جام جهانی چَشمانَت

حتی جام جهانی چَشمانَت هم دیگر مرا مجبور نخواهند کرد به دیدنت بنشینم ، به بودنت فکر کنم و به خواستنت ادامه دهم!
اینم از ته ذوقِ من!
خیلی تلاش کردم ها
بخاطر تلاشام برمن ببخشین
ممنون از هلما بخاطر دعوتش
منم دعوت میکنم از عارفه و ف.ع

میرزا مهدی:
۲۳ خرداد ۹۷، ۰۹:۴۷

یعنی خاااک...:))
:))


:)))
ینی با خاک یکسان
مرتضا دِ:
۲۳ خرداد ۹۷، ۰۹:۵۱

از تو که توقعی نیست
ببینیم عارفه چیکار میکنه حالا :)


حالا به روم نیار
اصلا اینو گذاشتم که فقط از عارفه دعوت کنم
یه چی نوشته قلبت وایمیسته
هلما ...:
۲۳ خرداد ۹۷، ۰۹:۵۹

حتی جام جهانی چَشمانَت هم دیگر مرا مجبور نخواهند کرد به دیدنت بنشینم ، به بودنت فکر کنم و به خواستنت ادامه دهم "ذلیل شدهِ خاک بر سرِ تحفهِ لج درآر" :|


:)))))
جالبه بدونی کامنتات با صدای خودت تو ذهنم خونده میشن
واران :):
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۰۰

خیلی خوب بود انصافا حداقل ذوق طرف مقابلتم‌ کور کردی:))))))

آفرین خدایی:)


:)))
من تورو نداشتم قطعا خودکشی میکردم
مرتضا دِ:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۰۹


در جای خودش ازت نعریف کردم دیگه
+اگه امروز بذاردش میخونم :)


بله بله
ممنانم
اره امروز عصر قراره بذارش
هلما ...:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۱۴

مریم احتمالا هفته بعد برم تهران تو هم بیا تهران خب.!


هلما هفته دیگه عروسی زهرست
:|
هلما ...:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۲۰

اوووم باشه، مبارکه خوشبخت شن ایشالا.! همون لحظه که فهمیدم احتمالا برم تهران بجای اصل موضوع احتمال دیدن دوستانی که میشه دید رو تو ذهنم بررسی کردم. :)


هلما برو بین بیا برای من تعریف کن ارو به دل نرم از دنیا
:|

هلما ...:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۲۹

بنظرت به کیا بگم و ببینمشون؟! (البته اگه رفتم)


بچه های تهران کیا هستن که من میشناسم؟
درحال حاضر فقط دچار میدونم 

واران :):
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۱

@
هلما
برو پیش نیوشا یعقوبی و ثبت نام کن تو دورهمی دخترونه اش :)
احتمالا هفته دیگه اس برنامه شون :)
بزار برنامه جوری چیده بشه که توام باشی :)
سفرتم به سلامت
خوش بگذره :)


هلما گوش به حرفش کن
هلما ...:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۹

@واران
من اگه برم 29 خرداد تا 1 تیر اونجام. اوکی شه بهش فکر میکنم. :)

دچار! دیدنش احتمالا خیلی جالبه


:))
yasna sadat:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۱۶

یا حتی این:نگاهم با نگاهت کرد برخورد..خدا مرگت بده حالم بهم خورد:دی


:)))))))))
اصلا اقتباس از همین خط بود
جناب قدح:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۳۴

سلام :)
آفرین ...
همین درسته :))


سلام
اره
حقشه
:)
تسنیم ‌‌:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۱۹

بخاطر تلاشات بر تو می‌بخشم، ولی بخاطر اینکه دستور بیسکوییتت رو ندادی نه! :/


:))))
الان میفرستم
غمی ‌‌:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۳۶

وقتی هنوز مخاطب قرارش میدی یعنی بهش فکر می‌کنی. خودتو گول نزن... حالا گولم زدی زدی... اصلا به من چه :|


تو بگو یه درصد!
فقط بخاطر هلما بود
:|
والا
:دی
هادی ...:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۳۸

خیلیم باحال بود
اصن بزن تو ذوق هر کی که از عشق و عاشقی میحرفه :|


رسالتم همینه
:)
علیــ ـرضا:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۳:۵۳

تو هم بلاخره خسته شدی
چقدر ذوق مرگانه نوشتین


سالهاست
لیمو جیم :
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۴:۲۴

حالا چرا انقدر یهویب ضربه زدی گناه داشت :))


حقش بود
:))
خودمونو تسلا میدیم اینجوری
علی زیرایی:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۵:۲۵

بساطی شده اینم


اوهوم
آلاء .:
۲۳ خرداد ۹۷، ۱۹:۲۱

خــــــــیلی باحال بـــــــــود=‌)


سپاسگذارم
نیـ ـلی:
۲۴ خرداد ۹۷، ۰۰:۰۸

قشنگ زدی تو برجکش! :)


:)
دستهای خود را مشت کرده:اینهههه
حامد سپهر:
۲۴ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۱

ایشالا جام جهانی دیگه تلافی کنی:)


:)))
۴ساااال دیگه
سجاد عبدی:
۲۴ خرداد ۹۷، ۱۳:۴۹

محرومیت مینویسن تو پرونده تون ها .....


بهتر
اصلا مادام العمر محروم شم
:دی
فرشته ...:
۲۴ خرداد ۹۷، ۱۴:۲۳

زدی تو ذوق بنده‌ی خدا که:))


:))
هدفم همین بود
Aramam .F:
۲۴ خرداد ۹۷، ۱۸:۰۸

من که میدونم فقط میخواستی متفاوت باشی:)))


همینههه
:)))
آدم باهوشی هستی ها
_ حسان _:
۲۵ خرداد ۹۷، ۰۲:۱۲

واقعا بد بود
:/


خیلی ممنون
:دی
Frozen Fire:
۲۶ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۶

خیلیم خوب تمومش کردی. من افتخار کردم بهت :*
متوجه وجه شبه جام جهانی و چشم نمیشم :|


سپاسگذارم
:))
منم
:|
فهمیدی به منم بگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">