:|

سارا دختر دایی فاطمست
همچین خوشگل موشگل و ترگل ورگل
از اونا که وقتی میخنده پیش خودت میگی فتبارک الله احسن خالقین
میدونم دانشگاه هرچی خونده هیچ ربطی به دندون پزشکی نداره
حتما اینکه بعد لیسانسش سر از مطب دندون پزشکی درآورده برای رفع غم نان بوده حالا نان نه مانتو،پول بلیط سینما،عصن خریدن جهیزیه،به ما چه!
هیشوقتم ازش نپرسیدم،همینکه اون روز پول تیرای اضافه پنت بالمو حساب کرد برای من کافیه!
عارفه میگه ۲۳سالمه
مامانم میگه غصه نخور ۲۰سالته
فاطمه میگه ۲۲سالته
بابام میگه هرچی عارفه باشه تو ۹ماه ازش بزرگتری
اگه تو ۲۳سالته عارفه هم ۹ماه بعد ۲۳ سالش میشه
من عاشق این حرف بابام شدم
دانشجو که بودم اصلا برام مهم نبود سنم،هیشوقت نتونستم آدمایی که نمیخوان بپذیرن سن واقعیشونو درک کنم الان خودم جز اون آدمام بدون اینکه بفهمم چرا!حالا زهره بگه ۲۴سالمه ، به قول بابام اگه من الان ۲۴سالمه زهره هم ۷ماه دیگه ۲۴سالش میشه!
قطعا تو دولت من آدمایی که میخوان سن بقیه رو بالا ببرن رو میدم سنگ سار کنن :/
تو این ۲۲سال یا به روایتی ۲۳سال هیچوقت دندون دردنکشیده بودم،بهناز و معین که همیشه از دندوناشون مینالیدنو با تعجب نگاه میکردم.دندون درد یه درد ناشناخته بود برام.هی میخوندم سالی حداقل ۱بار برین دندون پزشکی.پیش خودم میگفتم منکه خوبم بابا!امسال که سارا برام‌وقت گرفت و رفتم دندون پزشکی،دکتره که خوش اخلاق هم بود معاینم کرد و گفت دندونات سالمه.گفتم پس چرا یه دونش چندوقته یه درد ریزی داره
گفت برو عکس بگیر مطمعن شیم
عکس که گرفتم گفت مریم!متاسفانه دینجسوفتیمچثوسخخیمروبومسجسکثوخی شدی و باید حداقل ۳تارو کیحبویمسگدبخلسطنثج بکنی،برو پیش خانم فلانی و تشکیل پرونده بده!
سرمو تکون دادم و گفتم وای چه بد!ممنونم دکتر و
اومدیم بیرون
روبه سارا گفتم این چی گفت؟گفت میگه ۵تااز دندونات از ریشه داره میپوسه،دندونام ازاونان که ازداخل خراب میشن و طرف تا میاد به خودش بیاد میبینه ۷/۸تا از دندوناشو از دست داده!
میدونین چون من قیافم خیلی به دکتر جماعت میخوره دکتره اینقد علمی و تخصصی باهام حرف زد!
تمام طول مسیر با خودم فکر میکردم چقد احمق بودم که این همه سال حتی یک بار نگران دندونام نشدم،یک بار نخواستم حالشونو بپرسم،یک بار ازشون تشکر کنم برای این همه سال کنارم بودن،بابام وقتی بهم میگفت مسواکتو شب بزن نه صبح چرا گوش به حرفش ندادم!چرا تو این ۲۰ خرده ای سال نگران از دست دادنشون نشدم.همون موقع گوشیمو از کیفم اوردم بیرون نوشتم عارفه،زهره،معین،وجی،فاطمه،عاطی عزیزم ،ممنونم از اینکه همیشه کنارم بودینو هوامو داشتین،حتی زمانی من به یادتون نبودم شما به یادم بودین و نذاشتین رابطمون از ریشه خراب شه و پوسیده!
زدم روی send
و زمزمه کنان با خودم گفتم :مریم عزیزم پولی رو که میخواستی باهاش بری نمایشگاه کتاب،پر!

پ.ن:متاسفانه طبق معمول شارژ نداشتم و با پیام riview message and try again روبه رو شدم!
پ.ن۲: به قول عاطفه حتی گوشیمم میدونه این جنس پیاما به من نمیخوره!
پ.ن۳:لطفا خواستین نسل بعدیرو به وجود بیارین ،توجه بنمویین که نیمه دومی نشه تا نخواد نصف عمرشو صرف این کنه تا به بقیه حالی کنه بابا من همسنتونم فقط چندماه اختلاف سنیه که اندازه یک سال نشون میده

پ.ن۴:بچتونو که به دنیا اوردین ازش بخواین و نذارین همه ی سالای عمرشون عین همون یک بهار یک تابستان یک پاییز یک زمستان بگذرونه!

میرزا مهدی:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۳۹

یعنی پی نوشت چهارمت...
نظریه باباتو درمورد سن و سالت خیلی قبول دارم به هرحال خودش بهتر میدونه دیگه... گفتی سارا دختر داییه فاطمه ست؟ همون که تر گل و ور گله و هر وقت میخنده.... عکسشو داری؟ :D

آقای سر به هوا :):
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۰۸

فکر کنم ۸-۱۰ از دندونام رو پر و عصبدکشی کردم
از منکه دندونام نابوده

جناب دچار:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۳۰

معلوم شد این حرفا خرافاته
چون اگه گوشی شارژ داشت میرفت پیامه

هاتف ..:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۱۵

دندون پزشکی رو ازش خیلی میترسم مریم :|
با اینکه آب دهان خیلی خوبی دارم ولی پارسال نزدیک یک میلیون دادم یه دندونم رو پر کردم :|
خارج لعنتی گرووونه!
تلگرامم که فیلتر شد اصلا نمی تونم تمرکز کنم.

ام شهرآشوب:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۲۴

دندان عالی متعالی!!!
منم دندونام از هموناست. الان که در دوران شیردهی هستم کلهم اجمعین باهم درد گرفتن :| یکیشونم فروریخته!

من خودم خیلی خوشحال بودم ازینکه خردادی هستم. همیشه از همکلاسی هام کوچیکتر بودم. ولی علی کوچولو اسفندی شد :| 14 اسفند :|

غمی ‌‌:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۲۵

الان که اینو خوندم دندون آسیاب بالا از چپ سومیم یه درد ریزی رو شروع کرد... دندون این‌قدر بی‌جنبه؟

هلما ...:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۵۱

عه چه شباهت زیادی بین منو ساراتون هست، منظورم تو فتبارک الله احسن الخالقین بودن جفتمونه. :)

فرشته ...:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۵۱

میدونی چیه؟ کلا مبحث نتیجه گیرت قویه، مثل پ‌ن۴ که خیلی عالیه.

serek Khatoon:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۰۲

منم دندونام عین دندونای توئه الان پستتو خوندم نگران شدم برم یه حالی ازشون بپرسم ...

آذری قیز:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۱۷

من تا قبل از سی سالگی هیچ وقت سنم برام مهم نبود
همیشه هم به طور دقیق به همه میگفتم که چند سال و چند ماه دارم
حالا دارم کم کم درک میکنم آدم های یرو که سنشون رو مخفی میکنن یا سعی دارن کوچیک تر نشون بدن!
پیر شدن ترسناکه وقتی هنوز به نصف ارزوهاتم نرسیدی

سیّد محمّد جعاوله:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۲۸

جالب بود.

احسان ..:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۵۷

سلام
این پ.ن3 و پ.ن.4 بدجوری فکر منو مشغول کرده!

واقعا چطور ممکنه؟

حامد سپهر:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۱۷

حتما میگیم بهش که به گاز دست نزنه از غریبه ها چیزی نگیره خوراکی مشکوک نخوره و کلی چیز دیگه ولی کو گوش شنوا ؟ مگه شما گوش کردی مگه ما گوش کردیم؟

آلاء .:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۲۴

دندون درد خر است:/
نیمه دوم خعلی هم خوبه نیمه دوما باهوش ترن:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">