مامانم

مامانم

مامانمو"ماااانی ،مامان،ننه،مامانی،مادر من یارویاور من "صدا میزنم بسته به موقعیت و شرایطی که توشم یا میخوام به وجود بیارم

زیاد دعوام میکنه زیاد نگرانمه و زیاد برام دعا میکنه

هفته ای یک بار به من یاداوری میکنه :مریم تو دیگه بزرگ شدی!(انگار که یادم میره)

همیشه فکر میکنه قراره شیرگازُ باز بذارم و خودمو همسایه هارو بفرستم هوا

یا وقتی قراره عصر با دوستام برم بیرون، شب معتاد برمیگردم خونه

یا مثلا با معین بخوام برم غذا بخورم قراره گوشت سگ بهم بده

یا وقتی از خیابون رد میشم دوست دارم خودمو بندازم زیر ماشینا

ویا قراره تو مسابقات کاراته  قطع نخاع شم ،4تا دندون جلوم بشکنه و دستم کنده شه

وهمچنین معتقده تمام حقوقمو یا تو کافه ها و رستورانا میخورم و یا روسری و کفش میخرم

من اگه روزی مادر شم حتما شبیه مامانم میشم البته سعی میکنم هیچوقت فکرنکنم بچم زیره ماشینه یا همین الان که سوار ماشین دوسش شد قراره سر چهار راه برن زیر تریلی یا دوستش میخواد بهش گوشت خر بده تا معدشو داغون تر کنه

مامان من همیشه نگرانه،نگران قرص رانیتیدن منه که تموم نشده باشه ،نگران گوشیمه که جاش نذاشته باشم،نگران شام و صبحانه ی  نخورده ی منه،نگران مسابقاتو تصمیمایی که برای ایندم میگیرم و قراره بگیرم

حالا که خواهرمم مامان شده و نگران فکر میکنم شاید خاصیت مامان شدن نگران بودنِ


محمد بحری:
۱۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۱۲

مامان منم همین شکلیه
جدی ننه میگی؟


همه مامانا این شکلین
علاقه عجیبی به این واژه دارم
عصن از وقتی به ننه گفتیم مامان برکت از زندگیا رفته
:))
جناب دچار:
۱۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۱۷

خیلی متن خوبی بود ...
+مامان بشی الاهی


سپاس
مامان بشم اللهی
:)
❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤ :
۱۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۵۱

همه ی مامان ها همینطوری ان :)
یعنی خود خود عشق ان :)))))


:)
اوهوم
عشقای نگران
برگ سبز:
۱۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۵۷

😔


:|
آیـ ـدا:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۰

خاصیت همه ی مامانا نگران بودنشونه:)
^__^


:))
خدا همه ی ننه هارو نگه داره
برگ سبز:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۰

توضیحات بیشتر در پست خودم


تو که همه پستات رمز داره
:|
بهارنارنج :):
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۷

مادر طلا:)
مادر عشق

برای سلامتی همه مادرا صلوات


:))
صلوااااااااات
برگ سبز:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۷

نه این یکی رمز نداره
بعدشم تو رنز خواستی من ندادم؟ :/


من از هیشکی رمز نمیخوام
مگه اینکه خودش بهم بگه
:|
محبوبه شب:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۳۵

ننه؟ ^___^
خدا همه ننه ها رو حفظ کنه : )


:))
همه ننه باباهارو
برگ سبز:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۴۱

منم نمیگم
با خودم میگم کسی که رمز را نمیخواد یعنی مطالبمو دوست نداره که نمیخواد دیگه :/


واه
تو وقتی رمز میذاری ینی دوست نداری همه مطلبتو بخونن
دوس داری یه عده خاص بخونن که خودت میخوای
غیر اینه؟
فرشته ...:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۳

این ویژگی ماماناست که همیشه نگران بچا‌هاشونن.
خدا مادرتو نگه دار برات عزیزم:)
+ منم مامانمو مانی یا مامان صدا میکنم،بعضی وقتها که خیلی صدا کردم و جواب نداده دی هم صداش میکنم،که البته خوشش نمیاد:))


:)))
ممنونم
عععع
توهم مانی میگی
چقد جالب
فکرمیکردم فقط خودم میگم
serek Khatoon:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۰۳

ناااااازی خدا حفظشون کنه برات و تو رو برای ایشون حفظ کنه
نگرانی خاصیت ثابت همه ی ماماناست
دلم خواست پست بذارم واسه روز مادر ^__^


ممنانم
بذار بذار
:))
برگ سبز:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۰۵

نه
من با مجازیها موردی ندارم معمولا
ترسم از لو رفتن در دنیای حقیقیه


اهان خب پس
:|

حامد سپهر:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۵۶

مادرا جنسشون از نگرانیه
خدا همشونو حفظ کنه برامون
روزشون هم مبارک باشه


انشاالله
:)
حوا ...:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۲:۱۰

ننه خیلی خوبه :) ولی خب من همیشه مامان صداش کردم :)


لذتی که تو ننه گفتن هست تو پیتزای مونده تو یخچال نیست
:)
حوا ...:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۲:۱۶

:))


:)
قشنگ
ار کیده:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۹

مامان من خیلی آرومه... خیلی دیرررر نگران میشه و کلا خونسرده
ندیدم تا حالا هول کنه، دست و پاشو گم کنه و .‌‌.. !
مامانا فرق دارن باهم :)


ولی تهش باز مامانن
:)
دخی تهرونی😚😚:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۲:۵۷

زنده باشن:)))))


انشالله
:)
نیــ روانا:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۵

یاد مامان مهران مدیری تو مرد هزارچهره افتادم
مخصوصا قضیه اعتیاد و اینا :دی


:))
روزت مبارک مامان
مستر صفری:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۴:۰۲

سلام مادر آینده، پیشاپیش روزت مبارک.:)
و من هم با مادرم زیاد کلنجار میرم ولی گاهی وقت ها از رفتارم ناراحت میشم:((.
مادررهاااا خیلی مهربونن:).


منم همینشکلیم
ینی اکثرا همین شکلین
:)
yasna sadat:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۴:۵۰

ایشالا یکی هم به خودت بگه ننه لذتشو درک کنی:))


:))
بنظر خودم یه ننه خوبترم تا یه مامان
جناب قدح:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۱

خدا ننه تون رو حفظ کنه ان شاءالله

روزشون مبارک


ممنون
:)
روز ننه شماهم مبارک
آلاء ...:
۱۷ اسفند ۹۶، ۱۸:۵۹

مامان من ریلککککس ترین مامان دنیاست
هیچوقت نگران نمیشه
حتی سعی میکنه شرایط نگرانی هم بوجود نیاره
مثلا از کرج میام شمال زنگ نمیزنه بپرسه رسیدم یا نه
میترسه اگه تو راه مرده باشم نگران شه
میگه اگه زنده باشه خودش زنگ میزنه
همچین ادم باحالیه
من هم دلم میخواد مث مامانم ریلکس باشم


:))))
از این مامانا لطفا
آقای سین:
۱۷ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۰

خدا حفظشون کنه :))


نخند
:)
آقای سر به هوا(o_0):
۱۷ اسفند ۹۶، ۲۰:۳۵

:)


:)
Aramam .F:
۱۷ اسفند ۹۶، ۲۲:۵۷

مادرا همیشه نگرانن...


مثل اینکه ورژن بدون نگرانیشم اومده بیرون
:)
باران ...:
۱۹ اسفند ۹۶، ۱۲:۰۰

اینو همیشه مادرم میگفت :
بذار خودت مادر بشی میفهمی مادر بودن یعنی چی ؟
[ همین چیزای که گفتی :)]

همیشه به مادربزرگام میگفتم ننه :)
به مادرم میگفتم مامان :)


ایشالله مامان شی بفهمی مامان بودن ینی چی
:))

هلما ...:
۱۹ اسفند ۹۶، ۱۷:۳۷

مامان من میگه: خودت مامان شی میفهمی...


خودت مامان شی میفهمی هلما
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">