بابام

_حاجی آباد ،حاجی آباد

پیاده با نیشخند روشو میگردونه

و من ته دلم یه جوری میشه از مهربونی راننده اتوبوس و از خودخواهی زن

اتوبوس زیاد سوار شدم ،راننده اتوبوس زیاد دیدم و با چندتاشونم خاطره دارم

مهربون ترینشون راننده الهیست .هر وقت خونه خواهرم میرم میبینمش.معمولا دوتاهستن.یکیشون لاغر و محترم ،آروم 

و 

 اون یکی توپر مهربون

تمام طول مدتی که از جلوی ۲۰متری نادر به سمت آزادی حرکت میکنه،هرپیاده ای که میبینه سرشو به سمت در خم میکنه و داد میزنه قائم اباد ،حاجی آباد

نکه راننده قائم آباد باشه اما روزایی که راننده حاجی آباد نیست مسافرای حاجی آباد و قائم آباد روهم سوار میکنه و همش استرس جاگذاشتن مسافرا رو داره که مبادا جا بمونن.انگار مثل بچه هاش میمونیم براش

بابای منم همین شکلیه.همش نگرانِ.نگرانِ که مبادا شام نخوریم  نگرانِ که لباس گرم نپوشیم نگرانِ که مریض شیم

واسه همه دخترا باباهاشون مهربون و درجه یکن.

و همینطور واسه من و خواهرم

منو فاطمه ۸سال فاصله سنی داریم اما باهم کلی رفیقیم و کلی حرف مشترک داریم.خنده هامون بلنده .نوجوون که بودم خیلی جوون که بود وقتی با مامانم بیرون میرفتیم عین این دختر تِرتِروهای دهه ۸۰ میشدیم.مامانم هی حرص میخورد تا برمیگشتیم خونه به بابام میگفت این ۲تا ابرو منو بردن،همش میخندن،بلند میخندن،سبکن

بابامم هر سری برمیگشت میگفت فاطمه مریم دفه بعد که خواستین برین بیرون سنگای تو باغچه رو بریزین تو جیباتون تا سنگین شین! و دوباره این منو فاطمه و مامان بودیم که ترترمیکردیم

بابام پایه ساندویچ خوردنو پیتزا درست کردن و پفک خوردن منه.تااین سن بیشترین امار پفکای خورده شدم با بابام بوده

میدونه من عاشق کشک،تلفم و برام میخره.

اولین الوچه ها و طاقوهای رسیده باغ تو جیب بابام به مقصد دختراشه

بابام هی به منو فاطمه مراقبت از سلامتیمونو گوش زد میکنه

بابام برعکس مامانم به خنگ بازیا و داستانای مهیج من میخنده

مسابقات کاراتم برای بابام مهمه یک ماه پیش وقتی بهش گفتم سوم شدم بااینکه نمیخواست به روی خودش بیاره اما نتونست جلوی خوشحالیشو بگیره و با هیجان کامل به تعریف مبارزم گوش داد.حکم سومم با برق نگاه بابام بیشتر بهم چسبید

مث همه مامان و باباها هی بهم یاداوری میکنه پولمو خراب نکنم و آشغال نخورم

من عاشق دستپخت بابامم

عاشق اشکنه و سیب و تخمرغ های بابام

من عاشق همه ی بابامم

serek Khatoon:
۶ فروردين ۹۷، ۱۰:۱۳

ای جانم خدا برات حفظ شون کنه *__*


ممنونم :)
ایشاالله
نیوزا:
۶ فروردين ۹۷، ۱۰:۳۷

بابا و دیگر هیچ


:)))
همینه
بهارنارنج :):
۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۰۳

خب حالا:دی😜😜😜


خدا همه پدرارو حفظ کنه:)


:))
دیگه دیگه


علیرضا امیدیان نسب:
۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۰۴

خدا بابات رو برات حفظ کنه


ممنونم

علیرضا امیدیان نسب:
۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۰۴

خدا بابات رو برات حفظ کنه


خدا به همه باباها عمر باعزت بده
جناب قدح:
۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۰۹

درود بر همه باباهای خوب

و درود بر دختران بابایی ...


:))
درود به روت
احسان ..:
۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۵۲

سلام
خدا باباتونو براتون نگه داره


 سلام
ممنونم
ار کیده:
۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۵۶

دلم برای بابام تنگ شده ... ^-^
دیدمش کلی میبوسمش :)


ماچای تف دار خیلی بیشتر حال میده
:))
ار کیده:
۶ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۵

واییی نه
بابای من خیلی نازنازیه... از این بوسا نمیشه کرد :))


خب تو ناز نازی نشو
بوس سوسول بازیه
فقط ماچ اونم آبدر
:))
آلاء ...:
۶ فروردين ۹۷، ۱۵:۰۹

چی چی شد
از آزادی و قائم آباد و چیپس و پفک
پست های احساسیتم طنزه:)
خدا پدرت و حفظ کنه گلم


:))
خودمم نفهمیدم چی شد
قربانت 

حامد سپهر:
۷ فروردين ۹۷، ۰۰:۲۴

خوشبحالتون قدرشو بدونین خدا حفظشون کنه براتون


ممنونم
خدا پدرتونو رحمت کنه و مامانتونو واستون نگه داره
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۰۱:۴۲

خدا حفظ بکند هم پدر را و هم آن راننده ها را
من فکر می کنم خودم با بچه هام اینطوری باشم . پایه خور پفک باشم و یواشکی برم پفک هاشون رو از اتاقشون بدزدم :|
من پفک و پیتزا و اینطور چیزها خیلی دوست دارم . کلا کی هست که به خوردن نه بگه؟
ولی خب اینا یه چیز دیگه ان . اینطوری خیلی خوبه . ولی خب خودم از بچه گی پدرم خیلی میونه ای با هله هوله نداشت و همش پفک در خونه ما حکم شیشه و کوکایین رو داشت .
یه بار حتی توی تعقیب و گریز افتادم من با نایلون پفک ها و پذر با ماشین که به من رسید و پفک ها ضبط گردید . و بعد فرمودند که یعنی واقعا خجالت نمی کشی سنت رفته بالا من هم سن تو بودم تورو داشتم بعد با این هیکل نایلون پفک رو هوا می چرخونی میری خونه
سرخورده شدیم . ولی من با بچه هام پفک خوری می کنم حسابی . زندگی کوتاه . بهتره شاد و کام شیرین زندگی کنیم ولی کم تا اینکه صد سال سالم زندگی کنیم و کرفس بخوریم فقط :|


:)))))))))))
خدایا چقد خندیدم
خیلی بابای باحالی داری
مامان من دقیقا این شکلیه
r:
۷ فروردين ۹۷، ۱۰:۵۴


سلام
دوستان وبلاگ نویس عزیزم
هدف از ساخت این کانال سریع تر اطلاع رسانی کردن آپ شدن مطالب دوستان وبلاگ نویس هست
و فقط کافیست آدرس وبلاگ خودتون رو با عنوان پست جدیدتون بفرستید تا در کانال قرار داده بشه و دوستان بتونن راحت تر و سریع تر پست شمارو بخونن
ممنون از توجه تون🌸
توی کانال جوین بشین و از مطالب وبلاگ بقیه راحتر و سریعتر باخبر بشید
و سریعتر دوستانتون از اپ کردن پست هاتون باخبر کنید...

@weblog97

https://t.me/joinchat/AAAAAFGcE8n_3-2AO-P9wg

هلما ...:
۷ فروردين ۹۷، ۱۳:۴۱

فقط اونجاش که از مسابقات جهانی ای المپیکی جایی با مدال برمیگردی و مثلا جواد خیابانی از خونواده ات و بخصوص بابات میپرسه و تو اینا رو باز مو به مو بهش میگی و اون گریه میکنه :)
بابا یه موجود خیلی خاص و عالی برا دخترشه هرچند مثل بابای من حتی بلد نباشه زیر اجاق گاز رو روشن کنه و تخم مرغ درست کنه.


کاراته المپیک نداره
:))))))
وای بابای من غذا درست میکنه.عااااالی هاااا
با وسواس ،تمییییز،مرحله به مرحله

Felfeli Ai:
۷ فروردين ۹۷، ۱۴:۴۵

اوهههههه


اخخخخخخ



واححححححححححححح


واحخخخخخخخخ


دنبال شدی وب خوشگل منو هم دنبال کن مریمی


ینی تااین اندازه
|:
Felfeli Ai:
۷ فروردين ۹۷، ۱۴:۵۲

مریمی

عیدت مبارک

دنبال کن

اگه دنبال نکردی عیدت نامبارک


خخخخ


:)))))
خیلی خوب بود
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۷:۲۳

خوشحالم خنده بهت دادم
ولی این داستان کاملا حقیقت داره ..
دیدم از پشت بابام داره میاد یه کم سرعت و زیاد کردم گازشو گرفت اومدم بدونم رسید گرفت منو . پفکا رو ضبط کرد .. یه نایلون پفک و شکلات و.. بود ...
صد درصد واقعی بود هر چیزی که گفتم . خونه ما هنوزم که هنوزه پفک و.. جرم محسوب میشه و نباید پدر متوجه بشه


:))))))
چه بابای باحالی داری
ماچش کن
خب چیکار میکنی وقتی هوس پفک میکنی؟
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۷:۳۷

معتادا مواد لازم میشن چه کار می کنن؟
خانواده ما هم وقتی پدر نیست همه جمع میشیم یه گوشه پفک می کشیم ...
همش پنهانی و یواشکی
پدر من خیلی به سلامتی اهمیت میده و مخالف شدید فست فود و پیتزا و پفک و نوشابه و پاستیل و..
یه بار که داد زد بابا تو خونه پرتغال است چرا میرین آبمیوه اسانس سمی پرتغال می خرین آخه
همینو آبشو بگیرین خب :|
کلا یواشکی میریم تو اتاق پفک می کشیم :|
هنوزم من عقده پفک دارم می خرم می خورم ولی پفک های اینجا مزه ایران رو نمیده
مخصوصا که من اصلا معتاد شدید پفک نمکی مینو هستم .. تنها محصول ملی و ایرانی که کره ماه هم برم باز ازش حمایت می کنم!


ادرس بفرست واست پست کنم یه کارتن پفک نمکی
:)))
خیلی موضوع خوبیه برا نوشتن
بنویس در موردش
:))))))))
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۷:۴۵

در مورد پفک خوردن؟
دیگه اینجا داستان رو لو دادم دیگه .
آخ آخ اگه بشه چی میشه ......
هزینه پستش گرونه وگرنه بدون شک آدرس رو می دادم .
من خیلی هله هوله دوست دارم . خیلی خیلی خیلی خیلی


 همچون خواننده ای نداره اینجا


ایشالله داشتم میومدم اونور برات میارم
:)))
بانوی شرقی:
۷ فروردين ۹۷، ۱۸:۱۴

خدا حفظشون کنه
دوست داشتی به وبم سر بزن


ممنونم
چشم چشم
:)
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۸:۲۶

حتما . با کمال میل :))


:))
دعاکن زودتر بیام
بخاطر پفک
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۸:۲۶

تو وبلاگم اگر بری قسمت مهمونم کن متوجه میشی چه آدم شکمو و درب داغونی هستم کلا :))))))


:)))
واجب شد برم
البته منم دس کمی از تو ندارم
تاحالا کسی مهمونت کرده؟
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۸:۳۳

جواب جفتشو اینجا میدم
من شرایطش رو ندارم ولی به محض اینکه شرایطش پیش اومد یه دعوت نامه می دم با دو کارتن پفک پاشو بیا اینجا با هم بخوریم :)
من خیلی علاقه مند به تنقلات و هله هوله و... ایضا دست پخت خودم هستم
اممم یک نفر اونم بهش عیدی دادم عوض بدل کرد . البته نمیشه گفت عوض بدل اونم منو مهمون کرد :)
ولی تا حالا کسی مهمونم نکرده توی وبلاگم :)
ولی ایده قشنگیه . دلگرمیه . کاش همه داشتن توی وبلاگشون


منتظرم هااااا
:)))))
برای تو ایده قشنگیه ممکنه برای کسی که میخواد مهمون کنه اصلااا ایده خوبی نباشه
:دی
نرخاش چقد خوب بود ولی ها

هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۸:۴۸

نصف نصف کردم . چون اینجا پفک ۱۲ هزار تومنه . نمی تونم بگم مخاطب کل پول پفک منو تو بده . ولی خب یه قسمتی شو نمادین مهمونم می کنه :))


۱۲هزاااااار تمننننننننن؟؟؟؟؟؟؟
عاغا همین ایران خیلیییی هم خوبه
:)))
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۷، ۱۹:۰۱

بلی دوازده هزار تومن .
نمیشد بزنم قیمت پفک رو ۱۲ هزار تومن . زدم ۲ هزار تومن مثلا . نمادیه .و لی اگر مهمونم کنن خب میرم می خرم واقعا


چقد وحشتناک
:|
شاید اومدم اونور و زدم تو کار پفک
:))
الف سین:
۸ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۳

خدا حفظشون کنه :)


ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">