عارفه میگه:

مریم! میگما رفتم یه مغازه سیسمونی پیداکردم اگرحامله نشیم باختیم!!

:|


واران :):
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۳۶

:|


من فعلا حرفم نمیاد :|

با تشکر از عارفه :|


:|:))


:))))
ولی من خیلی حرفم اومد اون موقع
مهدی اسحاق خانی:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۳۹

خخخخخخ

هلما ...:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۳۹

همین یه قلم رو کم داشتیم. :|


:|
دیگه تکمیل میشه
ام شهرآشوب:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۱

وای مریم چقدر نازه این لباسه

منم هرجا هر لباس بچه ای میبینم میخاد درجا بخرم برا علی :|
میگم این یه جور مریضیه؟؟!!


کلی عکس فرستاد واسم
خیلی‌باحال بودن
 نه بابا،همه دچاریم به این‌وضعیت
:))
واران :):
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۲

اگر این حرف رو تو میزدی حرفم می اومد ولی عارفه زده این حرف رو :|
خب نه عارفه منو میشناسه نه من اون رو زیاد :|:)
میترسم حرفی بزنم ناراحت بشه :))))


اره حساسه
ولش کن
:))))

ولی فکرکن من زدم.راحت باش‌بگو
:دی
جناب دچار:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۲

چه پست بی معنی داری ! :)
عارفه خوب شده؟


:/
/:
هلما ...:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۳

به حول قوه الهی حتی هول و عنایت عارفه و همت خودت. :)


:)))))
وای هلما
خندم بند نمیاد
میرزا مهدی:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۶

نظری که درمورد این مطلبت دارم و قطعا با دیدن اسمم منتظرش هستی رو نمینویسم تا چشاد دراد:))))


از تو کاسه زد بیرون عصن
:)))
جناب دچار:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۶

اینجوری کج شدی نریزه اخمت! :)))


:/

عارفه ...:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۷

پست بی معنی داریعنی چی؟


چش دیدن پستای منو نداره

آقای سر به هوا :):
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۷

ولش کن نمیگم:|


اره ولش کن
:دی
جناب دچار:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۵۱

@عارفه
میخاستم بگم بی معنی بعد دیدم سخن از شماست گفت معنی دار


بعله
:|
فرشته ...:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۵۱

وای خدایا توبه:))))
🤣🤣🤣


:)))
قشنگ داشت
Va hid:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۵۱

حرفی نیست!!

Neo Ted:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۰۳

حالا لزومی هم نداره حامله بشین :| برین از پرورشگاه یه نوزاد بگیرین :|


آدم حامله شه یه حس حال دیگست،حامله نشدی که بفهمی
اونم میاریم

محبوبه شب:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۱۱

کو شووَر 😁


:)))
همینجور ریخته واسه من تو خیابون
yasna sadat:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۲۰

یاد چیزی افتادم!
الان بازار بودم یه دختر ده سیزده ساله چنان اهی کشید و رو به فک کنم مامانش گفت هعیییییی هیچکس هم ندارم پیرهن مردونه بخرم براش:|


:)))
اینم از اوضاع جوونای مملکت

غمی ‌‌:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۲۵

با این عکسی که گذاشتی فک نکنم کارت با یکی دو قلو راه بیوفته. باید چهار پنج قلو باشن و همشون اینا رو بپوشن تا قشنگیش به چشم بیاد 😂


واسه همین طرفدار تعدد اولادم
۵/۶تا
:)))
Neo Ted:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۴۰

آووو! چند شکم حامله شدی مادر جان؟! :|||


شما همه فرزندان من هستین
:))
بهارنارنج :):
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۴۷

تند تند سریع:|


توهم میای
:|
مهدی صالح پور:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۴۳

زوده واست هنوز! :D


:))
جز هدفای بلند مدتمونه
آقای سین:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۱۴

عارفه خانم درست میگه!
چه چیزی از داشتن یه کوچولو توی این دنیا لذت بخش تره؟


بخش زیادی از انگیزه من برای تشکیل خانواده داشتن نوه است :))


تو دیگه امید به زندگیت خیلی زیاده
:)))
serek Khatoon:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۵۵

حکایت منه که به خاطر خریدن یه ست دستگیره-پیشبند آشپزخونه‌ی گل‌گلی قصد ازدواج پیدا کردم😂😂😂


:))))
اینکه خوبه
مورد داشتیم مامانش نمیذاشته صبحا تا ۹ بخوابه.تصمیم گرفته ازدواج کنه

هاتف ..:
۲۷ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۴۴

:)

آقای هیچ‍ ‌‌:
۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۰۲:۳۵

فقط کامنت های این پست :))


:))
دقیقا
آشنای غریب:
۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۰۳:۳۶

من نفهمیدم اون وقت چرا باختین؟


چون از دستشون میدیم
:|
اقای رمانتیک:
۲۸ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۱۸

خخخخخ از دستتون


:)
Aramam .F:
۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۰۹

آخیییییییی چه لباساییی:)))


اره
:)
عرفان ...:
۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۴۹

دنیای کامپیوتر:
(فکر کنم بعد از کار در معدن؛ بچه داری سخت ترین شغل دنیاست.خخخ)


فکر نکن یقین داشته باش
:)
هو مورو:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۱۴

ای جان :)))


:))
عرفان ...:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۲۳

دنیای کامپیوتر:
(تکبیر.)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">