تا یک ساعت نیشم باز باز بود!:))


26 بهمن 

ساعت حدود 12ظهر

یکی که دفه دومم بود میدیدمش

 این گلو بهم داد

:|

محمد بحری:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۹

امیدوارم توهم نزنی


نه بابا
حواسم هست
میدونی خب اینکه یه گل از یه ادم غریبه بگیرم خیلی حس باحالی بود
برای همین پستش کردم والا هیچ چیز دیگه ای تو ذهن من نیست و میدونم اونم نیست
حوا ...:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۲:۲۴

:|


:))))
هلما ...:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۷

فردای ولنتاین داده!!


عاشقتم هلما
:))
خب من فردای ولنتاین دیدمش

واران ...:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۸

یعنی باید باور کنیم خبری نیست ؟:))
یعنی نباید بگیم مبارکه ؟:))

شاید از تو خبری نباشه ولی از اون طرف مقابل ، خبرهای باشه :))


بله بله
بله بله
:))
همونقد من اونو میشناسم اونم منو میشناسه
my life:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۲:۳۹

گل حس خوبی میده*_*


اره خیلیییییی
فرشته ...:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۶

پس به میمنت و شادی انشالا:)))
چه گل خوشکلی هم هست،معلومه خوب سلیقه به خرج داده‌ها،البته اگه رز قرمز بود بهتر بود:)))


:دی
باید یه پینوشت برم
گلو خودم انتخاب کردم،به قول عارفه میگه معلوم میشه هول شدی و زشت ترین گل انتخاب کردی
shab gard:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۳:۳۲

به به مبارکاا

شیرینیشو کی میدید


خب من خیلی دوس داشتم اونجوری بود که شماها فکرمیکنین ولی واقعا اونجوری نیست که شماها فکرمیکنین
:))
ام شهرآشوب:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۳:۳۵

خدا شانس بده!
مردم مهره مار دارن!
ما اونایی که صدساله میشناسنمون هم بهمون گل نمیدن :/
ام شهرآشوب در حال حسودی!!!


:))))
خب بدبختیه منم دقیقا همینه
Va hid:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۳:۵۰

گل قشنگه

زندگیتون شاد!


ممنونم
shab gard:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۴:۰۷

ایشالا اونجوری بشه


حالا حتما نه با همین شخص
(کف دستهارا بر روی چشم های خود قرار میدهد)
Neo Ted:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۴:۴۰

اگه اونجوری که ما فکر میکنیم نیست، پس دقیقأ چجوریه که ما فکر نمیکنیم و اون شخص فکر میکنه؟ :/ شفاف سازی :)))


اون شخص نمیدونم چی فکرمیکنه ولی من اون فکری رو نمیکنم که شماها میکنین
و فکرمیکنم اونم اون فکری رو که شماها میکنین نمیکنه
:)))
ستاره جان :
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۵:۱۰

خوش به حال مردم :/


مردم!
اره واقعا
خوشبحالشون
:)))
جناب دچار:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۵:۱۰

بار اول چی داده بود؟


هرچی تو دوس داشته باشی
:|
بهارنارنج :):
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۶:۰۶

لی لی لی^_^
مریم منو دعوت کن؟باشه؟:|


به عقد داداشم ؟؟
باشه
:|
serek یزدان:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۷:۱۰

😊
الان پس زمینه ی ذهنم ریتم واستونکای شیرازی که واسه عروس می خونن در حال رژه رفتنه


بنظرم بزن بعدی
:)
stay❤ positive:
۳۰ بهمن ۹۶، ۱۸:۰۰

یه لبخند پر رنگ:)


:|
کم کم کمش کن
♕αяαмεsн♕ ...:
۳۰ بهمن ۹۶، ۲۲:۴۱

........... جلل الجالب خخخخخخخ منو اونایی هم که از اول عمرم میشناسن تا حالا گل ندادن


منم اونایی که زیاد میشناسنم گل بهم ندادن غیر بابام
:|
هادی ...:
۱ اسفند ۹۶، ۰۲:۰۲

خرسی چیزی نیست تو کیف
مطمئن باشیم


بخوای عکس میفرستم
:|
اسمان ***:
۱ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۷

اللهم رزقنااا ازای ادمااا:))))


:|
بهترازاینم هست ها
تجدید نظر کن
:دی
Aramam .F:
۱ اسفند ۹۶، ۱۹:۵۴

الانم که انگاری بازه هنوز:)))


:))))
کم کم  داره از شدتش کم میشه
علیرضا امیدیان نسب:
۱ اسفند ۹۶، ۲۲:۳۲

چه گل زیبایی


بله بله
:)
آلاء ...:
۲ اسفند ۹۶، ۰۰:۴۵

یه بارم گفته بودی یکی گفته عاشق شو
رو به مشکوکی ای:)


من اول مشکوک بودم بعد دستو پا دراوردم عصن
:))
shab gard:
۲ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۶

خخخ
ایشالا که بشه


:))
جناب دچار:
۲ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۶

شماره لابد؟!


نه بابا
بیچاره
:|
جناب دچار:
۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۰۵

پس چی؟


هیچی
:|
سربه زیره
جناب دچار:
۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۴

پس چرا تا یک ساعت نیشت باز بود!؟


چون یه ادم غریبه منو تحویل گرفته بود
:|
همین قد بی جنبه
جناب دچار:
۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۳۹

خیر است انشالله :)


میخوام نباشه
:|
عارفه ...:
۲ اسفند ۹۶، ۱۷:۰۶

گل بایدخاص باشه!
بعدشم من تازه یادم افتادتوهنوزبرای من اون اندازه که بایدشفاف سازی نکردی!
زودتند سریع که منتظرم


مهم نبوده که شفاف سازی نکردم خب
:|
هویجوری:):
۲ اسفند ۹۶، ۱۸:۳۹

چه شلوغش میکنید بابا،این مریمی که من میشناسم بی بخار تر ازین حرفاست:))
اونلی سوشال فرند:))


:)))
نات فرند، بیبی!
جاست هی واز فِمِلیلار
آقای m.r:
۲ اسفند ۹۶، ۲۰:۲۴

سلام دنبا میشید اگه میشه دنبالم کنین

میرزا مهدی:
۳ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۳

مریم یاد یه جُک افتادم. یارو میره پیش همسر آینده ش (دوست دخترش) میگه عزیزم خواستم برات گل بخرم دیدم تو خودت گُلی. برات کود خریدم


سلام میرزا
:)
نیستی نمیای 
وقتی هم میایی یاد چه چیزایی میوفتی ها
:)))
میتونیم نتیجه بگیریم من از نظر اون گل نبودم
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">