اخرین پست بی خودمو تقدیم میکنم !

بچه ها من آمادم بگین بیاد

:)

همگی باهم و یک صدا :

هار هار هار

جناب قدح:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۷

سلام مریــــ ـــــم بانو :)

عیدتون مبارک ان شاءالله


سلااام
:)
سال نووِ شماهم مبارک
بهارنارنج :):
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۱

چی شد الان؟:|


تو اروم باش
چیز خاصی نشده
:))
واران ...:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۲

سلام :)
خدایا سر سال تحویل اینو تو اولویت اولِ اول بذار 🙏 :))))


+

پیشاپیش عیدت مبارک 🌹🌸
امیدوارم سال جدید این هارهار به هههه هههه تغییر پیدا کنه :))


الهی آمیننننن
:))
 سال نووِ شومام مبارک
زهرا:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۶

کیو


۹۷ دیگه
:))
زهرا:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۹

همه باهم و یک صدا
مسقره


:)))))
آقای سر به هوا :):
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۲۰

پست های بیخودت دوبرابر پست های نکته اخلاقی داره
از ساعت پست گذاشتنت قشنگ مشخصه با تا لنگ ظهر خوابیدن راحتی:)


:))
به جان حسن روحانی تا ۱۰بیشتر نخوابیدم
حوا ...:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۲۰

:/


:))
♕αяαмεsн♕ ...:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۲۷

؟!؟!؟


:|
وات؟!
Neo Ted:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۳:۴۲

مرزهای بی نمکی و خز زدگی و داغانی رو سال به سال جابجا خواهی کرد! 96 که رکوردهای جدیدی بجا گذاشتی! :|


این اسمش خلاقیت نیست چیه پس!
:))))))))
میرم که تو۹۷ بیاد ماندنی شم
اسمارتیز :):
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۴:۰۲

هار هار هار دیییی:


:)
افرین
احسان ..:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۴:۲۶

حالا چرا هار هار هار؟؟؟


خب تو دوس دای هه هه هه برو
:))
علیرضا امیدیان نسب:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۴

خخخ:))


:)))))
serek Khatoon:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۵:۱۲

بهش میگیم ^__^
سال نو مبارک


ممنونم :)))
ماچ ،ماچ یادت نره
فرشته ...:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۵:۳۷

سعی میکنم بخندم:)))
عیدت مبارک عزیزم، انشالا سال خیلی خوبی داشته باشی و امسال توش عروس بشی:))


من خودم خیلی خندیدم
واقعا خنده نداشت
:|
دیگه به ماشین خودمون تکیه بدیم
:)))
حـرافـ ...:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۶:۴۸

:)))

سال خوبی داشته باشین ان شاءالله


ممنونم
همچنین شما
ناشناس:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۸:۲۷

میگما
چت شده؟؟؟


خوشی زده زیر دلم
ناشناس:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۸:۴۵

خدارو شکر از فاز شکست در اومدین


شکست عشقی؟؟
:)))
اخرین باری که شکست عشقی خوردم ۱۶سالم بود
آقای m.r:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۸:۴۵

این ناشناس کیه؟؟؟


:|
آقای m.r:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۸:۵۸

پس شکست خوردی
تازه یکی هم نبوده چون گفتی اخرین بار
خوبه
به اعتراف ادامه بده


:|
گیر دادی ها
ناشناس:
۲۹ اسفند ۹۶، ۱۸:۵۹

پس بیشتر از یه بارم بوده!!!
اعتراف کن
به اعترافت ادامه بده


من فقط در حضور وکیلم صحبت میکنم
:))
نیــ روانا:
۲۹ اسفند ۹۶، ۲۲:۴۸

عیدت مبارک مریم جانم
سال خیلی خوبی داشته باشی
پر از پول و خواب و یک عدد نیمه گمشده درست حسابی که به پیدا شدنش بیارزه


ممنونم عزیزم :)
سال نو شماهم مبارک
امیدوارم سال خوبی برات باشه
هاتف ..:
۲۹ اسفند ۹۶، ۲۲:۵۱

سال نو مبارک :)


همچنین شمااا :)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۲۹ اسفند ۹۶، ۲۳:۱۲

سال نوتون مبارررک :))


سال نو شمااااااهم موووووبارک :))))

yasna sadat:
۲۹ اسفند ۹۶، ۲۳:۵۹

عیددت مبااارک


سال نوو شماهم موووبارککک :)))
عارفه ...:
۱ خرداد ۹۷، ۰۱:۳۰

آقاوکیلت منم
بیابه خودم بگوببینم فرزندم
!
۱۶سالگی؟ازکی خوردی آخه؟
دقت کردم زمان هایی که کرمان نیستم به مراتب فعال تری دخترم


فضا رو امن تر میبینم برای جولان دادن
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">