جرخوردگی طبقاتی

شکاف طبقاتی فقط اونجاش که من پول جمع می کنم تا ماه بعدی کفش بخرم

بعد معین پول جمع میکنه تا ماه دیگه ماشین بخره
خود واژه شکاف اینجا داره خجالت میکشه و به زندگی فحش میده

my life:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۰۱

:)))


نخند فحش بده
:))
yasna sadat:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۰

یعنی شکاف طبقاتی پایین تر داره سعی میکنه و پول در میاره که ماه دیگه چی بخره!


در واقع هر دو طبقه این کارو میکنن 

بهارنارنج :):
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۳

و من:|یک دانشجو که امیدوارم وسعم بکشه این ماهی برا خودم شال بخرم:|


منم برات دعا میکنم 
امیدت رو از دست نده فرزندم
آشنای غریب:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۳

چند روز پیش فهمیدم یکی که خیلی وقته همدیگر رو میشناختیم
ماهی 35 میلیون تومن به یکی از خیریه ها کمک میکرد
از کسی که خبر رو شنیدم گفت هر ماه این پول رو میداد ها


شمارشو لطف میکنی؟؟؟
:))
Neo Ted:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۱۸

به این فکر کن که آرامشی که داری، اون نداره :))) و پول خوشبختی نمیاره
[ او پفک زیاد میخورد ]


نخور فرزندم نخور
غیر بهداشتیه
:))
فرشته ...:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۲۶

...
فحش دادم:|


مرسی
اجرت با خدا
Neo Ted:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۳۶

معین مجرده؟ و چند سالشه؟


ببین من خودم برای داداشم گذاشتمش زیر سرم
رو دختر مردم کراش نزن

آقای سر به هوا :):
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۳۷

نابرده رنج کفش میسر نمیشود...


قافیه رووو
:)))))
کلا نابرده رنج هیچی واسه ما میسر نمیشود
آذری قیز:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۳۹

:)


لبخند میزنی بزن ولی یه فحشم بده
:)
Neo Ted:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۴۹

:/
تک‌خورِ رذل


یه خواهر داره میخوای

هویجوری :-):
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۵۰

معین پسره؟


متاسفانه نه
:|
Neo Ted:
۲۵ فروردين ۹۷، ۲۳:۵۸

خوب هست؟ :|


ای بدک نیست
:|
هویجوری :-):
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۰۳

:))
عب نداره عوضش تو با عشق کفشاتو میپوشی ولی آون نمیپوشه:)


اره دیگه
اون که کفشای منو نمیپوشه
:)))
برگ سبز:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۱۹

و اونی که جمع می کنه اما هیچ وقت برای هدفش به اندازه کافی به دستش نمیرسه


از اتاق فرمان اشاره میکنن میرسه اقا میرسه
باران ...:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۴۵

یادم ننداز شکاف طبقاتی رو که دلم خون بود تا دو سال پیش :|
در این حد که نشد سرویس ظروفی که دوست داشتم بخرم بگیرم و تموم شد و رفت به خاطرات پیوست :|
( پولش جور نشد :| )
بقول گفتنی دست رو دلم نذار که دلم خون است :|:))


هعععععی
(دست را از روی دلش برمیدارد)
عارفه ...:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۴۷

معین؟
معین خودمون؟
منم هرماه فقط پول جمع می کنم کتاب میخرم:)))


نه معین همسایه اینا
:|
خداروشکر اینجا وضع من از تو بهتره
عارفه ...:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۵۰

مریم کفش داری ها
کفشات خوبن
یه هدف دیگه تعیین کن برای خودت


دندونم تو اولویته
آلاء ...:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۵۷

معین دختره؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


:|
اینطور بنظر میاد
serek Khatoon:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۰:۵۸

-__-
ومن پول جمع می‌کنم واسه کرایه تاکسی ماه بعد
لوله ی اسلحه را روی شقیقه اش گذاشته به افق خیره می‌شود...


:)))))
ینی نزنی خودم میاد با بندکفشم کارو تموم میکنم
. یاسون .:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۱:۱۹

دلم سوخت :)
بخش گسترده‌ترِ شکاف، اونجاییست که من پول جمع می‌کنم برای خریدن گوشی و یهو سه تا از دوستام به بحران مالی می‌خورن و نصف دارایی من به سادگی می‌ره تو لیست «مطالبات معوقه». به همین راحتی :))


:))
دل منم متقابلا
بنظر من دوست تا جایی به درد میخوره که بشه به عنوان بانک ازش استفاده کرد
:دی
آشنای غریب:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۱:۲۹

پارسال فوت کرد
تازه این فقط بخشی از کمک های خیِّر گونه اش بود
هر چند الان هم پسرش تقریبا روش پدر رو ادامه میده


خب شماره پسرشو بده
تازه اختلاف سنیمونم کمتره ،بهتره
هاتف ..:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۲:۲۳

میرسین کتونی یا ماشین رو بخرین یا نه گرون میشه؟
از این دید هم باید دید دیگه بلاخره


جوابش واضح و مبرهنه دیگه
:|
حامد سپهر:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۶:۲۴

با پول جمع کردن میشه کفش خرید ولی با پول جمع کردن فکر نکنم بشه ماشین خرید حتما میخواد ماشین ریش تراش بخره:)))
بیچاره اونایی که پول جمع میکنن هفته ی بعد یه وعده گوشت بخرن:) البته فکر کنم گوشت ضرر داره همون بهتر نخورن
فحش به ذهنم نرسید:))


همینه.ممنون دلداری
:))))))))))
البته سعی میکنم به اینکه ریش نداره فکرنکنم.داداشش که ریش داره ،نه!
ذهن پاکی داری،آفرین
هلما ...:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۹:۱۸

و من صبح از جیب پدر پنج تومن برمیدارم برا کرایه تاکسی برگشت به خونه چون رفت رو با همکارم میرم محض احتیاط برگشت نباشه پنج تومن با خودم میبرم. :)


:)))))
برو خداروشکر کن حداقل یه مسیرو با همکارت میری
آشنای غریب:
۲۶ فروردين ۹۷، ۰۹:۳۳

پسرش هم متولد سال 1337هجری شمسیه !ببین به درد میخوره:))))


تفاوت سنی مهم نیست
مهم تفاهمه که ما داریم
:))
آشنای غریب:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۰:۴۹

:)))))))))))))


:))))
نخند شماره بده
لیمو جیم :
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۱:۵۲

:-)))) فقط عنوان


:)))
دیگه از شکاف گذشته بود
Neo Ted:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۲:۳۸

ظاهر که مهم‌ نیست :| مهم علاقه‌س :|
آدرس بده بیایم :|


اصلا اشک تو چشام جمع شد
اخه چقد تو ادم شریفی هستی
:|
غمی ‌‌:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۲:۵۷

عوضش شما امنیت داری :)


اره.چیزی که اون سالهای سال  در انتظارشه
:|
علیرضا امیدیان نسب:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۴:۲۳

بده ادم حصرت بخوره ها:)
من یکیو میشناختم پولدار بود و همسایش فقیر
روزی میرسه همسایه فقیرش.پولدار میشه و خودش فقیر
همیشه باید خواست به هدفت فکر کن و تلاش کن حتما یه روز میرسه بیشتر اون خواهی داشت:)


حسرت
:|
تو یه درصد فکرکن من حسرت معین بخورم
فقط یه تعریف از شکاف طبقاتی خدمت دوستان ارائه دادم تا سواد اجتماعیشون بره بالا
:))
جناب دچار:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۴:۵۴

دوست ناباب که میگن اینه !!
بی ادب :|


دوستی که مثل بانک آدم میمونه بنظرت میتونه ناباب باشه اخه؟
:|
چرا؟حرف بی ادبی نزدم ک
سیّد محمّد جعاوله:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۴:۵۷

وضع ریخته بهم


:))
دیگه این کشور جای موندن نیست
آذری قیز:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۶:۳۳

فحش به کی؟
به جر خوردگی طبقاتی یا مسببش؟


به هرکی دلت خواست
اینجا فحش آزاده
:))
ام شهرآشوب:
۲۶ فروردين ۹۷، ۱۸:۵۹

جر خوردگی طبقاتی اینه که قیمت پرده های خونه ی داداشم ، دوبرابر پیش خونه ی اجاره ای ماست :))


:)))
اسکار بهترین تعریف از جرخوردگی طبقاتی میرسد به مامان بیان

میم عین:
۲۶ فروردين ۹۷، ۲۱:۵۱

این نیز بگذرد


بله
:|
میرزا مهدی:
۲۷ فروردين ۹۷، ۱۰:۰۷

گُل گفتی


آی گل گفتم
مثل یه بلبل گفتم
:|
هویجوری :-):
۲۷ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۹

منظورم کفشای خودش بود،تازه تو در آینده سانتافه دار میشی،ولی اون نه😂😛
نیومد خاستگاری اون آقاهه؟


سانتافه رو کی دیده کی سوار شده؟
:))
متاسفانه فکرکنم گمم کرد
ح. شریفی:
۲۷ فروردين ۹۷، ۱۳:۲۱

این کجاش شکافه !
این دره ی طبقاتی بود !
یا شاید هم گسل :)


:))))))))))))
بابووو
مهدی صالح پور:
۲۷ فروردين ۹۷، ۱۳:۳۷

توی همین حین، عده ای هستند منتظرن پولاشون جمع شه خونه بخرن! :))


امید این ادما برای من ارزشمنده
:دی
حوا ...:
۲۹ فروردين ۹۷، ۱۹:۲۱

هعی... :|


میبینی
:||
احمد حیدری:
۸ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۳۶

وااای خدا. :))))
چه عنوانی گذاشتین.


:دی
یکی از سختیای زندگی من انتخاب کردن عنوانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">