عارفه بهم میگه:مردان شجاع عاشق میشن مریم!

سما ازدواج کرد

 سما اونجوری ازدواج نکرد که میخواست.زنگ زن بهم گفت نه برای عقدم و نه برای عروسیم دعوتت نمیکنم

میخوام اون تصویر شاد ازم تو ذهنت برای همیشه بمونه،من دیگه یه سما غمگینم

ازم قول گرفت هیچوقت ازش نپرسم خوشبختِ؟شوهرش دوسش داره؟باهم غذا درست میکنن؟دوچرخه سواری میکنن؟کوه چی ؟کوه میرن؟

قلب غمگین سما دل منو به در اورد.چرا ازدواج نکنیم که شاد تر شیم؟

سما همیشه بهم میگفت حاضرم باهاش تو یه اتاق زندگی کنم

سما دختر سختی نکشیده ای بود بهم میگفت مشکلات زندگی رو تحمل میکنم اگه اونی میخوام کنارم باشه

سهم سما از عاشقی انتظار بودو انتظار

سما عاشق بود عشقش کامل

 اما معشوقش ترسو بود ..اصلا نبود...

اهنگی که همیشه با زدن پلی ضبط ماشینش شروع میکرد به خوندن

عاشق که ترسو نیست لهراسبی بود

پشت تلفن بهم گفت مگه من چند بار دیگه 23ساله میشم؟مگه چند بار دیگه میتونم تو جوونیم عاشقی کنم

دلم برای سالهای پیش روش میسوزه

سالهایی که به جای  لذت بردن از سالهای جونیشون باید زورشو بزنه عاشق مردی شه که هیچیشو دوس نداره

من میدونم دیگه سما اون سمای همیشگی نمیشه

سما ازم قول گرفت عاشق یه مرد شم

یه مرد واقعی 

یکی که ترسو نباشه

یکی که منو از یه مریم خوشحال به یه مریم غمگین تبدیل نکنه

بهش قول دادم


******

دیشب داشتم واسه عارفه تعریف میکردم برگشت بهم گفت مردای شجاع عاشق میشن ترسوهاهم ماماناشون براشون زن میگیرن

دیدم که راست میگه اطراف ما چقد ادم ترسوعه!


عارفه ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۲

مریم!

هلما ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۲

چرا صبح کامنت دونی بسته بود؟؟ :|


چون صبح خیلی ناراحت بودم
الان که بهتر شدم خواستم نظرات بچه هارو بدونم در این مورد
محمد بحری:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۳

چرا؟؟

هلما ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۳

یعنی امکان داره ماها هم یه روزی زوری ازدواج کنیم؟؟
اصلا شاید من ازدواج نکردم. :|

محمد بحری:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۷

با عارفه موافقم...ما ترسوها مامانامون زن میگیرن واسمون

yasna sadat:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۵

وای که چقد زیاد شده ازذواج های این مدلی

خود ادم پیش یکی دلش جای دیگه

واران ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۷

من امروز نظرمو خصوصی گفتم یهو موقع ارسال اینترنت پرید :|


+

بذارم برم آماده بشم مراسم سوگواری بعدش میام نظرمو دوباره میگم ...

بهارنارنج :):
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۷

چقدر تلخ:)

یادت باشه تاوقتی دست کسیو تو دستت نزاشتن نه بهش وابسته شو نه دلبسته

ղმբმʂ .:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۹

چقد بد :(

آقای سر به هوا(o_0):
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۳:۰۰

من یه بار قبلا به شوخی به خانواده گفتم من انتخاب میکنم،شما صلاحیتش تایید کنید
البته پاش برسه جدی هم میگم:)

Engineer Sarmadi:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۳:۲۱

:(

Aramam .F:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۳:۲۴

منم با عارفه موافقم:)))
امیدوارم سما هم یکی از خوشبخت ترینها روی زمین بشه:)

آلاء ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۳:۴۲

کااااملااااااا مخالفم
مردای شجاع ازدواج میکنن
الان پسرا عاشق میکنن بعد میرن تو تا بیای بفهمی اون ادم شجاعه یا ترسو عاشق شدی و اون رفته
من عاشق شدم الان هم ازدواج کردم با کسی که یه دنیا باهم فرق داریم
اما به اعتقادم باید خوشبختی و بسازی
و اینکه باهم بری دوچرخه سواری و کوهنوردی و اینا خوبه
ولی همیشه فرصتش پیش نمیاد
اقای پناهیان یه سخنرانی دارن ازدواج های خیالی اونو حتما گوش کنید قبل ازدواج:)
زندگی و باید بسازی
بقول امام بروید باهم بسازید

___ سلوچ:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۴:۲۲

ما که عاشق شدیم یه روز ولی یقینا ترسو بودن بهتره

فرشته ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۴:۲۶

این جمله رو اولین بار روی پروفایل خواهرم دیدم، میتونه مصداق داشته باشه اما قطعب نیست.
زندگی های اینجوری خیلی سخته اما امیدوارم یه روز به کسی که باهاش زندگی میکنه علاقه‌مند بشه، خدا رو چه دیدی شاید عشق سابقش از دلش رفت و باز عاشق شد و به همون سمای شاد تبدیل شد، شاید بشه امیدوار بود.

ستاره جان :
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۵:۳۳

همچی خیلی قبول ندارم
کلا خیلی این عشقی که جدیدیا رو میگن قبول ندارم
یکی از همکارام داره از خانمش جدا میشه زن و شوهری که همکارمونن و عاشق هم بودن و...
نچ
من تو کتم نمیره راستش
زور بزنه عاشق مردی شه که هیچیشو دوست نداره = میخواست زنش نشه
از لج کسی که ترسوئه نمیرن زن کسی شن که هیچیشو دوست ندارن که
وایمیستاد معقولانه ازدواج می کرد
اگرم معقولانه ازدواج کرده که نگران نباشه همونطور که میگن خاک سردی میاره زمان هم کم کم کمک می کنه بقیه اش با خودشه
اگرم هنوز تو فکر اون بوده که بازم اشتباه کرده ازدواج کرده باید به خودش یه تایم استراحت میداد
اون پسر بیچاره چه گناهی کرده که این تو خط یکی دیگه اس؟
اگرم لا پست را اشتباه فهمیدم که هیچی شطرنجی کن 😁😁😁

مستر صفری:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۶:۲۶

سلام.
ازدواج و عشق و عاشقی مسخره بازی نیست، ازدواج و عاشقی اول کار باید زوج نسبت به هم یه عشقی داشته باشن و بعد باهم درباره چیز هایی که با هم تفاهم دارن حرف بزنن و درصورتی که تا 60 درصد نسبت به هم تفاهم داشتن ازدواج کنن، حالا آخرش فرد خودش میاد وسط یا مادرشو میفرسته، که من موافق این هستم که خود پسر بیاد بگه من عاشقتم ایکس خانم تا مادرش بیاد با دختر خانمه حرف بزنه ولی اصل ازدواج تفاهمه.
ایشون هم از ایشون خوشش نمیایید، اجباری در ازدواجش نیست.

·|انار کــ^-^ــ|·:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۶:۴۶

^_^

نیــ روانا:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۸:۲۵

نظر من به نظر ستاره جون نزدیکتره :))
کلا هرچی میخواستم بگم ایشون گفتن:)

حصار آسمان:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۹:۲۳

خب چرا اصلا باهاش ازدواج میکنه؟ این ظلم به اون شخص نیست؟
اون چ گناهی کرده؟
ترسو نامیدن پسرا درست نیست! شاید اونام اول شجاع بودن و یه دختر ترسو باعث شده دیگه نخوان سمت کسی برن...
اونقدر پسر هست که میتونن با دل و جون مایه بزارن واسه ساخت یه زندگی مشترک و از مشکلات نترسن. اما تنها گمشده اونا کسیه که بتونه در تمام اون مشکلات کنارشون باشه
ساخت یه زندگی اونم توو شرایط فعلی، خیلی سخت تر از شاخ قول شکستنه
شاید اونی که رفته، بخاطر همین مشکلات رفته باشه! هرچند به نظرم سستی به خرج داده. وقتی یه دختر با تمام قلبش پات وایساده باید پاش وایسی حتی اگه به قیمت جونت تموم بشه...

پشمآلِ پشمآلو:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۹:۲۹

من جای اون بودم اگه با اونی ک خواسم نشد ازد کنم دیگه زن کس دیگه ام نمشدم ..زوری نمتونن عقد کنن ک .. باطله

علیـ ــر ضــا:
۱۶ بهمن ۹۶، ۲۱:۲۶

:/
کامنت های بچهها فقط خواندنیه و بس !

عرفان ...:
۱۶ بهمن ۹۶، ۲۱:۵۶

دنیای کامپیوتر:
(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

میم . الف:
۱۷ بهمن ۹۶، ۰۳:۰۶

:'(

ام شهرآشوب:
۱۸ بهمن ۹۶، ۰۱:۰۹

من جاش بودم با این آدم که هیچیشو دوست ندارم ازدواج نمیکردم و یه عمر خودمو علاف نمیکردم!!

Faber The Great:
۱۸ بهمن ۹۶، ۱۳:۰۷

نگران آینده نباش،
گاهی وقتا شرایط خاص پیش روی همه‌ی ماست :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">