ادامس ایرانی بخریم!

معین بهم زنگ زده میگه میخوام برم تهران دوره کلاسای موسیقی درمانی رو ببینم،بنظرت خوبه؟

میگم :نمیدونم

میگه ینی چی نمیدونی؟

میگم خب نمیدونم

میگه منو باش با کی مشورت میکنم

تا میام جواب بدم صدای بوق میاد

:|

الان دقیقا توقع داشت چی بهش بگم؟

من نه سر از موسیقی کودک در میارم نه از روانشناسی کودک نه فرق بین بچه های اوتیسم و اختلال روانی رو میفهمم

بعد توقع داره با 8ترم خوندن علوم تربیتی بتونم مشورتم بدم

**

معین یه مثاله،کلا عادت مردم ماست که واژه( نمیدونم)هم گفتنش و هم شنیدنش براشون سخته



چرا فیلمه اینجوری شد!چرا دستم اینقد دراااز شده

:|

ادامس تریدنته

یه مویز باهاش خوردم اینجوری شد

دیروز با بایودنت خوردم اصلا تغییر شکل نداد بچم

هشتگ ادامس ایرانی بخوریم

اصلا هم پچل کاری نبود

اینقد داغون بود زیر ناخونمم رفت

مدیونین اگه فکرکنین دوباره گذاشتمش دهنم


محمد بحری:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۷

بایودنت سفت هم نمیشه
تنها محصول ایرانی به در بخور


تریدنت هم سفت نمیشه
البته دختر خالم میگفت تریدنت سفت میشه
ولی من ندیدم
جناب دچار:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۷

حداقل میگفتی لامپا رو خاموش کنن بعد خط آخر رو میگفتی :))
آخه ملت جامه ها بر تن دریدند از آن
و بی جامعه شده اند همه!!

:)


:)))))
ای بابا هوا سرد هم هست
حوا ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۸

فقط تریدنت :|


حتما هم فقط هندونه ایش
:|
بایودنت رو هم امتحان کن لااقل
خداروچه دیدی
شاید خوشت اومد
حوا ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۲

هم هندونه‌ای هم توت‌فرنگی. پرتقالش هم بد نیست. :|
بایودنت رو امتحان کردم خوب نیست خداییش :|


حداقلش اینه با بایودنت میتونی مویز بخوری و ایضا کشمش

حامد سپهر:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳

از عرایض شیخ اینکه : دخترم عادت آدامس جویندن رو ترک نما بجز ضرر چیزی نداره


چرا یه خوبی داره
منی که صبانه نمیخورم به دردم میخوره
:|
جناب دچار:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳

فوری: کار به چنگ انداخت صورت رسیده است!


:)))))
ای بابا
کشته هم داده
:|
لیمو جیم :
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۴

دوباره گذاشتی دهنت؟:-\ مریم جان :-\


میزو اون هفته دسمال کشیده بودم
دستامم که صبی بیدار شدم شستم
ادامسم که از دهن خودم اومه بود بیرون
:|
مشکلی نیست

حوا ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۸

نه مویز دوست دارم نه کشمش -_-


خب پس
راحت باش
به تریدنت خوردنت ادامه بده
:|
واران ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۸

قابل توجه خودت و حوا جان و هر کدوم از دوستانی که به خرید این آدامس و خوردن این آدامس عادت دارن :|:)

آدامس تریدنت با قیمت ارزان بفروش میرسه در حالیکه فروشش در آمریکا ممنونه !!!
روی بسته آدامس نوشته که خرید و فروش و حتی بازاریابی آن ممنوع است.
دقت کنی بالای بسته نوشته :
Not fore sale the USA


تریدنت همچون ارزون هم نیست هاا
حداقل برای من
ارزون از نظر من یکی 500
:|
یه دوره شنیده بودم واران
میگفتن جنین بچه توشه
مث کوکاکولا
:|
من هرچی گشتم ندیدم واقعا
منظورم اینکه فروشش تو امریکا ممنوع باشه
حوا ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۰

چون تو گفتی چشم :|


اخههه
منتظر اجازه من بودی
:دی
بهارنارنج :):
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۰

چه ریختش بد شد:|


ارههه
ولی خوش رنگ شده بود
:|
جناب دچار:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۷

نه دیگه داریم پلاستیک توزیع میکنیم بین جمعیت مخصوصا با این حرفا

http://manamman.blog.ir/1396/11/15/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85#comment-hF5Z0PugSFw


:))))
نگو از اینکارا نکردی که باورم نمیشه
ینی میخوای بگی تاحالا ادامستو دور انگشتت نپیچوندی و بعد دوباره نکردی تو دهنت؟؟
حوا ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۰۳

اعتمادت به سقف هم که زیاده دخترم :))


همش به سقفه
دریغ از یه ذره به نفس
:))
جناب دچار:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۰۷

تلاش نکن حال منو خراب کنی :)
من بیشتر از 5 دیقه ادامس رو نگه نمیدارم :))


من شده صب گذاشتم تا عصر رفته
داشته میرسیده به 12ساعت دیگه حالت تهوع گرفتم
:|
وفاداریت به ادامس پایینه
حوا ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۱۰

ای بابا :)


بله بابا جان
:)
واران ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۱۹

این آدامس قاچاقی وارد میشه :|
اینم عکسش البته دو نوعه ها ولی هیچ فایده ای نداره تو هر دو نوع بگردی پیدا میشه :)
متنی که روش نوشته ممنوع رو میگم :)
جوینده یابنده است :)
بگرد پیدا میشه :)

http://s8.picofile.com/file/8318493918/438815311_230641.jpg



بیا واران
این ادامس من
http://bayanbox.ir/info/1894107989268215960/photo-2018-02-04-11-22-40
نیست خواهرم نیست
واران ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۹

خواهر من این عکسشو تو یکی از کانال های تلگرام پیدا کردم :|
امروز میرم میگردم اگر نبود بخور هی بخور :دی
با تشکر :))

اعترافات یک عدد واران :دی

#واران شطرنجی میشود :دی


خب واسه من نداره
:)))
ولی جدی میخوام بزنم تو کار بایودنت
حامد سپهر:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۱

صبحانه نخوری و آدامس بخوری فاتحه ی معده تو باید بخونی

جدی میگم نخور


من معدم خراب هست
دارم کمش میکنم
واران ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۶

من فقط آدامس خرسی رو دوست دارم و هر چند وقت یکبار میرم میگیرم :)
بایودنت اسمش برام آشناست :)
ولی یادم نیست :)


دقیقا کارت باهاش چیه اونوقت ؟:دی


یه زمانی به شدت وابسته به ادامس عسلی بودم
یادش بخیر
 اینکه ازش خواهش کنم از این به بعد منو همراهی کنه در صبح های بدون صبحانه
:))
آلاء ...:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۵:۰۱

فقط سقز






الکی مثلا من خیلی به سلامتیم اهمیت میدم


موم هم خوبه هاا
حیف عمرش کوتاست
___ سلوچ:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۶:۴۶

سر کلاس من آدامس میخوری؟
خودت پاشو برو بیرون :/


این جمله ای بود که یکی از استادام همش میگفت
:|
N@f@s 2000:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۷:۱۷

اووووه
مریم:// خوردیش دوباره؟خخخخخ
اره منم قبلا دیدم ک نوشته بود غیرقابل فروش در امریکا اگ تازگیا دیگ ننویسن


:)))
عکس بود یا واقعی واقعی تو دستات؟
حصار آسمان:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۷:۳۷

برعکس من هر کی دور و برمه هی میگه نمیدونم :))
ساعت چنده؟ نمیدونم! خوبی؟ نمیدونم! برم؟ نمیدونم!


خب اینارو بلطبع باید بدونن
:دی
علیرضا امیدیان نسب:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۷:۴۱

خخخخ بدجور زدین تو ذوقش ها


حقش بود
:)
ستاره جان :
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۸:۲۴

خدا مرگت نده مریم با اون فیلمت 😝 و اون توضیحاتت 😝
آدامس فقط شیک! موزی یا نعنایی اونم برا ۵ تا ده دقیقه
هیچم نمی دونم این آدامسایی که میگی ایرانیند یا خارجی


:))))))))
من اگه دیگه فیلم برای شماها گذاشتم
نیــ روانا:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۸:۳۲

درود بیکران بر تو
خوشبختم هم رشته ای جان :)


قربونت برم
:))

Aramam .F:
۱۵ بهمن ۹۶، ۱۹:۰۳

# ایرانی بخریم:)))


بله بله
:)
فرشته ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۰۷:۰۱

حالا بالاخره رفت کلاسها رو یا نه؟


اره رفت
:|
آلاء ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۰۸:۲۱

صبح های بدون صبحانه موم عسل بجو
یه قاشق عسل و با یکقاشق کنجد میل کن خیلی انرژی زا و خوبست
هیکلت هم خوب میشه


همه صبحای من بدون صبحانست
نک نخوام بخورم
نمیدونم چی بخورم
چیز شیرین چاق نمیکنه؟
آلاء ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۰۹:۴۸

عسل چاق نمیکنه
یه قاشق عسل و بریز تو اب ولرم چندقطره ابلیمو
خیلی لذت بخشه اصن
اون موقع ها که درس میخوندم شبا سیبزمین و ابپز میکردم صبح مقدراری روغن و زردچوبه بعد سیب زمین و میکوبیدم
پوره میشد میپیچیدم به نون صورتم پرشده بود خوشگل شده بودم اضافه وزنم نگرفته بودم
صبحونه خیلی مهمه تو سن ما
کارهم که میکنی حتما بخور
کره و حلواشکری رو هم تازه کشف کروم خعلی خوشمزه میشه اصن


برووو
سیب زمینی ابپز چاااق میکنههههه
مطمعنی؟؟
من شنیدم صبا چیز شیرینی نباید خورد
خیلی دلم میخواد صبحانه بخورم
باید بزنم تو کار عسل
اما بدم میاد
آلاء ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۰۹:۵۶

عسل طبیعی شیرین کننده افزودنی نداره
به چاقی فکر نکن اصن
من170قدمه60کیلو وزنمه هرچی دلم میخواد میخورم واقعا:|
به چاقی فکر نمیکنم اصن
یه دوره ای مریض بودم پرهیز باید میکردم انصافا رعایت میکردم اما الحمدالله بعد از بهبودم دوراز جونه گاو مث گاو میخورم هیچیمم نمیشه تمرکزم رو لذت بردن از نعمت های خداست


:|
خوشبحالت
میخوام بزنم تو کار صبحانه
امیدوارم اتفاقی خوبی بیوفته
ممنون بابت راهنماییهات
N@f@s 2000:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۵:۵۴

ن بابا عکسشو ک ندیدم پارسال واقعی واقعیشو دوستم نشونم داد


چه جالب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">