نزنین تو ذوق آدما

بهش گفتم آسدمَندلی سلااااااام

خب به واقع میتونم بگم جز محدود مواردی بود که با صدای بلند و خیلی شادوشنگول سلام میکردم

گفت سلامُ زهرمار 

:|

خب اون لحظه نمیدونستم باید چیکار کنم

گفتم حالا یه روز اومدیم بیرون،ناراحت نباشین

بعد بااینکه داشتم از تشنگی میمردم و به شیشه ی سبز رنگ پر از آب یخخخخخخ تو جعبه عقب ماشینشون فکر میکردم

راهمو کج کردمو رفتم طرف ماشینمون و اصلا یادم رفت زیر اون آفتاب وحشتناک برای چی ۱۰۰متر پیاده دوییده بودم

زن پسرخالم گفت مریم مگه آب نمیخواستی

گفتم نه 

درسته نیم ساعت بعدش کلی باهم گفتیم و خندیدم

اما همون ۲ثانیه کافی بود تا گند بزنه به تمام روزی که تصمیم گرفته بودم نذارم هیچی ناراحتم کنه 

من تصمیم گرفته بودم آسدمندلی و مامانم که تصمیم نگرفته بودن

البته من قوی تر از این حرفام

میخوام بگم جلوی دهنتونو بگیرین و اگه خودتون از یه موضوعی ناراحت بودین گند نزنین به حال خوب بقیه

واضح تر از این نمیتونستم بگم

پ.ن:سمیرا ،اون پسرخاله ای که گفتم ۴سال ندیده بودم.الان خونمونه

مث گوریل شده 

اگه تو خیابون میدیدمش نمیشناختمش

:|

چرا اینجورین واقعا؟



shab gard:
۸ فروردين ۹۷، ۲۰:۵۶

اشکال نداره پیش میاد :(


اره بابا،اشکال نداره پیره
:|
فرشته ...:
۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۱۴

بعضی ها اصلا کارشون تو ذوق زدنه:( من دقیقا روزی که حالم خوبه همه بی‌حوصله‌ان و میزنن تو ذوقم، هرگاه حال و حوصله‌ی خودمم ندارم همه سر حالن و هی سر به سر من میذارن:||
یعنی گرفتاری شدما.
+چکاره بنده‌ی خدا داری خب، مدلش اینجوریه حتما:))


اره دیدی؟؟
چرا واقعا
:|
امشب افتادم رو خط چرا واقعا
:))

برگ سبز:
۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۲۶

بابا من پسری از اونها رو یک سال ندیدم
وقتی دیدمش یهو دراز شده بود
.
.
.
شیشه آبشون بخوره تو سرشون اصلا!


این عرضی رشد کرده بود
:))))
افزایش بازدید:
۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۳۲

وقت معتبر شدن وب سایت شماست .
پیشنهاد می کنم با پکیج های سامانه شیک رنک رنکینگ سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

1- سفارش پکیج ورودی گوگل
https://www.chicrank.com/google.php

2- پکیج خرید بک لینک فالو با کیفیت و ارزان
https://www.chicrank.com/backlink.php

3- پکیج خرید بک لینک دائمی edu و gov
https://www.chicrank.com/backlinks-edu-gov.php


5- پکیج خرید رپورتاژ آگهی در 28 سایت



و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..

سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن

عارفه ...:
۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۳۶

باباآسدمندلی کلااخلاقش اینجوریه
بعدشم توهنوزبعدازبیست وچهارسال به مامانت عادت نکردی؟
زشته دیگه عادت کن خو


عارفه چرا ۲سال به سن من اضافه میکنی؟؟؟خوبه منم ب تو بگم ۲۵سالته؟؟

عارفه ...:
۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۳۷

بعدشم‌شیخ گنده شده؟جدی؟
کدورتاروکنارگذاشتین؟
بایدتازش می کردین خوب


عارفه
حسین میگم
شیخ که همش میبینم
:|
ح. شریفی:
۸ فروردين ۹۷، ۲۱:۵۷

از این موارد هست، طرف از یه جای دیگه داغونه سر یکی دیگه خالی میکنه


لطفا نباشه خو
:|
عارفه ...:
۸ فروردين ۹۷، ۲۲:۰۷

حسین اونجاس؟مصطفی هم؟


یس
:|
این چرا اینقد تغییر کرده؟؟؟
ار کیده:
۸ فروردين ۹۷، ۲۳:۰۴

خیلی بده... :/


اوهوم
:|
بهارنارنج :):
۹ فروردين ۹۷، ۰۰:۳۷

مریم چرا توام مثه من پسرای هیکل فامیلتونو گوریل صدا میکنی؟:|

لپالبته اونی من صداش میکنم ازش بدم میاد،گوریل برازندشه

خب اصل هنرش اینه نزاری این رفتارا روز خوبتو بهم بریزه


خب گوریل برازندشونه
درمواردی گولاخ هم میگم
:))))))

نیــ روانا:
۹ فروردين ۹۷، ۰۰:۴۲

اسد مندلی؟؟
اسمش واقعا همینه؟
بعد اسپلش دقیقا چجوریه؟؟
من فعلا درگیر اسمم
اگر نه که نفسسسسسسس کشششششششششش
کی جرات کرده به آبجی مریم ما بالاتر از گل بگه وااااا


:)))))))))
آسِد مندلی
علامت اختصاری آقا سید محمدعلی

همه تو فامیلشون یه آسدمندلی دارن
چطو شما ندارین
:دی
my life:
۹ فروردين ۹۷، ۰۱:۲۵

میتونن ب راحتی کل روز خوب رو نابود کنن:/


دقیقا
:|

حامد سپهر:
۹ فروردين ۹۷، ۰۲:۰۲

آسدمندلی دقت کن:)))


بی ادبی رو رها کن
:))))
آقای m.r:
۹ فروردين ۹۷، ۰۲:۴۱

حالا من کاری به گوریل و این یارو آکرومگالی و بطری آب و اینا ندارم
آسدمندلی ؟؟؟
آ سید راحت تر نیست
یا حتی سید


چرا به خودتون سخت میگیرین؟؟؟


:)))))))))))
 میدونی ما سید زیاد داریم
مجبوریم یه جوری صداشون بزنیم قاطی نشن

هلما ...:
۹ فروردين ۹۷، ۰۳:۴۳

آسدمندلی؟؟!!
اسمه؟؟


علامت اختصاریه
:)))))
مستر صفری:
۹ فروردين ۹۷، ۱۱:۱۲

خوب ایشون اشتباه کردن ولی شما هم اشتباه کردین به اسم مخفف صداش کنین:(
و کسی این شکلی من رو صدا کنه، هر چه دید، از چشم خودش دید.


بابا کل یه شهر ایشونو به این اسم صدا میزنن
:|
به من چه
میدونی به مروز زمان این شکلی شده
)))))
محمد سبحانی:
۹ فروردين ۹۷، ۱۳:۵۵

میشه بهش بگی چه خورده عرضی رشد کرده.
وزنم خیلی پایینه
سانتافه رو از دست دادی، خانواده هم از دستت ناراحتن. فکر کنم دیگه امیدی بهت نیست :)
البته حس می کنم این فرد از دستت ناراحت بود. تو هم از همون اول چیزی دادی بهش که بهت حمله کنه.


متاسفانه فکرمیکنم تا چند ساله دیگه نبینمش
باید زودتر میگفتی
:|
نه بابا،کلا آن فرد از همه در هر شرایطی ناراحته

yasna sadat:
۹ فروردين ۹۷، ۱۴:۵۳

بعضیا بوجود اومدن که فقط,ضد حال بزنن به حال آدم


واقعا خوبه که در برابر این حرفا قوی باشی..:)


ادم باحالیه ها
چه بسا دوسشم دارم
اما بی ادبه
:|
هاتف ..:
۹ فروردين ۹۷، ۱۵:۳۹

گوریل به لحاظ مو؟
یا به لحاظ قیافه؟
من که کلا از رفت آمد با فامیل خوشم نیامده و نمیاد .
ولی این حرفت درسته که نباید حال بقیه رو خراب کنیم ولی چه فایده . کی گوش میده!


به لحاظ هیکل
:)))))
ولی من رفت آمدو دوس دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">