پیاز چه کم از لیمو دارد؟!هِچ

تمام امروز وقتی کرایه تاکسی حساب میکردم منتظر بودم با دادن ۱۰تمنی های تا نخوره ،راننده تاکسی برگرده و بگه عیدی هاتن؟نمیخواد،به جاش صلوات بفرست(دیدم که میگم)
اما متاسفانه جلوی چشام و در کمال ناباوریم پولای نووِ نووَم قاطی پاره پوره ها و رنگ از رو رفته ها میشدن
قبول دارین پول نو یه چیز دیگست؟من که عاشق نووِ نووِشم
از ۹۲ که دانشجو شدم تا ۹۵ خرید عمده ای که انجام میدادم شامل بستنی بیسکوییتی و پفک و چیپس بود
۹۶ مجبور شدم کم کم رو بیارم به خریدن سیب و پیاز و شیر
اخرای ۹۶ مامانم دعوام کرد که چرا خرید نمیکنم
فکر میکرد تنبلم ولی در اصل دلم نمیومد پولمو بابت سیب زمینی و پیاز خرج کنم
فکرکن ۳۰روز ۶صبح پاشی که آخر ماه پولتو خرج فلفل دلمه ای و رب گوجه کنی؟!انصافه اصلا؟
دیگه برای بقای خودمم که شده بود مجبور بودم نون و شیر و سیب زمینی و پیاز بخرم
آمار همه ی چیزای گرونه در آورده بودم(منظور نام برده بالای ۴هزار تومان میباشد)مثلا روغن ،گوشت،رب گوجه ،میوه ،پنیر و ...
میمردم نمیخریدم
صبر میکردم بابام بیاد،اون بخره
دیشب که داشتم میومدم به مامانم گفتم بهم آبلیمو بده
گفت ندارم،خودت بخر
گفتم قبضارو پرداختم پولی برام نمونده
گفت مگه چنده یه آبلیمو ،تهش۴تومن،۲۵تومن عیدی گرفتی(یه جوری میگه انگار ۲۵۰تومنه)
پیش خودم گفتم جهنمو ضرر ۴تومنم یه آبلیمو میخرم،۹۷ باید مستقل تر از ۹۶ باشم
وقتی امروز عصر ۲تمن خیارشور گرفتم با یه آبلیمو
گفتم چند
گفت ۱۰تومن
کمرم شکست
دست کردن تو کیف پولمو در آوردن دومین ۱۰هزارتومنی نووِ نووِ اخرین ضربه بود بر پیکر پاک من
زنگ زدم به مامانم میگم مااااامااااااان ۸تومن بودددد
میگه خداروشکر تو نباید خرج یه خونواده رو بدی،واسه خودت خریدی
من کوفت بخورم ،آبلیمو ۱۰هزارتمنی نخورم
مامانم میگه تا تو باشی آبلیمو رو مثل آب نخوری(همه میدونن من عشق آبلیمواَم،همههههه)
بوسش کردم و رفتم تو یخچال یه جای خوب و امن براش پیدا کردم
این آبلیمورو باید سرمه چشم کرد
اینو شنیدین که میگه من تو زندگیم هر چیو دوس داشتم یا خلاف بود یا گرون؟
منم تو زندگیم هرچی دوست داشتم یا زود تموم شد یا دوماد شد
یه دونه از این جاست فور فانیا بچسبونین تنگ این دوماد شدنه محض احتیاط ،آشنا ماشنایی رد شد
:|


ناشناس:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۰۴

خخخخخخخخخخخ


اخه چرا ناشناس؟
خب شناس بخند
حـرافـ ...:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۰۷

:))

و اما حضرت آبلیمو کثرالله امثاله :)))

من تازه به ترکیب طوفانی آبلیمو عسل پی بردم
ولی چه کنم که عسل گرونه :(
از اون گرونتر آبلیمو
جهت ارج نهادن به مقام شامخ آبلیمو گفتم گرونتره :/ شمام بگید گرونتره کلاس داره :/


آهان 
و اما عسل
عسلمو سعی میکنم از خواهرم تامین کنم تا فشار زندگیو تماما رو دوش بابام ننداخته باشم
:))
والا اینقدی آبلیمو گرون بود،خود لیموی وحشی جنگلای آمازون نبود
دیدم که میگم
پشمآلِ پشمآلو:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۰۹

خدا خفت نکنه چق خندیدم:))
من حالا غر خیلی میزنم موقع خرج کردن ولی مث نقل و نبات پول خرج میکنم .. از دور شبیه خسیسام ولی باطنم دو ایکس لارجه:دی


باور نمیکنم تو بتونی در این مورد غر بزنی
:|
اصلا اشاره ریزه بالارو به خودم نمیگیرم
:|
من فقط موندم چطور بابام این همه سااال دلش اومد پولاشو بده ما خراب کنیم
:))

نیــ روانا:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۱۶

بدترین حالت ممکن اینه که اون ده تومنی نو رو می گیره و برای بقیه پولت دو تا دو تومنی داغون تحویل می‌ده :/

مریم قدر پولت رو بدون
از همین نون و پیاز شروع میشه و یوقت به خودت میایی می بینی خرید خونه شده جزو وظایفت
یک خسیس خبیث : دی


آخ نگو
حاضرم هزاری نو بهم بده ولی ۵تومنی کهنه نده
دیگه همه چی میخرم،فقط مونده گوشت
امیدوارم کارم به اونجاها نرسه
serek Khatoon:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۲۹

آخه یه لیتر آب و کاه همراه یه قطره رنگ زرد که نباید هشت هزار تومن قیمتش باشه -__-
مستقل زندگی می‌کنی؟


کاش یه لیتر بود
از این کوچولوموچولوهاست
:))))))
اگه اسمشو بتونیم بذاریم زندگی
:))))))))
اینقد خوشم میومد این جمله هه رو بکار ببرم
بهـ نام:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۳۷

خدایی خیلی خنده دار بود
مخصوصا چن خط آخر


باز خداروشکر آبلیموهه سبب خیر شد
:)
احسان ..:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۵۰

یارانه تونم به خودتون نمیدن؟ 45 هزار و پونصد تومنه ها!


اصلا یادم نبود یارانه هم دارم
:|
باید اخر هفته باهاشون در این مورد صحبت کنم
خیلی هم هست واقعا
۴تا و نصفی آبلیمو میشه
بهارنارنج :):
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۱:۵۳

همه اینارو گفتی که منو مهمون نکنی؟؟🤔😦







کورخوندییییییی😁😁😒
میگم اگه اوضاع اوکی بود فرداعصر بریم سینما


چقد باهوشی تو اخه
:))))
چقد جالب.من خدابخواد فردا عصر میرم فیلم ببینم
بریم
بهارنارنج :):
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۲:۴۳

با کس دیگه ای قرار داری من نیام:|


نه تنها میخواستم برم
serek Khatoon:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۲:۵۰

:)))))
خوش به حالت انقدر دوست دارم مستقل بشم
خانواده م نمی‌ذارن :(


سخته ها
بعضی شبا اینقد سخت میگذره که انگار داری خفه میشی
ولی خوبی هم زیاد داره،زیاد

برگ سبز:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۲

مگه تو جدا زندگی می کنی؟ ☺


اوهوم
ار کیده:
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۶

وای مردم از خنده :)))
یا زود تموم شد یا دوماد شد :))


:))))
دست هارا بر روی چشمان خود قرار میدهد
آقای سر به هوا :):
۱۴ فروردين ۹۷، ۲۳:۲۷

یه ۱۰ تومنی نو هنوز مونده ته کیف پولم
منم میخوام مستقل شم!
متنت هم عالیبود:)


تا تموم نشده دست به کار شو
:))
آلاء ...:
۱۵ فروردين ۹۷، ۰۱:۰۵

از من میشنوی یه قرعه کشی ثبت نام کن اول ماه کل پولتو بذار اونجا پس انداز کن
وقتی کلی کار کنی و خرید کنی در اخر خستگی برات میمونه پس انداز کن و در اینده موقع خرید جهیزیه کمک کن:)

دارم فکر میکنم که واقعا مردا چطور صبح تا شب کار میکنن و میریزن تو شکم ما!اونم سی چهل سال:|
با کار کردن فقط قدر پدرمو دونستم


بعد تا اخر ماه چیکار کنم؟؟
میمیرم که
:|
اخ واقعا،ینی بشر اینقد مهربون
:))
حامد سپهر:
۱۵ فروردين ۹۷، ۰۱:۳۴

حسابی واسه خودت نون آوری شدیا:)))


یه پا مرد شدم واسه خودم
:)
ح. شریفی:
۱۵ فروردين ۹۷، ۰۲:۲۳

۱۰ تومن ؟!
خدا بده برکت


واقعا خیلی بود
آلاء ...:
۱۵ فروردين ۹۷، ۰۹:۱۵

نصف حقوقتو بده به قرعه کشی
از مامانت بگیر خو کلا خرجت با خودته؟!


اره
کلش
:|
ام شهرآشوب:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۱:۱۳

مریم جونم!اون آبلیموی قاطی دار بوده که خریدی هشت تومن

آبجی من آبلیمو خریده بود 28 تومن!!! میگفت شربت آبلیمو باهاش درست کردم، با آدم حرف میزد :|


ینی 10هزارتمنی عزیزمو برای اب و کاه نابود کردم
:|
اوف برمن
ام شهرآشوب:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۱:۳۸

فدات بشم عزیزم :))
خدا قسمت خودت کنه :)


ابلیموی 28 هزار تمنی؟؟
:))))
ایشاالله
4تاشو
هاتف ..:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۱:۵۷

من بدبخت چی بگم که همین دیروز از مغازه ایرانی ها دو تا لواشک و یک پفک و یک کلوچه لاهیجان و یک کیسه برنج ۴ کیلویی و دو تا تی تاپ به یاد ایران خریدم شد ۳۰۰ هزار تومن به پول ایران :|
من بدبخت چی بگممممم؟؟؟؟
پول های بیچاره است که هی داره میره از جیب مبارک
دعا میکنم سال جدید جیبت پر پول باشه ارزونی بشه توی همه جای دنیا کمرمون شیکست دیگه!


من تورو میبینم به وضعیت خودم راضی میشم
:)))
شایدم اومدم اون ور یه بقالی زدم
پول توشه هااا
هاتف ..:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۳

اتفاقا فکر می کردم . تو بگو توی ایران تی تاپ چنده . هزار تومن؟
اصن دوبرابر .. دو هزار تومن . وقتی اومدم خونه رسید رو نگاه کردم دیدم تی تاپ رو زده خدودا دو یورو. یورو رو شش هزار تومان در نظر بگیریم یک تیتاب دو هزار تومنی رو ۱۲ هزار تومن خریدم!!!
هر جوووری حساب کنی نمیشه! یعنی اگر از نیاوران تهران تی تاپ رو خریده باشی با هواپیمای فرست کلس روی صندلی نشونده باشیش آورده باشیش اینجا باز قیمتش انقدر نمی تونه باشه ..
ولی بقالی زدن که پول گنده می خاد که نه من دارم نه تو ..
ما با خشتک پاره دنبال آبلیمو(آب کاه) هشت هزار تومنی می دوییم!!
وااالا


:)))))))))))))))
من سعی میکنم اب کاه نخرم .پولامو جمع کنم تی تاب بخرم بیارم اونور
بنظر من این سیاره دیگه جای زندگی نیست
باید جمع کنیم بریم
هاتف ..:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۹

آره واقعا .. جای زندگی نیست .همین آب کاه توی همین فروشگاه ایرانیا سه یورو بود! جمع بزن دربیار خودت
البته بهتره لیمو تازه بخری آبشو بگیری بعد یه ذره روغن زیتون روش بریزی توی شیشه آبلیمو طبیعی قشنگ استفاده کنی حالشو ببری!!
اینجوریه خلاصه
خدا یه عقلی به تو بده به پول زیاد یه عقلی هم به من بده با پول زیاد . عقل و پول زیاد رو باهم به جفتمون بده! گونا داریم ما ... کره زمین رو که نمیشه ترک کرد . حداقل پول داشته باشیم زنده بمونیم ..
وااالا!


زندگی را از من بگیرید اما لیمو را نح
:))))
بلند بگوو آمییین
بنظرم درسو ول کن بزن تو کار خواربار
:دی
هاتف ..:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۹

بعدم راستی بی معرفت شدی طرفای ما نمیایی ها!
حواسم هست من!


خسنم خسته
:))
دلم میخواد زمانی برم سراغ وبلاگایی که دنبال میکنم که حوصلشو داشته باشم کل پستشونو بخونم
هنوز نیمده
هاتف ..:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۲:۴۰

فعلا که زدم تو کار خارومار :|
همش دارم امتحان میدم .. یا در حال امتحان دادنم یا در حال آماده شدن برای امتحان..
آآآمین .. کاش بشه .. کاش یه پولی به من برسه ..


به قول مامانم کاشکی رو کاشتن آبش ندادن خشک شد
:|
هاتف ..:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۲:۴۱

اونطوری که باید هزار تا پست بخونی
خیلی بده آدم بنویسه ولی نخونه!


1000تا دنبال نمیکنم
:|
کسایی رو دنبال میکنم که دوس دارم بخونمشون
خوندن بیشتر از نوشتن بهم حال میده
برگ سبز:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۳:۲۷

الان بپرسم برای چی بهم میگی؟ اون وقت تو یک شهرید؟ اون وقت مردم سوالات علامت تعجب دار نمی پرسن ازتون؟‌
با تشکر مدیریت پارک


عزیزم اگه تو یه شهر بودیم مامانم نمیذاشت نیم ساعت تنها برا خودم تو اتاقم بشینم
توقع داشتی خونه برام بگیرن
:|
تصورت چیه از مامان و بابای من واقعا
:دی
برای اینکه من دوس ندارم برگردم شهرم.ینی دوس ندارم بقیه عمرمو اونجا باشم،خب توضیح نمیدم.الان کلاس زبان میرم یا کاراته سعی میکنم وارد مسائل شخصی زندگیم نشم.نذارم بشن
عاغا مدیریت پارک مختص منه،چرا دزدی ادبی میکنین
:))
جناب دچار:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۴:۲۳

استقلالت تووو در و دیوار:)


الان مسخره کردی
:|
جناب دچار:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۴:۳۲

واقعا با پولات چیکار میکنی؟
نکنه داری بیت کوین میخری!؟


:)))))
به جان خودم سوالیه که یک سااااله دارم از خودم میپرسم و به جوابی نمیرسم
برگ سبز:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۴:۳۵

منم نمدونم با پولام دارم چی کار می کنم سوالی که هشت ساله دارم می پرسم!
و اما
اوکی اوکی مثل خودمونید بقیه سوالام با فرض خونه مستقل در شهر یکسان بود
نه دیگه افراد کلاس زبان و کاراته را راحت میشه مدیریت کرد
کارت چیه؟ (شغل منو که می دونی)


این چه اخلاق گندیه که پول داره
معلوم نیست کی میاد کی میره
:)))
پیش خالمم.هرکاری از دستم بر بیاد طراحی،کار کردن با اکسل،ورد و فتوشاپ و ‌... .جواب دادن تلفن ،بروز کردن سایت،دم دادن چایی .طی کشیدن زمین و..‌
همینقد حرفه ای
ناشناس:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۴:۳۹

ای جانم
خودمو دوس داشته باش تا ابد دوماد نشم و پیش خودت بمونم ^__^


متاسفم
فعلا وقتم پره
:|
ناشناس:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۵:۱۳

وقتت پره؟؟؟؟

چرا هول میشی حالا !!!


اَی خِدااااا
:/
فرشته ...:
۱۵ فروردين ۹۷، ۱۷:۱۷

ابلیمو گرون شده اما می‌ارزه:))
من قاتل ترشیجات و ابلیمو‌ام:))


اره بابا
شده وام بگیرم برم آبلیمو بخرم این کارو میکنم
:)
اسمان ***:
۱۷ فروردين ۹۷، ۲۳:۳۰

یا زود تموم شد یا دوماد شد:))))))))))
ینی گفتیااااا:)


عاشق این ری اَکشنام
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">