به حریم خصوصی دیگران احترام بگذاریم :)


دیروز با مامانم نشسته بودیم صحن انقلاب منتظر اذان
دوتا خانوم هم سن مامانم جلوی ما نشسته بودن
داشتن سلفی میگرفتن
منم چون تو همه سلفیاشون بودم لبخند میزدم
دو سه تا که گرفتن شروع کردن به نگاه کردنشون
بعد رو کردن به منو گفتن خیلی قشنگ تر از ما افتادی دختر
گفتم چون نور بهتری رومه
دوباره اومدن یکی دیگه بگیرن
باز من لبخند زدم
خانومه گفت میشه یه کاری کنی نیوفتی تو عکس؟گفتم نه من مشکل ندارم
هیچی دیگه
یه نگاه عاقل اندرسفیهی به من کردنو جهت دوربینُ تغییر دادن
:))

Neo Ted:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۴۷

مرزهای پر رویی گری ر دریدی! من بودم با آرنج میزدم تو پهلوت پرتت میکردم از کادر بیرون!


تو که اگه بودی من یک کیلومتریتم نمینشستم چه برسه به اینکه بخوام بیام تو کادرت
:/
بهارنارنج :):
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۵۴

:)))عجبا
دعا یادت نره هان:)سلام منو هم به اقا برسون:)


چشم چشم حتما
Va hid:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۵۶

کو احترام!!!


راستی به ما سر نمی زنی!!


خب اونا احترام نذاشتن به حریم من
:)
چشم
جناب دچار:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۰۶

میخاستم بپرسم رسیدین یا نه؟ :)


بله رسیدیم
سالم هم رسیدیم
:)
محبوبه شب:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۱۱

عجب!
در این مواقع سرمو میندازم پایین تا تو عکسای ملت نیفتم :|

خوش اومدین عزیزانم : )


خیلی باحاله افتادن تو عکس ملت که
:))
جدی؟؟؟نگو مشهدی هستی
:)
حصار آسمان:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۴۶

خخخ لبخندتان مستدام


:))
احترامتان پایدار
آقای سر به هوا :):
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۲

yon.ir/Hwwaq

اینو میگن زاویه عکس:)


عععععع
زاویه های قبل تو همه سوتفاهم بود
:)
میرزا مهدی:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۴

اگه میگفتی یه کاری کردی که تو عکسشون نیفتی، بهت شک میکردم....


منو نیگا: الان دیگه مشهدی دیگه نه؟ یا باز توهمه مثل مطلب چند روز پیشت


:))
اینطور که از شواهد برمیاد مثل اینکه واقعا مشهدم
جناب قدح:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۴

سلام :)

خوش بحالتون مریم بانو ...
التماس دعا داریما .


سلام :)
ممنون
چشم
حامد سپهر:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۳۴

خیلی جالبه که مشکلی با اینکه عکست تو دوربینشون باشه نداشتی


این همه ملت افتادن تو عکسای من
منم بیوفتم تو عکساشون 
چی میشه
:|
هاتف ..:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۲۰

:))))


:))
برگ سبز:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۲۶

خوب کردن
تو مگه نگفتی مشهد نیستی؟
جان هر کی دوست داری دعا کن موضوعی که برام پیش اومده ختم بخیر بشه
جان هر کسی دوست داری
دعا کن واسم


خیلی خوب بود "خوب کردن"
:)))))
اون موقع نبودم
الان هستم
چشم چشم حتما
آذری قیز:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۴۶

:)
شبیه اون خواستگارهایی که وقتی بهشون میگی دختر من فوق لیسانسه با پسر دیپلمه ی شما جور در نمیاد میگن نه پسر من مشکلی نداره!
نمیدونم چرا یاد این قضیه افتادم وقتی گفتی من مشکلی ندارم:)


:))))))))

جنس من مشکلی ندارمشون یکی بود
هیچ نویس:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۵۱

:)


:)
محبوبه شب:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۴۷

نمی دونستی؟!

بلی با افتخار ^_^


نههه
البته فکرکنم بهارنارنج بهم گفته بود
همین امشب به عارفه میگفتم کاش مشهد زندگی میکردیم
Neo Ted:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۷

وخه بابا وخه
سوغاتی های ما فراموش نشه فقط :/


تو اولویت لیست خریدم قرار دارن
غمت نباشه
:|
فرشته ...:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۰۴

چقدر از صراحتت خوشم اومد:)
آفرین:)


قابلتو نداشت
:)
برگ سبز:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۳

هستی ان شاءالله
ممنون


قربونت
:)
اقای رمانتیک:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۳

خخخخخ عجب


بعله
آقای m.r:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۵

چطوری؟؟؟
پر رو


حریم خودم بود
:|
واران :):
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۵۳

سلام
زیارتتون قبول ⚘
التماس دعا 🙏



+

محبوبه مشهدی :)
حتما همو ببینین :)


سلام
ممنونم واران جان

چشم چشم
نیــ روانا:
۲۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۰۱

واو چقدر نفس من حقه
چقدر نفس من گیراست
چقدر امام رضا حرف‌ منو گوش می‌ده
یادته مشهد بودم گفتی ازش بخوام تو رو هم بطلبه؟؟
قابل نداشت خلاصه
سوغاتی من فراموش نشه :دی


دعاهای خود را به نیروانا بسپارید
۱۰۰%تضمینی
:)))))
مچکرمممم
دقیقا کامنتت ۷بار اومده
بذارم پای نت خرابت یا اصرارت بر حق بودن؟
احسان ..:
۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۰۳

دوباره میرفتید تو همون زاویه جدید که تو عکس بیفتیذ!


زاویه جدید حریم من محسوب نمیشد والا حتما میرفتم

آشنای غریب:
۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۳۶

سلام منو هم به امام رضا برسانید
طوری دعا کنین که تو همین ماه آینده منم مشرف بشم!

التماس دعا


تو یه درصد فکرکن من اینقد مستجاب دعوی باشم
:|
ولی چشم حتما
آقای سین:
۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۲۴

زیارت قبول مشهدیه مریم خانم :))

یادم باشه اگه یه روز داشتم عکس میگرفتم و یکی لبخند زنان توی کادر بود بفهمم شما هستین :)


ممنونم
نه دیگه
تو عکس جنس مخالف شرمندم
:))
نیــ روانا:
۲۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۲۵

تازه می خواستم بازم بفرستم :)))
تو گوشی من همش در حال ارسال بود به جان همسایه


:)))
نه دیگه ،فهمیدم
ولی جدی مرسی،دمت گرم
جناب دچار:
۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۰۷:۳۴

کپور :|


اره ماهی
:|
ام شهرآشوب:
۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۲۶

خخخ
زیارت قبول

الان اون قسمت حریم خصوصی تو محسوب میشد یا اونا؟!


:))
مال من بود دیگه
serek Khatoon:
۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۳۷

عه توم مشهد بودی؟
می گفتی کجای حرمی بیام ببینمت :)))
زیارت قبول ...


برووو
مگه تو مشهد بودی؟؟
serek Khatoon:
۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۵۶

عاره تا همین دیشب مشهد بودم :(((


اَی خِدااا
سعادت دیدن منو نداشتی
:)))
Neo Ted:
۲۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۲۲

زنده‌ای‌ هنوز؟! :| سوغاتیام جاشان‌ خوبه؟ :| خراش بر ندارن :|


فعلا زندم
:|
نه مث جونم ازشون محافظت میکنم
خیالتو مکدر نکن :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">