نهنگ زبون نفهم

عارفه پرسید اگه دست خودت بود دوست داشتی چه شکلی خلق شی؟
اون لحظه هیچ جوابی نداشتم بهش بدم
نمیدونستم باید همین مریمُ انتخاب کنم
یا آدم هایی که کیفیت زندگیشون اینقد منو تحت تاثیر قرار داده بود تا دلم میخواست جای اونا باشم یا شرایط اونارو داشته باشه
یا نه
اصلا یه پرنده بودم
نه لاشخور و کفتر
کلاغ، قناری،کرکس،لک لک ،عقاب،طوطیشم فرقی نداره برام
اگه یه پرنده بودم دیگه آرزو نداشتم
آزاد پرواز میکردم،هرجا دلم میخواست میرفتم
دیگه قطعا مامانمم گیر بهم نمیداد
البته ممکن بود مثلا هی بهم بگه با پسرِکلاغ همسایه نپر
یا دختر کرکس خانوم مورد داره سعی کن زیاد دوروبرش نپری
بلاخره مامانن دیگه،باید گیراشونو بدن
یه مدت به ماهی بودن تو دل اقیانوس فکر میکردم
خیلی سعی کردم ترس از دریامو تو ماهی شدنم از بین ببرم
اما خب نشد و بی خیالش شدم
قبول کنین اقیانوس خوفناکه و بلعیده شدن توسط یه نهنگ زبون نفهم غول پیکر خوفناکتر
بعد از اون تصمیم گرفتم گزینه اسب شدنمو تقدیم خدا کنم تا باهاش موافقت کنه
یه اسب مشکی وحشی
با یالای بلند مشکی تر
تو یه دشت پر از گل یاس
میدوییدمو شیهه میکشیدم
شبو روز
دیگه دغدغه ی اینکه به من ریکوئست نداد و آینده و باقر و خونواده و ارشد نداشتم
اخ که اگه اسب بودم چقد حالم خوب بود
سعی میکردم همیشه وحشی بمونمو رام هیشکی نشم
حالا نمیدونم خدا با گزینه اسب شدنم موافقت میکرد یا نه
اما امیدوار بودم منو آزادِ آزاد خلق کنه
حتی اگه یه ماهی تو دل اقیانوس میشدم که سرنوشت به سمت معده ی بو گندوی یه نهنگ یا اختاپوس میبردتش

شما انتخابتون چی بود؟!

جناب قدح:
۹ فروردين ۹۷، ۱۵:۰۶

!!!

مریم یا اسب سرکش بیان مسأله اینست ...


:)))))
بابه
پشمآلِ پشمآلو:
۹ فروردين ۹۷، ۱۵:۱۹

خو تو دریا چرا همو نهنگه نمیشدی؟:دی
من دوس داشتم از خانواده گربه سانان باشم .. مثن یوزپلنگی چیزی .. بدنشو موقع حرکت ببین چقد قشنگ و با ظرافته .. قدرت و چابکی و تیزبینیم داره در کنارش:غبطه


:))))
خب نهنگ دوست ندارم
چیه؟گنده!پف کرده!گولاخ
همچی کوچولو موچولو دوس دارم
اونوخت تو یوزپلنگ با ظرافت بشی من نهنگ چاق زبون نفهم؟؟

فرشته ...:
۹ فروردين ۹۷، ۱۵:۲۶

اسب هم بودی از کجا معلوم تو دشت بودی؟ آزاد و رها بودی؟شاید اسیر دست آدما بودی:(
منم گاهی به پرنده بودن فکر میکنم، پرواز و اوج گرفتن رو دوست دارم،فکر کنم اون بالا حالم بهتر بود، تو آسمون زندگی قشنگ‌تر بود.
ولی خب بازم کی میدونه؟شاید اسیر قفس یه نفر می‌شدم:((


خب ورژن آزادشو انتخاب میکردم
وحشی هم میموندم
:)
خب میتونستی کرکس باشی که اسیر کسی نشی
البته ممکن بود در اون صورت بازم اسیر باغوحش شی
ازاین انسان دوپاهرچیزی برمیاد
سعید سعیدی:
۹ فروردين ۹۷، ۱۵:۵۴

احمق کیست؟



۸۴- احمق کسی است که شکایتی دارد. ولی احمق تر کسی است که شکایتی را باور می کند. و احمق تر از این کسی است که می خواهد به داد کسی برسد. و من همه این انواع و درجات حماقت را طی کردم و به کمال حماقت رسیدم و از آنجا بر حماقت خویش بیدار شدم و از حماقت رهیدم.



استاد علی اکبر خانجانی

کتاب" هستی بایستی"


:|
بهارنارنج :):
۹ فروردين ۹۷، ۱۵:۵۶

نمیدونم:)
اشتباهات تلخی داشتم وضعفای بزرگی اما با این حال خودپسندم:)


میدونی منم فکرمیکنم اگه میخواستم یکی دیگه یا یه جور دیگه باشم بازم دلم برای اینی الان بودم تنگ میشد
با همه ی اشتباهات و بدی ها و زشتی هایی که دارم
عارفه ...:
۹ فروردين ۹۷، ۱۶:۱۳

بهش گفتم به توهم میگم
همه چی ازدرون آدم شروع میشه
توتاوقتی درونت اسیره نمیتونی آزادباشی حالااصلاابرباشی یادرخت


 بهش نگفتم ولی به تو میگم
آزاد از مشکلات آزاد از دغدغه ها آزاد از چیزایی که نمیتونی نادیدشون بگیری
:)))
عارفه ...:
۹ فروردين ۹۷، ۱۶:۲۱

درونت رودرست کن دخترم


باشه
من درونمو درست میکنم به اذن خدا باقر ادم میشه جواد علی خوب میشن 
:/
عارفه بعضی چیزا اصلش غمه
اصلش ناراحتیه
اصلش بدیه
پشمآلِ پشمآلو:
۹ فروردين ۹۷، ۱۶:۲۳

:)) نگو ارسطو نگوووو:نقی .. نهنگ برا خودش جذبه ایه ابهتیهههه .. مخصوصا نهنگ قاتلو شما ببی .. اوج زیبایی اون ترکیب سیاه و سفیدش
بعدم تو اقا نهنگ فهیمی باش ماهی نخور:))
نمدونم چرا یاد این کلیپه افتادم ببین قشنگه:دی
https://www.aparat.com/v/C6lRu/گاومیشها_-چوب_خشک_هسته...؟%21تمساح_هسته...؟#

حرکت سلولی رو بَبین:دی


اَی خَدا اَی خَدا
وِلِکَن عاغا
من نمیخوام نهنگ باشم باید کیو ببینم؟؟؟
:))))

دیدم خبرت میدم
آلاء ...:
۹ فروردين ۹۷، ۱۶:۴۲

من قطعا آلاء میبودم
ولی یه آلاء خوب:)
دلم میخواد فقط صبور باشم همین


خب کار کن رو خودت
محمد سبحانی:
۹ فروردين ۹۷، ۱۷:۳۷

چه ریبا

:)


معده نهنگ؟؟
ار کیده:
۹ فروردين ۹۷، ۱۷:۵۹

بدون معطلی، روباه! ^-^


روباه!!!!!!
به سبک ارسطو
:))))
Felfeli Ai:
۹ فروردين ۹۷، ۱۸:۵۸

کم بنویس 

حوصله نداشتم بخون

ولی معلومه خوب بود اصلا یه وضعیه

😁😁😁😁😁😁


:|
خب چرا
چطو حوصله نوشتن داری حوصله خوندن نداری
هاتف ..:
۹ فروردين ۹۷، ۲۰:۱۴

:))))))))
بعد یه انسان شکارت میکنه باید هی سواری بدی
اسب بودن فقط شیهه کشیدن نیستا


:))
خب تمام وحشی گریمو به کار میگرفتم که نتونن رامم کنن

حوا ...:
۹ فروردين ۹۷، ۲۱:۳۷

اسب :|
خرگوش بهتر نیست؟! :)


نه بابا
چیه تو زمین زندگی میکنه
خوشم نمیاد
:|
Aramam .F:
۹ فروردين ۹۷، ۲۱:۴۶

من پلنگ میدوستم:)))
کم لطفیمو ببخش مریم جونم:/ همش تقصیر‌ کنکوره...


روحیه خشنی داری
:))))
عزیزمی،همینکه میخونیم برام کافیه
محمد سبحانی:
۹ فروردين ۹۷، ۲۱:۵۴

زیباست، خیالت
:)


آهان
اره
:)
حوا ...:
۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۰۶

مریم :))))


:))
بععله
آلاء ...:
۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۲۳

دارم کار میکنم:)


اورین اورین
:)
کار کن مگو چیست کار
حوا ...:
۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۲۵

خیلی خوبی :)))


سنه قوربان 
:))
yasna sadat:
۱۰ فروردين ۹۷، ۱۴:۱۷

یه دوستی داشتم همیشه موقع امتحانا که میشد تو راه سلف که میرفتیم میگفت خوش بحال این گربه ها ؛چقد راحتن کاش من بجای این گربه چاقه بودم که همش خوابیده امتحانم نداره:))


:)))
این دوستتون آدم فهمیده ای بود
هلما ...:
۱۱ فروردين ۹۷، ۰۰:۴۶

هر چیزی که عقل و شعور و درک نداشته باشه :|


اخ همینه
:))
هلما ...:
۱۱ فروردين ۹۷، ۰۰:۴۷

هر چیزی که عقل و شعور و درک نداشته باشه :|


چرا ۲تایی میان کامنتات؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">