غمگینم

غمگینم مثل دختری که تمام حقوقشو داد برای دندون پزشکی و چهارشنبه عروسی رفیق ۱۷سالشه!
دیگه نه پول هدیه دادن داره و نه آرایشگاه!
و نه حتی پول ورودیه مسابقه ی هفته آیندشو
تو حسابش ۱۲هزار تومن و تو کیف پولش ۱۸هزار تومن داره!
و سه روزه خیره به گردنبند تو گردنشه!
خداوکیلی بچه های کنکوری بشینین بخونین دندون قبول شین یه ذره بهمون تخفیف بدین
عارفه ۳۰۰داری قرضم بدی؟!
:|
بهش بگین قرضم بده والا میگردم دنبال برگه خرید ها!

هلما ...:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۱۳

به مام تخفیف ندن خودشون نونشون تو روغنه، تازه ماهیانه طرح دولتیا 15 تا میگیرن. :)


مامانت؟!
:|
۱۵تا چی میگیرن؟
هلما شفاف سازی کن
من کلی مسکن خوردم هیچی نمیفهمم
فرشته ...:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۱۶

هدیه رو بذار ماه بعد برو خونشون،آرایش هم خودت بکن دیگه، اصلا تو خودت همینطوری هم خوشکلی! :))
اما مسابقه، این یکی رو دیگه نمیدونم:|
ول کن اون گردنبند رو ، واسه یه عروسی میخوای گردنبندت رو بفروشی اخه؟!


امروز معین همینو بهم میگفت
ولی نمیدونی چققققدددد هوس کردم برم آرایشگاه فرشته :))
من تاحالا صدبار میخواستم گردنبند رو بفروشم،و مطمعنم صدبار دیگه هم قصد میکنم بفروشمش :دی
هلما ...:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۱۷

چطوری تو بیست و اند ساله میتونی بری تو عروسی بچه هفده ساله؟! :|


هلما :|
منظورم اینه ۱۷سال دوستیم باهم
والا همسنیم
محبوبه شب:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۱۷

تو هم از جیب خودت میری دکتر؟
آخه این انصافه؟؟


:|
چرا واقعا
اینم یکی از خشونت هاییه که برما روا میدارن
Neo Ted:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۱۸

مجبورت کردن آرایشگاه بری؟ نری وبا میگیری میمیری؟ :|| :))))
هدیه چیه؟! همین که میری عروسیش کافیه دگه! چشم‌داشت مادی که نباید داشته باشن :/
@عارفه
بیخودی بهش پول نده! این دختر ولخرجه! پولت ر هدر میده و پس هم نمیده حالا حالاها!


این حرفت مثل این میمونه من بهت بگم نرو فوتبال بازی کن با رفیقات تو سالن!
وب میگیری نری؟!
درسته میدونی عملا پولتو داری میریزی تو توالت ولی خب کیف میده
دختر نیستی که بفهمی هوس آرایش کردن ینی چی :|
آفرین.به امید روزی که دوستامون این موضوع بفهمن
:/
هلما ...:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۰

مریم گویا وضع من از تو بدتر نباشه بهتر هم نیست :))

از بس از مامانم نوشتم رفته رو حافظه گوشی.

پانزده میلیون تومان.


بروو
حیف
کاش اون وقتی بهم گفتن بیا دندون بهشتی بخون میرفتم
نمیچسبیدم به باهنر
:دی
فرشته ...:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۱

حالا اَد باید همین الان که پول نداری هوس آرایشگاه رفتن کنی اخه؟:))
تو هم فقط زورت به همین گردنبند بیچاره رسیده ها:| ولش کن بذار باشه دیگه‌.


این هوس منم بیشعوره
هِچی نوفهمه
:)))
بودنش اذیتم میکنه
باید بدمش بره
احسان ..:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۱

چرا خودتون دندون قبول نمیشید؟


چون رشتم ادبیات بود
:|
الانم حوصله ندارم
فرشته ...:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۱

اعتراف میکنم منم فکر کردم رفیقت ۱۷ سالشه:|


خب پس من بد نوشتم
نیـ ـلی:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۱

و اینجاست که باید بری سوپری و از شگفتی‌هات استفاده کنی و از صاحبِ سوپری یه چیزایی رو قاپ بزنی :|
اینبار اما بهش برنگردون :)

من یه کارت هدیه ۳۰ تومنی دارم. کارِ ابروهاتو راه می‌ندازه.


:)))))
بنظر تو جواب میده
بهش فکرمیکنم
هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
:دی
نیـ ـلی:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۳

@هلما
منم فکر کردم رفیقش ۱۷ سالشه


من معذرت میخوام از همه شماهایی که فکرکردین ۱۷سالشه
:))
Neo Ted:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۹

خداییش هیچ ربطی نداشت! سالن رفتن رو باید با خود عروسی رفتن مقایسه میکردی! و این قیاست واقعاً بی معنی بود. والا یادمه چند روز پیش خواهرم بدون آرایش رفت عروسی و نمرد. این کولی بازی ها ر هم در نیاورد :|| فلذا جمع کن بساطت ت ر :))))
ولی اینکه آگاهانه میخوای پولت ر بریزی تو چاه توالت یه مسئله‌ی دیگه‌س و مختاری بریزی :)))


:))))))
این یکیو موافقم
ببین فقط میخواستم شدت دوست داشتن اون کارَرو نشونت بدم
خواهرت عروسی رفیقش نرفت که ۱۷ سال باهم دوستن و همه فکرمیکردن خواهرن
بعله
بعدشم خواهر شما هوس نکرده بود قطعا
بعله
:|
تسنیم ‌‌:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۲:۱۲

بدیش اینه که اینجور خرج‌ها دقیقا میفتن آخر ماه، که دو سه روز بعدش قراره حقوق بدن. انگار فقط میخوان ما قرض بگیریم، ولو سه چهار روزه!


بدتر از اون میدونی چیه؟
حقوقتو پیش پیش گرفته باشی برای دندونت
و حالا مثل خر گیر کرده باشی تو گل
خودمو گفتم
:|
تسنیم ‌‌:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۲:۳۵

خوشبحالت، پیش پیش هم میدن! :))


از مزایای خاله بودن رئیسه دیگه
علیــ ـرضا:
۲۸ خرداد ۹۷، ۲۳:۱۰

الان چی بگم تا با اون اوج بدبختی برسین ⁦☹️⁩🙄


چسبیدم به سقف اسمون هفتم
اوج تر ازاین دیگه نیست
:))
آلاء .:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۰:۳۱

منم غمگینم سرشام دندونم تو دهنم خورد شد و بغضم نترکید:/


این دندون چه میکنه با ما 
:|
آلاء .:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۰:۳۳

عروسی منم هیچکدوم از رفیقام نرفتن آرایشگاه
موهاشونم باز بود خیلی هم خوش گذشت
حضورت برای دوستت مهمه نه مدل مو و آرایشت و هدیت
بعد عروسیش میتونی بری خونش و یه هدیه بگیری ببری
یه گلدون هم خوشحالش میکنه قطعا


خب منم عروسی 2تادیگه از دوستام خودم خودمو ارایش کردم
ولیکن این یکیه فرق میکنه
ضمن اینه خودم خیلی دلم میخواد برم ارایشگاه
این شب عروسیش بهش کادو ندم منو نصف میکنه
:|
آقای دال:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۰:۵۳

پاییز رفتم دندون پزشکی یک و دویست ازم گرفت گفت برو ۵ روزه دیگه بیا واسه ادامه اش دیگه نرفتم ترسیدم :|


:)))))
به منم گفت 2هفته دیگه برم برای اون یکی دندونم گفتم چشم حتما دکتر من دیگه پول کرایه هم ندارم 
البته اون قسمت دومشو تو دلم گفتم
هاتف ..:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۱:۱۰

حساب ریالیم بیست هزار تومن توشه . کمکی می کنه بریزم به کارتت


حساب دلاریت چقد توشه؟؟
شوخی کردم
:))
ممنونم از لطفت
این همه رفیق دوروبرم جمع کردم برای همچین روزی دیگه
غمی ‌‌:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۳:۱۸

به نظرم برو دندونه رو پس بده :/


بااین دندون فقط باید خاویار خورد
:|
حامد :):
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۷:۲۴

می‌دونی ۳۰ تومن چقدر پوله؟؟؟ ناشکری نکن!

می‌دونی با ۳۰ تومن می‌شه چه‌کارایی کرد؟؟!!
مثلا میشه ... یا مثلا ... حتی می‌شه ...

ولی حالا که فکرش رو می‌کنم به لطف عمو کلید ساز با ۳۰ تومن نمی‌شه هیچ کاری کرد


از دیشب تا الان 5تومن رفت
بدون اینکه عملا کار خاصی کرده باشم
:|

اقای رمانتیک:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۸:۱۹

سلاممممممم
من هزار ریال میتونم کمکت کنم:))


:))
سللللللللللام
من شماهارو نداشتم چیکار میکردم
آلاء .:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۸:۳۱

من که اینطورم برای هرچی زیادی ذوق کنم اونطور که میخوام نمیشه
مثلا برای عروسی دوستی که 19سال باهم دوستیم انقدر ذوق داشتم که روز عروسیش اصلا نشد که حضور داشته باشم:/


:|
ای بابا
امیدوارم تا فردا شب نمیرم
اقای رمانتیک:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۸:۴۴

خخخخ پس خداروشکر کننن


همیشه و همه جا
اقای رمانتیک:
۲۹ خرداد ۹۷، ۰۹:۴۱

😎😎

مرتضا دِ:
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۰:۱۴

سلام خانم مریم
امیدوارم حال شما خوب باشد
دندان دیگر این روزها از ضروریات زندگی نیست.

سوره الذاریات برای بهبود معیشته. بخونید انشالله که خداوند راهی پیش پای تان قرار دهد.


احساس این بدبخت بیچاره هایی که دارن پول گدایی میکنن بعد طرف مقابلشون بهشون میگه تو که جوونی سالمی برو کار کن بهم دس داد
:|
مرتضا دِ:
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۴

خخخخخخ :)))

بهارنارنج :):
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۲:۲۸

اممم ببین یکی تو شهرک هست خودم نرفتم اما یبار دیدم یکیو درست کرد خپب بود
ولی اگه میخوای خیلی های شی که نه باس بری بالاشهر:))


از افتاب وقت گرفتم
:|
با موجودیه 12هزار تومن
:)))

هاتف ..:
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۲:۳۴

دلاری تا بیاد برسه ایران که تولدت رد شده که دختر.
ولی اگر واقعا نیاز داری می تونی روی کمک من حساب کنی فکر کنم یه ۵۰ تومنی دارم


نه بابا مرسی
مچکرم
سپاسگذارم
عرفان ...:
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۲:۴۶

دنیای کامپیوتر:
(موفق باشید.)


ممنون 
هستم
:|
رنگارنگ :):
۲۹ خرداد ۹۷، ۱۹:۵۸

17 ساله :|

مبارک باشه:)


نه نه
دوست عزیز توجه بنمو
منظور من دوستی یه ۱۷سالمونه نه اینکه سنش ۱۷سال باشه
باتشکر
:)
رنگارنگ :):
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۱۰

آهاااااا:) مگه چند سالته؟:دی
:)


۲۲
به روایتی ۲۳
:))
رنگارنگ :):
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۲۳

هوم،خوشبختم(:


قربانتان
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">