وحشی باش :|

درست وسط  رون پای چپم درد میکنه!

نکه تقصیر مرجان باشه اما گِدانایی که میزد بی تاثیر هم نبود،اولین بار ملیکا زد بعد هانیه بعد نادیا بعد سوگند بعد هم مرجان.سیاه نشده اما دردمیکنه.کافیه دستم نفهمه داره کجا میره و بخوره بهش  یا درو دیوار منو نبیننو خودشونو بزنن به پام تا اعضا و جوارح بدنم به اذن خدا به حرف بیانو چند فحش نثارم کنن

علاوه بر رون پای چپم ،ساق پا و بالای زانوی پای راستم دو قسمت از دست چپ و سمت چپ گردنم هم کبود شده.مامانم میگه ناقص میشی اخرش.دیگه هیشکی نمیگیرتت!اخه این چه ورزشیه تو داری میری؟مردم میرن ورزش میکنن سالم بمونن تو میری ورزش میکنی کبود کنی خودتو؟؟

شیان باور نمیکنه هرچی بهش میگم مرجان _ملیکا  120 درصد با گِدان میزنن به رون پای چپم،میگه تو زیادی سوسولی!بعضی وقتام که صدای آخم سالنو برمیداره با عصبانیت میگه مریممممم چرا هوچی بازی درمیاری؟؟ملیکا برو وایسا روبه روش هر صدایی ازش در اومد یه سوکی بزن تو شکمش!

ولی من میدونم سوسول نیستم ،اگه سوسول بودم وقتی بچه های یوگا و ایروبیکُ مبینم خندم نمیگرفت که!مربی ایروبیک به من نمیگفت خانوم این ورزش به درد شما نمیخوره!امیدوارم درد رون پای چپم به شیان و مرجان و ملیکا و هانیه هم منتقل شه تا اینطوری منو نگا نکنن!

فکرمیکنم سال 85/86 بود که مامانم نذاشت ادامه بدم.بهم میگفت این ورزش پسرونست !حالا پسرونه یا دخترونه من دوسِش داشتم و دارم حتی اگه سیاه و کبود شم!

2ماه قبل از دی ماه 96 همش به سالهای خوش قبل 86 فکر میکردم به مسابقاتی که با بچه ها میرفتیم،به استرس خوندن اسممون برای اماده شدن رفتن روی تاتمی!به دلگرمی هایی که به هم میدادیم،به گریه های بعد مسابقه،به شب تا صبح نخوابیدنای قبل مسابقه.به تو میتونی قبل تاتمی و اشکال نداره و تجربه شدِ بعد تاتمی!

دقیق 10 دی 96 بدون اینکه به هیشکی بگم بدون اینکه فکرکنم 22سالمه و دیر شده رفتم که برم دنبال چیزی که خوشحالم میکرد.مرجان تاثیر زیادی داشت

قراره 4اسفند دوباره استرس کشنده شنیدن اسممو از بلندگو، برای رفتن روی تاتمی رو بچشم

میترسم، از باختن میترسم ،از شیان میترسم، از اینکه ضعیف باشم میترسم!

اون هفته که جواد پیشم بود کلی با هم تمرین کردیم

تنها کسی که تشویقم میکنه جوادِ

93/10/20 تصادف کرد

4تا پلاتین تو صورتشه

دیگه نمیتونه بوکس کار کنه

ینی دیگه نمیتونه هیچ ورزش دیگه ای انجام بده

فقط میتونه بره سالن ورزشی به تماشای دوستاش یا جلوی لپ تاپ با دسته بازی بشینه

و خب دیدن من تو موقعیتی که همیشه خودش دوست داشت براش دوسداشتنیه

نقطه های حساسی که نباید بزنیمو یادم میده

قسمتایی که بیشترین دردو به حریفمون منتقل میکنه رو هی بهم گوش زد میکنه

و همش محکم بهم میگفت وحشی باش

:|
نترس ازاینکه بهت بگن دختره وحشیه

|:
خلاصه قراره برم یه وحشی بازی از خودم به نمایش بذارم و همه رو بگورخونم

:/

Va hid:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۷

سلام

خوبی؟

ورزشکاری خیلی خوبه

خوب روایت میکنی ها

دلتون‌ شاد


سلااام
ممنون
ممنونممم
نبودین چند وقت
:)
علیـ ــر ضــا:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۹

😐😐😐
دی :


:)
حامد سپهر:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۷

قسمت اعظم ورزشهای رزمی آمادگی ذهنی هستش وقتی باور داشته باشی که آمادگی جسمی و روحی رفتن روی تاتمی رو داری حتما موفق میشی حتی اگه شکست هم بخوری از تاتمی با رضایت میای بیرون
موفق باشی


اوهوم دقیقا
همش استرس قد بلند بودن رقیبامو دارم
چون اساسا فلج میشم
ممنونم
علیـ ــر ضــا:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۹

😐😐 گفتم یکم تحول بدم تو کامنت گذاشتن


:))))
منتظر عجبااا بودم
ممنون تحول
محمد بحری:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۹

قد بلند بود برو تو شکمش


سختمه
با پا راحت ترم

محمد بحری:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۱

پا کاری؟


اوهوم
:|
بهارنارنج :):
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۳

تو معدود وبلاگایی هستی که پستای طولانیشو میخونم:دی
من بابام مربی بوده..عمومم شیانه
ولی بابام نزاشت نه من نه داداشم بریم دنبال رزمی..خودشم ول کرد بعد کلی مدال ومقام که منو داداشم ترکوندیمشون:)))
خلاصه نزاشت دیگه:|ولی اگه ورزش نکنیم خفممون میکنه:|


فامیل عمووووت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اخههه؟؟
چی کار میکردننننن؟؟؟
:|
کنجکاو شدم خیلیییییی


راستی ممنونم که منو میخونی
:)
لیمو جیم :
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۵

همیشه دلم میخواست رزمی کار کنم ولی هنوز فرصت نشده , ارزوی مووووفقیتتتت :-)


برو دنبالش حتمااااااااا
ممنون
:)
بهارنارنج :):
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۵

چون بابام خودش ازناحیه کتف اسیب دیده بعد میگه تا اخر عمر باهات میمونه..داداشم فرستاد شنا،الان خیلی ساله تو تیمه

ماهمینجوری نرفته کم همو نمیزنیم:))


منم فکرکنم زانومو طی چتدسال اینده از دست بدم
:|
نگفتی ها
خصوصی بگو لااقل
عارفه ...:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۲

یعنی حرف درست روازجوادبشنو
وحشی بودن:)
حالایه جامیتونی خوی خودتونشون بدی!:)


یه جا میتونم خود واقعیم باشم
:دی
ستاره جان :
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۳

یعنی بزنی جاهایی که بیشترین درد رو داره؟ مگه دعواست؟ :/
هیچ ورزشی؟ هیچ؟ :( چه حسرتی میخوره طفلک پس
مطمئنی هیچی؟


بله دقیقا دعواست
:|
هیییییییییییییییچ
اوهوم هیچی
من سر این قضیه تا مدتها براش گریه میکردم
سیّد محمّد جعاوله:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۷

هیی
موفق باشید


ممنونم
جناب دچار:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۲

خوبه که کبود نشده ...


:|

جناب دچار:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۲

وحشی بافقی همشهری شما نبوده؟


احتمالا یه رگی به هم داریم
ستاره جان :
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۴

کی هستن ایشون؟
ای بابا


داداشم

serek یزدان:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۲۳

مشابه این قضیه برای من اتفاق افتاد ولی با این تفاوت که من بسکتبال بازی می کردم و هنوزم بعد از هشت سال نتونستم برگردم دنبال عشقم :(
آفرین به جسارتت


الان برو خب
تا 8سال نشده 10 سال برو
ره نما:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۶

موفق باشی


ممنون
serek یزدان:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۴

راستش توی ذهن خودمم هست... اگر سرم یکم خلوت بشه بعد از امتحانات کارورزی شاید رفتم


حتماحتمابرو.عصن خودم پیگیرتم تا بری :)
جناب دچار:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۳:۳۲

ضربه معمولا کبود نمیکنه
مگه اینکه با یه چیز نوک تیز باشه

که اگه زخم نشه کبود میشه


ضربه سیاه میکنه عامو.موی رگا پاره میشه و باعث ایجاد کبودی میشه
خواهرم گفت بهت بگم تو مردی پاهات پر از موعه.ضربه بخوری کبود شی متوجه نمیشی  :)))))
آلاء ...:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۴:۰۷

جواد شنا و تیراندازی که میتونه بره دارت شطرنج...
منم کاراته کار میکردم دستم شکست بابام نذاشت برم
تازه قرار بود کاراته رو ول کنم برم تکواندو که شکستنه دستم همه چیو عوض کرد
بعده اون مثل جواد نذاشتن برم ورزش
رفتم سراغ شطرنج:)
درحال حاضر هم روبیک درست میکنم
در2دیقه دارم تلاش میکنم زیر1دیقه بسازمش


اره شطرنج یه مدت میرفت.اما خب علاقش به همون کاراته و بوکس و ووشو ایناست.ایضا توپیا ک نمیتونه
کلا علاقش به ورزشای خشنه
سبکت چی بود؟؟
افریییییییین
جناب دچار:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۴:۱۳

بله
اگه آدم دردهای دیگه داشته باشه
متوجه کبودی نمیشه
متوجه زخم شدن و خونریزی هم نمیشه حتی ...

+ بعد که برگشت خونه متوجه شد!


جمله سنگین بود
3تا صلوات
انار کـــ:)ــــ:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۴:۱۷

بازگشت انارک-_-
تو خیلی قویی مطمئن باش
به چیزایی که دوست داری اهمیت بده:)


خوشوووومدی
:)
بله بله و همینطور شجاع
ام شهرآشوب:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۴:۲۱

:| این چه کاریه که میکنی
ناکار نکنی خودتو دختر!!!


امیدوارم شانس باهام یار باشه و هیچوقت این اتفاق برام نیوفته
ام شهرآشوب:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۴:۳۲

ان شالله که همیشه سالم باشی
ولی خیلی مواظب خودت باش


مجبورم مواظب باشم
ممنون :)
Nelii 💉📚:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۵:۳۰

به به آفرین:)
من شطرنج و فوتسال رو تاحثی حرفه ای کار کردم ولی ولشون کردم.یه مدتم کیک بوکسینگ رفتم که عاشقش شدم،پستت رو که خوندم هوس کردم ادامش بدم:)
+چه کیفی میده وقتی حرفت رو با تمام وجود میزنی😄


امیدوارم ادامش بدی :)
جمله اخرت ایهام داشت :|
serek یزدان:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۵:۳۴

خخخخ ممنون


:))خواهش میکنم
حوا ...:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۷:۵۹

مریم :|


جانم :)
Aramam .F:
۱۲ بهمن ۹۶، ۲۲:۱۵

به مریم خانوم ورزشکار❤❤❤
عالیههههه تعریف کردنت:)))


قربانت
:)
دست نویس:
۱۲ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۶

همون که داداش جواد گفت، وحشی باش
فک کنم با وجود دوستاتون نیازی به دشمن نیست :)
خیلی برای آقای جواد ناراحت شدم، یاد یکی از بستگان افتاد، کتفش از رو میز پرس لیز خورد و 90 کیلو افتاد یه طرف، کتفش در رفت
در کل موفق و پیروز باشید.


ممنونم
حریفم قطع نخام نکنه اینا میکنن
:))
Nelii 💉📚:
۱۲ بهمن ۹۶، ۲۳:۴۶

امان از این کیبورد:/
منظورم حریفت بود.


اره 
همش ب خودم میگم فکرکن مسبب تمام بدبختیات همینه که رو به روته
میترسم زنده نمونه
:دی
اسمان ***:
۱۳ بهمن ۹۶، ۰۰:۳۲

آفرین برو ببینیم چی کارمیکنی:) نخوریم بینیم ملت رو از زیر دست وپات جمع کنیم:))


امیدوارم خرده های منو نخواین جمع کنین
:))
الف سین:
۱۳ بهمن ۹۶، ۰۳:۵۰

چن سال پیش (که خر شده بودم زن بگیرم) اولین جلسه بابای دختره اومد باهام صحبت دونفره بکنه. گف چیکار میکنی؟ گفتم شاگرد اول تحصیلات تکمیلی دانشگام. کنارش کارم میکنم. با این همه کمالات. دیگه چی میخوای؟ گف ورزشم میکنی؟ گفتم کوه میریم هرازگاهی. وقت کنم بدنسازی رم میرم نامنظم. گف رزمی چی؟ گفتم چطور مگه؟ (توی دلم: میخوای دخترتو کتک بزنم؟) گف منصوره خانم ما استاد رزمیه :|
بعدش به مامانم گفتم مامان بی خیال! اگه تو خونه دعوامون بشه، زورم بهش نمیرسه، مجبورم از دور با تیر بزنمش. اینجوری واسه ش خیلی بد میشه :)))


تو جز لیلی منم خواستگاری رفتی؟؟؟
ناامیدم کردی
:|
اونکه میمیره میره
واسه تو بد میشه که باید بقیه عمرتو تو زندون بگذورنی بدبخ
:دی
علیرضا امیدیان نسب:
۱۳ بهمن ۹۶، ۰۹:۵۶

زندانیش.کن:(


کیوووو؟؟چیووو؟؟؟
:|
N@f@s 2000:
۱۳ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۹

خخخخ ای جانم
ایووول تو موفق میشی منتظر پست قهرمانیتم
فقط وحشی باش خخخخخ


:)))
تمام تلاشمو میکنم وحشی باشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">