چرا 5تاادم گنده تو یه خونه یه دونه کلید دارن!

همسایه کناریمون کلیداشونو میذارن بالای در تو یه سوراخ

هیچ عصری هم تا 8شب خونه نیستن

حیف اسلام دستو پامو بسته


جناب دچار:
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۱۴

شرم بنمای :/


باشد
:|
محمد بحری:
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۲۰

ای همون پستی بود که بشارتشو داده بودی؟


نه
اونو هنوز وقت نکردم تایپ کنم
:|
برگ سبز:
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۲۹

اینکه کلیداشونو برداری بذاری یه جای دیگه حالشون جا بیاد رو با دست و پای اسلام بسته هم می تونیا :)


اخ گفتی 
چند بار وسوسه شدم کلیداشونو بردارم و بزنم به درشون تا وقتی میان سکته ناقص بزنن
شایداینجوری مجبور شدن قفل درشونو عوض کنن و چندتا کلید بگیرن
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۱

درود بر تو ای مسلمان
درضمن ریشم روهم نمیزنم


پس لااقل یه جا ریشی براش درست کن تو غذا نره
:|

باران ...:
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۳۶

بنظرم یکبار امتحان کن برو ولی وقتی رفتی دیگه برنگرد :))))))

از ارث محرومت میکنم ببینم بازم هوس رفتن میکنی ؟!:)))
برو بشین سر جات دفعه ی دیگه هم ببینم به این چیزا فکر میکنی من میدونم و تو :|:)))))):دی
دخترای مردم به چه چیزا فکر میکنن ایشون به چی فکر میکنه !؟:|
هعی خدا شکرت !!:))))
مردم دختر دارن ما هم دختر داریم ! :دی :)))


دوس دارم خونشونو ببینم فقط
دخترای مردم به چی فکرمیکنن؟؟
:|
خب دغدغه فکریمه
:))
serek Khatoon:
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۴۷

-___- سارق بالقوه کی بودی؟


:))
ننه بابام
بهارنارنج :):
۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۴۹

خب بازش کن:|


باشه
:|
باران ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۰۳

خب برو خونشون :دی 

امروز با یه کاسه آش ، زنگ‌ِ در خونشون بزن و برو خونشون:)))


+

به همون چیزی که تو فکر نمیکنی فکر میکنند :دی :))
دغدغه ات منو کشت :دی :)))


++
یعنی من عاشق سمیرام که عین همشهریش فکر میکنه :دی :))



سلام


من خودم اش ندارم بخورم بعد برااونا ببرم
:|
بلاخره ما اهل دلیم
:))
هلما ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۰۳

یه بار اذیت کن خواهشا :)


فقط بخاطر تو
:)
حامد سپهر:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۰۸

مطمئن باش چیز دیدنی اون تو نیست وگرنه کلید درو اونجا نمیزاشتن:))


افرین
خیلی باهات موافقم
مهدی صالح پور:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۶

منظورت دزدی ه یا فساد؟! :D


فساد ریسکش بالاست
دزدی بهتره
:|
هلما ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۲۵

باقر هم از این موضوع خبر داره؟؟


نمیدونم
:|
اون زیاد تو فاز همسایه ها نمیره
برگ سبز:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۲۷

اتفاقا فکر خوبیه :)


:)
خوشحالم موافقی
علیرضا امیدیان نسب:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۳۷

خخخخخخخ عجب


:))
هلما ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۴۳

نگو بهش :)


:))
اونقدام خطرناک نیست
:|

حوا ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۰

:|


:)
هلما ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۴

خیالم راحت شد. زن نگرفت؟؟ :)


نه خوشبختانه
هنوز حاضر نشده هیشکیو بدبخت کنه
:))
حوا ...:
۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۸

جدیداً پست‌هات من رو پوکر می‌کنه :|


:|
ناراحت شدم
shab gard:
۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۰۱

خخخخخخخخخخخخ

ادرسشو لطف کنید

ما از اسلام ازادیم خخخخخخخ


به شرطی 70من 30تو
:|
shab gard:
۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۰

یعنی چی 70 تو 30 من


ینی چیز به درد بخوری پیدا کردی 70درصدش ماله من 30درصدش ماله تو
:|
shab gard:
۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۹

خخخخخخخخخ
من قصدم دزدی نبود چیز دیگه نمیخوای
واسه یه کار دیگه
حالا نصف نصف


من قصدم دزدیه
:|
shab gard:
۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۳۷

من قصدم اجاره دادنه


نه دیگه من در این حد خونه خراب کن نبستم
:|
Va hid:
۷ اسفند ۹۶، ۱۲:۰۳

فکر کنم مشکل همه گیره!!

دلتون شاد


کلید بالای در گذاشتن؟!
مام یه مواقعی ازاین کارا میکردیم
ام شهرآشوب:
۷ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۱

ماهم کلید در حالمون روی کولره
اگه وسوسه شدی اینجا هم بیا ! البته تضمین نمیکنم چیزی به درد بخوری پیدا کنی جز همین لپتاپ :|


:))
چون تو از خودمی بیشتر بهم میچسبه
اومدم کاشان یه سر میزنم

yasna sadat:
۷ اسفند ۹۶، ۱۴:۵۱

کیف میده یه بار تو سوراخ در یه زنبور نشسته باشه:)))


یا مثلا سوسک
:)))))
خیلی فکرباحالیه
پشمآلِ پشمآلو:
۷ اسفند ۹۶، ۱۶:۱۹

خوووب گفتی آدرستون کجا بود؟:-"


دستو پای باز کی بودی تو
:))
میرزا مهدی:
۷ اسفند ۹۶، ۱۷:۵۱

آدرستون چی بود دقیقا؟


ینی اسلام دستوپای تورو نبسته؟
:)
چرا مال منو بسته خو
علیـ ــر ضــا:
۷ اسفند ۹۶، ۲۲:۰۵

حیف
مثه یکی از حاجیا شدی
گفت حیف حاجیم وگرنه میدونستم چطور تا کنم !


:)))
میدونی ما دلمون نمیخواد اخلاق گرا باشیم ولی خب مجبوریم باشیم
میرزا مهدی:
۸ اسفند ۹۶، ۰۹:۴۱

اسلام که هیچ خدای اسلام هم دست و پامو نبسته. انداخته گردن خودم تصمیم بگیرم. اگه تصمیمم درست باشه که حالشو میبرم اگه غلط باشه اون دنیا چوب میکنن....... پس دستم بازه. جای چوب هم باز تر. پس تا دلشون میخواد چوب بکنن:)) آدرس بده


:))
نه دیگه
در این صورت خونه خودمونم در خطر میوفته

محمد روشنیان:
۸ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۹

:))


:)
علی ابن الرضا:
۸ اسفند ۹۶، ۱۴:۴۰

خدا بیامرزه پدرو مادر اسلامو ...همسایه فکرشم نمیکرد همچینروزایی اسلام بدردش بخوره (:

حالا اگه یهروز رفتی نیگاه کردی بیا به ما هم بگو تو خونشون چی بود


واقعا
باشد تاایمان بیاورند
:))
عکس میگیرم عصن
Aramam .F:
۸ اسفند ۹۶، ۱۸:۰۷

حیف و صد حیف:)))


:))
علی ابن الرضا:
۹ اسفند ۹۶، ۰۹:۲۲

آره موفق باشید پس


ممونم
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">