امید

یه مدت میرفتم یک موسسه خیریه به بچه هایی که شناسنامه نداشتن و مدرسه قبولشون نمیکرد درس میدادم،تویی که داری تو دلت میگی گفت که مثلا بگه من خیلی آدم خوبیم اره دقیقا همین منظورو داشتم :/
۳کورس داشتم تااونجا
یه کورس سوار اتوبوس میشدم ۲کورس تاکسی
یه بار شد (یه بار اینجا شد والا بارهای زیادی دچار این وضعیت شدم)هیچییییییی پول نداشتم
هیچیییییی
ینی حتی شارژ نداشتم به یکی زنگ بزنم که برام پول بریزه
حوصله و توان پیاده رفتنم نداشتم
حاضر بودم ۵تمنو گدایی بکنم ولی پیاده نرم
رفتم تو یه سوپری گفتم ببخشید اقا میشه کارت بکشین پول بدین؟گفت بله
کارتمو دادم
کشید گفت موجودی نداره
گفتم ببینمش،ععععععع اشتباه دادم کارتو.بعد الکی شروع کردم به گشتن تو کیفم(اون زمان فقط یه دونه کارت عابر داشتم)
و با قیافه خر شرک مانندی نگا کردم طرفو گفتم مثل اینکه اون یکی کارتمو نیوردم
ازش تشکر کردم و داشتم میومد بیرون که صدام زد برگشتم گفت این ۵تومن بگیرین هروقت اومدین این طرف برام بیارین

قشنگ معلوم بود دلش سوخته :)
منم که به نیت شوم خودم رسیده بودم
نیشم باز شد گفتم یهو مردم ،اونوقت چی؟گفت اگه مردی حلالت
تشکرکردم اومدم بیرون و
گفتم منکه بلاخره میمیرم.اینم که گفت اگه مردی حلالت
پس نوش جونم
پ.ن اول:امیدتونو حتی با کیف پول خالی و کارت موجودی هزار و ۳کورس راه هم از دست ندین
پ.ن دوم:اگه واقعا فکرکردین من پولرو پس ندادم ،متاسفانه باید بگم منو هنوز نشناختین
پ.ن سوم:پسش دادم تا نسل این آدمای خوب منقرض نشه
پ.ن چهارم :چرا یهو رفتارتون باآدم عوض میشه؟!مارو به چشم عامل همه ی بدبختیاتون نبینین لطفا
شب که میخوبید صبحش به قصد ناراحت کردن ملت بیدار نشین :/

عارفه ...:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۲:۱۴

دخترم من ازاون آدم خاطره ی خوش ندارم.ولی بعدازامتحانا علی رغم تمام محدودیت ها بایدبریم اونوربستنی بخوریم


مزخرف بود
:|
ولی جزئی از خاطراتمه بهرحال
اینور بهترش پیدا میشه
آشنای غریب:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۲:۱۶

عجب ترفندی
یاد گرفتیم
من یه بار سر اینکه فکر میکردم پول همراهم نیس وسایلم افتاد زمین و خراب شدن
حالا نگو تو اون یکی جیبم پول زیادی بود
این ماجرا برمیگرده به سال 86 که اونموقع کارت عابر بانک اینققدر رواج نداشت


من اومدم درست کاری رو بهتون اموزش بدم ولله
چرا منفیه رو میگیرین
:))
نکن فرزندم
بذار اینا برامون بمونن
اخ منم یه بار این اتفاق برام افتاد.پول داشتم اما مثل احمقا فکرمیکردم ندارم
واران :):
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۲:۱۷

سلام
تبارک الله احسن الخالقین :)
از اولش تا آخرش :)


امید چیز خوبی است اگر وسطش ناامید نشیم !


باز صد رحمت به تو شیر مادرت حلالت ، ۵ تومن رو پس دادی ! تازه به اونی که نمیشناختی اونوقت دوستای من کلی پول ازمون میبرن یه آب هم روش کاری هم میکنند نسل ما منقرض بشه :| نسل هم منقرض نشه ما رو منصرف میکنن از هر چی کار خیره :|


سلام
:)))

منم زخم خوردم واران
کاش دوستامون میفهمیدن مفهوم قرض دادنو
عارفه ...:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۲:۲۲

نچ
فقط همون ور بستنی خوشمزه داره


اونکه اون هفته خوردیمم خیلی چسبید
لازم نیست حتما بریم‌اونور فرزندم
آشنای غریب:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۲:۳۱

خب ماهم بعدش پس میدیدم دیگه
فقط کار اون روز حل بشه


اهان
راس میگی
خیلی وقت بود تااین موقع شب بیدار نبودم
مخم یاری نمیرسونه
ببخشید
پشمآلِ پشمآلو:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۳:۴۸

اقا یکی بیاد دستی سی چل میلیون اینجو بمن بده منم قول میدم پسش بدم:/


پیدا کردی منم خبر کن
:|
serek Khatoon:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۴:۱۰

حالا اگر من بودم موقع ترک کردن محیط طرف برام دست تکون می‌داد و می‌گفت در پناه خدا...ستاره بچینیییی بوس بوس
انقدر داغونه پیشونی نوشتم 😂😂😂


حالا گذشته از پیشونی نوشتت خودتم کم از طرف نداشتی فکرکنم
دایی مسعود و مامانتم شاهد
:دی
احسان ..:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۴:۵۹

سلام
پ.ن1: جسارتا نمیدونم چرا.ولی یه لحظه یاد مرحوم رابین هود افتادم!
پ.ن2: هنر نزد ایرانیان است و بس!
پ.ن3: جسارتا من جای اون سوپری بودم کارت که براتون نمیکشیدم هیچ میگفتم شما اول بمیر بعد! ببخشیدا یه لحظه با سوپری همزادپنداری کردم!!!!!!
پ.ن4: وقتی سوپری گفت حلاله 5 تومن رو بهش نمیدادم و میرفتم یه سوپری دیگه و میگفتم اگر میشه 20 تومن برام کارت بکشید و بعد که نمیشد میگفتم تازه 5 تومنشم دارم..اینجوری 15 تومن به نفعم میشد...همینجوری سوپری به سوپری میرفتم آخرش میشدم خانم خاوری!


۱:خدا تو این شبای عزیز رحمتش کنه
۳:خب خداروشکر جاش نبودید و نیستید
۴:ذهن خاوری مانندی داری هااا
:دی
serek Khatoon:
۱۵ خرداد ۹۷، ۰۵:۱۹

نه منظورم این بود که این مظلوم نماییا جواب نمی‌داد و طرف به جای اینکه دلش برام بسوزه در جواب من رفتم میگفت به سلامت 😐
چرا پای عمو مسعودو می‌کشی وسط عاخه!؟نه خدایی پسر خاله‌ی هفتاد ساله‌ی پدری مساوی‌ست با مرد بقال یا بغال سر کوچه؟! عایا؟ راجع به من چی فکر کردی خدایی؟ 🤔
😄😄😄😄


ععع عمو مسعوده
:)))
چرا من فکرکردم دایی بود پس

اقای رمانتیک:
۱۵ خرداد ۹۷، ۱۰:۰۳

عجب ترفند خوبی خخخخ


به قول احسان هنر نزد ایرانیان است بس
:)
آقای سر به هوا :):
۱۵ خرداد ۹۷، ۱۰:۴۲

این حرکت قبلا زدم


قبول باشه
بهارنارنج :):
۱۵ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۸

سلام
پتروس کی بودی تو؟:دی

بازیک الله دختر:)


:)))
درس پس میدم
آذری قیز:
۱۵ خرداد ۹۷، ۱۵:۲۱

من یه بار خیلی حالم بد بود سر این بی پولی!
از مدرسه گفته بودن برین بانک حساب باز کنین برای واریز حقوق من حتی 15 تومن نداشتم برم بانک حساب باز کنم!
خدا رو شکر دوستای خوبی دارم توی این جور مواقع به دادم میرسن.


منم دوتا دوست دارم که به مثابه بانک هستن برام
خدا حفظشون کنه
:دی
nily ..:
۱۵ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۴

در مورد "پ.ن سوم" نوشت: پس من هنوز نشناختمت D:


خوبی؟!
نیستی
نبودی
واسه همینه نشناختیم هنوز
:دی
اسمان ***:
۱۵ خرداد ۹۷، ۲۲:۲۸

تف تو ریا:)))


تففففففف
:)
ام شهرآشوب:
۱۶ خرداد ۹۷، ۰۰:۰۱

خیلی باحال بود
از فردا همه با یه کارت خالی راه میفتن تو سوپریا!


ینی اگه نریم ایرانی نیستیم
:))
ح. شریفی:
۱۶ خرداد ۹۷، ۰۰:۳۹

تجربه خوبی رو منتقل کردید😊


امیدوارم موثر بیوفته
:)
هلما ...:
۱۶ خرداد ۹۷، ۰۴:۲۴

با دیدن عنوان فک کردم "امید" کیس جدیده و مامانت رو باز فرستادی سر وقتش :|


باور کن خودش رفته بود
:))))
اره عنوان سوزوندم
الان دیگه نمیدونم برای امید چه تیتری بزنم
سارا سماواتی منفرد:
۱۶ خرداد ۹۷، ۲۰:۴۳







}-:

اما باید پولش را می بردید ...








شما رو دعوت میکنم یک بار دیگه با دقت پست بخونین
:)
سارا سماواتی منفرد:
۱۶ خرداد ۹۷، ۲۱:۴۸

عذر خواهی ، پی نوشت ها را نخوانده بودم .
شرمنده ...


:)
خواهش میکنم

nily ..:
۱۶ خرداد ۹۷، ۲۲:۰۵

خوبم :)

ایش:|


:)
ایش به خودت
:))
حامد سپهر:
۱۷ خرداد ۹۷، ۱۸:۳۳

به سوپری میگفتی شما که پنج تومن دادی یه بستنی هم روش بده باهم حساب میکنم :)))


ایشالله دفه بعد
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">