آدماشو دوس دارم

دوس دارم زود یک شنبه شه

وسیله هامو جمع کنم

و راهی شهری شم که 18سال از زندگیمو اونجا سپری کردم

شهری که یه زمانی ازش متنفر شدم،بعد سعی کردم دلم براش تنگ نشده اما شد ودر اخر فهمیدم هرجاهم که باشم هرچه قد هم که منو از غم اونجا دور کنه بازم دوس دارم  ،ادماش ،خونمون ،خونه خاله ناهید ،خونه دایی مهدی ،نونوایی،مسجد جامع رو بارها مرور کنم

اونجا قد کشیدم اونجا خوندن نوشتن یاد گرفتم اونجا عاشق شدم و خاک اونجاست که عزیزترینهامو در خودش جا داده

درسته هنوزم که وارد شهر میشم غم عالم میاد رو دلم

ولی مثل یه فرزند ناخلف میمونه واسه مادرش که هرچقد هم بد باشه نمیتونه فراموشش کنه و نفرین

96 تموم شد...مثل 95/94 ،97 هم تموم میشه درست مثل همه ی اینا

دوس دارین وقتی 97 داره نفسای اخرشو میکشه چه اتفاقاتی براتون افتاده باشه؟به کدوم ارزوتون رسیده باشین؟

منکه دوس دارم علی داماد شده باشه،باقر ادم شده باشه و همه ی خانوادمو سالم کنارخودم داشته باشه و همینطور سانتافه دیگه واسم بوق نزنه جاش بیاد خواستگاریم ،مسابقات کاراته رو خوب پشت سر گذاشته باشم ، همچنان زبانمو ادامه داده باشم و با عارفه رفته باشم کربلا

:)
یکی که منو عارفه کلی باهاش خاطره داریم نو(جدید) رو میگه نوو

سال نووتونم مبارک

اخر سالی تعریفی ،تشویقی ، تمجیدی، چقد تو خوبی و گلی و پیشنهادی بود پذیراییم

:)


ار کیده:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۰

چقدر تو خوبی و گلی :)
جدی گفتما ؛)
سال نوت میشاپیش مبارک. مسافرت خوش بگذره :)


:))
جدی به خودم گرفتم
ممنون،97خوبی رو تجربه کنی
علیرضا امیدیان نسب:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۲

خخخخخ
والا دوس دارم سالی که میرسه سالی باشه که موفقیتمو می بینم:)
شما نیاز به تشویق ندارین:))))


موفقیتت تو یه ساله؟؟
کوتاه مدته؟
:))

لیمو جیم :
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۹

با ارزوی قشنگترین اتفاقات در سال جدید :-) پیشاپیش سال نو مبارک


ممنانم
یو تو
:))
برگ سبز:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۲

من که مشخصه چه آرزویی دارم


فکر میکنم میتونم حدس بزنم
فرشته ...:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۵

وطن هر چی باشه عزیزه حتی با کلی خاطره‌ی‌ بد،هر چی باشه بازم دلت براش تنگ میشه:)
انشالا ۹۷ سال خیلی خوبی باشه برات؛)

تو خودت قند و نباتی،شکلاتی آبنباتی، عسلی یا که شیرینی که به دل اینجور میشینی؟:))؟


ماچ ور کفتات
:))

هوای باروونی:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۸

ان شاء الله به آرزوهاتون برسین


ممنونم
بهارنارنج :):
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۱

توکه یکشنبه داری میری:|


نمیرم بمیرم که
میام
شنبه میتونیم
عصری میتونیم
علیرضا امیدیان نسب:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۵۲

یعنی تو اون یه سال قدممو محکم بردارم تا موفق تر بشم


بله بله

حوا ...:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۱:۵۳

جلو جلو عیدت مبارک عزیزم :))


سال نوو شماهم موبارک
:)
shab gard:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۲:۰۲

بسی عالی خیلی هم خوب گاهی وقتی خاطرات تلخ خیلی هم شیرینن

خوش بگذره بهتون و به ارزو هاتون برسید


:)
ممنانم
بهارنارنج :):
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۲:۱۶

دلم میخواد امروز میرفتم گلزارشهدا..که نربیم گفت باهاش برم جایی..الان میشه شاید کنسل شه تا دو خبرم میکنه..
خلاصه منم خبرت میکنم این دمه عیدی همه چی پیچ خورده


شَلَقِ
:))
باشه خبرم کن
هاتف ..:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۷

من دوست دارم حال همه خوب باشه
توی وبلاگ می گردم حال آدمای کمی خوبه . همه عصبی ان . یه جوری ان . انگار عقده جای دیگه رو باید اینجا خالی کنن . حالشون خوب نیست .
من ارزو می کنم وقتی ۹۷ داره تموم میشه حال مردم خوب بشه . وقتی به کسی میگی سلام نگه خفه شو . کمی با هم مهربون تر باشیم . کمی هم دیگر رو دوست داشته باشیم . کمی صمیمتمون بیشتر شه و تحمل مون رو بالا ببریم . پدرکشتگی احمقانه رو دور بریزیم و احترام به هم بذاریم و مراقب احساسات هم باشیم . تحقیر نکنیم همدیگر رو و یادمون نره نه کسی از ما پایین تره و ضایع تره و ما از کسی بالاتر و بهتریم .
دست کمک دراز کنیم نه لقد کتک!
آرزو دارم برای مردم مرده و بی احساس ایران کمی عشق جاری بشه
مخصوصا در دنیای اینترنت


ینی الان ما مرده و بی احساسیم؟؟
یه ارزوی محالو با خودت یدک میکشی
حتی اگه همه چی هم خوب باشه باز یه عده ای هستن بنالن بی احساس باشن
میدونی یه جورایی باهامون عجین شده
هاتف ..:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۲:۳۶

حالمون هم بد بود می تونیم مواظب احساسات بقیه باشیم یا نه؟
گفتم هستن خیلی کم که اینطوری نیستند . ولی خیلی از وبلاگها رو دیدم که خیلی بدن! خیلی حال دلشون بده!
برای اونا آرزوی محبت کردم . کمی مواظب احساسات هم باشیم بد نیست .


اوهوم
میدونی منم بعضی وقتا دلم میخواد بیام اینجا از همه ی غصه و غم ها و ناراحتیام بگم
بیام هی بنالم و هی بدبختی هامو برا خودم بزرگ تر ازاون چیزی که هست بکنم
تاالان که خیلی جلوی خودمو گرفتم
دوس ندارم حس بدی انتقال بدم
هاتف ..:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۳

نه نه . منظورم رو بد رسوندم پس. بیا . خال بدتو بگو . منظور من از حال بد این نبود.
منظور من اون عصبانیت ناشی از اتفاقات دیگه است که روی رفتار ما اثر میذاره
شما میای وبلاگ من نظر میدی مودبانه و من تحقیرت می کنم . به شعورت توهین می کنم . طوری رفتار می کنم که انگار مغز نداری. بی ادبی می کنم .
منظور من این بود . خودم رو بالا میگیرم و بقیه رو حقیر می دونم . کسی که چنین دیدی داره مریضه . حالش خوب نیست .حال دلش خوب نیست . انقدر هم حالش بده که نمیشه رفت جلو نجاتش داد چون دایم گاز می گیره و احساسات آدمها رو جریحه دار می کنه.
چندین بار دیدم که خیلی از وبلاگ نویسا با مخاطباشون توی کامنت ها خیلی بد حرف زدن . چندین مورد دیدم پست زدن وبلاگ نویس های دیگه رو بیشعور خطاب کردن . یا توهین های زیرپوستی تحقیر آمیز کردن . اصلا مواظب حال همدیگر نیستن!
از این نظر گفتم حالشون بده و آرزو می کنم حالشون خوب باشه و عشق براشون بباره که این پلیدی درونشون پاک بشه . یکم مهربون تر باشن و مراقبت احساسات بقیه باشند و انقدر مغرور و خودخواه نباشن
یادمون نره شیطان رو فقط غرور شیطان کرد!
یعنی غرور بدترین گناه هاست


خب پس
:|
اره منم دیدم
چندبارهم مورد لطفشون قرار گرفتم

هاتف ..:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۲:۵۱

نمیشه مورد لطف قرار داد . من به چشم مریض نگاهشون می کنم . کسانی که حال دلشون بده . زندگی براشون انقدر سخت و طاقت فرساست و اونقدر تحقیر میشن که میان و این حقارت رو به این فضا میدن . ادا در میارن ولی میزنه بیرون . وقتی دوستانه می گویی بالا چشمت ابروست آن عقده زندگی شخصی را هم وارد این فضا می کنند و ضربه می زنند
من براشون دعا می کنم . چون دوستی کردن صمیمی بودن لذت خیلی بزرگیه . اینکه همه ازت حس خوب بگیرن مگه کم لذتیه که بشه به راحتی ازش گذشت! من که نمی گذرم .
ولی اینها انقدر حالشون بده که براشون مهم نیست . من براشون دعا می کنم .
امیدوارم حال دلشون خوب بشه و سالم بشن . چون راه درست اینه!


چه ذعای خوبی واقعا
کلا حرفایی میزنی که به شدت موافقم

هاتف ..:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۱

نظر لطفته
کلا در و گوهر میریزم (اه اه اه)
بدون شوخی نظر لطفته . امیدوارم حالشون خوب بشه و عشق براشون بباره و این لذت رو تجربه کنن و سیاهی های دلشون تو سال جدید بره و از سال جدید درست بشن.


:)))
منم امیدوارم 

میرزا مهدی:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۶

مریم برای سال جدید آرزو دارم برات و از خ دا میخوام که آرزومو برآورده کنه و تو هم چون باقر..... :دی


ادم شم؟؟؟نه نه امکان نداره
:))
اینو از من نخواه
Neo Ted:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۹

عرضی نیست. کِی وبِتو میبندی؟

:))))


به کوری چشم دشمنان اسلام حالا حالاها هستم تا ریشه دشمنامو بخشکونم
:)))
آیـ ـدا:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۹

چقدر تو خوبی گلی عزیز (بسه؟) :دی

عید شمام مبارک عزیزم:) با کلی حال خوب:)


اره .برای امسال بسه :))
جناب دچار:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۴:۲۲

مریم یکی از بهترین ها بودی توی 96
از نظر جذاب نوشتنه همون چیزایی که گفتم :)))

97 خوبی داشته باشی :/


مرسی مرسی
:)
مزخرفات؟

هلما ...:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۱

نظرت درمورد وقف جسد بعد از مرگ برا تشریح چیه؟؟


مساعده
:|
حالا چرا اینقد .خشن؟؟
جناب دچار:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۵:۲۸

نه من یه کلمه ی دیگه گفته بودم!


خزعبلات؟؟؟
جناب دچار:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۵:۵۱

نه اینم نبود :)
چرا یادم نمیاد!!


پرتو پلا؟؟؟؟
میرزا مهدی:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۶:۳۸

از تو نخواستم :))))))))))))))))))))))))))))) از خدا خواستم..:)))


هار هار هار
:\
من تماما مقاومت میکنم
مستر صفری:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۷:۴۶

:)
عیدتون پیشاپیش مبارک:)
و سال ۹۷ یکم به هدفم نزدیکتر بشم:)
و دیگه فکر عاشقی تا ۸ سال دیکه نیاد تو سرم:)


بنظرم اصلا ادم نباید عاشق شه
ولله
از کارو زندگی میوفته ادم
جناب دچار:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۷:۵۰

نه بیا توی وبم خودت پیداش کن :)


خستم
خودت پیدا کن بهم خبر بده
:|
پشمآلِ پشمآلو:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۸:۴۸

من امیدوارم سال جدید اون چنتا اتفاق مهم زندگیم که دنبالشم اتفاق بیفتن
توام دختر خوبی بودی افرین بت یدونه ستاره میدم بچسبونی دفتر مشخت:دی .. ایشالا ۹۷ ـم یه سالی باشه برات که کلی لبت از اتفاقای خوبش خندون باشه


یه دونه فقط؟؟؟
ایشاالله
:)
عارفه ...:
۲۴ اسفند ۹۶، ۱۹:۰۸

عاشقی که خیلی خوبه
ازکاروزندگی هم نمیندازه
این دوست داشتنای الکیه که ازکاروزندگی میندازه
راستی
گلب💛


:\
مٍندازه عاغا مِندازه


ماچ ور کفتات :)
پشمآلِ پشمآلو:
۲۴ اسفند ۹۶، ۲۲:۲۱

یدونس ولی نمونس:دی


:)))
serek Khatoon:
۲۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۷

ای جانم چه فرزند ناخلف با احساسی^__^
چقدر خوبه آدم اصالتش به یه شهری غیر از تهران برگرده، حس دوست داشتنیه هویت داشتن...
از تمام آرزوهات آدم شدن باقر تو حلقم :)))))))))
سال نوو پیشاپیش موبارک


:))
چیکارکنم دیگه 
نمکدون که نمیتونم بشکنم

Aramam .F:
۲۵ اسفند ۹۶، ۲۰:۵۵

تو که حرف نداری مریمیییییی:)))
عالییییی پرفکت بیست:)
خدا نگهت داره واسمون:)
عیدتم پیشاپیش مبارک عزیز❤


:))))
به دلم نشست هاااا
معلوم میشه از دلت اومده بود

اسمان ***:
۲۶ اسفند ۹۶، ۰۰:۲۷

اخ مریم دختر تو چه قدر گلی ، چه قدر خوبی ،اصن عشقی عشق:))
حق مطلب ادا شد یا ادامه بدم برات؟!:/😂😂😂


نه نه کافیه
دوز خودشبفتگیم دیگه زیادی داره میره بالا
:)
کنت مونت کریستو:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۰:۰۶

خدایا من گفتم فقط نوشته آدماشو دوس دارم و ۳۲تا نظر خورده:/


:))))
دیگه اینقد محبوبیت ندارم
جناب دچار:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۹

نمیرسم
شرمنده


فکرکنم بی خود بود
|:
جناب دچار:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۰:۴۱

نمی دونم :)


ماهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">