)
به عمل فکرنکن اما تو فکر انتقام باش
:دی
واران ...:
۲۵ دی ۹۶، ۱۲:۵۵

باور میکنی اون پسر شیطون (پسرخاله ام )سالهاست از وقتی بزرگ شده خجالتی شده و سلام آدم به زور جواب میده :)
حالا فکر کن حتما منم به انتقام فکر میکنم :دی :))




+

یکی دوبار رفتم دکتر بابت عمل بینی ام عکس همه چی انداختم ولی دوباره کنسل کردم :|:))
منشی ازم پرسید چرا کنسل کردی ؟ و این همه راه رو اومدی ؟!:|:)
( سه چهار ساعت تو راه بودیم تا رفتیم پیش اون دکتره :دی )
گفتم اگر همه این بیماراتون با پای خودشون اومدند (کشتارگاه :دی )
من با پای خانواده ام اومدم برای همین است کنسل کردم :دی




نبودی اونجا مریم همه بیمارا و همراهان بیماران و خود منشی از جواب قانع کننده ام خندیدند و همه همراهان و خود منشی بهم
احسنت گفتند :دی :))


من هیچوقت به عمل زیبایی بینی فکر نمیکنم :)))
خیلی ترسناکه انصافا :|:(
من این جرائت رو هیچوقت پیدا نخواهم کرد :))


خب بهتر
راستی میتونی بزنی بینیشو له کنی
:|
تبارکالله دخترم
من همش از اونجاش میترسم که زشت تر شم
:)

shab gard:
۲۵ دی ۹۶، ۱۳:۰۳

متقاعدش کنید که دنده نیست


بله بله
باید یه صحبتی داشته باشم
واران ...:
۲۵ دی ۹۶، ۱۳:۱۳

الان وبلاگت فیلتر میشه :دی
چون داری خشونت رو رواج میدی :دی
وبلاگ تو چه از کانال های ترویج خشونت کم داره ؟:دی :)))


+

منم دقیقا بعد از ترس عمل همین ترس رو هم دارم :|:))


:))))
 منو از فیلتر میترسونی عامو؟؟
من خودم تو لوله بخاری بزرگ شدم
:|
دیگه ربطشو خودت پیداکن
بامبـو ❧☘☙ :
۲۶ دی ۹۶، ۰۱:۴۳

بابای من لپمو گاهی گاز میگیره حتی!!!
واااااااااااای داییم یه بار گاز گرفت دماغمو!!!!!!!!!!


مث دایی من
وحشتناک بود وحشتناک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">