یاالله،من‌اومدم

ولیکن اینطور نباشد که فکر کنید ما مرده ایم
همانا ما زنده ایم و در نزد خانواده خود روزی را میلنبانیم!

واران :):
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۱۲

سلام
خوش اومدی
ایشالا هر جا هستی حالت خوبِ خوب باشه :)
نگرانمون کردی !


قربانت
نگرانی نداره اگه مرده بودم عارفه بهتون میگفت

بهارنارنج :):
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۱۳

ایضا:))


والا
محبوبه شب:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۱۵

کجایی تو؟ ://


در حال حاضر تو بالکن نشستم و آسمونو نگا میکنم به صدای ماشینا گوش میدم و جواب شمارو میدم
توضیح از این دقیق تر میخوای؟
تسنیم ‌‌:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۱۵

امروز یادت افتادم و با خودم گفتم چرا نمی‌نویسه؟


ممنون که فکرنکردی شاید رفته باشم زیر ماشین یا آسانسور سقوط کرده باشه و من له شده باشم
برگ سبز:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۱۸

عارفه باهات نسبتی داره؟
سلام
خوب باشی


دختر خالمه
سلام
قربانت
واران :):
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۱۹

دور از جونت
دفعه ی دیگه جلوی من از این حرفاااااا نمیزنی ها !!!


چشم چشم
بهرنگ قدوسی:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۲۰

دوست پسرات هم حالشون خوبه 😂😂😂😂


سلام‌ دارن خدمتت
:|
بهرنگ قدوسی:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۲۴

سر بزن چالش دارم😂😂


به دوستای پسرم میگم سر بزنن
:|
تسنیم ‌‌:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۲۵

نه به اونا فکر نکردم. چون گفته بودی حقوقتو پیش پیش گرفتی و خرج کردی، فقط به ذهنم خطور کرد که اینترنتت تموم شده :)


نه دیگه در حد اینترنت داشتم
:)
فرشته ...:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۳۱

چطوری مریم؟ یعنی الان تو شهید زنده‌ای؟:))


مثل پلو تو دوری :)
در واقع مرده ی زنده ام تا شهید زنده
ناشناس:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۳۲

@
بهرنگ قدوسی
تو هر سن و سالی که باشی اینو هیچوقت یادت نره !!
اینکه :
رسول خدا (ص)
کسی که به خداوند و روز باز پسین ایمان دارد باید سخن نیک گوید ، یا سکوت کند .
وسائل الشیعه ، ج 12 ، ص 126

سکوت کنی بنظرم بهترین کمک به اهالی بیان کردی !!


چه حدیث خوبی بود
تا حالا نشنیده بودم
بهرنگ قدوسی:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۳۶

ناشناس ترسو تو حتی اینقدر شهامت نداری اسم خودتو نشون بدی بدبخت بعد میای نصیحت 😂😂😂😂


ببین چی میگه
نبین کی میگه
بعله
اقای رمانتیک:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۳۶

:))))


سلام علیکم
بهرنگ قدوسی:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۳۷

الان تو ناراحت شدی مریم؟ من شوخی میکنم اگه حس فان و شوخی ندازی نگم به تو 🤔🤔🤔


ناراحت نشدم ،هنگ کردم یه لحظه
بعد دوباره سیستم عاملم برگشت به حالت اولیه
طبیعی نیست که هنوز یه عده نمیدونن شوخی هم باید چارچوب داشته باشه
بهرنگ قدوسی:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۴۹

باشه دیگه کامنت نمیدم بای


تورو خدا بذارین بازگشتم بدون حاشیه باشه

پشمآلِ پشمآلو:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۵۱

بازگشت همه به سوی بیان است:دی


همه از اوییم
نیــ روانا:
۱۵ تیر ۹۷، ۲۳:۵۵

به بههه‌ به سلامتی
من نگرانت نبودم میدونستم بادنجون بم آفت نداره :دی
ولی دلتنگ خودت و مطالب بامزه ت بودم اساسی😘❤️


جدیدا بم دیگه بادمجونی هم نداره که بخواد آفت داشته باشه یا نداشته باشه
مرسی مرسی
ناشناس:
۱۶ تیر ۹۷، ۰۰:۰۱

@بهرنگ قدوسی 
بدبخت نیستم ولی اگر بدبختی به این معنی است باشه من اصلا بدبخت!!
شهامت هم دارم ولی گفتم اسممو نگم‌ خیلی بهتره ! 
به این خاطر که به اصل حدیث اندکی فکر کنی و بیاندیشی !
(همون که مریم خانم گفتند)


+
امام علی (ع):
مومن در دنیا صادق است ، و حرکت او مودبانه است و سخنش همراه با خیرخواهی است و پندش نرم و آرام است ، و از کسی جز خدا نمی ترسد.
جامع الاخبار



++
مریم خانم
ممنونم :)


دارم کم کم پشیمون میشم که چرا اصلا برگشتم
:)
آقای دال:
۱۶ تیر ۹۷، ۰۰:۲۹

من هر بار متن هات رو میخونم کلی میخندم خیلی باحال مینویسید


جدی!
چقد خوب
ممنونم
هاتف ..:
۱۶ تیر ۹۷، ۰۱:۱۱

همیشه خوش باشی


ممنون هاتف
Frozen Fire:
۱۶ تیر ۹۷، ۰۱:۳۶

ماچ و جیغ و کف و سوت مرتب ^_^


هوراااااا
دیوانه ...:
۱۶ تیر ۹۷، ۰۳:۳۷

سلام علیکم
حال دلتون همیشه خوش :))


سلام
ممنان
یو تو
مرتضا دِ:
۱۶ تیر ۹۷، ۰۸:۳۸

سلام :|


علیک سلام :|
نیـ ـلی:
۱۶ تیر ۹۷، ۱۲:۴۱

مرموزِ داغان :|


ماچ بر تو باد
:)
حامد سپهر:
۱۶ تیر ۹۷، ۱۳:۲۳

خوش برگشتی


ممنون
نسر ین :
۱۶ تیر ۹۷، ۱۳:۵۳

همه حجاب دارن راحت باش:)


گفتم‌سر لخت کسی نباشه
:)
آقای مُرَّدَد:
۱۷ تیر ۹۷، ۰۸:۴۳

سلام مریم :|


علیک سلام مُرَّدَد :|
Va hid:
۱۸ تیر ۹۷، ۱۵:۰۸

دلتون شاد!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">