هستم ولی انگار نیستم!

_خب دیگه از دنیا چی میخوای؟!
+حرم امام رضا و غذاشو(ترجیحا قورمه سبزی)
_همین؟
+فعلا اره
_اوکی


دقیقا خدا همینطوری خواسته هامو برآورده میکنه
میگین نه؟بشین تماشا کن
.
سوغاتی چی میخواین براتون بیارم؟
پیشاپیش ممنون ازاینکه همتون میگین سلامتیتو
.
هنوز اسمی برای این روش گفته نشده،اما اینجوریه که خدارو در میان انبوهی!! از بلاگرا تو رودروایسی قرار میدی تا به خواستت تن بده
مث یه کامیون پر از چیز میزای بی ربط به هم میمونم که تا خرخره پره!باید بره خالی کنه و برگرده
بار هند که بهم نخورد امیدوارم بار مشهد بهم بده خدا

.

بابت ویرایشی که زدم ازتون عذرخواهی میکنم 

خواستم بگم بلاخره تو یه چالش به چشم اومدم و نفر 4شدم ،تازه جایزه هم قراره واسم بفرستن  :))

ممنون از هاتف و از عادات عزیزم

علیرضا امیدیان نسب:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۱۴

متوجه نشدم خخ


دقیقا کدوم قسمتشو فرزندم؟
جناب دچار:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۱۸

پایه یک داری مگه؟
باربری های بین شهری پایه یک میخاد!

هند چه باری میخاستی ببری؟


من تو پایه 3 موندم فرزندم
:|

بار استعداد های ورزشیمو
علیرضا امیدیان نسب:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۱۹

همینکه هنوز اسمی براش انتخاب نشده


متاسفانه باید بگم خودمم متوجه نشدم
:|
ار کیده:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۱۹

ایشالا قسمتت بشه حرم و قرمه سبزیشو :)


بووولَند بگووو آمین
:)
میرزا مهدی:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۲۴

الان مشهدی؟


تو یه درصد فکرکن من الان مشهد بودم
خودمو جر میدادم فرزندم
برگ سبز:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۳۰

چی نوشتی؟


احساس میکنم خیلی خشن گفتی "چی نوشتی؟"
:|

جناب دچار:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۳۱

آقا منم قورمه سبزی میخوام!
http://fiish.blog.ir/post/366


امیدوارم به حق همون کامنت اولی که برات گذاشتم،برمو قورمه سبزی بخورم
:))
محمد بحری:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۳۵

من نشستم و تماشا میکنم


فقط بی زحمت تو راه نشین
یه کم برو اون ور تر 
قوربون دستت

آقای سین:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۳۵

از همین جا میگم کوفتت بشه اگه منو دعا نکنی!


قول شرف
(دست راست خود را بالا میاورد)

برگ سبز:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۳۷

نه خشن ننوشتم
نفهمیدم چی نوشتی
آرزوی مشهد کردی یا الان مشهدی؟
مامانم میگه تو ارتباطت با امام رضا هم ارتباط خوبی نیست وگرنه تا حالا حاجت گرفته بودی
میگم: مامان من‌از امام رضا چیزی نمیخوام
میدونی
وقتی میرم حرم خیییییلی کم میشه حاجت بخوام
چون اینقدر حللم بده که فقط میرم تا آرومم کنه :(
اگه رفتی واسم دعا کن
بگو برگ سبز خره حالیش نمیشه بیاد دعا کنه حاجتشو بدی اما این حاجت هزاران بار مهمتر از حاجتِ استخدام شدن یا طرح رو تو شهر خود افتادنه اما تو که اونا را برآورده کردی اینم بکن
گرچه این دختر ده سال پیرتر و پرگناه تر شده :'(


منم فقط احساس کردم
:|
بااجازت الان تو ناف کرمون نشستم
:|
حاجتو که از همین جاهم میشه خواست 
مهم خالی شدنه
حتما حتما حتما

Neo Ted:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۵۳

در کنار سلامتیت که شاید اولویت دهم هم نباشه، یه تیشرت سورمه‌ای که شلوغ پلوغ نباشه و آستین کوتاه باشه و جنسش هم خوب باشه، بعد یه جفت کفش اسپرت خاکستری ترجیحاً لاگوست سایز ۴۳، از این مچ‌بند هوشمندا‌، هارد اکسترنال ۱ ترابایتی، تفنگ ساچمه‌ای هم خوبه اینم بیار، شلوار کتان کشی هم جنس خوب گیر آوردی بگیر حتما.
همینا فعلا.


مدیون منی اگه بازم چیزی میخواستی نگفتی
بپرس ببین مامان بابا داداش خواهر ،همسایه سمت چپی ،کوچه بالایی چیزی نیاز ندارن؟
بهارنارنج :):
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۵۸

داری میری مشهد؟؟؟؟بابا ایول


فعلا که میخوام بیام علوم
:)
Neo Ted:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۰۵

اونا باشه سفر بعدیت. چقدر خسیسی ناخون خشک :/ مال‌دوست :/ دنیا زده :/


ذهن از پیش آماده ای داری 
:|
بهارنارنج :):
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۱۰

هان من برم دوش بگیرم:))


میگم چرا دیروز اینقد برق میزدی
:)))
برگ سبز:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۱۳

مرسی
حس خوبت مستدام


سپاس
ام شهرآشوب:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۲۱

حالا که آرزو میکنی برا ماهم آرزو کن یه باری چیزی بهمون بخوره :)


ایشاالله بار خود مشهد بهت بخوره با علی کوچولو
:)
سیّد محمّد جعاوله:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۲

سلام
خوبی الان؟


سلام
چرا؟نامفهوم بود؟
هلما ...:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۳۶

من گردن آویز فیروزه میخوام. :)
با تچکر!


ینی فقط گردن آویز میخوای؟؟
سلامتیم چی؟
آقای سر به هوا :):
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۳۸

اخرین چالشی که منو محبوب کرد چالش شنا با زیر شلواری بود!!!


:))))))))))
همینم خوبه
هاتف ..:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۷

دعام کن مریم . حسابی ..
مرسی که شرکت کردی


حتما حتما
ممنون از تو
پشمآلِ پشمآلو:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۲۹

خوش به سعادتت:)
به امام رضا بگو پشمال سلام رسوند گفت خودت جورش کن .. من جز شما کسیو ندارم
مرسی


حتما
شدم کبوتر نامه رسون
:))
serek Khatoon:
۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۱۱

سفر به خیر مشدی التماس دعا😁


:))
قوربون دهنت
احسان ..:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۳۰

سلام
سوغاتی: سلامتی+یک کیلو زعفران
لطفا
مرسی


:|
سلام
کمرم شکست

هلما ...:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۲۶

وا اونو که باید باشی :)


هلما من ندیدم زنگ زدی
ببخشید
عصر خودم بهت زنگ میزنم
:)
Aramam .F:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۴۸

روش خعلیییی خوبی بود:)))
امیدوارم هرچی زودتر از مشهد واسمون پست بذاری:)


:)))
ازاین روشاست که جواب میده
ایشااله از قورمه سبزیم واستون پست میذارم
Va hid:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۱۱

چه کم توقع!!!


اره 
دختر خوبیم
:دی
Hamed Na:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۲

فقط قورمه سبزی


جدا و حتما همینطوره
برگ سبز:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۸

فیروزه جات واس ماس
بیاین شهر ما اصل فیروزه پیش ماست :)


پس بی زحمت یه دونشو واسه هلما پست کن
برگ سبز:
۱۷ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۱۷

خو من چمدونم سلیقه تون چی چیه ؟ :)
ما هم بازار تخصصی نقره فیروزه داریم در مرکز شهر
هم در مجموعه گردشگری آرامگاه خیام‌ :)


تو هرچی بفرستی ما قبول داریم
:))
آشنای غریب:
۱۸ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۲۹

اگه رفتین ، التماس دعا :|


چشم چشم
برگ سبز:
۱۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۰۱

آدرس


میفرستم ها
:)
برگ سبز:
۱۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۰۵

بفرست
بچه می ترسونی؟ :)


خب باید برای هلما بفرستی
من که حرفی ندارم
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">