باید مصرف مویزمو بیشتر کنم!

شاید باورتون نشه ولی ۲روزه دارم فکرمیکنم برای ارشد چه رشته ای ثبت نام کرده بودم!

موندم بین کنکور ، کوه و خواب جمعه کدومو انتخاب کنم!

جناب دچار:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۲۵

در حد انفجارم از خنده الان :)))


:))))
همینقد نخبه
میرزا مهدی:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۳۴

خواب دیگه..


برای همینه که من اینقد بهت ارادت دارم
بهارنارنج :):
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۳۵

کنکور..برای پول:|


ینی بنظرت تاثیر داره؟
___ سلوچ:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۴۱

شتتت سربازی :/


هعی
:|
باران ...:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۴۴

هر سه رو انتخاب کن :)

 
رشته ی تحصیلی تو بگو شاخه هاش هم بگو که بدم دست بهترین کارشناس در این زمینه که کمکت کنه و بهت بگه چی ؟!:))
موفق باشید :)


+

روزانه ۱۱ تا مویز از طرف پیامبر اکرم (ص) سفارش شده .
مویز با گردو بخور:)


سلام


رشته ی تحصیلیم؟یا اینی برا ارشد انتخاب کردم
هنوز بین ۲ تا شک دارم کدومو زدم
:|

دیگه از من گذشته
:دی
فرشته ...:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۹

کوه کوه:))
من چند روز هوس کوه کردم اما مثل اینکه خواستم یک طرفه است چون نمیتونم برم:|


بنظرم همون کوه انتخاب کنم
بعدشم بگیرم بخوابم
والا
بیا باهم بریم
بهارنارنج :):
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۰۷

احتمالا بی تاثیر نباشه،البته مهم اینه زرنگ باشی


میدونی حس عجیبی دارم
در عین اینکه دوس دارم درس بخونم ،فراری هم ازش هستم
خدا آخر و عاقبتمو بخیر کنه
باران ...:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۰۸

مگه رشته ارشد و کارشناسیت جدا از همه عامو ؟:))
هر چی زدی تموم شده رفتی :))

نگران نباش توکل کن بخدا
بسلامتی :)
موفق باشی🙏



+
پیر شدی یا کم حافظه ای خدای ناکرده که ازت گذشته ؟:)
برو عامو برو ...


دیگه اونقدا خنگ نیستم
:))
اره دیگه

پیر روزگارم
:دی

فرشته ...:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۱۴

👌
اگه میتونستم تا کرمان بیام‌ خب می‌رفتم‌ کوه‌های اطراف:))


اینم حرفیه
:|

آقای سر به هوا :):
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۱۶

من تو کلاس میرم وقتی استاد میاد از بچه ها میپرسم این استاد چیه:/


:)))
آخر و عاقبتت خودمم

منم دقیقا همینجوری بودم.مورد داشتم یه ترم هر هفته سه ساعت سر یه کلاس بودم و میان ترم دادم پایان ترم دادم قبول شدم ولی اسم درسو نمیدونستم
علیــ ـرضا:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۲۰

خب معلومه همسایه خواب


قطعا یه آدم عاقل خواب انتخاب میکنه
اما متاسفانه من زیاد هم عاقل نیستم
برگ سبز:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۳۲

عجب


:|
ار کیده:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۱۶

ای وای خدا
فکر میکردم فقط منم نهایت آمادگی رو کسب کردم برای ارشد :))


نه نه منم کلی تلاش کردم
:))
علیرضا امیدیان نسب:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۳۲

خخخ واقعا


واقعا
:|
عارفه ...:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۳۳

مریم ارشدمدیریت آموزشی ثبت نام کرده بودی!
بایدمصرف مویزم راعوض کنم:)


اون پارسال بود عاری
:|
امسال مطمعنم یه چی دیگه بود
Neo Ted:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۴۹

کوه. البته برا اینکه بری خودت ر از بالاش پرت کنی پایین راحت شیم از دستت :|


امیدوارم بیان در آپدیت بعدیش یه گزینه بلاک کردن هم تعبیه کنه
:|
سیّد محمّد جعاوله:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۵۹

هر سه تاشون جایی خودش
کنکور جای خودش، خواب جای خودش، کوه هم جای خودش


تندیس بلورین بهترین نظر هم میرسه به تو
:|
Neo Ted:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۴

تعبیه کرده البته :/ عقب :/ از همه جا بی خبر :/ خز :/


برو
:|
کو ؟کجا؟الکی؟
Neo Ted:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۷

به جانِ خودت که میخوام سر به تنت نباشه راست‌‌ میگم :| :))) رو کامنت ها یه عکس دست هست، اون!


:|
این حجم از محبوبیت داره اذیتم میکنه

Neo Ted:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۴

خودمم تحت تاثیر قرار گرفتم :|

پیداش کردی؟


:|

اره،چه جالب نمیدونستم.ینی اصلا ندیده بودمش.همینقد چشم و گوش بسته
ممنونم
پشمآلِ پشمآلو:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۰

من باورم میشه چون خودمم همیجو مسائل یادم میره:))
پول دادی برو کنکورتو بده بعد بخواب جمعه بعدی ایشالا کوه:-؟


شاید بخاطر کیک آبمیوه رفتم
:|
میدونی این دوستای من بعد ۴ماه هماهنگ شدن برن کوه.میترسم کنسلش کنم بعد تا ۴سال دیگه نریم
هویجوری :-):
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۴۶

تو چقدر باحالیی مریم😘😂کنکور سالی یه باره...ولی سالی 48 تا جمعه داریم:)))24 جمعشو بخواب،24 تاشو برو کوه😛
به حرف بقیه گوش نکن،50 تومن پول ثبت نام دادی:))


اومدم که راضی شم فردا برم کارت ورود به جلسمو بگیرم کامنت حامد سپهر پشیمونم کرد
:|
اخ اخ
میتونستم با اون پنجاه تومن کادو تولد  ۴ماه عقب افتاده فاطمه رو بخرم
:|
حامد سپهر:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۵۵

کار از مویز گذشته نشانه ها آلزایمر و کهولت سنه با این سن و سال کوه هم نمیتونی بری کنکور هم شرط سنی داره راهت نمیدن پس بگیر بخواب:))))


:||
هلا‌ک این نتیجه گیریتم
ینی عالی بود ها
:)))
هاتف ..:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۵۵

:) بح بح
راستی کامنت اسپم تایید نکن! حذف کن بره بابا


:)
باوشه
حصار آسمان:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۱۸

بنده هم موندم بین رفتن سر خاک اموات و کنکور ارشد کدومو برم :)))
اون ثوابش بیشتر نیست؟
وقت نداشتم بخونم.. اما انصافن اسم رشتمو یادمه دیگه


:)))
چه 2راهی عجیبی
بنظرم به فکر اخرتت باشی بهتره
عرفان ...:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۲۵

دنیای کامپیوتر:
(....)


:|
serek Khatoon:
۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۴۷

تو شاهکاری ^_^


خجالت زدم نکن
آلاء ...:
۴ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۰۶

بستگی داره با کی بخوای بری کوه
اگه هم پاهای خوبی داری برو کوه بعدش بیا بخواب و برو کنکور بده


یه اکیپیم
چندتاشون خوبن
:|
Aramam .F:
۴ ارديبهشت ۹۷، ۰۸:۴۳

اشکال نداره پیش میاد:)))))))

من با کوه موافقم:)))


:))
تا روز جمعه جمع بندی میکنم
آقای سین:
۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۴۱

خب به نظرم بخوابی از همه چی بهتره :)


ولی بنظر من همون عوض کنم بهتره
:))
مشکلاتمم رفع میشه
آذری قیز:
۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۵۳

قطعا خواب


همینقد قاطع
:)
آلاء ...:
۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۸

اگه خوش میگذره برو کوه
اگه نه که بگیر بخواب :)


اره خوش میگذره
ولی خواب بیشتر خوش میگذره
:))
احسان ..:
۵ ارديبهشت ۹۷، ۰۶:۳۹

اصلا مگه کنکور ارشد دادید؟ شاید کنکور ندادید اصن!!


اینو مطمعنم که کنکور دادم
:|
ح. شریفی:
۶ ارديبهشت ۹۷، ۰۱:۳۴

برو کوه درس بخون برگشتنی بخواب :)


کنکورم امروز بود
:|
جمعه رو با خیال راحت میخوابم
حاج مهدی:
۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۳۵

قطعاً کوه



افسردگی ندادن کنکوری که فقط وقت ثبت نام و گرفتن کارت ورود به جلسه براش وقت گذاشتم باعث شد صبح با دوستام بزنیم به کوه
اولین بار بود که ۶ صبح میزدم تو دل کوه
اینقد حال تازه و خوبی داشت که با تمام وجودم راضی بودم از اینکه سرجلسه نرفتم حتی اگه مامانم بفهمه
اگه کامنتتو دیشب میخوندم حتما اول میخندیدم و بعد برات مینوشتم اره ،کنکور کیلویی چند؟و بعدش تو دلم هی با خدا حرف میزدم که چراااا نتونستم کنکور بدم و حالا من چیکار کنم تا سال دیگه
اما الان بعد امروز صبح در جواب کامنت قاطعانت(که مشخص بود یه چی میدونی که میگی قطعا کوه!) ،قاطعانه مینویسم اره،کنکوری که هیچی براش تلاش نکردم کیلویی چند؟بعد تو دلم با خودم خوشیا و حال خوب کوه ساعت ۶ مرور میکنم
یه جورایی تصمیم گرفتم هر وقت گند میزنم برم کوه!
اسکار بلندترین جواب یه کامنت کوتاه هم میرسه به خودم
:دی
غمی ‌‌:
۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۴۳

احتمالا رشته ادبیات وبلاگی در اسلام نبوده؟


:)))))
جاداره اسکار بامزه ترین کامنت رو هم بدم به تو 
هلما ...:
۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۵۸

لابد آخر سر هم اس ام اس اش اومد و فهمیدی :))


نه متاسفانه
گوشیمو عوض کرده بودم
:دی
هلما ...:
۸ ارديبهشت ۹۷، ۰۸:۱۹

اصلا عاشقتم من :)


خیلی شیک راحت باهاش کنار اومدم
:))
ام شهرآشوب:
۸ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۰۹

من جات بودم میرفتم کوه!
حالا خوددانی :|


رفتم
:|
رفتم و تعجب همه گانو برانگیختم
نیــ روانا:
۱۰ ارديبهشت ۹۷، ۰۷:۴۲

زمانش گذشته دیگه
ولی من کوه رو انتخاب می کردم تو شرایط تو :))
حالا کدوم رو انتخاب کردی؟


کوه
:)
فکرکنم تنها تصمیم درست زندگیم بود
Hamed Na:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۰۵

:)))


دنبال شدی میشه دنبال کنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">