با ادمایی که باهاتون محترمانه برخورد میکنن ،محترمانه برخورد کنین!

محرم دوساله پیش با زهره وایساده بودیم جلوی یه ایستگاه صلواتی

فکرمیکنم شیرکاکائومیداد
شلوغ بود
پشیمون شدیم داشتیم برمیگشتیم
یهو یه پسره اومد به من گفت
سلام.میخواین من براتون بگیرم؟
من زل زدم تو چشاش و با یه حالت به تو چه ای گفتم: نه اقا!
زهره هم گفت:مردم چقد پررو شدن!
اونم یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم کردو رفت 
اون هفته فهمیدم پسرعموی دامادمون بود
هیچی دیگه وقتی دیدمش ترجیح دادم بدون موز تو افق محو شم

عارفه ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۱۶

اون کلاخودش روقاطی هرمسئله ای میکنه!
ولی تعجب میکنم جطوراینوزودترواسم تعریف نکردی


چرا بابا همون شب تو کوچه پشت مسجد واست تعریف کردم
اقا جلالم بود
چطو یادت نیست
عارفه ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۰

یادم نمیاداصلا
عجب:)


احتمالا حواست یه جا دیگه بود
:|
واران ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۲

با توجه به عنوان :
باشه :))


سلام :)


+


یکربع دیگه ایشالا میام میگم چکار کنید ؟ در مورد سوالت :))

فعلا :)


:))

منتظرم
عارفه ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۲

نه بابا
شایدداشتم فکرمیکردم مریم چرانگرفته؟
نامردلااقل واسه من می گرفتی!


خب میپرسیدی ازم 
منم بهت میگفتم چون خیلی پررو بود
اخه شیرکاکایوی که به دست خاندان الف خورده باشه خوردن داره؟
:دی
خوردن اول و خوردن دوم معناهای متفاوتی دارن
:)
my life:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۳

منم جای تو بودم همینو میگفتم :|
والااا!!


ممنونم 
:)
کمپین نه به پرروها
واران ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۳

@
عارفه
سلام :)
یحتمل اون زمان یا قاشوق بودی یا فکرت تو این دنیا نبوده که متوجه نشدی :))
حالا رو به دوربین بخند مهم اینکه الان مریم گفتش :)))



+

درست نمیگم مریم ؟:)))




:)))))




حرفی برای گفتن ندارم
:))))
عارفه ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۶

نه تاحالابه این نکته ی ظریف دقت نکرده بودم.
من کلاازبچگی ازاین پسرعموهه خوشم نمی اومد
خیلی یه جوریه


ها
همشون یه جورین
دوزاشون پایین بالاست فقط
:دی
جناب دچار:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۹

نیتش خیر بوده خب :)


میدونی اگه تد بود چی میگفت؟؟
 این حجم از بی ادبی رِ برنمیتابم
میخوای بدم بندازنت تو گونی ببرنت جایی که عرب نی نینداخته؟؟؟
بی ادب داغان له!
:/

 میبینم که ایکون ویرایش بیان به دادت رسید
داشتم گونی رو اماده میکردم
:|
شانس اوردی
عارفه ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۰

قاشوق؟
قاشوق چیه؟
دوزدختران خاندان الف خیلی بالاست آخه


تو ذهنتو درگیر نکن 
:/
:))))
ایا میدانستی  اگه پای یکیشون به اینجا باز شه طلاق نامبرده رو میگیرن؟؟؟
واران ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۴

@عارفه جان
واقعا نمیدونی یا شوخی میکنی ؟:))
یعنی عاشوق :))
بر وزن عاشق :))))


تو اینجور مواقع میگن عاشقی ؛))
الان یستردی ؟:)))


ایشون یستردی بودن
:))
جناب دچار:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۵

مگه چی گفتم!؟؟
گفتم خاک توو سرتون:/
با این رفتار زشت با یک کار خوب


تواروم باش،جاده لغزندست
:|

حامد سپهر:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۸

محترم برخورد کنید دیگه چه معنی داره اینجوری رفتار میکنید:))
نذری بوده خواسته ثواب ببره


اره خیلی هم دنبال ثوابه
ولی جدی میتونم بفهمم تنها نیتش رسوندن شیرکاکائو بهمون بوده
:)
آلاء ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۰

امسال محرم شبه حضرت قاسم یه پسری اومد جلو و به ما گل داد دخترعمم مثل تو نگاهش کرد
من گل و گرفتم و گفتم قبول باشه :|
گل و به همه میدادن ها نصیب ماهم شد
بعد من اون گل و دادم عمه خانم ایشونم کلی ذوق کرد گفت از کجا اوردید گفتم یه پسره داد:||


:))))
میدونی مشکل ما اینه که فکرمیکنیم همه نیت بد دارن
شاید واقعا یکی دلش میخواد فقط کمک کنه
جناب دچار:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۷

جدی :) درمورد نظرم فکرکنید


اون عاشقه
چند ساله یکیو میخواد
:|
خب حالا نظرت چیه؟
جناب دچار:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۳

در مورد اوشون فقط نمیگم
کلی منظورمه

آیا کاری که اون پسره یا هر کس دیگه انجام بده مثلا من
درسته ؟


نه خب
مگه چلاقی 
خودت برو بگیر
:))
اون هفته فهمیدم واقعا نیت بدی نداشت،دیر فهمیدم ولی فهمیدم
دیر فهمیدن بهتر از هرگز نفهمیدنه
___ سلوچ:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۵

چقدر شما دخترا همش فکر میکنین پسرا مشکل دارن و همشون هیزن :/


خودشون همچین تصوری ایجاد کردن خو
:|
جناب دچار:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۸

این منظورم نیست.


میشه منظورتو واضح بگی عامو
:|

محمد بحری:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۲

یه دونه موز بردار عد محو شو


باشه
:|
N@f@s 2000:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۱

خخخخخ الهییی
منم جای تو بودم مینکارو میکردم خخخ
خب اون تورو میشناخت شما ک نمیشناختین :))


خب خداروشکر
دقیقا
:)
لااقل قبلش یه اشنایی میداد
yasna sadat:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۳

نه اصلا کار خیلی خوبی کردی:))


ممنون دلگرمی
:)
سیّد محمّد جعاوله:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۴

برخورد خیلی مهمه


اوهوم

آقای سر به هوا(o_0):
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۲:۲۳

من ریشتر از پست جذب کامنتها شوم:))


:)))
عصن من پست میذارم که هی کامنتاشو بخونمو بخندم
بعضی از کامنتا قابلیت پست شدن دارن واقعا
ام شهرآشوب:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۲:۵۹

همینجوری کیسای ازدواجتو میپرونی دیگه :|


:)))))
همینکاراو میکنم که هیشکی هنوز بهم نگفته همسرم


آقای سین:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۳:۳۶

اه چه تکنیک خوبی...

یادم باشه آشنا دیدم برم براش نذری بگیرم شاید بختمون باز شد :)))))))


شما مواظب دکمه اب خوری ولوو باش نمیخواد زن بگیری
:|
آلاء ...:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۳:۳۸

من فکر بد نمیکردم اما فکر بد نکنی راجبت فکر بد میکنن
مثلا تو همینجا یکی هی نظر خصوصی میذاشت اوایل که وبلاگ ساختم
ای دی تلگرام داد گفتم خو چه فرقی داره تلگرام یا بیان:|
اونجا جوابشو دادم بعد بهم گفت اشتباه کرده باهام حرف زده:|
و همچنان ول کن نبود
و یا اگر جای تو بودم تشکر میکردم و ازش میخواستم بهم 2تا شیرکاکائو بده:)
قضیه گل که گفتم
اون یه نذر داشت منم گل و بدون هیچ نیتی گرفتم
ولی وقتی تو خونه گفتم از یه پسرکه نذر گل داشت گل گرفتم همه اینطور نگام کردن:/


دقیقا
مثلا اگه شیرکاکایو قبول میکردم هر وقت منو میدید به کناریش میگفت ممد این دختره رو میبینی؟من واسه این 10سال پیش شیر کاکایو گرفتم
:))
دست نویس:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۴:۱۲

از این سوءتفاهم ها زیاد میشه
من یه بار آب ریختم واسه خودم به مادرم تعارف کردم، بنده خدا خیلی محترمانه گفت: ذلیل مرده آب نمی خوری برا چی میریزی ... دیگه یادم نمیاد به کسی تعارف کرده باشم :)
موفق باشید


ببین مامانت به خاطر بحران کم ابی بهت گفتن ذلیل مرده ،درجریان مهر و محبت شما نبودن
:)
علیرضا امیدیان نسب:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۶:۵۴

نه خوب.کاری کردی
شاید درست نباشه با لحن اروم میشه گفت:)
اما خب پسرا پرر رو میشن خخخ البته بعضیاشون


ممنونم که خودتونم قبول دارین
:))
·|انار کــ^-^ــ|·:
۱۴ بهمن ۹۶، ۱۷:۳۴

:)


:)
پشمآلِ پشمآلو:
۱۴ بهمن ۹۶، ۲۱:۳۶

بنظرم ک کارت خیلیم بد نبوده .. حالا شاید نیتش خیر بوده ولی رفتارت یه حرکت طبیعی بوده


اینجور که از شواهد برنمیاد کارم درست هم بوده
:دی
Aramam .F:
۱۴ بهمن ۹۶، ۲۲:۳۶

ینی قشنگ با خاک یکسانش کردید:/...
ولی خب باید اول خودشو معرفی میکرد:)))


شانس اورد معرفی نکرد
:|
هویجوری:):
۱۴ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۹

من شوهر خواهرم دو سال محرم جلو هیئت واسه خواهرم آش میگرفت ،قبل از ازدواج 😅


:)))
خواهرتم میگرفت؟
علیـ ــر ضــا:
۱۵ بهمن ۹۶، ۰۸:۰۰

خوب کاری کردید 😊 چه‌ ربطی به خویشاوندان داشت 😊😉


خیلی احساس خویشاوندی میکرد
:دی
علیـ ــر ضــا:
۱۵ بهمن ۹۶، ۰۸:۳۴

😊 هر چقدر هم میکرد بازم چنین رفتاری یهویی خوب نبود 😐


مثلا فکر میکرد من خیلی میشناسمش
:|

هویجوری:):
۱۵ بهمن ۹۶، ۰۸:۵۹

غیر مستقیم میفرستاد واسش دیگه،بعد دید میزد ببینه بهش آش رسیده یا نه،میدید آش و داده به یکی دیگع،خلاصه کل خانواده آش میخوردن،اینم هی می فرستاد! بعد آخریش واسع خواهرم میشد:)))


:))))))))
خداروشکر بلاخره میرسید به خواهرت
فکرکن نمیرسید هی اش میداد هی اش میداد
حصار آسمان:
۱۵ بهمن ۹۶، ۰۹:۳۱

الانم محوین؟ یا در حال محو شدن؟ :))
به نظرم کار درستی کردین
خود شیرینی کردن پسرا واسه دخترا از اون کاراست که حکمش موشک بارانه :))


دوران محو شدگی تموم شد دیگه
:))
باید بذاریشون لای در 
هلما ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۱۶

خوبه از فن هات روش اجرا نکردی :|


من یه ورزشکار واقعیم
:))
شجاع شدم اما نمیزنم مگه تو تاتمی
یک بلاگر:
۱۸ بهمن ۹۶، ۱۳:۱۰

مسابقه تموم نشد؟
اسفند شد ها :))


عارفه باید نتایج اعلام کنه
منم مث شما منتظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">