چراغ جادو

اگه غول چراغ جادو الان جلوتون سبز میشد ،دوس داشتین سه تا از کدوم آرزوهاتونو براورده کنه؟

آقای سر به هوا(o_0):
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۲:۲۵

پول زیاد بدون نیاز به پرداخت مالیات!


زیاد ... خیلی زیاد :))
Neo Ted:
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۲:۲۶

اه اه
ایح ایح
از این خز بازیا :/ :)))))


امشب یکی از دوستام
وقتی  این سوالو ازم پرسیدم و درحال فکرکردن بودم که کدوم ارزوهام اولویت بیشتری دارن اون لحظه اینقد شیرین بود که انگار همون موقع قرار بود براورده شن.گفتم این حس خوبو به شماهام منتقل کنم حتی برای ثانیه ای
:|
Unknown 96:
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۲:۲۷

دوست داشتم زمان برمیگشت عقب من اشتباهاتمو جبران کنم
کنکورمو خوب بدم و با رتبه ی عالی قبول بشم
و .... هرچی صلاحمه بشه


اره خب
خریت های منم اینقد زیادن که دوس دارم اندازه 20سال برم عقب از اول شروع کنم
___ سلوچ:
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۲:۳۹

گ باشه اینجا
من باشم پیش گ
گ حالش خوب باشه همیشه :)


با ارزوی موفقیت برای شما و گ :))))
serek یزدان:
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۲:۵۷

هیچ آرزویی ندارم دیگه...


چرا خب 
:|
ستاره جان :
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۳:۱۱

عقل
معلمی به جای پرستاری
و یه همسر خوب و مانا


خوب و مانا رو خوب اومدی
:)))

my life:
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۳:۳۲

فعلن ازش میخواستم تا کنکور دندون قبول شم بقیشم ینی دوتافرصت دیگه رو نگه میداشتم برا بعد


نه خب قانونش اینه سه تارو باهم بگی
:|
بهارنارنج :):
۲۱ بهمن ۹۶، ۲۳:۳۶

حالا که نیست:)


فرض کن
هیچ غیر ممکنی غیر ممکن نیست
:)
حصار آسمان:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۰:۰۰

سه تا آرزو پیشکش
من فقط یه آرزو میکردم
تمام آروهام برآورده بشه 😋😋😁
فکر کنم اگه اینو بهش بگم ریست بشه بعد بگه دهنت سرویس یکی دیگه بگو!!


فکرخوبیه ها
شایدم جواب داد واقعا
:)
Nelii 💉📚:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۰:۱۸

کنکورم، دیدن دوستای خاصم ،پولدارشدنم:)


اخه دیدن دوستای خاصت هم شد ارزو
:))
shab gard:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۰:۴۱

ارزویی ندارم :/


ای بابا
چرا خب
عارفه ...:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۱:۱۶

فقط سه تا؟
نمیشه ده تاباشه؟


چون شومایی 10تا بوگو
حوا ...:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۵:۱۶

شخصیه :|


:|
هرسه تاش؟
پشمآلِ پشمآلو:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۷:۵۸

بالاخره اوضامون اوکی شه
پول زیاد و با برکت و حلال گیرمون بیاد
روابط عالی با اطرافیان


درگیر این روابط عالیتم
:))
فرشته ...:
۲۲ بهمن ۹۶، ۰۸:۲۲

که کنکور چیزی که میخوام قبول بشم _که ظهور زودتر برسه(آمین)_ سومی خصوصیه:))


چقد ارزوهای شخصی زیاده
:)
حامد سپهر:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۳

آرزو که زیاده از عهده ی غول خارجه:)))


بیچاره غوله همون اول گفت سه تاشو
:))
serek یزدان:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۶

نمی دونم... شایدم می دونم می ترسم به زبون بیارم
به قول خواجه امیری شاید مردم حواسم نیست...


چرا غمگینی این روزا
:|
حوا ...:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۰:۵۵

بله مخصوصاً سومی :|


:|
اوهوم

Va hid:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۹

سلام

سه  تاش دیگه شخصیه !!
دلتون شاد


خب غیر شخصیاشو بگین
:|
shab gard:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۸

به چیز یا چیزایی خاصی توقع ندارم


چه کم توقع
حامد سپهر:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۸

یکیش اینه که بتونم هر وقت خواستم نامرئی بشم :)))) تقصیر خود غوله س دیگه گفته هر آرزویی


ساعت برنالد هم خوبه
تمام دبستانم ارزوشو داشتم
آلاء ...:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۳:۲۰

یه کار خوب برای آقامون
یه خونه
یه دخمل خوکشل:)
اینا ارزوهامه کاش به 1چشم بهم زدن سه تاش براورده شه
خداااا


میرسه یه زمانی که هرسه تاشو داری اما اصلا حواست نیست یه زمانی ارزوت بودن
هلما ...:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۳:۴۸

یهویی خوندم مخم قفل کرد. فک کنم میگم :)


:))
چرا اخه؟
یهویی هم به من بگن 20تا از ارزوهاتو بگو میتونم 40تا ردیف کنم
Aramam .F:
۲۲ بهمن ۹۶، ۱۷:۳۶

کنکور:/...


تف تو کنکور
🍁 غزاله زند:
۲۲ بهمن ۹۶، ۲۱:۱۷

ازش میخواستم یکاری کنه هر روز بتونم سه تا آرزو کنم و برآورده شه ! :)


:)))
عی فرصت طلب

N@f@s 2000:
۲۳ بهمن ۹۶، ۰۱:۰۷

خب اول سلامتی خودمو خانوادم
بعد رسیدن ب هدفم
سوم اینکه هر ارزویی دارم براورده بشه خخخخ


این سومیه ارزوی خیلیاست
:)
واران ...:
۲۳ بهمن ۹۶، ۰۲:۴۱

برگشت به ۲۰ سال قبل که بتونم مادرم رو یه دل سیرررر ببینم .
[ با علم به اینکه همه چیز رو میدونم :))]


بقیه اش جنبه خصوصی دارد:))

+
بعدم بیزحمت لطف کنید  به غول چراغ جادوتون بگین لطفا تعداد آرزوها رو زیاد کنه  خب ؟!:))
آفرین:)


سلام


خدا مامانتو رحمت کنه
 چقد ارزوی خصوصی
:|

میگم حسام نواب صفوی یه صحبتی باهاش بکنه
:)
سلام به روی ماهت
علیـ ــر ضــا:
۲۳ بهمن ۹۶، ۰۷:۵۷

بانوک مریم زیاد فیلم می‌بینید 😁😁
بقول حصار
همون کل آرزوهامون برآورد ه شه


اره زیاد میبینم 
اما یه بار هم این چراغ جادو رو ندیدم
:|
نیــ روانا:
۲۳ بهمن ۹۶، ۰۸:۰۲

آخ جوووون
۱- کلی پوووول خیییلیاااا اونقدری که هرچی خرج کنم تموم نشه
۲- ی دخمل سه ساله شیرین زبون بور با موهای بلند خوش حالت لطفا :دی
۳- اقامت تو ی کشور تووووپ درجه یک ترجیحا فنلاند یا سوئد


بازم هستا ولی دیه گفتید سه تا :دی


زیاااد ...خیلی هاااا
اره منم به خواهرم میگم کاش وقتی میخواستم بچه دار شم یهو خدا بهم یه دختر 13/14 ساله میداد
ای گفتی
:|

هلما ...:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۲

اولویت بندیش برام سخته.


خب به لحظت فکرکن
تو این لحظه
shab gard:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۱:۰۱

تنها ی چیز ک مشکلی تا بعد کنکورم برام پیش نیاد ☺😑😧


خونه ارزوهات همیشه پابرجا
:|
:/
جناب دچار:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۰

جایزه ی هوم کِر اولیشه :)


:))))
خواهرم قول داده  اگه برنده شد 5میلیون بده به من
جناب دچار:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۲

میدونستی میخام یه پست بذارم و این جایزه رو
دلیل دوم برای زنده موندن
مطرح کنم :)؟


:)))
خب اگه من دعا کنم برنده شی و حیات بهت ببخشم چند میدی ؟
جناب دچار:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۸

آخه 13 تا دلیل با هم دلیله حیاته :)


هار هار هار
:|
shab gard:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۵

ممنون
خخخ


:|
مواظب ارزوهات باش
yasna sadat:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۶

ارزو اصلیم این بود که هیچ وقت نباشه که بدون امید و آرزو زندگی کنم!


در اون صورت به طور نامحسوس خواستی که ارزوهات براورده نشن که همچنان با خودت داشته باشیشون
:|
yasna sadat:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۲:۵۱

نه خب آرزو هام بر آورده میشه بعد هر روز آپدیت میشه:))


اهااان
خب پس
:)
yasna sadat:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۲:۵۳

به قول یه جوکی بود میگفت آرزو های من بی ادبن!
هیچ کدوم جامه ی عمل نمیپوشن:))

آرزو های منو گفته:|


مث من باش
به زور کتک هم شده تنشون کن
:)
حامد سپهر:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۲:۵۵

سلام بابت اون مسابقه من عذر خواهی میکنم شرایطی پیش اومد که نتونستم بنویسم چون ماموریت کاری بودم ممنون از شما بابت اجراش


نه خواهش میکنم
ایشالله مسابقه بعدی
:دی
جناب دچار:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۳:۳۷

کوفته:/ کوفته:/ کوفته :)


باور کن اینقدی کوفته دوس دارم زهره رو دوس ندارم
:)
جناب دچار:
۲۳ بهمن ۹۶، ۱۳:۴۳

آره منظورم همون بود
کوفته فقط تبریزی
البته اگه هلما بلد باشه درست کنه :))


چون چند روزه تصمیم گرفتم از حرفای اطرافیانم برداشت مثبت داشته باشم واسه همین نیمه پر لیوانو دیدم
:/
هویجوری:):
۲۳ بهمن ۹۶، ۲۲:۳۶

هیچکس غم نداشته باشه،همه خوشبخت بشن،پدر و مادرم پیر نشن،همیشه باشن،خودم آدم بشم دیوانه وار درس بخونم،


شد 4تا
متاسفم
:)
آقای سین:
۲۸ بهمن ۹۶، ۱۵:۳۵

آرزو میکردم هر روز صبح یه غول چراغ جادو با حق سه تا آرزو جلوم سبز بشه :))))))


افرین که شما اینقد زرنگید
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">