از عجایب روزگار


دقیقا از ۷/۸سالگیم که فانتیون موهاشُ فروخت به این فکرمیکردم مگه میشه آدم موشو بفروشه ؟به چه دردی میخوره؟میخوان چیکارش کنن؟
یااون داستان هدیه سال نو که خواهرم راهنمایی بودم برام تعریف کرد
این سوالا دیگه برام فراموش شده بود
تلاشی هم نکردم بفهمم چرا
تا دیروز که فهمیدم مردم موهاشونو تو دیوار میذارن و میلیونی پول به جیب میزنن
اینجا بود که گرفتم چرا مامانم نمیذاره کوتاه کنم
فکرمیکردم موهامو دوس داره
نگو ارزش مادی داره براشون
تا یک میلیون پونصد قیمت خورد
بنظرم مو چیز بی خودیه،کله ی آدم باید هوا بخوره
زیبایی کیلویی چند،زیبایی فقط انعکاس تصویر تو در آینه ی کله من :)
عاغا حراجش کردم،بیا
فقط یه سوال دارم قیمت دلار روی موهای من تاثیری داره؟!
همه ملک و زمین و ماشین دارن من مو
:|
نخند تو همونم نداری


ار کیده:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۱

واقعا؟؟!؟

چیکار میکنن با اون موها؟ O-o


گفت برای اکستنشن
دیگه روم نشد بپرسم اکستنشن چی هَ؟
حالا چیکارش زیاد مهم نیست مهم اینه میخرنش بلاخره
حامد :):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۸

میگن سر یا مو نگه می‌داره یا مو !

تقصیر من نیس قدیمیا میگن....


یا مو نگه میداره یا مو؟
ببخشید متوجه نشدم
نیـ ـلی:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۹

کوتاه کردی، نکردیا :||||||||||||||||||


نه تو واقعا اینو میدونستی؟!
:)))
ناشناس:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۳:۳۰

مریم ترجیح میدم برای این پستت سکوت کنم چون اونوقت آبروی من و تو مو و فانتیون و کارخانه های تیغ سازی ژیلت و تیز بر و پودر مو بر و همه رو یه جا میبرم. تو رو با این مطلبت تنها میذارم. :))


جدی قیمت دلار روی موی منم تاثیر میذاره؟؟؟
:)))))
ناشناس:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۳:۳۷

موی ما مردا رو نمیخرن 😂😂


میپرسم میگم بهت
:)))
نیـ ـلی:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۴:۲۲

کوتاه کردی؟ :|


به این سرعت؟!
نه بابا
باید اول ببینم قیمت دلار چی میشه
واران :):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۴:۳۴

http://s8.picofile.com/file/8329761676/quote_1529575409181.png


😀😀😁😀😀😀


واااااای
:)))))))))
عاااالی بود واران
غمی ‌‌:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۴:۴۹

واسه مام خدا بزرگه. دوتا کلیه و دو سه تیکه جیگرم به ما داده. علی برکت الله :/


:))))))))))))
فرزندم مام اونارو داریم هاااااا
بهرنگ قدوسی:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۵:۰۵

ایش

به ما چه 😣😣😣😣😣

یه بار به من سر بزن 😜😜😜


بله
حق باشماست
:|
حامد :):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۵:۰۵

سر یا مو نگه میداره یا عقل...


اصلا تصورم از فهم و شعور قدیمیا ریخت پایین
:|
پشمآلِ پشمآلو:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۵:۲۹

زیبایی کیلویی چند،زیبایی فقط انعکاس تصویر تو در آینه ی کله من :)

فق این مصرع بود که تونست دنیای شعرو زیر و رو کنه:)))
میخرن برا کلاه گیس و این مو اضافه ها که میذارن تو ارایشگاها:دی
من خودم یه دوره میخواسم اهدا کنم ب بچه های سرطانی .. دیه هیچی شوور کردیم و این آقایونم عشق مو .. قسمت نشد دیه کوتا کنیم:دی


:))))
ینی موی منو میذارن تو کله ی آدمای دیگه!!اصلا دوست ندارم :/
بچه های سرطانی؟
مگه میشه؟
نیـ ـلی:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۵:۲۹

نکنی‌ها :|


:|
مامانم کم بود نیلی هم اضافه شد
مرتضا دِ:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۵:۳۷

نتیجه گیریت درست نیست
چون اگه برا فروش میخواستن مجبورت میکردن زود به زود بری حموم


تمام دیشب به همین موضوع فکرمیکردم که من چقد جفا کردم در حقشون
از امروز صبح تصمیم گرفتم مهربون تر باهاشون برخورد کنم
:دی
به قول خواهرم مثل عمامه جمشون نکنم
برگ سبز:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۵:۴۲

ا دیروز که فهمیدم مردم موهاشونو تو دیوار میذارن و میلیونی پول به جیب میزنن
O_________o
o__________O



بله ما اونقدر مو نداریم :|


منم اگه میدونستم اینجوریه هیچوقت موهامو کوتاه نمیکردم
:))
آقای سر به هوا :):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۱۰

منکه طبیعتا موی بلندی ندارم ولی یه ریش دارم بیا و ببین
قیمت ریش چند؟


:)))))))
احتمالا داعشیا پول خوبی بابتش بدن
_ حسان _:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۷:۳۷

فانتیون کیه؟


ننه ی کوزتشونه
هانا :):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۷:۴۱

اره منم شنیده بودم واسه همین میرفتم ارایشگاه کوتاه رکدم منتظر شدم بندازه سطل زباله کاملن داغون شه که نتونه مفت صاحب موهام بشه
تازه هرچی روشن تر و بدون موخوره ورنگ نکرده باشه گرون تره:دی


منم میدیدم کوتاه میکردم (۱۰سانت الی ۲۰)خانومه موهامو خیلی شیک و خوشگل دسته بندی میکرد و میذاشت تو یه کمد
دیشب که به آرایشگره گفتم میگفت قد مو باید بالای ۳۰سانت باشه تا بخرنش
اره گفت :)))

هانا :):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۷:۵۹

اره واسه همین من در سه مرحله پسرونه کردم:))


:))))
خوشبحالت
هویجوری:):
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۸:۱۵

عروسی چطور بود؟خوش گذشت؟:)))


از دیشب دارم فکرمیکنم چرا این عروسی اینقد بهم خوش گذشت
:))

نیــ روانا:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۸:۲۶

بابا مو قشنننگگگگگگ
بابا میلیونر
بابا سرمایه داااار
دست ما کچلا رو هم بیگیر :))


:))))))
مو زشت و قشنگ نداره
همه رو میخرن
پشمآلِ پشمآلو:
۳۱ خرداد ۹۷، ۱۹:۴۸

اره شدنش که میشه .. کلاه گیس میشه برا بچه های سرطانی
فقط الا هرچی سرچ کردم تو ایران جایی رو پیدا نکردم
مگه ز بزنی محک ببینی همچی چیزی قبول میکنن؟


چقد جذاب
قطعا هست همچین‌جاهایی
مرسی
شاهین ...:
۳۱ خرداد ۹۷، ۲۲:۰۹



+ چی میفروشن اینجا آقایون داداشام من کار ندارم منم توو صفم نوبتو رعایت کنید


:|
بنزینِ لیتری ۱۰۰۰تومن
هویجوری:):
۳۱ خرداد ۹۷، ۲۲:۴۶

عروسی رفیق فابریک خوش میگذره دیگه:))
ایشالا عروسی خودت به زهره و بچش و شوهرش هم خوش میگذره:)))


دیگه یهو بگو عروسو داماد و نوَش
:|
اخه عقدش اینقد بهم خوش نگذشت که عروسیش گذشت

هویجوری:):
۳۱ خرداد ۹۷، ۲۲:۵۴

منظورم اون نبود که:/
اصن ایشالا سالگرد ازدواجشون تو و نامزدت و دعوت کنن خونشون:))

آخه عقد خیلی حیاتی! جو سنگینه !عروس دوماد خودشون یخاشون آب نشده،به خودشونم خوش نمیگذره حتی


:)))))
نه دیگه منظورت همون بود
شاید چون تنها بودم عقدش
اما عروسیش یکی از دوستای مشترکمون بود
.Faber K :
۱ تیر ۹۷، ۱۱:۲۰

ملت پول ندارن شکمشون رو سیر کنن،
اونوقت پول بدن برای خرید مو؟
اگر این‌جوریه، منم موهای زیر بغلمو حراج کردم! :)


اونایی که باید پول بدن میدن
:)
نگران نباش

نـــای دل:
۱ تیر ۹۷، ۱۶:۴۲

جل الخالق...


بلعه
.Faber K :
۱ تیر ۹۷، ۱۸:۳۷

خیلی مضحک نیست برای همچین موضوعی نگرانی کنم؟ :)


نگران نباش تیکه کلاممه
:)
نگران نباش
:دی
هلما ...:
۲ تیر ۹۷، ۱۲:۲۳

من با "مرتضا د" مخالفم. علم پزشکی ثابت کرده که شپش برای تقویت مو تاثیر مستقیم داره و حموم نرفتن با شپش زدن هم تاثیر کاملا مستقیم داره. :)


برو
باور کنم هلما؟
مرتضا د همون دچار خودمون نیست؟
هلما ...:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۵۶

باور کن :)
خودشه.


باور کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">