از واژه غر بدم میاد

چرا؟واقعا چرا گیاه خوار میشین؟؟؟
مامانم هر وقت اسفناج به خوردمون میده احساس گوسفند بودن بهم دس میده
اینایی که گیاه خوار میشن اگه یه دفه گوشت چرخ کرده خام تجربه کنن از رسالتشون بر میگردن
شما دلت میاد کباب نخوری واقعا؟
منکه دلم نمیاد
تو چرا دیگه واسه یادگیری حریصی؟
چتونه شماها؟؟
عاغا فقط خوااااب
معلمم بهم میگه سرگرمی مورد علاقت چیه ؟میگم جاااست سلیپ
چشاش گرد میشه (چون احتمال داره نتونم مقاومت کنم و ادرس وبلاگمو به معلمم بدم همنیجا بهش سلام میکنم و میگم خیلی دوستدارم  :) کِراتی یا :))
چرا مردم اینجوری شدن؟؟خواهشا منو عصبی نکنین.من تو تاتمیم هیچ قانونی ندارم(همیشه دوس داشتم از این جمله استفاده کنم،احساس خفن بودن بهم دس میده،بحمدالله به لطف یه سری ازدوستان محقق شد)
الان اگه من غر زدم تقصیر سمیراست

بهارنارنج :):
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۰

محقق شد؟:|
الحمدلله
خدایی اوضاعم امروز قاطیه حال جسمیمم خوب نیست هیچیم نخوردم خون به مغزم نمیرسید:))


نشد؟؟
منم هیچیی نخوردم گشنمه
هوس تن ماهی کردم
میبینی چه دخترقانعی هستم؟؟
زمستان ‌‌..:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۰

:))))
یاد اون سخنرانی حمید افتادم که میگفت : اون وقتا که ما معتاد بودیم ولی هنوز حالمون خوب بود از دیگران میپرسیدیم : اهل چی هستی؟ مواد ؟ مشروب ؟ بلانسبت بووووق؟؟! حتی سیگارر هم نمیزنی یعنی؟

تو دلمون میگفتیم اینا خر اومدن دنیا، خر هم میرن از دنیا ! ( بلانسبت البته)


:))
همینه
خر دنیا اومدن خر هم از دنیا میرن
(امیدوارم به جامعه گیاه خواران برنخوره،من با دوست خودم بودم)
هلما ...:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۲:۵۹

من به طور ناجوری تغذیه بی ثبات دارم. :|


نکن خواهر نکن
منو درس عبرتت قرار بده
my life:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۱

منم خوااب اتفاقا ب معلم زبانم هم گفتم منم خخخ


:))
چقد تفاهم
بیا باهم ازدواج کنیم
محمد بحری:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۲۸

گوشت خام؟؟؟؟؟؟


هاع
خیلیم خوشمزه
ناشناس:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۲۸

بدم میاد ازت


ولی من عاااشقتم
:)))
my life:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۳۰

ایا وکیلم:)))


بذار بریم فرانسه بعد
:))
my life:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۳۴

توهم فرانسه؟؟*_* باهم میریم پس:)))


نه نه من مصر
:))
زمستان ‌‌..:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۳۵

و در ادامه فرمود : اتفاقا برعکس بود!!!


و در ادامه پنل را بسته و با برداشتن یک موز میرود که در افق محو شود
my life:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۴۲

نو نو تنکیو:))


:))
تعارف نکن
آیـ ـدا:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۴

حالا گیاه خواری یکی از تصمیمات من در آیندست ولی فعلا نمیتونم گوشت نخورم:|


تورو خدا
:|
آلاء ...:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۵:۲۵

اونام میگن چطور میتونن روغن پالپ دار بخورن و سرطان بگیرن و کبدشون و چرب کنن
خواهر من گیاه خوار و خام خاره خیلی هم باحاله
من که دوست دارم
خیلی سالم زندگی میکنه


ولم کن آلا
مرگ حقه
:|
___ سلوچ:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۷:۰۶

من که گیاهخوارم مشکلیم ندارم با اسفناج


خوبین شما؟
هاتف ..:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۸:۳۱

من خودم نیمه گیاه خوارم.
دکتر ها میگن بدن انسان اصلا برای هضم گوشت ساخته نشده بوده و انسان در اصل یک گیاهخوار بوده اما رشد و نمو و جهش های ژنتیکی باعث شده که انسان گوشت رو هم وارد زندگی اش کنه . ولی هنوز این چرخه کامل نشده و انسان راحت تر سیزیجات رو هضم می کنه تا گوشت .
اما از آنجایی که ما بسیار زیاد به پروتئین نیاز داریم دکتر بنده به من گفته شما می تونی گوشت بخوری مرع بخوری و هر چه دلت خواست . ولی مقدارش رو خیلی کم کن . مثلا سه وعده در هفته مرغ بخور و دو وعده گوشت و ماهی رو ۴ وعده حداقل . من عاشق اسفناجم . و یکی از غذاهای مورد علاقه من کلم بروکلی هست . چه پخته شده و چه خام دوست دارم مزه اش رو .
آدم بخواد می تونه عادت کنه . گرچه خودم مخالف گیاه خواری هستم ولی فکر می کنم که آدم باید مصرف گوشت رو بیاره پایین چون گوشت قرمز زیادیش خیلی ضرر داره.
ولی از کباب هفته هم که نمیشه گذشت (که حیف من ایران نیستم نخوردم تاحالا)


:|
اینکه شد تمام طول هفته گوشت
|:
مث اینکه من خودم گیاه خوارمو خبر ندارم 
khanom ix:
۱۵ اسفند ۹۶، ۱۹:۰۴

واقعا ظرف پر از میوه های رنگارنگ یا بشقاب آلوده به گوشت خونی یه حیون دیگه؟
اگه حقیقت گوشت خواری رو بدونید شما ام ترجیح میدید از صب تا شب فقط اسفناج بخورید (هرچند که گیاهخوارا غذاهایی به شدت خوشمزه تر و باتنوع بیشتری دارن)


چرا اینطوری میگی
:|
گرخیدم عصن
چرا اینقد تصورتون بده از گوشت
فرشته ...:
۱۵ اسفند ۹۶، ۲۱:۴۶

من که همه چیز خوارم اما اسفناج به غیر از تو قرمه سبزی و ماست و اسفناج، دوست ندارم:)
بابا باکلاس:))


عاغا ماست اسفناج خوبه
منم طرفدارشم
حوا ...:
۱۶ اسفند ۹۶، ۰۲:۱۷

اسفناج مزخرف است :|


وسلام
:|
Va hid:
۱۶ اسفند ۹۶، ۱۵:۰۷

خوش به حالتون که اینقدر ساده و صمیمی کنار میاید با زندگیَ!

دلتون شاد


کنار نیام چیکار کنم؟
khanom ix:
۱۶ اسفند ۹۶، ۱۵:۲۰

این تصور اگه به نظرت بده باید بگم که واقعیته
دعوتت میکنم کتاب فواید گیاهخواری از صادق هدایت رو حتما بخونی:)


گیاه خواری اراده قوی میخواد که من ندارم
هدایت همین کارا رو کرد که کارش به خودکشی سید
:))
احادیث نگا کنی کلی حدیث در مورد نخوردن زیاد گوشت و خوردن گوشت مبینی
نی چی ؟ینی تعادل
ینی 7روز هفته غذات گوشت نباشه
اما یک روز دوروز باشه
khanom ix:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۳

بله صحیح ولی چه گوشتی گوشتی که اون موقع بوده کاملن سالم بوده گوشت الان چی والا دو تا مستند راجب وضعیت دامداریا و سلاخ خونه ها ببینی خود به خود دست میکشی از خوردن جدای اینکه گوشتی که الان به خوردتون میدن هیچ ارزش غذایی ای نداره


گوشت خر خیلی هم خوبه،خوشمزست
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">